Seks met ex en nu zwanger

12-02-2018 20:55 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Seks gehad met mijn ex. Zonder condoom. Ben aan de pil. Dus ik begreep niet hoe dit kan. Maar ik kom er dus zojuist achter dat dit niet zo goed samen gaat met mijn St Janskruid tabletten die ik neem.

Mijn ex en ik komen niet meer bij elkaar, dat is zeker. We hebben inmiddels geen contact meer. Hoe vertel ik hem dit?

Ik vind weghalen geen optie. Ik vind dat ik deze verantwoordelijkheid moet nemen. Ben 26 jaar, hij 24. Ik heb een goede baan en een eigen (eengezins)woning. Ik begrijp dat ik het hem moet vertellen, maar ik weet niet hoe.

Nu ben ik me aan het inlezen over rechten en plichten. Stel, hij wilt het niet en weigert het te erkennen.. in hoeverre is hij dan eigenlijk verantwoordelijk voor financiële zaken? Is hij daar automatisch aansprakelijk voor?
anoniem_364437 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 12:51
31.07% gewijzigd
Rooz94 schreef:
12-02-2018 22:40
Ik heb geen verstand van rechten op dit gebied, maar ik wilde zeggen: succes meid en volg je hart!!
Gebruik vooral je verstand niet!
Rooz94 schreef:
12-02-2018 22:40
Ik heb geen verstand van rechten op dit gebied, maar ik wilde zeggen: succes meid en volg je hart!!
eh nee.
Hoe moeilijk is het om even een stukje papier te lezen voordat je ergens aan begint.
En als je zo verstandig bent als je zelf zegt had je toch uberhaupt geen seks gehad met je ex, laat staan zonder condoom.

En als je geld zat hebt, waarom maak je je dan druk om de financiën.
En als je ex nu wel betrokken wil zijn bij zijn eigen kind? Wie weet wil hij co-ouderschap....
Hij moet in ieder geval zijn eigen keus kunnen maken, wel vertellen
Alle reacties Link kopieren
Rooz94 schreef:
12-02-2018 22:40
Ik heb geen verstand van rechten op dit gebied, maar ik wilde zeggen: succes meid en volg je hart!!