Schoonfamilie...

08-06-2011 19:22 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

ik moet even wat kwijt. We gaan een weekendje weg dit weekend met de familie van mijn vriend. Nu is dat geen ramp, maar erg close ben ik met zijn familie niet. Er zijn geen problemen, maar veel zien we ze ook niet. Dat is eigenlijk het hele probleem niet eens, het leek me eigenlijk wel gezellig, het hele weekendje.

Nu zat zijn zusje hier vanmiddag en die zei ineens dat zij bij ons op de kamer moet slapen ( 20jr). Nu kan het meisje hier zelf ook niets aan doen, maar ze is altijd aan de praat. Ik zelf ben helemaal over de toeren, dit weekendje is al bijna een half jaar geleden betaald, en er is hier nooit een woord over gesproken!

Mijn vriend zegt dat we het volwassen op moeten lossen (ben het gedeeltelijk met hem eens), maar ik vind dat hij wel even zijn vader mag bellen om even duidelijkheid te vragen hierover..

We hebben allebei ook geen zin meer, ik zou graag een hotelkamer appart boeken, maar in de buurt is alles bijna volgeboekt. En weet niet of zijn familie dit wel leuk zou vinden van ons. Maar wij werken beide enorm veel en hard en dan ga je lekker even er uit. En dan onverwachts krijgen we dit ineens, terwijl we dit niet verwacht hadden..

Nou moest het toch echt eventjes kwijt, want het ligt eigenlijk nogal zwaar op mijn maag.. Ik vroeg me ook een beetje af wat iemand anders in mijn plaats zou doen..

Liefs Anoniiempje
Ik zou 'n andere kamer boeken en als dat niet mogelijk is, afhaken. Dan neemt iemand anders die zus maar op de kamer als zij geen eigen kamer heeft kunnen regelen, of blijft zij maar thuis. Degene die vergeten is met haar kamer rekening te houden, zorgt maar dat ze haar probleem oplossen, da's niet aan jullie.

No way dat ik 'n indringer op m'n kamer moet tijdens 'n weekendje weg.

Een familieweekend vergt al veel (negatieve) energie, dan moet je wel privacy en rust hebben op je kamer.
quote:Summerdance schreef op 08 juni 2011 @ 21:44:

Je bent helemaal over je toeren?

Om wat precies?

Omdat er een puber bij jullie op de kamer slaapt?

Wat waren jullie van plan dan?

Het hele weekend weergaloze seks hebben?Het hoeft toch niet persé over seks te gaan? Ik kan niet slapen/rust niet uit, met iemand op de slaapkamer, tenzij ik me heel erg vertrouwd voel met diegene. Het is 'n inbreuk op je rust en privacy en ik zou pertinent weigeren. Als vriend nog wil gaan (zijn familie tenslotte) dan gaat ie maar met z'n zus, maar ik blijf lekker thuis.
quote:liselore schreef op 08 juni 2011 @ 21:40:

[...]

waarom zou zij perse bij jullie op de kamer moeten? en wil zij dit wel? Is een matje in de woonkamer voor haar ook niet veel fijner dan bij d'r schoonzus op de kamer ? Zoek naar een oplossing binnen het familieweekend met de betrokkenen.....Een matje in de woonkamer? Wat voor luxe suites hebben ze geboekt dat ze 'n aparte woonkamer aan hun hotelkamers hebben dan?
Ik zou er voor een paar nachten geen drama van maken. Wat ik wel zou doen, is vriend vragen om met zijn ouders te bespreken dat ze dit beter van tevoren hadden kunnen overleggen, dat was wel zo netjes geweest.

Met mijn eerste vriend en zijn fam. ben ik ooit 2 weken naar Turkije geweest..... een weekend was lang zat geweest. Ik kon niet zo goed met schoonmoeder overweg.

Met mijn huidige vriend zitten weekendjes met zijn familie er niet in want zijn moeder woont in een verzorgingshuis.
TO, als je schoonouders dit zo geregeld hebben dan vind ik dat knap onbeschoft van ze. Waarom geen eigen kamer voor hun dochter boeken? Dit is voor jullie niet leuk en voor zusje niet.

Op die leeftijd heb je liever een kamer voor jezelf.
Wat IBA zegt, dit is weer typisch een schoonouders ding, niet erg wel doorgedacht maar wel aangenomen dat je daar gewoon geen moeite mee hebt, anders ben je stom.
Heb je nog tips nodig voor neuken onder de douche tijdens familieweekenden
Tegen schoonvader zeggen dat je verschrikekekeluk snurkt en dat dat echt niet fijn is voor schoonzusje?

Maar waar gaat het nu over? Een of hooguit twee nachtjes? Lijkt mij dat er op zo'n familieweekend toch weinig van uitrusten komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven