Schoonmoeder mag mij niet
woensdag 5 september 2018 om 22:04
woensdag 5 september 2018 om 22:05
Nee absoluut niet, ik heb vast werk.
woensdag 5 september 2018 om 22:06
Niet eens meer aan de studie op je 19e? Dus geen baan waar je financieel gezien nog kan groeien.
woensdag 5 september 2018 om 22:06
Ik vind dat je met 19 ook nog best een kind bent en 2 je bent zwanger.
Dus wat dat betreft heeft je schoonmoeder best gelijk.
Verder denk ik dat je eigenwaarde moet groeien waardoor de uitspraken van je schoonmoeder geen invloed op je heeft. Zolang jij weet dat de zwangerschap het beste is wat je ooit is overkomen en je er voor de volle 100% blij mee bent, maakt het niet meer uit wat de rest van de wereld daarvan vindt.
Wees de verstandigste van jullie twee en ga geen strijd met haar aan. Besef dat zij met al haar gedrag altijd een onderdeel op wat voor manier dan ook van het leven van je vriend zal zijn.
Blijf beleefd, wees aardig en weet gewoon dat ze nooit je beste vriendin of jouw moeder zal gaan worden.
Dus wat dat betreft heeft je schoonmoeder best gelijk.
Verder denk ik dat je eigenwaarde moet groeien waardoor de uitspraken van je schoonmoeder geen invloed op je heeft. Zolang jij weet dat de zwangerschap het beste is wat je ooit is overkomen en je er voor de volle 100% blij mee bent, maakt het niet meer uit wat de rest van de wereld daarvan vindt.
Wees de verstandigste van jullie twee en ga geen strijd met haar aan. Besef dat zij met al haar gedrag altijd een onderdeel op wat voor manier dan ook van het leven van je vriend zal zijn.
Blijf beleefd, wees aardig en weet gewoon dat ze nooit je beste vriendin of jouw moeder zal gaan worden.
woensdag 5 september 2018 om 22:07
woensdag 5 september 2018 om 22:08
Het is wel iets wat ik graag wil en zeker achter sta.
woensdag 5 september 2018 om 22:08
Studie heb ik in februari afgerond.redbulletje schreef: ↑05-09-2018 22:06Niet eens meer aan de studie op je 19e? Dus geen baan waar je financieel gezien nog kan groeien.
woensdag 5 september 2018 om 22:09
Dat klinkt toch wel vrij expres (gepland)
woensdag 5 september 2018 om 22:09
+1Lopervanhiernaardaar schreef: ↑05-09-2018 22:07die koter had je nog wel een jaar of 10 mee kunnen wachten, en zorgen dat je beetje gesetteld bent
woensdag 5 september 2018 om 22:10
Wat voor studie dan?
woensdag 5 september 2018 om 22:11
Ja, maar wil niet mijn vriend zijn moeder ontnemen.Lucifer2018 schreef: ↑05-09-2018 22:07Tja.
Hebben jullie een eigen huis? Als ze zich niet kan gedragen ( stinkwijf en betichten van dingen mbt tot haar werk enz) komt ze er gewoon niet meer in.
Dat ze niet blij is met een baby van een 19jarige .. snap ik ergens wel.
woensdag 5 september 2018 om 22:14
Iedereen heeft gelukkig zijn eigen mening.Lopervanhiernaardaar schreef: ↑05-09-2018 22:07die koter had je nog wel een jaar of 10 mee kunnen wachten, en zorgen dat je beetje gesetteld bent
woensdag 5 september 2018 om 22:14
Als je ietwat geloofwaardig wil overkomen wel ja.
woensdag 5 september 2018 om 22:15
Vaak doet ze gemene uitspraken richting mijn vriend:
- Ga maar lekker naar dat stinkwijf van je
- Ze gaat expres zwanger worden zodat ze thuis kan zitten en van jou geld kan profiteren
- Ze is een kind (ik ben 19, mijn vriend 24)
- Je was beter af bij je ex
En hoe kom jij die uitspraken te weten? Je vriend moet eens leren om op de juiste momenten zijn waffel open te trekken en op andere momenten zijn waffel te houden.