Schoonmoeder mag mij niet

05-09-2018 22:01 111 berichten
...
anoniem_335539 wijzigde dit bericht op 06-09-2018 10:39
99.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-09-2018 22:10
Wat voor studie dan?
Zal eerder een opleiding zijn, Niks mis mee, overigens.
dolfje schreef:
05-09-2018 22:08
Waarom zegt hij tegen jou dat zijn moeder jou een stinkwijf noemt? Wat heeft hij daar voor belang bij?
Hij wilt graag zo eerlijk mogelijk er over zijn richting mij.
Judy_Hopps schreef:
05-09-2018 22:14
Als je ietwat geloofwaardig wil overkomen wel ja.
Dat bedoel ik. Als het een studie is waar je en toekomst mee op kan bouwen en een gezin van kan onderhouden wat ik dus betwijfel.
Apenstaartje-99 schreef:
05-09-2018 22:11
Ja, maar wil niet mijn vriend zijn moeder ontnemen.
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf, dat je denkt dat jij je vriend zijn moeder kunt ontnemen. Ik denk eerder dat het de komende jaren heel zwaar voor hem gaat worden om te moeten kiezen tussen twee vrouwen die van hem houden.
Überhaupt dat je voorstelt om hem te ontmoederen geeft wel aan dat je weinig idee hebt van ouderschap. Ik hoop dat jullie goede begeleiding krijgen bij de zwangerschap en daarna. Stress is niet goed voor een baby, dus dat zou ik maar zoveel mogelijk vermijden.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 22:18
0.40% gewijzigd
Apenstaartje-99 schreef:
05-09-2018 22:11
Ja, maar wil niet mijn vriend zijn moeder ontnemen.
Ow. Nou succes ermee hoor.
Apenstaartje-99 schreef:
05-09-2018 22:15
Hij wilt graag zo eerlijk mogelijk er over zijn richting mij.
Wat is de winst van deze eerlijkheid dan?

Laat haar niet meer binnen.
Ach meis, dit is echt het verkeerde Forum voor deze vraag. Alle zure wijven die zich met alles en iedereen bemoeien vallen over je heen. Te jong, niet genoeg opleiding, je schoonmoeder krijgt nog gelijk van ze ook.
Trek het je niet aan!
Zorg goed voor jezelf en je baby, en probeer je schoonmoeder te vermijden. Mensen die stinkwijf zeggen over hun schoondochter zijn sowieso van een bedenkelijk niveau.
Always look on the bright side of life
Straks als de kleine er is kan hij ook niet zomaar alles zeggen wat hij eerlijk vindt. Je vriend moet jou in bescherming nemen door na te denken over wat hij zegt. Zijn moeder ga je toch niet meer veranderen.
Fragolisa schreef:
05-09-2018 22:17
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf, dat je denkt dat jij je vriend zijn moeder kunt ontnemen. Ik denk eerder dat het de komende jaren heel zwaar voor hem gaat worden om te moeten kiezen tussen twee vrouwen die van hem houden.
Überhaupt dat je voorstelt om hem te ontmoederen geeft wel aan dat je weinig idee hebt van ouderschap. Ik hoop dat jullie goede begeleiding krijgen bij de zwangerschap en daarna. Stress is niet goed voor een baby, dus dat zou ik maar zoveel mogelijk vermijden.
Zo bedoel ik het absoluut niet en dat is ook het laatste wat ik zou willen. Ik bedoel er mee te zeggen dat zijn moeder gewoon welkom hoort te zijn en dat zijn moeder elk moment bij ons terecht kan, zodat hun band het zelfde blijft
Fragolisa schreef:
Denk eerder dat TO nog wel 'ns op haar neus kan kijken als zij door hem gedumpt wordt omdat hij op z'n 24e uiteindelijk toch liever 'n vrij vrijgezellenleven met zijn vrienden leeft ipv al naar 'n baby te moeten koekeloeren.
Nemaìn’ schreef:
Wat is de winst van deze eerlijkheid dan?

Laat haar niet meer binnen.
Precies daar schiet je toch niks mee op. Hij had beter kunnen zeggen “ moeder ik wil er niks meer over horen want we krijgen een kind en als je dat wilt zien behandel je mijn vriendin met respect” maar hè hij kiest ervoor om TO tegen zijn moeder op te zetten..
Flowerspowers schreef:
05-09-2018 22:19
Ach meis, dit is echt het verkeerde Forum voor deze vraag. Alle zure wijven die zich met alles en iedereen bemoeien vallen over je heen. Te jong, niet genoeg opleiding, je schoonmoeder krijgt nog gelijk van ze ook.
Trek het je niet aan!
Zorg goed voor jezelf en je baby, en probeer je schoonmoeder te vermijden. Mensen die stinkwijf zeggen over hun schoondochter zijn sowieso van een bedenkelijk niveau.
Dankjewel voor je lieve reactie.
alkemade schreef:
Straks als de kleine er is kan hij ook niet zomaar alles zeggen wat hij eerlijk vindt. Je vriend moet jou in bescherming nemen door na te denken over wat hij zegt. Zijn moeder ga je toch niet meer veranderen.
Daar heb je zeker gelijk in
Flowerspowers schreef:
Trek het je niet aan!
:thumbsup:
redbulletje schreef:
05-09-2018 22:21
Denk eerder dat TO nog wel 'ns op haar neus kan kijken als zij door hem gedumpt wordt omdat hij op z'n 24e uiteindelijk toch liever 'n vrij vrijgezellenleven met zijn vrienden leeft ipv al naar 'n baby te moeten koekeloeren.
Haha dat denk ik niet. Wel grappig dat jullie allemaal zo snel oordelen. Mijn vriend heeft al een kind van drie jaar waar wij volledige zorg voor dragen. Het enigste wat ik vraag is om advies hoe ik het het beste met mijn schoonmoeder aan kan pakken en het enige wat ik van iedereen krijg is negativiteit.
dolfje schreef:
05-09-2018 22:22
Precies daar schiet je toch niks mee op. Hij had beter kunnen zeggen “ moeder ik wil er niks meer over horen want we krijgen een kind en als je dat wilt zien behandel je mijn vriendin met respect” maar hè hij kiest ervoor om TO tegen zijn moeder op te zetten..
Misschien heeft ie zelf inmiddels wel door dat zijn moeder gewoon dik gelijk heeft en dat hijzelf diep in de stront zit.
Flowerspowers schreef:
Ach meis, dit is echt het verkeerde Forum voor deze vraag. Alle zure wijven die zich met alles en iedereen bemoeien vallen over je heen.
:HA:
klinkt tokkie achtig
stinkwijf
Ach. :ugeek:
Mijn moeder was 18 en heeft 8 kinderen prima opgevoed en hoog opgeleid was ze niet.
Wat heeft ze nou aan alle commentaar over dat ze te jong is? Schiet ze nergens mee op. Kan ze het allemaal terug draaien? Nee. Hoeft ook niet trouwens.

Gewoon lekker focussen op jezelf en goed voor je baby zorgen. Laat je schoonmoeder maar lekker links liggen.
Je vriend moet stoppen met alles door te brieven wat zijn moeder zegt. Daar heb jij niks aan. En als zn moeder zo over jou praat, moet hij zeggen dat hij niet wil dat ze zo over jou praat.
Trek je grenzen, zeker als de baby er straks is. Jij bent de moeder, jij bepaalt wat er gebeurd.
ik geef mn bek ook maar een douw
Flowerspowers schreef:
Trek het je niet aan!
Heel erg eens! Wat een belachelijke reacties zeg.
Anoniem141997 schreef:
05-09-2018 22:29
Ach. :ugeek:
Mijn moeder was 18 en heeft 8 kinderen prima opgevoed en hoog opgeleid was ze niet.
Wat heeft ze nou aan alle commentaar over dat ze te jong is? Schiet ze nergens mee op. Kan ze het allemaal terug draaien? Nee. Hoeft ook niet trouwens.

Gewoon lekker focussen op jezelf en goed voor je baby zorgen. Laat je schoonmoeder maar lekker links liggen.
Dankjewel, Ik zal dit in mijn achterhoofd houden.
Flowerspowers schreef:
Trek het je niet aan!
De zure wijven noemen vind ik niet zo netjes.
Voor de rest eens.
Apenstaartje-99 schreef:
05-09-2018 22:24
Mijn vriend heeft al een kind van drie jaar waar wij volledige zorg voor dragen.
Dit maakt het verhaal wel een beetje anders. Veel van de opmerkingen zijn niet goed te praten, maar waarschijnlijk is hij al een keer gebruikt. De zorgen van schoonmoeder kan ik dan enigszins wel begrijpen.
Apenstaartje-99 schreef:
05-09-2018 22:24
Haha dat denk ik niet. Wel grappig dat jullie allemaal zo snel oordelen. Mijn vriend heeft al een kind van drie jaar waar wij volledige zorg voor dragen. Het enigste wat ik vraag is om advies hoe ik het het beste met mijn schoonmoeder aan kan pakken en het enige wat ik van iedereen krijg is negativiteit.
Hij is 24 en heeft een kind van drie jaar? Echt een kansenparel die vriend van je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven