single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ik ga ook zo mijn bed in hoor. Al heb ik afgelopen nacht gelukkig beter geslapen.
Morgenochtend een gesprek met de decaan van zoonlief. Gaat over zijn vervolg bij het roc en de aanmelding hiervan.
Daarna is mijn knul vrij en woensdag ook. Hij mag via school aan zijn theorie voor zijn brommer beginnen. Dit om hem te motiveren, omdat nu, nu hij toch niet op deze school blijft zijn motivatie natuurlijk helemaal weg zakt.
Ik heb zo’n vreselijke last van aambeien. Dit komt door de chemo. Ik wordt er echt helemaal naar van. Doet echt zo’n pijn. Ik hoop echt dat de oncoloog daar woensdag nog iets voor kan geven, want de geeikte middeltjes van de drogist doen weinig.
Ik heb afgelopen nacht ook best redelijk geslapen voor mijn doen. Gelukkig weer eens. Hoe was het gesprek met de decaan? Dat is wel weer fideel zeg van school, dat hij met die theorie mag beginnen. Vreselijk, die aambeien. Ik had er last van tijdens de zwangerschap. Ik hoop voor je dat je er iets voor krijgt.
Vanmorgen echt een constructief overleg gehad met een aantal mensen die over het ontwerpen van een bepaald systeem gaan. Zij zijn de link tussen de werkvloer en ICT zeg maar en proberen zoveel mogelijk van onze wensen goed over te brengen en te realiseren. Met een kleine afvaardiging ideeën opgedaan en mogelijkheden aangedragen, we hadden er allemaal een goed gevoel over. Er zat ook eens geen manager bij, wie weet heeft dat ook wel het verschil gemaakt. Daarna bij thuiskomst natuurlijk weer wat voetbal gekeken, haha en tussendoor eten en een beetje huishouden.
Morgen een spannende dag voor je. Ik ga duimen!
Mijn knul is aangemeld bij een roc in Tiel. Utrecht of Amersfoort vond hij veel te overweldigend en druk. Tiel is kleiner, maar wel drama met ov. Het is maar zo’n 15 km vanaf hier, maar dan moet je wel met de pont het water over. Hij wil het op de brommer gaan doen.
Ik ben zeer benieuwd. Eerst maar eens een gesprek daar.
Ja spannende dag morgen, pffff...
Ik ben ook zeer benieuwd hoe die andere kuur gaat vallen.
We gaan het allemaal beleven morgen.
Goh zal er dan toch ook daadwerkelijk wat gaan gebeuren op ICT gebied bij jullie?
Hoe is het gegaan vandaag Dolphine? Hoop zooooo op goed nieuws!
Eerst zien, dan geloven he, wat dat ICT verhaal betreft. Klinkt misschien heel sceptisch, maar het zal niet de eerste x zijn dat we denken dat iets zus en zo gaat en dan blijkt het toch weer niet zo te zijn (meestal een geld kwestie).
Uitslag van de MRI was positief. Tumor is wat kleiner geworden. Vandaag ook gestart met de andere kuur. Dat was een lange zit, 3 uur, maar ik ben er vooralsnog niet ziek van. Alleen heel moe nu. In de medicatie die ik vooraf krijg zat ook een middel dat slaperig maakt. Die hakte er meteen in, dus tijdens de kuur even kunnen slapen.
De voorbereiding is 3 zakjes van een kwartier via infuus en vervolgens de chemo 1 uur en 20 minuten. Ik moest me om 1 uur melden bij de Dagbehandeling en was daar om 16;45 klaar. Voor die tijd een afspraak bij de oncoloog en een half uur daarvoor bloedprikken. Bijna een werkdag onder de pannen dus. Maar voor een goed doel, dus schouders eronder en gaan.
He gelukkig! Dan weet je inderdaad dat je alle ellende niet voor niets doorstaat.
Pfoe, dat was zeker een lange zit zeg, eigenlijk wel fijn dat je even hebt kunnen slapen. Hoe voel je je vandaag? Hopelijk nog steeds niet ziek?
Ik heb vandaag een vrije dag genomen, gisteren kreeg ik weer die buikpijn, die ik een tijdje terug ook had. Geen oog dichtgedaan afgelopen nacht en kon zo gewoon niet werken. Als het zo gaat als de vorige x zou het in 1 dag over moeten zijn. Ook werd ik in de loop van de ochtend weer even erg misselijk, maar weer was mijn maag hartstikke leeg. Nu voel ik het nog wel, maar het is al veel beter te verdragen dan eerder, ik kan weer gewoon zitten, kon eigenlijk alleen maar een beetje hangen.
Raar he, nu dan toch 2 x binnen niet heel lange tijd. Misschien toch maar eens naar de huisarts, maar ik denk eigenlijk dat het mijn darmen zijn die opspelen. Ik had niet echt diaree, maar ik moest wel vaker naar het toilet dan anders. Hopelijk is het morgen weer ok en kan ik gewoon weer werken. Komt helemaal niet uit natuurlijk dat ik er een dag niet was, maar ja, jammer dan. Wel maf, ik ging even douchen vanochtend, ik was gewoon uitgeput daarna. Ben op bed geploft en ben daar een tijdje blijven liggen. Hoe dan ook...het is bijna weekend! Heerlijk en na het weekend wordt het weer zomer!
Ik ben gelukkig nog steeds niet ziek. Voel me eigenlijk best oké. Op wat vermoeidheid na dan. Heb vanmorgen gestreken, de hond uitgelaten, naar het Kruidvat geweest en eind van de middag met de hond naar de dierenarts voor de jaarlijkse vaccinatie, en heb nergens last van. C was wel thuis vandaag, maar dat was eigenlijk niet nodig geweest:
Ik heb vanmorgen ook even gewerkt. Voel me dan best bezwaard als ik zie hoe druk mijn collega’s zijn. Aan de andere kant is dat niet mijn probleem, ze staan normaal gesproken altijd vooraan als het gaat om ziekte ofzo, dus nu maar even een tandje erbij voor ze.
Valt me wel op, dat die jongelui veel minder kunnen hebben dan onze generatie. Of klink ik nu echt als een oud wijf???
Jij beterschap he. Mijn knul had het vorige week ook weer een paar dagen.
He dat is wel fijn zeg, hopelijk blijft het zo!
Je hebt veel gedaan zeg, ondanks je vermoeidheid. Fijn ook dat je even gewerkt hebt.
Denk dat het zeker zo is, dat jongelui veel meer piepen dan wij. Toch een soort van verwend denk ik. Alhoewel ik dat bij ons de werkvloer niet echt kan checken, want wij hebben echt geen jonkies...Komt misschien binnenkort verandering in, omdat er vandaag gesprekken waren met tijdelijke uitzendkrachten, maar ik zie het ook wel bij mijn knul. Dat probeer ik dan gelijk zoveel mogelijk de kop in te drukken.
Ik voel me vandaag weer prima. Heb dus ook gewoon gewerkt. Mijn manager kwam nog even zeggen dat ie het onzin vond dat er ik een vrije dag voor had opgenomen.
Ziek is ziek. Tja, heeft ie natuurlijk ook gelijk in. Hij ging me ook niet alsnog met terugwerkende kracht ziek melden, dus deze dag krijg ik eigenlijk cadeau. Das dan wel weer fideel. Het is misschien wel een beetje vreemd dat ik deze pijn soms krijg sinds ik met dat dieet bezig ben. Zou dat toch van invloed kunnen zijn?
Ik ga er gewoon mee door hoor! Het gaat echt lekker, nu 11,5 kilo kwijt en heb ook heus wel regelmatig een snoepdag en op zondag eten we sowieso iets fouts.
De ene x val ik iets meer af dan de andere x, maar zolang het zo gaat..prima!
Lekker, weekend. Geen plannen, dus veel voetbal en andere sport denk ik, hahaha.
Nog anderhalve week, dan heb ik vakantie! Yeahaaa!!
Oh jouw vakantie schiet echt al op zeg. Fijn vooruitzicht!
Het is natuurlijk ook onzin dat je vrij neemt terwijl je ziek bent. Ziek= ziek.
Ik heb me vanmorgen opgegeven voor fit walking. Vanuit mijn sportschool, start dinsdag 3 juli, 8 weken. Wandelen in stevig tempo, in groepsverband. Gratis voor leden en niet leden, dus ik ga gezellig samen met een vriendin meedoen.
Toch een beetje beweging.
WoW wat goed zeg, 11,5 kilo. Jij bent echt goed bezig zeg.
Tuurlijk moet je niet te streng zijn. Genieten is ook belangrijk.
Goed zeg, dat fit walking. en gezellig ook nog, samen met een vriendin.
Lekker dagje vandaag. vanmorgen nog snel even plantjes gehaald om in potten op de rand van het balkon te doen. Staat erg leuk. Het is de bedoeling dat ze wat over de rand van de pot gaan hangen, roze, wit en paarse bloemetjes, witte potten.
De was gedaan en veel voetbal gekeken. Lekker bami gegeten, heeeerlijk was dat.
Zo meteen ook weer voetbal kijken, zou toch leuk zijn als Zweden eens lekker zou stunten tegen Duitsland, haha, maar dat zal wel niet..Daarna nog honkbal kijken, dus ik heb mijn sport voor vandaag wel weer gehad. Nou ja, op tv dan. :P
Hier was het vanmorgen vroeg al bedrijvigheid. C ging eerst met een vriend mee een kachel halen, om 7 uur al. Daarna zijn ze hier aan de gang geweest. Aan de achterkant is nu de muur gesoust en hangen de radiatoren weer. Aan de voorkant zijn de radiatoren er af, zodat ze gespoten kunnen worden. Ook wordt die muur gesoust, zodat ook daar de radiatoren er weer op kunnen.
Ik heb vanmorgen de bedden verschoont, vanmiddag gelunched met een vriendin en vanavond heeft C me mee uit eten genomen.
Mijn knul heeft gewerkt vandaag. Morgen gaat hij met zijn vader een dagje naar Amsterdam.
Maandag en dinsdag is hij vrij. Vanaf woensdag gaat hij werken, onder het mom van stage tot 13 juli (= einde schooljaar).
Op school doet hij nu toch niks meer. Ze hebben hem van alles beloofd (waaronder leren voor zijn brommer rijbewijs), maar er gebeurt helemaal niks. Ik heb het al een paar keer aan de stol gehad met deze dame en ben er wel klaar mee. Dan maar lekker werken, en volgend schooljaar een nieuwe start maken.
Vandaag wel lekker rustig aan gedaan. Mijn knul was een dagje naar Amsterdam met zijn vader. Die kwam thuis met nieuwe schoenen, een zwembroek en een shirt. Ook nog een hapje gegeten samen. Maar het belangrijkste van alles is dat hij een leuke dag met zijn vader heeft gehad.
Wij zijn even met de hond naar het bos geweest. Op de terugweg kersen gehaald bij de boomgaard en even naar mijn ouders geweest.
Vanmiddag ging C formule 1 kijken bij vrienden en kon ik lekker voetbal kijken. Leuke wedstrijd Engeland- Panama. Ik ben heel benieuwd of België zich staande houd tegen dit Engeland.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wat jammer zeg, dat school nu toch weer niet doet wat ze hebben toegezegd..bah. Dan lijkt het zo goed en dan valt het toch weer tegen, zooo jammer altijd. tja, dan kan hij beter werken en lekker wat verdienen.
Sowieso goed. Mijn knul is weer druk aan het leren voor een volgend examen. Heeft nog geen datum daarvoor vastgelegd, maar is wel begonnen ervoor te werken (heeft zijn huiswerktaken dus nu daarvoor af). Hij wil pas een datum vastleggen na het WK, omdat ie anders niet die vrijheid voelt om alles te kijken wat ie wil. hahaha, hij doet maar. Fijn dat de kamer nu toch lekker gaat opschieten. Ik ben ook van plan om, behalve het verven van de hal, het achterbalkon te pimpen. Ik zit daar nu bijna niet, omdat het niet gezellig is (terwijl er wel een lekkere loungebank staat). Ik wil een rieten windscherm tegen de balustrade aan, voor de privacy en tegen de wind en verder een beetje een Ibiza aankleding, veel planten, leuke lampjes, zodat het meer een verlengstuk van de woonkamer wordt. Heb er erg veel zin in! Kon gisteren via de weggeefhoek gratis een bank krijgen, een Ikea bank, net als die van mij, maar dan een gewone 2 zits. Leek me super op het balkon, maar bij nameten bleek ie veel te diep voor mijn balkonnetje te zijn, dan kon ik al mijn plannen niet uitvoeren. Dat vind ik zonde, dus laat maar zitten. Tenslotte heb ik al iets. Te veel plannen en waarschijnlijk toch weer te weinig tijd, hahaha, maar goed, we zien wel. Straks weer lekker voetbal kijken! We gaan Portugal-Iran kijken, omdat die andere wedstrijd toch nergens meer om gaat. Ik vermaak me er nog steeds prima mee, met al die wedstrijden, hahaha.
Ik heb vanmiddag Uruguay- Rusland gekeken. Ben eigenlijk wel blij dat die Russen weer met beide beentjes op de grond staan. Nu is C thuis en die houdt natuurlijk niet van voetbal, dus vanavond kijken we niet.
Gelukkig kon ik vandaag eindelijk weer eens heerlijk buiten zitten. Fijn dat het weer beter wordt.
Jij hebt weet grootse plannen, haha ik hoop dat je vakantie lang genoeg is daarvoor.
Nu wil de dame die de reflex klas doet om de tafel met de orthopedagoog en mij. En wel op woensdagmiddag, als ik dan zeg dat ik woensdag niet kan vanwege mijn kuur hoor ik vervolgens niks meer. Vermoeiend mens, ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Ik weet ook niet wat ze nu nog willen. Ik zit er aan te denken om mijn beklag te doen over de toon die ze steeds aanslaat.
Ik snap wel dat mijn knul gek van haar wordt, dat wordt ik ook.
C is ook klaar met haar, eigenlijk wil hij dat gesprek gaan doen maar dat lijkt me helemaal niet zo’n goed idee, want hij is woest op haar.
Op zich wel heel lief van C., dat hij dat gesprek wil gaan doen. Maar inderdaad, misschien maakt hij meer kapot dan je lief is. Maar wat een gedoe zeg! Dat het zo moeilijk moet zijn om een afspraak te kunnen maken, idioot gewoon. Misschien is het ook beter om een gesprek niet alleen met haar te doen, maar met zijn mentor oid erbij?
Wij hebben ook Rusland gekeken. Dat zei toch weer genoeg he, nu eindelijk eens een normale tegenstander en gelijk afgestraft. Portugal-Uruqay (of andersom) kan ook wel eens een kraker worden. Vanmiddag was echt niks aan. Frankrijk - Denemarken, slaapverwekkend. Hopelijk vanavond bij Nigeria-Argentinië meer vuur.
Ik zag in het kruidvatfoldertje schattige solarlampjes staan, in allerlei kleurtjes, een soort bolletje met een handvatje, heel schattig. die zie ik al helemaal op een tafeltje op mijn balkon, hahaha, gelijk morgen even kijken. Fijn dat je gewoon lekker buiten kunt zitten. Dat kun je de komende dagen volop, want het wordt zomer! Jippieeeee!!
Jaaa jippie.... heerlijk!
Ik heb vandaag ook de hele middag buiten gezeten. Vanmorgen eerst de benedenboel schoongemaakt, opgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Pffff wat was dat nodig zeg met al dat geklus in huis.
Klussen is tot daar aan toe, maar zooi opruimen en eens schoonmaken is ook niet aan de mannen hier besteed.
Maar goed, daarna heb ik me met een stapel tijdschriften, de nieuwe cd van waylon via spotify op de lounge bank in de tuin genesteld.
Geen voetbal gekeken dus.
Mijn knul was gaan varen met een aantal vrienden. Die kwamen hier vanavond een hapje eten. Insmeren waren ze even vergeten dus ik denk dat de knullen er vanavond last van krijgen.
Morgen gaan de bussen staken en mijn knul moet gaan werken vanaf morgen. Dat wordt dus heen en weer rijden. Ook weer een kuur morgen.
Wat een stunt van Zuid Korea he! En Zweden natuurlijk, huppetee Duitsland eruit geknikkerd. Wat een leuke wedstrijd was dat. Ook al bakte Z Korea er heel vaak weinig van en zoveel kansen onbenut, toch was het een leuke pot. Die keeper van ze is echt niet slecht! Elke x als dat scoreboard in beeld weg was durfden we bijna niet te zappen naar die andere zender om te kijken wie er had gescoord, hahaha. Nu is mijn knul trainen en baalt dat ie een stuk van Brazilie moet missen. Hoe is de kuur vandaag gegaan en hoe voel je je? Wat was jij druk zeg gisteren! Voordat je lekker ging luieren dan. Ben er vandaag helaas niet aan toe gekomen om buiten te zitten, boodschappen gedaan, de was en voetbal gekeken natuurlijk. Het viel hier ook een beetje tegen, toch nog aardig wat bewolking, hoop dat dat wel beter gaat worden de komende dagen. 2 nieuwe oleanders gekocht voor op het balkon (de vorigen waren overleden na de winter) staat weer mooi. De functioneringsgesprekken staan ook weer voor de deur. Pfff, dit x wil de manager het eens over een andere boeg gooien. Je mag zelf bepalen waar het gesprek plaats vind (bijv. tijdens een wandeling....), je moet zelf de punten aandragen waar je het over wilt hebben en tevens dien je zelf zorg te dragen voor de verslaglegging.
Tssss, wat doet een manager tegenwoordig nog? Dat managen nieuwe stijl lijkt zo hip en alsof je heel veel inspraak heb, maar als puntje bij paaltje komt gebeurt er bij ons toch dat wat de manager wil , maar heb jij ondertussen het werk opgeknapt en hoor je steeds meer gemor. Gelukkig was er voor de vakantie geen tijd meer voor die van mij en waarschijnlijk ook niet voor zijn vakantie. en ik hoef niet zo nodig een wandeling met hem te maken hoor, of wat dan ook. Gewoon op zijn kamer vind ik prima. is je knul lekker verbrand? Die bussen staken waarschijnlijk de rest van de week en misschien ook nog volgende week, toch? Wat een gedoe zeg. als je daar toch afhankelijk van bent..Voor collega's van mij gaat dit echt een probleem worden: vanaf volgende week rijden er 2 weken geen treinen van en naar ons station. en stel dat de streekbussen dan ook niet rijden? Er is bij ons en rondom ons bijna geen parkeerplek en collega's die normaal met de trein komen mochten niet parkeren in de parkeergarage (ja, het is te gek voor woorden...) Thuis werken is niet voor iedereen mogelijk, dus dat wordt nog wat. Wat dat betreft dan toch weer erg blij dat ik alles met mijn fietsje af kan.
Ik heb helemaal niks van de voetbal kunnen zien en ook helemaal niet buiten kunnen zitten. De kuur ging goed, om half 5 reden we weg, om 1 was ik al aangeprikt op het infuus te plaatsen. Dat ging gelukkig wel goed.
Buiten was het voor mij veel te warm dus was binnen op de bank gaan liggen en in slaap gevallen. Lekker gezellig dus.
Bij ons gaan de functioneringsgesprekken al lang zo. Wij moeten een pop schrijven ( persoonlijk ontwikkelings plan) en nav de punten die je hierin aan geeft vind je gesprek plaats. Na het gesprek pas je je pop aan en dat is dan tevens de verslaglegging.
Dan heb je het ook nodig gehad, dat slapen. Vandaag was het nog warmer, tenminste, hier nu de eerste echt warme dag. Had er niets aan natuurlijk, dus hoop dat het nog even zo blijft. Pffff, die laatste dagen werken is echt afzien hoor, tenminste, zo voelt het. Naarmate de vakantie dichterbij komt, des te harder heb ik het nodig, hahaha. De werkdagen duren naar mijn idee veel te lang en gaan maar langzaam voorbij, terwijl het wel erg druk is. Ben er gewoon aan toe! Heeerlijk, straks even 3 weken geen gezeur aan mijn hoofd over wat dan ook. Ik neem wel mijn laptop mee naar huis, zodat ik de laatste dag in elk geval alvast mijn mail kan doornemen, zodat ik ongeveer weet wat me te wachten staat als ik terug ben. Je weet maar nooit wat voor idioots ze weer gaan verzinnen..Maar morgen eerst nog lekker weekend. En dan nog 2 1/2 dag en dan....jipppieeeee
Zo dat klinkt inderdaad dat je erg aan vakantie toe bent.
Ik heb vanmorgen even mijn werkmail doorgespit en bij ons blijkt de bestuurder, die in oktober is begonnen zijn ontslag te hebben genomen. Hij kan het met de gemeente niet eens worden over de invulling van de stichting, stress en onrust alom, ik heb mijn laptop maar snel weer dicht geklapt.
Vanmorgen de action leeggekocht. Allerlei zaken alvast voor de vakantie, extra ondergoed en sokken voor mijn knul enz.
De buurvrouw heeft gisteren avond een kleurboek voor volwassenen in de bus gedaan, vanmorgen ook kleurpotloden meegenomen en er lekker aan begonnen. Lekker zen.... haha
Gisteren heb ik een emotionele mail opgesteld naar alle betrokkenen van zoonlief op school. Na wederom geen bevredigende reactie heeft C vanmiddag de leerjaar coördinator gebeld. Volgende week zal er een gesprek plaats vinden. Ook maar weer die dame van de reflex gebeld vanwege het feit dat er nog steeds onduidelijkheden zijn over zijn stage. Zij zou het regelen maar heeft dit niet gedaan. Vanmiddag maar even samen naar zijn werk gereden. ( C en ik, mijn knul was aan het werk). Het is nu geregeld dat hij deze week 3 dagen stage heeft gelopen en volgende week 3 dagen. De overige dagen zijn gewoon werk en verdient hij gewoon wat. De laatste week is dan volledig werk.
Het bleek dus dat zijn docent vandaag pas heeft gebeld met zijn werkgever, net voor wij daar kwamen. En wederom krijg ik vervolgens een mail waarin ze aangeeft dat mijn knul het zelf verkeerd geregeld heeft. Ja right.
Ik ga alle mail wisselingen meenemen naar het gesprek want ze draait alles om en spreekt zichzelf continu tegen.
Pfff, zo te lezen heb je dat Zen kleurboek ook wel echt nodig...Wat een gezeik zeg, met dat gedoe met school. Zo frustrerend wanneer je in de gaten hebt dat het gewoon niet klopt wat er allemaal gebeurd en wat er gezegd wordt.
Brrr ja, dat is het nare dan he, dat je dingen leest over wat er op het werk aan de hand is terwijl je er zelf even niet bent. Ik hoop echt dat ik de verleiding kan weerstaan om pas op de laatste avond voor ik weer moet werken mijn mail te checken. Denk dat dat wel lukt trouwens hoor, veel te blij even niet het gedoe achter me te kunnen laten. De ongelijkheid in de workload, de weinige kennis die er bij sommige collega's is, ergernissen die je echt gaan storen wanneer je het te druk hebt. Maar wat een zalig weer he! Ik heb al een vakantiegevoel, hahaha. Vandaag ook lekker buiten gezeten, wel voetbal gekeken, het werd toch te warm in de zon, maar daarna ook lekker buiten gegeten aan de achterkant in de avondzon. Morgen de hele middag op het honkbalveld, mijn knul heeft een dubbele wedstrijd. Kan net zo goed lekker de wedstrijden kijken als op het balkon vertoeven, waar het waarschijnlijk toch te warm is (hoewel de wind wel erg fijn was). Zo mag het van mij nog wel een paar weken blijven, hahaha. Maar ik geloof dat het eind volgende week benauwd warm gaat worden, dan zal het daarna wel snel voorbij zijn. Wanneer gaan jullie ook weer op vakantie? Heerlijke winkel he, de Action. Ik kom daar nooit met niets weg. Gisteren de verf voor de hal besteld, die komt woensdag. Wat dat betreft mag het wel iets minder warm worden trouwens. Maar ik ga lekker rustig aan doen hoor, ik heb tenslotte ook nog vakantie. We hebben nog wel even gekeken of we nog een paar dagen weg zullen gaan, maar het is toch wel prijzig hoor. En dan heb je verder nog niets. Het is wel heerlijk natuurlijk, er even helemaal uit te zijn, maar heb is nu eenmaal zo dat het het één of het ander is. Dus of de boel opknappen of weg. Tja, dan kies ik nu toch voor de boel opknappen. En we vinden het thuis ook heerlijk en helemaal niet erg om niet weg te gaan, dat scheelt ook natuurlijk. Niet dat iemand die wel op vakantie gaat het thuis niet heerlijk vindt, hahaha, maar je begrijpt me wel.
Vakantiegevoel krijg ik toch wel, dat maakt niets uit.
Ik hoop dat het een goed gesprek gaat worden volgende week zeg, zit die reflex dame er dan ook bij?
Wij hebben wel geeist dat ze er bij is, maar zelf was ze het geloof ik niet van plan. De coördinator en directeur zullen er ook zijn. Maar het gaat natuurlijk om haar.
Ik vond het ook veel te warm vanmiddag in de tuin. Vanmorgen was het heerlijk en vanavond ook, lekker gebarbecued.
C heeft wel de muur aan de voorkant gestuct, maar eigenlijk was het daar te warm voor. Het stuc werk is wel zo goed als klaar nu. Dat is fijn.
Vind jij het leuk om in jouw vakantie eens af te spreken? Of heb je daar geen tijd voor met alles wat je in huis wil gaan doen? Het leek mij wel gezellig, gewoon een middagje en een hapje eten ofzo. Nou ja laat maat weten. Als het niet uitkomst is het ook oké.
Ik ben natuurlijk veel thuis nu dus heb tijd genoeg.
Veel plezier bij de honkbal morgen. Ik ga even naar het kersenfestival hier. Maar dat stelt niet zo veel voor verder.
Op zich hartstikke leuk om een x af te spreken in de vakantie, maar ik leg me liever nog niet vast. Ik kijk hoe het allemaal loopt en probeer daar dan omheen te plannen. Dus als het even kan, tuurlijk! Maar dat spreken we dan nog af, ok? Heb sowieso ook een date staan met mijn vriendin uit Amersfoort en een dagje Schiermonnikoog met mijn andere vriendin, maar ook daarvoor nog geen datum afgesproken.
Ooo het was zo heet op het honkbalveld. Ik heb de 2e wedstrijd niet helemaal af gekeken, te warm. In de zon was het echt bloedheet en ik voelde de zon branden op mijn huid en in de schaduw zag ik te weinig van de wedstrijd. Het was ook niet zo gek druk, ook jammer. Nog 2 1\2 dag werken, pff, heb er geen zin in. Dinsdag ook nog een pittig overleg, lekkere afsluiter.
Fijn dat het stucwerk grotendeels klaar is, dat is een hele klus he. Nu een beetje voetbal kijken en afkoelen...
Is goed meid, geef jij maar aan wanneer je zin hebt. Ik ben heel flexibel momenteel.
Vanmorgen lekker met de hond naar het water. Deze keer ging het wel goed, mede omdat we niet zo lang zijn geweest en ze steeds achter een nieuw, drijvend speeltje aanzwom. Ze kwam het ook steeds terug brengen, dat is op zich al heel wat. Eigenwijze druif is het.
Vanmiddag met mijn moeder op de fiets naar het kersenfestival geweest. Is op zich niet zo ver, maar 4 km, maar met de hitte en tegenwind (terug) viel het me toch tegen.
Het was wel gezellig. Druk, kraampjes, muziek, eten en drinken. Je kon ook alles gemaakt van kersen krijgen. Van ijs, bier, wijn, siroop, je kan het zo gek niet bedenken. We hebben lekker kersenijs met warme kersen op en een kersen biertje. Ook een kilootje kersen mee genomen naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven