Schoonfamilie...

08-06-2011 19:22 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

ik moet even wat kwijt. We gaan een weekendje weg dit weekend met de familie van mijn vriend. Nu is dat geen ramp, maar erg close ben ik met zijn familie niet. Er zijn geen problemen, maar veel zien we ze ook niet. Dat is eigenlijk het hele probleem niet eens, het leek me eigenlijk wel gezellig, het hele weekendje.

Nu zat zijn zusje hier vanmiddag en die zei ineens dat zij bij ons op de kamer moet slapen ( 20jr). Nu kan het meisje hier zelf ook niets aan doen, maar ze is altijd aan de praat. Ik zelf ben helemaal over de toeren, dit weekendje is al bijna een half jaar geleden betaald, en er is hier nooit een woord over gesproken!

Mijn vriend zegt dat we het volwassen op moeten lossen (ben het gedeeltelijk met hem eens), maar ik vind dat hij wel even zijn vader mag bellen om even duidelijkheid te vragen hierover..

We hebben allebei ook geen zin meer, ik zou graag een hotelkamer appart boeken, maar in de buurt is alles bijna volgeboekt. En weet niet of zijn familie dit wel leuk zou vinden van ons. Maar wij werken beide enorm veel en hard en dan ga je lekker even er uit. En dan onverwachts krijgen we dit ineens, terwijl we dit niet verwacht hadden..

Nou moest het toch echt eventjes kwijt, want het ligt eigenlijk nogal zwaar op mijn maag.. Ik vroeg me ook een beetje af wat iemand anders in mijn plaats zou doen..

Liefs Anoniiempje
Wat een drama zeg. Als je zelf interesse had getoond in het park/huisje, had je toch allang kunnen zien dat er kamers te weinig waren? Had je toch allang kunnen vragen hoe dat opgelost zou kunnen worden? Beetje meer interesse mag je ook wel verwachten. Of heb je het wel gezien, maar ben je er vanuit gegaan dat zusje wel bij haar ouders op de kamer zou slapen?

Ik vind het echt gezeik, het gaat om 2 nachtjes. Niet om de jullie hele zomervakantie. Maar goed, ik ga dan ook niet onder dwang een weekendje weg met mijn familie. Ik geniet er van.

Groetjes, anoniempje30207890
Overigens vind ik het wel normaal dat als er 2 kamers geboekt zijn, zusjelief bij haar ouders op de kamer slaapt ipv bij haar broer+vriendin(vrouw?).
quote:meds schreef op 08 juni 2011 @ 19:49:

je kan toch best twee dagen je slip aanhouden? Blijven er nog 5 dagen in de week over het behang van de slaapkamer te naaien

Dit geld misschien niet voor TO. Maar als ik met of mijn of zijn (waarschijnlijk nog meer met zijn) familie een weekend weg ben, heb ik echt even behoefte aan elkaar 's avonds. En dat is dan echt niet altijd seks. Dat is samen knuffelen, praten over wat er die dag is gebeurt en de kleine irritaties van je af zetten. Een beetje stoeien en lachen.

Maar misschien geld dit wel alleen voor mij. Ik heb het sowieso niet zo op een weekend met de hele familie op elkaars lip zitten.
O, ik lees nu dat het geen nichtje is, maar zijn zusje.

Kan ze niet bij een ander op de kamer?
quote:Miepjemiep schreef op 08 juni 2011 @ 19:54:

[...]

Dit geld misschien niet voor TO. Maar als ik met of mijn of zijn (waarschijnlijk nog meer met zijn) familie een weekend weg ben, heb ik echt even behoefte aan elkaar 's avonds. En dat is dan echt niet altijd seks. Dat is samen knuffelen, praten over wat er die dag is gebeurt en de kleine irritaties van je af zetten. Een beetje stoeien en lachen.

Joh, je kan toch wel twee dagen zonder knuffelen?

Maar misschien geld dit wel alleen voor mij. Ik heb het sowieso niet zo op een weekend met de hele familie op elkaars lip zitten.
Noue, ik zou t ook niet weten te waarderen, ben erg gesteld op mijn privacy.
Ik kan ook niet bij anderen slapen dus ik snap heel goed dat je dit niet leuk vind.

En heeft niks met seks te maken ik heb niet eens een vriend.
quote:Zoey_ schreef op 08 juni 2011 @ 19:54:

O, ik lees nu dat het geen nichtje is, maar zijn zusje.

Kan ze niet bij een ander op de kamer?ja dat verandert de zaak
quote:meds schreef op 08 juni 2011 @ 19:49:

je kan toch best twee dagen je slip aanhouden? Blijven er nog 5 dagen in de week over het behang van de slaapkamer te naaien

Whahaha, wat verwoord je het toch weer mooi :-)

Ik heb zelf ook wel eens in zo'n situatie gezeten; hotel afgehuurd met een stel vrienden, mijn vriend en ik kregen een kamer voor twee toegewezen, een goede single vriend van ons stond op de gang met z'n koffers. Ik heb hem aangeboden om bij ons in bed te slapen (het was toch een enorm bed), hoewel ik er erg van baalde want ik vond het zo leuk, met vriend op een mooie hotelkamer. Het ging prima, helaas geen triootje ontstaan . Maak je er niet te druk om, uiteindelijk zal het wel loslopen. Stel je gewoon niet in op een romantisch weekend voor twee en sluit dat meisje niet buiten.
quote:Zoey_ schreef op 08 juni 2011 @ 19:52:

[...]

Vraag of ze meedoet. probleem opgelost, en nichtje heeft ook eens een verzetje.

GÓÓR ...

Ik kan me iig best voorstellen dat TO zich het weekend anders had voorgesteld met eventueel wat "outofyourownhome" sex. Ik vind ook dat ze wel errug drama bama reageert.. Maar een beetje teleurstelling snap ik wel..

Overigens vind ik het een beetje gek van de ouders om te denken "Kom we stoppen alle kinders op 1 kamer..". Helemaal als de rest van het gezelschap uit volwassen zoon + vrouw bestaat.

Dan zou ik voor indeling per "gezin" kiezen.. Dus de indeling aanhouden van de huizen.. (Zusje woont bij ouders, dus bij ouders in de kamer)... Aan de andere kant.. Misschien willen pa en moe ook wel eens weer goed van bil ..
quote:meds schreef op 08 juni 2011 @ 19:56:

[...]

ja dat verandert de zaakja, als je een trio wilt.
quote:meds schreef op 08 juni 2011 @ 19:56:

[...]

Nee daar zou ik geen 2 dagen zonder willen/kunnen. En al helemaal niet als je een weekend met familie op elkaars lip zit. Dan is het juist een ontlading voor mij.
quote:qwertuu schreef op 08 juni 2011 @ 19:31:

Als je hier al zo van de leg raakt, dan hoop ik voor je dat je geen echte teleurstellingen zult krijgen in het leven.Eens. Als je hier al helemaal van over de toeren raakt.....
quote:Yucca schreef op 08 juni 2011 @ 19:56:

[...]

Stel je gewoon niet in op een romantisch weekend voor twee en sluit dat meisje niet buiten.Ik denk dat dat het probleem een beetje is ja... TO heeft zich denk ik ingesteld op een aantal romantische momenten.. Maarreh TO.. Het is familieweekend meid.. Da werk nie so..
quote:Miepjemiep schreef op 08 juni 2011 @ 19:57:

[...]

Nee daar zou ik geen 2 dagen zonder willen/kunnen. En al helemaal niet als je een weekend met familie op elkaars lip zit. Dan is het juist een ontlading voor mij.Dan ga je voor het eten nog even met z'n 2-en naar die kamer en dan ga je dan even knuffelen.
Of even op de WC op de gang een wippie?
Ik zou als ik dat zusje was me ook niet echt prettig voelen als ik bij grote broer en zijn vrouw/vriendin op de kamer moet...

Zitten jullie in een hotel of in een huisje o.i.d?
quote:Zoey_ schreef op 08 juni 2011 @ 20:01:

Of even op de WC op de gang een wippie?Is misschien nog wel spannender ooK ..
TO???
Ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten. Ben benieuwd wat je schoonouders als verklaring daarvoor geven. Ze hebben bezuinigd op het aantal kamers?
Ze zegt toch nergens dat t r om de sex gaat? Wat n aanname.

Ik kan me levendig voorstellen als je de hele dag met je familie touw wilt zijn dat je je even met z'n 2en terug wilt trekken 's avonds.
Nou schrik wel van de reacties. Het gaat mij inderdaad meer over het overleg. Als geld zo een probleem was, dan had ik het zelf betaald. Vind het gewoon jammer dat hier ene half jaar over gezwegen is. Het zusje kan er ook niks aan doen, en snap dat het voor haar ook niet leuk is.

Het zijn maar 2 dagen, dat weet ik ook wel, maar ik neem aan dat iedereen toe is aan privacy na een dag bij de hele familie gehangen te hebben. Dus nee, het gaat me niet om de seks! Maar misschien is het zo omdat ik nu in deze positie zit, dat ik het gewoon niet leuk vind.
Ga er heisa over maken, dat is het beste (nou goed)

Ik vind je echt een zeur, dus verbaas me niks als je vriend dat denkt.

Je maakt het zelf zo moeilijk, hoor!
Oh mijn hemel. Ik heb zelfs 5 nachten bij mijn zus en zwager op de kamer geslapen in Barcelona. Het is ook gewoon een kwestie van rekening met elkaar houden en elkaar wat ruimte en lucht gunnen.

Ruimte en 'tijd voor zichzelf' hebben ze achteraf wel gehad, gezien het feit dat ze een compleet kind bij elkaar geknutseld hebben die week.....

Overigens vond ik het erg gezellig met ze zou het zo weer doen!
Ik kan me best voorstellen dat het een teleurstelling is, maar ik zou in de te nemen stappen toch zeker rekening houden met het zusje. Wat hier allemaal wordt voorgesteld (nachtje hier/ nachtje daar, haar een nadere kamer laten regelen, matje in de woonkamer...) Ik zou me vreselijk onwelkom voelen. Je hebt al geen eigen kamer gekregen, wat zij vast ook liever had gewild, en dan ben je ook nog eens niet welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven