Schoonfamilie

03-03-2012 11:34 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Het is neem ik aan niet voor het eerst dat je vriend zijn verjaardag viert blijkbaar gaat het zo en neemt hij er geen aanstoot aan anders had hij ze niet uitgenodigd.

Het gaat om een avond. Haal diep adem speel de goede gastvrouw dan kan je lekker veel in de keuken bezig zijn en dan is het het weer klaar voor een jaar.
quote:liselore3punt0 schreef op 03 maart 2012 @ 12:47:

Het is neem ik aan niet voor het eerst dat je vriend zijn verjaardag viert blijkbaar gaat het zo en neemt hij erg een aanstoot aan anders had hij ze niet uitgenodigd.

Het gaat om een avond. Haal diep adem speel de goede gastvrouw dan kan je lekker veel in de keuken bezig zijn en dan is het het weer klaar voor een jaar.Eensch!
Lekker een tafel klaarzetten met daarop een X aantal bakken lekkers, wat biertjes+opener, flessen wijn en fris. En als je écht lui bent zet je de senseo ernaast.

En vooral: Ontspan een beetje! Ze zullen heus je huis niet slopen. Ik krijg van je OP het idee dat je daar een beetje als bangig katje tussen zit. Kom op zeg, het zijn maar mensen.
Vreselijk als je eerst verplicht koffie en thee moet drinken. Doe mij gelijk maar 'n wijntje en kaasjes, laat die taart maar achterwege!
quote:supersas09 schreef op 03 maart 2012 @ 12:44:

"De boel op stelten en ons volvreten!!!" Ik heb er inderdaad een andere connotatie bij, zeker gezien de context. Kan.
Waarom heb je die familieleden op je facebook als je ze toch niet mag? Of hebben deze mensen hun pagina allemaal publiek staan of zag je het via je vriend zijn facebook?

Als je het echt zo vervelend vindt, ga dan weg op die bewuste dag en doe de volgende dag iets leuks met je vriend voor z'n verjaardag.
Je probleem wordt niet echt duidelijk uit je OP. Alsof het vreselijke mensen zijn dat ze niet eerst koffie en thee willen op een verjaardag... Poe he!

Eigenlijk heb jíj een probleem, omdat je grote gezelschappen moeilijk vindt en verlegen bent. Ok, misschien is zijn familie nét een stukje lastiger voor je dan andere mensen, maar het lijkt mij gewoon zaak dat je zelf gaat werken aan je makkelijker in groepen bewegen. En zo'n verjaardag verder maar gewoon even doorstaan.
Maar eh er komen toch wel meer mensen dan alleen die schoonfamilie?
Hopelijk zijn ze niet grof tegen jouw familie.

Anders had ik ze uit huis gezet.

Het blijven gasten.
quote:alex6666 schreef op 03 maart 2012 @ 19:04:

Hopelijk zijn ze niet grof tegen jouw familie.

Anders had ik ze uit huis gezet.

Het blijven gasten.

Gasten van haar vriend ja... beide haar familie en zijn familie.

Hopelijk stelt haar familie zich niet onwijs aan als er een grove grap gemaakt wordt
zou ook niet mijn ding zijn hoor, dat grove taalgebruik en dat gezuip. Herken dat in ieder geval absoluut niet bij mijn familie en schoonfamilie.

Wij beginnen hier wel gewoon met koffie/thee en gebak en de 'volgende ronde' is bier/wijn/fris. Vind ik heel erg normaal, nooit anders meegemaakt, maar goed, op zich niet iets om heel erg te vinden natuurlijk.

Maar luidruchtig, grof taalgebruik (neem aan dat je het echt over vloeken enzo hebt), dat hoeft van mij allemaal niet en zeker niet in mijn huis. Ik ben misschien dan té netjes ofzo hoor maar wat iemand zei over een huis wat heel smerig wordt na een feestje en dat de borrelnootjes overal terug te vinden zijn, ik vind het nogal kinderachtig. Als er hier bij ons in huis borrelnootjes liggen na een feestje dan is dat van de kinderen maar echt niet van de volwassen visite. Wat is er mis met gewoon gezellig met elkaar kletsen en wat eten/drinken op een verjaardag. Je hoeft toch niet jezelf klem te zuipen en met chips te gooien?

En die opmerking op facebook, tja, er had ook kunnen staan: bah, straks op verjaardag, geen zin in.

Dat zou ook niet leuk zijn. Maar deze opmerking vind ik ook niet heel grappig. De boel op stelten zetten. Als je op stap gaat ofzo, ok, maar hier bij ons in huis hoeft dat van mij niet. Maar goed, misschien ben ik te saai en te rustig hoor

Tips heb ik niet voor je, je zal de avond door moeten komen en dat lukt vast wel. En jullie vrienden komen ook? Hoe zijn zij dan? Net zo luidruchtig als de familie? Anders bemoei je je gewoon lekker met je vrienden en wat minder met de familie.
en, was de verjaardag gisteravond? Hoe was het?
hm ben benieuwd hoe de verjaardag was (als ie uberhaupt al geweest is, maar als iemand nu al op facebook zet dat ie naar een verjaardag moet neem ik aan dat het diezelfde avond was en niet pas over week. Dan moet ie er wel heeel veel zin in hebben :P )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven