samenwonen?

02-02-2010 10:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
probleem, mijn vriend en ik hebben ruim 2 jaar een relatie, hij voelt zich sinds korte tijd niet meer thuis in mijn huis, kan zn eigen dingetjes niet doen, is de tijd rijp dat we gewoon samen moeten gaan wonen, 1 huis voor ons beiden?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs, karlien
Hoe is jullie relatie? Wíllen jullie wel samenwonen? Hoe denkt hij over samenwonen? Hebben jullie een plek om samen te wonen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik snap je post echt totaal niet

1. Wonen jullie NU wel of niet samen?

2. Gaan die problemen opgelost worden als je gaat samenwonen?
"Heeft iemand hier ervaring mee?"

Nee dat denk ik niet op de relatiepijler.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lijkt me niet echt een goede reden om wel te gaan samenwonen...
Voelt hij zich niet meer thuis in jouw huis, of is hij het zat dat hij zijn eigen dingetjes niet kan doen? Dat laatste kan ik me heel goed voorstellen, dat eerste lijkt mij geen goed signaal om te gaan samenwonen. Hoe ver wonen jullie uit elkaar?
Heb je hem al gevraagd waarom hij zich niet meer prettig voelt?
Je moet wel willen samenwonen.. en de tijd dat je bij elkaar bent doet daar niet echt toe. Ik ben na 10 maanden gaan samenwonen (samen 1 huis gekocht) en dat ging en gaat prima. Je moet er wel samen voor willen gaan natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven