Schoonouders
dinsdag 6 november 2018 om 00:37
Hoi,
Mijn eerste topic. Graag hoor ik jullie meningen of eigen ervaringen!
Sinds 9 maand heb ik een relatie met mijn huidige vriendin. Heel erg blij met mijn relatie met haar we zijn heel erg open naar elkaar en zijn zelfs bezig met te kijken of we volgend jaar gaan samenwonen! Zij is 23 ik 26.
Allemaal prachtig ik val alleen over het volgende onderwerp.
Schoonouders. Naja niet eens ouders maar meer moeder.
Mijn vriendin woont nog thuis bij haar ouders. Vader moeder en en broertje
Ze zijn een heel hechte familie. Ik ben mijn vriendin haar eerste vriendje dus ook gelijk de eerste schoonzoon voor de familie! Spannend en tegelijk ook wel een dingetje natuurlijk want wat vinden ze van me
De eerste maanden was dat natuurlijk even aftasten en lichterlijk voelde ik me een beetje een inbreker in de familie. Ik woon op mezelf maar express kwam ik veel bij mijn nieuwe schoonfamilie. en dat werpte vruchten af.
Mijn schoonvader kan ik het goed mee vinden. Het is niet dat we gemeenschapelijke Hobbys hebben en we in het weekend samen naar de kroeg gaan maar we als we samen in de woonkamer zitten kunnen we met elkaar praten en word er gelachen.
Mijn schoonbroer precies het zelfde. we kunnen goed met elkaar praten en er word gelachen. Elkaar taggen op facebook etc
Mijn schoonmoeder.. ik weet niet waar ik moet beginnen. vanaf dag 1 word ik als een inbreker gezien. voor mijn gevoel ben ik niet de gene die haar dochter blij maakt maar de gene die haar dochter van haar afpak. gesprekken die ik met haar probeer te voeren vallen dood. we hebben niks gemeenschapelijks maar zoals boven uitgelegd hoeft dat helemaal niet. ze geeft zelf ook aan dat het haar erg rauw op haar dak valt dat ik zo opeens daar ben
Vaak word ik afgesnauwd wat zelf mijn vriendin opvalt. en dan niet zo zeer beledigend maar eerder van dat had je ook anders kunnen formuleren.
Toen de plannen op tafel kwamen om samen te wonen wou ze het der niet over hebben met haar dochter. toen dat punt voorbij was kreeg mijn vriendin het verhaal van dat we niet samen een hypotheek moesten nemen zo vaak te horen dat ze onzeker werd over alles. En begrijp me niet verkeerd. dit is zeker iets wat goed van ze is om dit te bespreken met je dochter. Maar de nadruk op uit elkaar gaan in de toekomst werd zo vaak gesteld of wat als ik niet meer kon werken omdat ik arbeidsongeschikt raakte of ziek werd dat ze dan zelf de hypotheek kon betalen.
Even voor de record. Ik heb een zeer lichte rug afwijking die der om bekend om staat als je uitgegroeid bent eigelijk weg moet gaan. Niet helemaal ik heb af en toe heel lichterlijk last van mijn rug.
In mijn ogen word alles in de kast gehaald om haar op andere gedachten te brengen. Nogmaals ik ben blij dat haar ouders hier realistic op kijken maar de nadruk ligt zo op '' wat als jullie uit elkaar gaan''
Tevens brengt ze spanning in de relatie. Alles is tip top in orde. todat ze komt met in de eerste maanden van de relatie gingen jullie vaak uit eten en biscoop nu doen zitten jullie vaak film te kijken op de bank.
een keer had ik bijna al haar fotos verwijderd van haar camera. Haar ouders waren hier bij. ze was wel geschokeerd toen ze dat dacht, maar uiteindelijk beleek het niet zo te zijn. Niemand boos of geiriteerd. Todat een week later haar moeder zegt ''ja tegen ons was je gelijk boos geworden '' je moet wel jezelf blijven en jezelf niet verliezen. Je bent anders tegen (naam)
Mijn vriendin word hier zo onzeker van terwijl er helemaal niks aan de hand is. We gaan inderdaad niet meer iedere week naar de bioscoop/restaurant, en dat zagen wij zelf ook al maar wij zijn even blij als we lekker bij elkaar op de bank zitten.
Ik heb hier zo veel moeite in gestoken om dit te doorbreken. Ik heb het tijd gegeven. Leuke gifts voor schoonmoeders. Als we uit eten gingen trok ik regelmatig de portomonee. Gezellig doen etc.
Het helpt niet. Laatst was mijn vriendin 1.5 week weg voor haar werk naar het buitenland. Tuurlijk miste ik haar verschikelijk en zei mij ook. Maar ik voelde rust in mijn hoofd. eindelijk was ik niet bezig met hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn schoonmoeder me accepteerd. ze hoeft me niet eens aardig te vinden, gewoon accepteren. het aller ergste vind ik nog wel dat ik er wel bijna zeker weet mocht de relatie tussen mij en mijn vriendin stoppen. Dan springt ze een gat in de lucht.
Ik weet niet zp goed wat ik moet doen. Ik ben klaar om energie hier in te stoppen. ik word er onzeker van. Ik bedoel niet met dat ik stop om aardig te doen. Maar ik zit er erg aan te denken om het contact sterk te verminderen. Ik ben daar regelmatig over de vloer en slaap er vaak. in de hoop dat ze wat meer aan mij ging wennen en dat mijn vriendin dit fijn vind omdat ze ook vaak werkt en haar ouders ook graag wil zien.
als ik het contact ga verminderen zal mijn vriendin dit niet leuk vinden. Maar ze zal me ook begrijpen. ook weet ze dat ik nooit zal willen dat ze moet gaan kiezen tussen mij en mams. zo ben ik niet. Ik voel zelf dat ik hier langzaam aan onderdoor ga. en dat ik mijn schoonmoeder stukje voor stukje begin te haten. en dat wil ik niet
Lang verhaal
erg benieuwd wat jullie tips zijn of zelf ervaringen hebben met schoonouders dat niet zo klikte
Mijn eerste topic. Graag hoor ik jullie meningen of eigen ervaringen!
Sinds 9 maand heb ik een relatie met mijn huidige vriendin. Heel erg blij met mijn relatie met haar we zijn heel erg open naar elkaar en zijn zelfs bezig met te kijken of we volgend jaar gaan samenwonen! Zij is 23 ik 26.
Allemaal prachtig ik val alleen over het volgende onderwerp.
Schoonouders. Naja niet eens ouders maar meer moeder.
Mijn vriendin woont nog thuis bij haar ouders. Vader moeder en en broertje
Ze zijn een heel hechte familie. Ik ben mijn vriendin haar eerste vriendje dus ook gelijk de eerste schoonzoon voor de familie! Spannend en tegelijk ook wel een dingetje natuurlijk want wat vinden ze van me
De eerste maanden was dat natuurlijk even aftasten en lichterlijk voelde ik me een beetje een inbreker in de familie. Ik woon op mezelf maar express kwam ik veel bij mijn nieuwe schoonfamilie. en dat werpte vruchten af.
Mijn schoonvader kan ik het goed mee vinden. Het is niet dat we gemeenschapelijke Hobbys hebben en we in het weekend samen naar de kroeg gaan maar we als we samen in de woonkamer zitten kunnen we met elkaar praten en word er gelachen.
Mijn schoonbroer precies het zelfde. we kunnen goed met elkaar praten en er word gelachen. Elkaar taggen op facebook etc
Mijn schoonmoeder.. ik weet niet waar ik moet beginnen. vanaf dag 1 word ik als een inbreker gezien. voor mijn gevoel ben ik niet de gene die haar dochter blij maakt maar de gene die haar dochter van haar afpak. gesprekken die ik met haar probeer te voeren vallen dood. we hebben niks gemeenschapelijks maar zoals boven uitgelegd hoeft dat helemaal niet. ze geeft zelf ook aan dat het haar erg rauw op haar dak valt dat ik zo opeens daar ben
Vaak word ik afgesnauwd wat zelf mijn vriendin opvalt. en dan niet zo zeer beledigend maar eerder van dat had je ook anders kunnen formuleren.
Toen de plannen op tafel kwamen om samen te wonen wou ze het der niet over hebben met haar dochter. toen dat punt voorbij was kreeg mijn vriendin het verhaal van dat we niet samen een hypotheek moesten nemen zo vaak te horen dat ze onzeker werd over alles. En begrijp me niet verkeerd. dit is zeker iets wat goed van ze is om dit te bespreken met je dochter. Maar de nadruk op uit elkaar gaan in de toekomst werd zo vaak gesteld of wat als ik niet meer kon werken omdat ik arbeidsongeschikt raakte of ziek werd dat ze dan zelf de hypotheek kon betalen.
Even voor de record. Ik heb een zeer lichte rug afwijking die der om bekend om staat als je uitgegroeid bent eigelijk weg moet gaan. Niet helemaal ik heb af en toe heel lichterlijk last van mijn rug.
In mijn ogen word alles in de kast gehaald om haar op andere gedachten te brengen. Nogmaals ik ben blij dat haar ouders hier realistic op kijken maar de nadruk ligt zo op '' wat als jullie uit elkaar gaan''
Tevens brengt ze spanning in de relatie. Alles is tip top in orde. todat ze komt met in de eerste maanden van de relatie gingen jullie vaak uit eten en biscoop nu doen zitten jullie vaak film te kijken op de bank.
een keer had ik bijna al haar fotos verwijderd van haar camera. Haar ouders waren hier bij. ze was wel geschokeerd toen ze dat dacht, maar uiteindelijk beleek het niet zo te zijn. Niemand boos of geiriteerd. Todat een week later haar moeder zegt ''ja tegen ons was je gelijk boos geworden '' je moet wel jezelf blijven en jezelf niet verliezen. Je bent anders tegen (naam)
Mijn vriendin word hier zo onzeker van terwijl er helemaal niks aan de hand is. We gaan inderdaad niet meer iedere week naar de bioscoop/restaurant, en dat zagen wij zelf ook al maar wij zijn even blij als we lekker bij elkaar op de bank zitten.
Ik heb hier zo veel moeite in gestoken om dit te doorbreken. Ik heb het tijd gegeven. Leuke gifts voor schoonmoeders. Als we uit eten gingen trok ik regelmatig de portomonee. Gezellig doen etc.
Het helpt niet. Laatst was mijn vriendin 1.5 week weg voor haar werk naar het buitenland. Tuurlijk miste ik haar verschikelijk en zei mij ook. Maar ik voelde rust in mijn hoofd. eindelijk was ik niet bezig met hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn schoonmoeder me accepteerd. ze hoeft me niet eens aardig te vinden, gewoon accepteren. het aller ergste vind ik nog wel dat ik er wel bijna zeker weet mocht de relatie tussen mij en mijn vriendin stoppen. Dan springt ze een gat in de lucht.
Ik weet niet zp goed wat ik moet doen. Ik ben klaar om energie hier in te stoppen. ik word er onzeker van. Ik bedoel niet met dat ik stop om aardig te doen. Maar ik zit er erg aan te denken om het contact sterk te verminderen. Ik ben daar regelmatig over de vloer en slaap er vaak. in de hoop dat ze wat meer aan mij ging wennen en dat mijn vriendin dit fijn vind omdat ze ook vaak werkt en haar ouders ook graag wil zien.
als ik het contact ga verminderen zal mijn vriendin dit niet leuk vinden. Maar ze zal me ook begrijpen. ook weet ze dat ik nooit zal willen dat ze moet gaan kiezen tussen mij en mams. zo ben ik niet. Ik voel zelf dat ik hier langzaam aan onderdoor ga. en dat ik mijn schoonmoeder stukje voor stukje begin te haten. en dat wil ik niet
Lang verhaal
dinsdag 6 november 2018 om 15:37
Je schoonmoeder reageert onvolwassen.
Daarnaast ben je veel te veel bezig om in de smaak te vallen. En het helpt niet dat je dan extra vaak komt. Juist niet zou ik zeggen. Heb er schijt aan. Nodig je vriendin bij je thuis uit.
Wat is een relatie als daar constant anderen bij zijn? Dit moet je toch niet willen?
Blijf jezelf en ga daar niet al te vaak naar toe. En bespreek niet alles met hun. Ze horen het vanzelf als jullie gaan samenwonen.
Daarnaast ben je veel te veel bezig om in de smaak te vallen. En het helpt niet dat je dan extra vaak komt. Juist niet zou ik zeggen. Heb er schijt aan. Nodig je vriendin bij je thuis uit.
Wat is een relatie als daar constant anderen bij zijn? Dit moet je toch niet willen?
Blijf jezelf en ga daar niet al te vaak naar toe. En bespreek niet alles met hun. Ze horen het vanzelf als jullie gaan samenwonen.
dinsdag 6 november 2018 om 16:21
Precies. Ga er 1 keer per week eten en verder niets. Je bent ook geen deel van het gezin he. Dochter koos jou en je kan een warme band krijgen of niet. Ik zou ook gewoon eens vragen aan je vriendin of zij moeders vraagt wat die wil. Moet er namelijk niet aan denken 3 keer per week de man van mijn dochter in huis te hebben.
Als nog 1 ding mag zeggen... ga niet gelijk een huis kopen samen. Ga gewoon steeds vaker bij jou zitten en zie eerst of dat lekker loopt. Moeders willen het beste voor hun kinderen en sommige laten slecht los.
dinsdag 6 november 2018 om 16:57
Waarom zitten jullie de hele tijd daar? Moet er niet aan denken de hele tijd als stel bij ouders te zitten.
Het klinkt heel jong allemaal, eerste vriendje, de hele tijd bij ouders thuis.. Woon jij op jezelf? Waarom zijn jullie dan niet vaker bij jou? Dat lijkt me juist ook een eerste stapje richting samenwonen: veel tijd met z'n tweeën doorbrengen. En dan bedoel ik niet constant in restaurants of bioscopen, maar gewoon op de bank, samen koken en dat soort dingen.
Het klinkt heel jong allemaal, eerste vriendje, de hele tijd bij ouders thuis.. Woon jij op jezelf? Waarom zijn jullie dan niet vaker bij jou? Dat lijkt me juist ook een eerste stapje richting samenwonen: veel tijd met z'n tweeën doorbrengen. En dan bedoel ik niet constant in restaurants of bioscopen, maar gewoon op de bank, samen koken en dat soort dingen.
.
dinsdag 6 november 2018 om 19:30
Blijf er eens een maand weg. Je zit te veel op haar lip en denkt dat je door haar 'op te voeden' met jou aanwezigheid, ze dit meer gaat accepteren.
Integendeel, ze gaat zich steeds meer aan je ergeren.
Als haar dochter nu meer bij jou is en jullie daar minder zijn, zal schoonmoeder misschien meer haar best gaan doen om het voor jou gezelliger te maken.
Maar 1 ding: stop met dat rondhangen in haar huis. Ze wordt helemaal gek van je en als je ermee doorgaat, zal ze waarschijnlijk een keer uit haar dak gaan.
Integendeel, ze gaat zich steeds meer aan je ergeren.
Als haar dochter nu meer bij jou is en jullie daar minder zijn, zal schoonmoeder misschien meer haar best gaan doen om het voor jou gezelliger te maken.
Maar 1 ding: stop met dat rondhangen in haar huis. Ze wordt helemaal gek van je en als je ermee doorgaat, zal ze waarschijnlijk een keer uit haar dak gaan.
dinsdag 6 november 2018 om 20:20
Ik zou er niet aan moeten denken als mijn dochter met haar vriendje steeds bij ons op de bank zat. Weg mijn eigen plekje dacht het ff niet.
Moeders mogen best wat zeggen tegen hun kinderen dat mag jij bemoeien vinden maar moeder wil gewoon het beste voor haar kind en als ze daar over wil praten kan jij dat niet tegen houden.
Moeders mogen best wat zeggen tegen hun kinderen dat mag jij bemoeien vinden maar moeder wil gewoon het beste voor haar kind en als ze daar over wil praten kan jij dat niet tegen houden.
dinsdag 6 november 2018 om 22:14
Ze is 23 he...lijkt mij oud en wijs genoeg.
Zo ik het zie...wordt ze klein gehouden krijgt weinig gelegenheid haar eigen fouten te maken.
Zou iig lekker bij jou thuis afspreken , je schoonmoeder geeft je een niet welkom gevoel op deze manier.
Je moet met je vriendin verder ..niet met dat loeder van een schoonmoeder.
Succes
Zo ik het zie...wordt ze klein gehouden krijgt weinig gelegenheid haar eigen fouten te maken.
Zou iig lekker bij jou thuis afspreken , je schoonmoeder geeft je een niet welkom gevoel op deze manier.
Je moet met je vriendin verder ..niet met dat loeder van een schoonmoeder.
Succes
dinsdag 6 november 2018 om 22:15
Ik niet...ze is 23 hoor.
Tegenwoordig gaat dat nu eenmaal sneller.
dinsdag 6 november 2018 om 22:20
Lekker in je eigen huis zitten met je vriendin! Waarom zouden jullie de hele tijd daar zijn? Snap ik oprecht niet. Je vriendin is 23 notabene.
Verder zou ik eerst gaan huren ipv meteen kopen. Zeker als je vriendin nooit op zichzelf heeft gewoond.
Verder zou ik eerst gaan huren ipv meteen kopen. Zeker als je vriendin nooit op zichzelf heeft gewoond.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dinsdag 6 november 2018 om 22:25
Wat moet je als vent van 26 daar steeds thuis doen? Je vriendin kan toch gewoon naar jou komen? En ga daar 1x per week eten of op zondagmiddag een bakkie doen ofzo.
“todat ze komt met in de eerste maanden van de relatie gingen jullie vaak uit eten en biscoop nu doen zitten jullie vaak film te kijken op de bank”
Zitten jullie steeds bij haar thuis op de bank dan?
“todat ze komt met in de eerste maanden van de relatie gingen jullie vaak uit eten en biscoop nu doen zitten jullie vaak film te kijken op de bank”
dinsdag 6 november 2018 om 22:33
Ik heb niet je hele verhaal gelezen want dat is me te lang. Maar je krijgt je schoonmoeder echt niet om met een bloemetje of ander cadeautje. Het respect van je schoonmoeder moet je verdienen en blijkbaar is je dat op heden niet gelukt. Dus doe je best want als je schoonmoeders tegen hebt loopt de hele relatie uiteindelijk vaak toch op niets uit. Ook soms pas na jaren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
dinsdag 6 november 2018 om 23:47
Regelmatig zitten we samen daar op de bank. Maar regelmatig zitten we boven op haar kamer TV te kijkenWintertime16 schreef: ↑06-11-2018 22:25Wat moet je als vent van 26 daar steeds thuis doen? Je vriendin kan toch gewoon naar jou komen? En ga daar 1x per week eten of op zondagmiddag een bakkie doen ofzo.
dinsdag 6 november 2018 om 23:50
We zijn het aan het plannen. We zijn niet actief aan het zoeken op de huizenmarkt. Graag zouden we begin volgend jaar hier toch mee willen beginnen. we zijn nu vooral een spaarplan aan het maken kijken hoeveel we kunnen lenen etc
dinsdag 6 november 2018 om 23:54
voor iemand die dislextich is vind ik het een vrij goed geschreven berichtlise1985 schreef: ↑06-11-2018 13:21Het doet niet ter zake, maar wat schrijf je ontzettend slecht.
En dan wel ontopic: je doet veel te veel je best. Bovendien moet je vriendin haar eigen keuzes maken. Het is goed dat ze advies vraagt aan haar ouders, maar uiteindelijk moet ze wel op haar eigen benen leren staan.
Jij moet wat meer afstand nemen, je komt een beetje 'pusherig' over. Soms is de klik er gewoon niet en moet je dat accepteren. Jij woont op jezelf zeg je, spreek dan wat vaker bij jouw thuis af zodat de ouders van je vriendin ook wat rust hebben.
Je ouders zijn der altijd om advies te vragen. Ik ben totaal niet van het slijmerige gedrag maar uit waardering dat ik daar slaap/eet etc lijkt me dat ik bijvoorbeeld dat ik een keer betaal als we uit eten gaan niet meer dan normaal
dinsdag 6 november 2018 om 23:59
Gelukkig is het het zeker iets wat we kunnen bespreken met elkaar. Ik probeer me zo min mogelijk te bemoeien met moeders/dochter of andere zaken daar thuis. Mijn vriendin vind het ook totaal niet leuk dat dit gebeurd en ziet ook in dat moeders me echt niet moet. Gelukkig ziet ze dat in en staat ze dan ook meer aan haar kant dan aan die van haar. Maar ze wil geen ruzie met haar moeder ook omdat ze zn hechte band hebbenabusu schreef: ↑06-11-2018 13:44Ik vraag me af hoe men hier had gereageerd als een vrouw dit over haar vriend die thuis woont had geschreven![]()
De tips die hier worden gegeven over minder tijd daar door brengen zijn goed. Dan heb je waarschijnlijk minder dagelijkse frustratie.
In principe is het aan je vriendin om met haar moeder te dealen, van de "koude kant" (dat ben jij) wordt vaak toch minder aangenomen. Vraag je vriendin wat zij van de opmerkingen / gedachten van haar moeder / ouders vindt, laat zien dat jij haar steunt en dat je zaken goed hebt doordacht (objectieve checklist erbij halen bijvoorbeeld).
woensdag 7 november 2018 om 00:01
Ik zou vaker bij jou afspreken. Misschien vindt haar moeder het ook niet zo prettig dat jullie steeds daar zijn. Beetje balans tussen daar, bij jou en er samen op uit gaan.
Verder zou ik dit eens met je vriendin bespreken om te peilen hoe ze erin staat en het wat meer loslaten.
Dikke kans dat het al een stuk beter wordt als je daar niet zo vaak bent. Mijn ouders zouden daar ook de kriebels van krijgen als er constant iemand over de vloer kwam. Dan ben je toch een beetje je eigen stekje kwijt denk ik
Verder zou ik dit eens met je vriendin bespreken om te peilen hoe ze erin staat en het wat meer loslaten.
Dikke kans dat het al een stuk beter wordt als je daar niet zo vaak bent. Mijn ouders zouden daar ook de kriebels van krijgen als er constant iemand over de vloer kwam. Dan ben je toch een beetje je eigen stekje kwijt denk ik
woensdag 7 november 2018 om 00:06
in andere situaties zou ik hier ook zeker schijt aan hebben. Mijn vriendin vind het vervelend dat ze ziet dat ik niet geacepteerd word door moeders. ik denk als ik niks meer bespreek ze het nooit gaat accepteren. Zelf maakt het me niet uit. uit eindelijk ga ik met mijn vriendin niet met schoonmoeders. Maar het zal mooi zijn als ik acceptatie kreeg. en mij persoonlijk maakt het niet uit. Maar mijn vriendin vind dit helemaal niks en het vreet aan haar.Hoezitdit schreef: ↑06-11-2018 15:37Je schoonmoeder reageert onvolwassen.
woensdag 7 november 2018 om 00:11
dankjewel voor je advies! Ik begrijp heel goed dat je kind los laten zeker niet iets iets makkelijks is! twijfels uitspreken over mij vind ik ook zeker geen probleem ik kan tegen kritiek. Ik word alleen in een slecht daglicht gezet zodat mijn vriendin gaat twijfelen(zo voel ik het en zo voelt mijn vriendin dat ook) zodat haar dochter bij haar blijft wonen. en als ze nou hier over sprak in eerlijkheid tegen mijn vriendin maar dat gebeurd ook nietSjakS schreef: ↑06-11-2018 16:21Precies. Ga er 1 keer per week eten en verder niets. Je bent ook geen deel van het gezin he. Dochter koos jou en je kan een warme band krijgen of niet. Ik zou ook gewoon eens vragen aan je vriendin of zij moeders vraagt wat die wil. Moet er namelijk niet aan denken 3 keer per week de man van mijn dochter in huis te hebben.
Als nog 1 ding mag zeggen... ga niet gelijk een huis kopen samen. Ga gewoon steeds vaker bij jou zitten en zie eerst of dat lekker loopt. Moeders willen het beste voor hun kinderen en sommige laten slecht los.
woensdag 7 november 2018 om 00:17
We doen zeker nog wel veel samen. Alleen niet zo veel als in het begin. Dit is volgens mij een natuurlijk iets. Ik ben meer gaan werken en soms zitten er weken tussen dat we elkaar in late avond/ochtend elkaar zien(we werken beide onregelmatig) als we samen weekend vrij zijn zitten we echt niet de hele weekend op de bank. en vaak zitten we dan bij haar op de bank/op haar kamerWintertime16 schreef: ↑06-11-2018 22:25Wat moet je als vent van 26 daar steeds thuis doen? Je vriendin kan toch gewoon naar jou komen? En ga daar 1x per week eten of op zondagmiddag een bakkie doen ofzo.
woensdag 7 november 2018 om 00:17
woensdag 7 november 2018 om 00:23
Klopt. Ik kan me der ook wel wat bij voorstellen. Ik zit daar meer vaak omdat mijn vriendin dat graag wil zodat ze met mij kan zijn en ook met de familie. Word tijd dat ze maar een beetje moet loslaten maar dat vind ze moeilijkVlinder1963 schreef: ↑07-11-2018 00:17Maar die moeder is wel al haar privacy kwijt, die vrouw hint niet voor niks dat jullie wel erg veel op haar bank /in haar huis zitten.