single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ik heb ook niet veel gedaan vandaag. Heerlijk met een vriendin op het terras gezeten, kijkend over de lek. Lekker gelunched en roseetjes gedronken. Op tijd weer thuis voor de finale van de tour, super he! C vandaag weer aan het slopen en breken geweest, nog een klein stukje dan is het klaar. Hij heeft daarna de vloer beneden gezogen en gedweild en ik de boel afgenomen met een natte lap. Daarna lekker gebarbecued samen, en nu gezellig een film aan het kijken.
Je balkon ziet er echt mooi uit zag ik op Facebook. Super.
Pffff, gaat je knul dan ook niet eerder naar bed als hij zo vroeg op moet?
Mijn knul is aangekomen in Turkije, ik kreeg een berichtje. Ze hebben 2 uur vertraging gehad, maar verder is alles goed gegaan.
Wat was het warm vandaag he! Heb je er een beetje van kunnen genieten?
Hier hebben we vanmorgen even lekker de hond laten zwemmen en vanmiddag naar C zn moeder en neef geweest. En dan vliegt de dag voorbij.
Morgenochtend even met mijn moeder mee naar het ziekenhuis. Ze had krachtverlies in haar hand en de neuroloog wil uitsluiten dat er uitzaaiingen in haar hoofd zitten dus krijgt ze morgen een MRI scan. Ze wilde met de bus gaan, maar dat vind ik onzin.
Ik vond het vandaag nóg warmer dan gisteren. Pffff! En juist vandaag had ik bedacht om toch maar eens een begin te maken met de volgende klus. Niet te gek hoor, maar ik heb in elk geval alvast alles wat gelakt moet worden (paar deuren en alle deurposten in de hal) schoongemaakt en ontvet. Dan kan mijn knul, mocht ie de geest krijgen, gaan schuren zodat ik tzt (hahaha) kan gaan verven. Moest ook nog even naar de winkel, vers fruit en nog wat kleine dingetjes, dat vond ik ook niet echt een pretje zeg. Maar dat is lekker gedaan en nu weer heerlijk relaxen. Gisteren tot een uur of 10 lekker buiten gezeten, wat was dat zalig zeg. Ik heb echt ontzettende mazzel met het weer deze vakantie, echt super.
He wat naar dat je moeder toch last had. Wanneer krijgt ze de uitslag van de MRI? Fijn dat je mee kon. O wat heerlijk zeg, zo'n terras aan het water en dan lekker lunchen en roseetjes drinken..gezellig. Woensdag ga ik naar mijn vriendin in Amersfoort, dan gaan we ook ergens lekker lunchen. Hoop wel dat het dat ietsiepietse koeler is, pffff..Heb je gisteren ook nog de Tour gezien? Wat een slagveld was dat he, de een na de ander ging of onderuit of kreeg een lekke band. Saai vandaag, een rust dag. Maar ook wel weer leuk dat ze de bergen in gaan. C. gaat nu toch wel lekker door het, met het klussen. Fijn. En lekker bbq, dat is toch altijd wel heerlijk he..daar krijg ik nu ook steeds ontzettend veel zin in, met dit weer. Denk dat wij dat ook nog wel een x gaan doen.
Mijn knul gaat dan wel eerder naar bed, maar slaapt dan toch niet eerder dan anders. Het zit gewoon zo in zijn systeem. Maar hij is blij dat ze even zomerstop hebben, vooral met die hitte natuurlijk, wat ik me ook wel kan voorstellen. Fijn dat je knul goed aangekomen is. Hoe lang blijft hij eigenlijk weg? Ik zag dat het volgende week ook nog erg warm blijft en er ook grote kans op een hittegolf is.
Het houdt gewoon niet op lijkt het wel..maar ik klaag niet! hahaha
Mijn knul komt de nacht voor zijn verjaardag terug. 29 juli ‘s morgens vroeg is hij weer thuis.
Ik vond het veel te heet vandaag. Ik erger me kapot aan het huis wat vies en rommelig is. Mij lukt het gewoon niet en C doet het niet. Echt flink frustrerend😢. Net ook weer een woordenwisseling erover gehad met hem, maar ik voel me gewoon niet serieus genomen en hij doet net of het niet waar is (of ziet het echt anders maar dat kan bijna niet).
Vandaag dus uiteindelijk toch maar de koelkast schoon gemaakt. Dat was echt nodig.
Ik ben voor Mn moeder op zoek gegaan naar een hulp. Misschien moet ik er zelf toch ook aan, al schaam ik me dood zoals het er nu uitziet. Dat kan ik echt niet vragen aan iemand.
Goed bezig jij. Ik vind dat je toch best veel doet ondanks de warmte. Ik kan me nergens toe zetten hier.
Mijn moeder krijgt maandag de uitslag. Spannend.... ik hoop niet dat er iets in haar hoofd zit zeg, dat vind ik altijd zo eng.
Eigenlijk maf he...dat je je huis momenteel te vies en rommelig vind om er iemand in te laten schoonmaken..Waar klopt iets niet?? hahaha
Maar ik snap wat je bedoelt, maar probeer je daar over heen te zetten meid. Ze zijn heus wel wat gewend en je hebt er toch een goede verklaring voor? Denk eraan hoe heerlijk het zal zijn wanneer je je niet meer hoeft lopen te ergeren, dat je daardoor minder strijd met C. zult hebben (wat op zich natuurlijk al fijn is). En misschien ziet hij het op zich wel, maar denk hij "nou en, wat maakt het uit? " Waarschijnlijk ligt zijn focus nu meer op het slopen en breken en misschien moet jij iets makkelijker worden en denken dat het nu ook niet zo veel zin heeft om veel te doen..
Tja, het klinkt zo makkelijk he, maar begrijp dat je er echt last van hebt. Terwijl je je energie juist zo nodig hebt nu. Jammer dat C. dat dan toch niet lijkt te snappen.
Denk haast dat hij echt niet in de gaten heeft waarom jij je zo druk maakt, ook al zeg je het 100x. Hij ziet dat heel anders. Dus misschien toch maar op zoek naar een hulp. Ik vind het ook nu nog verschrikkelijk warm. Pff, dat gaat een warme nacht worden.
Ik heb toch vanmorgen alles gezogen en gedweild. Eigenlijk zou C dat zaterdag na het klussen gedaan hebben. Ik snap best dat ik het losser moet laten, maar ik kan niet op blote voeten in huis lopen omdat de vloer zo vies was. Als je op de slaapkamer liep zag je voetsporen en elke deur die je aanraakt krijg je een witte afdruk van op je hand. Lijkt me toch een gevalletje van gewoon even doen. C geeft niet toe dat hij niks doet, hij ontkent het gewoon. Dat vind ik het ergste. Als hij nou gewoon zou toegeven dat hij er helemaal geen zin in heeft (wat ik nog zou begrijpen ook). Het frustreerde is gewoon dat het niet bespreekbaar is en hij gemeen mij van alles gaat verwijten ( dat ik wel kan gaan lunchen bv), i.p.v. dat hij toegeeft dat hij indd niks doet. Daar gaat het mij om.
Afijn dat zuigen en dweilen was natuurlijk te veel. Vanmiddag weer met mijn moeder naar het ziekenhuis voor een ct scan deze keer (die krijgt ze elke 3 mnd ter controle). Daarna op de bank geploft en tour gekeken. Vanavond toch nog wezen fit walken. En nu ben ik moe. Ook weer slecht geslapen vannacht. Ben ook bang dat het vannacht veel te warm is.
Dat is eigenlijk wel heel min zeg, dat ie dan reageert op zo'n manier, dat jij wel lekker gaat lunchen, ipv schoonmaken. Hij lijkt dan ook even te vergeten dat jij gewoon ziek bent. Ik heb ook weer zo slecht geslapen, vervelend is dat he. Gisteren een erg gezellig dag gehad met mijn vriendin, maar pfff, wat was het warm..De stad even in geweest en lekker op het terras geluncht. De finish van de Tour gekeken, geweldig he, van Tom en heerlijk in de tuin gezeten. 's Avonds pas weer thuis. Mijn knul had woord gehouden en heeft het grootste deel van het schuren al gedaan. Toen kreeg hij last van zijn arm en is ie gestopt. Tja, dat begrijp ik wel, dat is toch zijn zwakke plek en daar moet hij mee oppassen. Hopelijk kan hij vandaag nog een stukje doen.
Het is en blijft zo warm he, pfff. Ik word er zo blehhh van en daardoor dan geen zin om iets aan te pakken. Het slechte slapen draagt natuurlijk ook niet bij.
Ik had gisteren tijdens mijn kuur een kamer alleen met tv, dus heb ook de tour kunnen kijken.
Vandaag ook weer genieten van Steven Kruijswijk deze keer. Ook al haalt hij het niet, dan toch diep respect.
Vanmorgen een gesprek gehad met de hulp. Ze komt dinsdagochtend. Dus vanaf vandaag doe ik helemaal niks meer, woehaha.
Daarna even een bakkie gedaan op het werk en vanmiddag dus lekker languit op de bank om de tour te kijken.
Wat fijn zeg dat je knul al zo veel geschuurd heeft. Scheelt echt een hoop werk.
Ik kreeg net een hoop foto’s opgestuurd van mijn knul. Moeder van het vriendje stuurde die. Ze hadden een jeepsafari vandaag. Leuk hoor.
Tot nu toe ook nog elke dag een berichtje gehad van mijn knul en gelukkig heeft hij het erg naar zijn zin.
Vandaag was het echt weer super spannend he, de Tour? Erg jammer voor Kruijswijk, wat een kanjer he, zo lang alleen. Zo jammer dat Tom het net niet redde voor Thomas, maar ook voor hem niets dan respect. Na gisteren vandaag weer dit kunnen doen..wauw. Erg leuk dat het nog zo spannend is en niet al een gelopen koers. Al kan ik die Sky trein niet meer zien zeg... grrrrr...hahaha.
Ik had vandaag echt geen zin om te verven..pffff..wat ik dan wel gedaan heb..eigenlijk gewoon helemaal niets. Ja, de hele middagt de tour gekeken, hahaha.
Wat goed zeg, dat je hulp gaat krijgen. Hartstikke fijn en zal ook voor rust zorgen. Goed gedaan. Lekker dat je knul het naar zijn zin heeft. Ook dat geeft jou lekker rust.
Ik wil toch proberen morgen wel iets te verven, in elk geval datgene wat in de grondverf moet. Kan ik weer tevreden zijn over mezelf, whoehaha. Ik weet ook dat wanneer het af zal zijn ik erg blij ben met het resultaat (tenminste...als het goed gaat dan he..), dus dat is ook wel wat waard. Vooralsnog heb ik nog helemaal geen zin om naar bed te gaan. Buiten is het het heerlijk koel, maar in huis zoooo warm..bah.
oooo, ben moe! Het mezelf een schop onder mijn kont gegeven en ben begonnen. Heb geschuurd wat nog geschuurd moest worden en in de grondverf gezet wat in de grondverf moest. bah, wat was (en is) het warm. Maar de klus moet snel geklaard worden, want volgende week is het helemaaaal niet meer te doen, met die hittegolf.
Dus doorpakken nu, morgen alles aflakken en dan zondag de muren. Heb dan nog wel het kastje wat ik wil verven, maar dat kan later ook nog wel. Wat ook nog spannend is: hoe ziet de tegelvloer er uit onder het vinyl en de groene platen..Dat vinyl gaat er sowieso uit. Is vies geworden in de loop der jaren, ik ben het zat en er zit nu al verf op. Als die tegels er niet meer uit zien moet daar dus nog iets nieuws op ook. Maar ik wil het pas zien als de verfklus klaar is. Anders word ik al zo chagrijnig nu, hahaha. Balen, wil lekker relaxed buiten zitten, drankje erbij, maar ik had ook nog 2 wassen gedraaid en de was is nog niet droog! Er was niet genoeg wind om de was supersnel te drogen en om daar nu te liggen met wasgoed boven mijn gezicht..niet echt knus, hihi. He, zie net dat wij de goedkoopste terrassen hebben van Nederland. Hoe fijn is dat, hahaha.
Hoe was jouw dag vandaag? Hoe voel je je?
Jij bent echt super druk geweest zeg, geen wonder dat je moe bent. Maar wel echt super goed van je.
Ik ben ook moe en heb geen bal gedaan, haha. Wel weer de halve nacht wakker gelegen met het gesnurk van C.
Ik heb alleen boodschappen gedaan en een was gedraaid. Oh ja het bed afgehaald, moet nog verschoond worden.
Nu lig ik al weer op de bank, heb ook wat last van mijn rug, dus rustig aan maar.
Vandaag alles gelakt, dus nu morgen de muren. Hopelijk gaat dat een beetje voorspoedig en dekt het in 1 x. Gelukkig wel tijd gehad om het grootste deel van de tour te kijken, het zijn toch spannende ritten elke x. Heb gelijk maar de jassen en shawls gewassen omdat alles van de kapstok af moest. Dat droogde vandaag gelukkig wel lekker snel. Slapen gaat echt waardeloos de laatste dagen. Pas tegen de ochtend val ik in slaap en slaap dan een uurtje of 2. Dat wordt nog wat als ik straks weer moet werken. En geen idee waarom he..het is niet zo dat ik lig te malen oid, of zorgen heb. Je zou toch ook denken dat ik moe genoeg ben, vooral deze laatste dagen. Maar ook al ben ik moe als ik naar bed ga, de slaap komt gewoon niet.
Bah! Jij ligt wakker van gesnurk, da's ook geen pretje. Heb je al eens oordoppen geprobeerd? Ik vind het naar, het idee dat ik niet alles zou horen, maar misschien heb jij er baat bij? Heb je trouwens met deze warmte geen last van je pruik? Vroeg ik mij zo af, laatst..
Lig je niet wakker omdat het gewoon te warm is? Zoals half Nederland.
Ik heb zeker al oordoppen geprobeerd, was helaas geen succes. Of ik verlies ze ‘s nachts, of hij snurkt er gewoon doorheen, of ze irriteren me....
Geen succes dus.
C heeft ook al van alles geprobeerd. Eigenlijk hielp zo’n pleister op zijn neus, waardoor hij meer lucht krijgt, best goed. Maar helaas zijn die hier bij ons niet meer verkrijgbaar. Kruidvat heeft ze uit het assortiment gehaald. Op zijn zij duwen helpt ook niet, want hij reageert er niet op. Pffff
Ik heb echt mijn pruik niet op met dit weer. Zoonlief is op vakantie, dus thuis draag ik niks. Als ik naar buiten ga draag ik een mutsje of doekje.
Jij bent echt super goed bezig. Ik zou willen dat C er eens zo de vaart achter zet. Zit nu al bijna een jaar in de rotzooi.
Gisteren heeft hij het laatste stukje breekwerk gedaan. Maar in plaats dat hij daarna wat anders gaat doen stopt hij er mee. En het was pas 12 uur. Hij is precies 2 uurtjes bezig geweest. Daar baal ik dan echt van, maar ik pas er voor om er wat van te zeggen. Ook vandaag doet hij niks.
Maar ik hoop wel dat we vanaf nu echt kunnen opbouwen. Ik had gehoopt voor onze vakantie klaar te zijn, maar ben bang dat hij dat ook niet gaat redden. Frustrerend zeg.
Ja, misschien ook wel (wakker liggen vd warmte), maar ik heb het dan eigenlijk helemaal niet warm. Ik word gewoon niet slaperig. Ik hoop maar dat het een fase is. Afgelopen nacht was weer bal. Toen het licht werd heb ik een uurtje geslapen. Maf hoor. En het maakt niet uit of ik wel of geen wijntje drink 's avonds, of ik wel of niet meer lees op de E reader voor het slapen gaan, frustrerend!
Vanaf morgen wordt het bloedheet he..brr, ik kijk er niet echt naar uit, kan er ook zo slecht tegen. Helaas liep het qua verven vandaag anders dan ik had gepland. Ik had nog even gecheckt of ik die net gelakte deurposten wel kon tapen. Nee dus. Dat moet zeker 2 dagen drogen, anders trek je de lak er zo weer af. Grrrr en aangezien ik echt wel de boel moet aftapen voor ik de muren ga verven..Toen maar met het kastje begonnen. Eerst vanochtend in de primer gezet en laat in de middag kon ik m aflakken. Hoera, klaar! Mooi geworden ook. Het was een grenen kastje (gewoon van dat fineer spul), nu is ie hoogglans wit. Ook alvast de muren schoongemaakt zodat ik morgenochtend kan tapen en gelijk kan schilderen.
en dan hopelijk, HOPELIJK klaar. Kan ik nog 2 dagen bijkomen voor ik weer moet werken, hahaha.Net als jij kan ik er ook slecht tegen om in de (ongezellige) rommel te zitten, ook daarom zet ik er zo'n vaart achter. Er ligt ook nog een stapel strijk, pffff, daar heb ik toch echt totaal geen zin in met dit weer..Hopelijk is het breken nu echt klaar bij jullie en gaat het nu weer de richting van opbouwen en afmaken op. Jammer dat dat waarschinlijk niet gaat lukken voor jullie met vakantie gaan.
Is zo lekker terugkomen he, in een huis wat af is. Groot gelijk dat je je pruik niet op hebt nu. Ik zou er ook niet aan moeten denken. Misschien kun je die neuspleisters online nog wel bestellen? Als dat enigszins hielp is dat toch wel de moeite waard, lijkt mij..
Gelukkig was de uitslag van de MRI van mijn moeder goed. Zo blij... geen uitzaaiingen, geen enge dingen, echt heel fijn. Ik heb er best over in de rats gezeten.
Wat fijn zeg dat je zo op schiet in huis. Ik zou willen dat C die flow eens kreeg.
Het is dat ik het zelf echt niet kan met deze hitte, anders was ik zelf al vast begonnen met de kozijnen en het houtwerk schuren.
Is jouw vakantie echt al weer bijna voorbij joh? Wat gaat dat toch snel zeg.
Het was echt niet te doen vandaag he. Vanmorgen ben ik met mijn schoonmoeder naar de oogarts geweest en daarna heb ik de rest van de dag binnen gezeten met alles dicht om het een beetje koel te houden.
Ooo wat is het vreselijk weer he! Kan er ook zoooo slecht tegen en wanneer dingen dan tegen zitten word ik daar echt chagrijnig van. Wat fijn dat de uitslag van je moeder goed was. Hoera!
Grrr, het schilderen ging goed, heb me wel rot gezweet zeg en veel drinken steeds, maar de vloer is een drama. Behalve dat er toch wel heel veel verf op de tegels zit (heel erg jammer, staat nl echt cool bij de nieuwe kleur muren), zitten de vloerplaten waar de vinyl op vastgelijmd zat (van die groene) vastgeplakt aan de vloer. Niet op alle plaatsen, maar zo'n beetje rondom. Het merendeel van de platen nu verwijderd, maar die restanten zitten muur- en muurvast. Heet water erop, cola zelfs (gelezen), niets helpt. Het moet eraf voor er iets anders op kan, want nu is de vloer totaal niet meer egaal. Grrrr, daar word ik dus chagerijnig van.
Heb nu een mail gestuurd naar een bedrijf wat dit soort dingen doet, kijken wat zoiets dan moet kosten. Maar ja, door dit gedoe kan ik nu ook niet verder. Ga niet de boel terugplaatsen en de kast weer inpakken op deze rotzooi. Dus staat de woonkamer nog vol zooi...bahbahbah. Ik had het zooo graag allemaal klaar willen hebben voor ik weer moest werken. En voor ik jarig ben. Nou ja, heb een enorme baaldag.
Morgen komt mijn vriendin uit A. nog langs, ze had nog een leuke butlertray voor me en die kon ik in de trein niet meenemen, maar zelfs daar heb ik geen zin in.
Het komt voornamelijk ook door het weer hoor, kan er gewoon zo slecht tegen..
Oh ik kan het me zo voorstellen dat je daar vreselijk de balen van hebt. Zeker nu je daardoor niet verder kan. Ik zou daar ook echt ziek van zijn.
Hier vanmorgen zowaar een bui gehad. Heerlijk verfrissend, al was het helaas van korte duur, daarna toch snel weer warm.
Al heb ik er niet zoveel van mee gekregen. Ik mocht weer fijn de hele middag op de Dagbehandeling doorbrengen.
Om kwart voor 6 reden we pas weg daar. Wel de hele Touretappe daar kunnen zien.
Het zou toch wat zijn zeg als Dumoulin zaterdag ineens het geel zou pakken in de tijdrit. Spannend..... Froom kon het vandaag niet, maar dat zegt natuurlijk nog niks.
Vanavond lekker Ajax kijken, seizoen begint ook weer met voorronde cl.
Was het wel lekker koel in het ziekenhuis? Wat is het verschrikkelijk he, dat weer?
Hier nog geen druppel gevallen, ook wij snakken naar wat water en (tijdelijke) afkoeling. Mijn eerste werkdag zit er ook weer op. Het is verschrikkelijk druk, maar ja, geen wonder met al die vakanties. En het is dan toch ook wel weer gezellig, gelukkig.
Bijna weekend! hahaha.
voor zaterdag verwachten ze wel buien, hopelijk komen die hier dan ook.
Het was gezellig gisteren met mijn vriendin. Nog wat leuke frutsels gekregen ter decoratie en een grote kaars voor buiten. Die laatste vakantiedag vloog wel voorbij, jammer genoeg. Ja, de Tour is nog erg spannend he! Veel leuker dan voorgaande jaren, toen het al zeker was dat Froome tot Parijs de gele trui zou houden. Ben benieuwd of Tommie nog iets kan. Ik heb net bij Gamma een brede beitel en tapijtlijm verwijderaar besteld. Las dat je het ook met een beitel los zou moeten kunnen maken. Ben benieuwd.
In het ziekenhuis is het vaak een stuk koeler ja.
Wij hebben gisterenavond nog een flinke bui gehad. Het begon flink te waaien dus ff alles tegen elkaar open gehad. Dat was lekker, maar nu is het binnen al weer bloedje heet.
Goh, je hebt wilde plannen om de vloer weg te bijtelen. Respect hoor, ik moet er niet aan denken.
Vandaag wel bijna alle boodschappen voor de verjaardag van mijn knul gedaan. Het was heerlijk in de supermarkt.
Morgen voorspellen ze regen he, en daarna ook wat koeler.
Ik ben echt verbaasd dat jouw vakantie er al weer op zit. Dat is echt heel snel gegaan zeg. Had je 2 of 3 weken?
Mijn knul komt ook al weer bijna thuis. Morgen zijn laatste dag en dan gaan ze ‘s nachts vliegen.
Ook wel weer fijn dat hij thuis is straks.
Hier is het kermis deze week, is het eigenlijk ook veel te heet voor.
Ooo wat lekker dat jullie gisteren een bui hebben gehad..Wij nog steeds helemaal niets. Het is zo verschrikkelijk warm hier, echt niet normaal.
Afgelopen nacht vond ik het ook verschrikkelijk. Heb de hele nacht de plafondventilator aangehad en geen dekbed laken of wat dan ook en ook nog alleen mijn onderbroek. Nog was mijn matras nat van het zweten. Belachelijk!! Gelijk vandaag maar de bedden verschoont, hahaha, alhoewel dat ook geen pretje is nu.
Maar morgen dan hopelijk flink regen en een beetje koeler. Toch blijft het nog echt zomer he, ben benieuwd. En voor die warmte het huis weer echt uit is...dat duurt ook nog wel even. Fijn he, je knul binnenkort weer lekker thuis. En jarig natuurlijk zondag. Ik maandag, maar vier het verder nu niet hoor. Ik moet er ook niet aan denken om die vloer proberen weg te beitelen, hahaha, maar denk dat dat wel een mooi klusje is voor mijn knul. Hij heeft het al geprobeerd met een plamuurmes, maar die is te slap en een schroevendraaier, dat ging wel, maar echt ieniemie stukjes, dat schiet niet op. Dus duimen dat het werkt. Ik wil dat toch geprobeerd hebben alvoren een professional in te schakel, wat allicht (veel) duurder is. Ja supersnel he, mijn vakantie? 3 weken had ik, boeh! Maar ik vind het wel heel fijn dat ik zo midden in de week weer begonnen ben, nu alweer weekend, dat is toch wel heerlijk. Komende woensdag dan toch al mijn functioneringsgesprek. Had gehoopt dat ik m pas na de vakantie van mijn manager zou krijgen, maar hij stuurde vanmorgen een mail, of het klopte dat ik nog niet ingepland was en of het dan misschien woensdagochtend om 8.00 kon. Ja hoor, prima, ben ik er ook maar weer vanaf. Ik ben benieuwd. Hoor verschillende verhalen van collega's die m al gehad hebben met hem. De één is het vuur na aan de schenen gelegd over bepaalde zaken (terwijl het helemaal geen collega is die de kantjes eraf loopt oid) en met weer een ander heeft ie het over niets bijzonders gehad. Mmmm. Heb altijd een beetje een gemengd gevoel bij hem. We zullen het zien. Ik moest zelf de input leveren en wil het in elk geval over de toekomst hebben en over verwachtingen. Mijn verwachtingen van hem en zijn verwachtingen van mij. Heb nl altijd het gevoel dat hij van mij, omdat hij mij normaal gesproken nogal hoog heeft zitten, altijd meer verwacht dan van een ander, die er dan de kantjes van af kan lopen zonder dat hij het in de gaten heeft. Waardoor ik dan weer het gevoel heb dat wanneer iets niet lukt, niet perse bij mij, hij mij daar meer op aankijkt dan iemand anders. en dat vind ik hoogst irritant.
Bovendien worden nooit de personen rechtstreeks aangesproken maar wordt het altijd in het midden gelaten. Misschien bedoelt hij het wel helemaal niet zo en is het ook niet zo, hij geeft mij dat gevoel wel, dus daar wil ik het toch over hebben.
Tja en de toekomst..ik vind het lastig. Een van de artsen wil graag met mij als secretaresse werken en op zich wil ik dat ook wel (taakdelegatie heeft dat bij ons), maar ik houd niet van een solistische functie. Ik functioneer gewoon het beste in een groep, dat vind ik fijn en prettig en juist het contact met de verschillende collega's is wat ik zo leuk vind aan dit werk. Wanneer ik dat zou gaan doen zou ik voornamelijk alleen met hem werken. Bovendien zou ik niet al mijn uren daarmee kunnen opvullen (dat is zo geregeld, wanneer een arts zoveel uur werkt, mag ie maar zoveel uur ondersteuning hebben. Het liefst wil ik een combi van wat ik nu doe en die secretaresse taken, maar ja, dat kan bij ons systeemtechnisch weer niet.
Belachelijk in deze tijd!! Dat is dus ook iets waar ik het over wil hebben. Ik weet nog dat we het hier tijdens mijn beoordelingsgesprek ook al over gehad hebben en hij was razend enthousiast, want alles om de artsen te vriend te houden omdat we er zo weinig hebben momenteel, maar vervolgens gebeurt er niets omdat het met de systemen niet kan. Lastig hoor..Nu de tour aan het kijken. Ik ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren. Hup Tommie!
Wat ontzettend fijn dat het nu een beetje is afgekoeld he! Hier is maar 1 bui geweest met regen en onweer, toen waaide het ook lekker. Lekker alles tegen elkaar open. Niet dat de warmte nu volledig is verdwenen uit huis, helaas, heb nu 1 deur dicht en het is hier gelijk alweer een stuk warmer. Afgelopen nacht vond ik ook weer verschrikkelijk. Heb je de tijdrit nog gezien? Tjeez, wat een ontknoping! Bizar gewoon en zo fijn dat Dumoulin dit gewonnen heeft en zijn 2e plek heeft veiliggesteld.
Tenzij er morgen iets heel raars gaat gebeuren, maar is er ooit een finish in Parijs zonder eindsprint geweest? Ik kreeg ineens het lumineuze idee om de tegels in de hal te gaan verven, wanneer die platen verwijderd zijn. Even de site van de woningbouw nagespeurd, maar helaas, dit mag dus niet. Jammer, ik vond het een super (en goedkope!) oplossing. Misschien waag ik er toch ook nog wel een telefoontje aan, maar het stond er duidelijk, je mag niets doen met voeg- en tegelwerk. Wat wel weer mag, is je keuken verven, wanneer die meer dan 15 jaar oud is. Dat is die van mij, dus dat is dan nog eens een overweging, als ik die witte deurtjes zat ben, hahaha. Morgen is je knul weer thuis, fijn he!
Ik heb zeker de tijdrit gekeken, super spannend! Het is Dumoulin zo gegund dat hij in ieder geval de ritzege heeft. En een 2e plek is natuurlijk super goed. Evenals de 5e plek van kruiswijk, ook super natuurlijk.
Afgelopen nacht was slopend warm.
Hier is het inmiddels ook wat afgekoeld gelukkig. Met name door de wind, de regen was nog niet zo veel hier.
Wij gaan toch maar even een rondje over de kermis doen, is de laatste avond.
Ik verwacht mijn knul morgen ochtend rond 6 uur... vannacht gaan ze vliegen.
Tap, glazen, sta tafels en taart geregeld. Hij wordt tenslotte maar 1x 16.
Ik weet dat nog wel van de woningbouw, dat je alles in de oude staat moet terug brengen als je er dan uit gaat. Ik had toen mijn keuken geschilderd maar ben daar flink nat op gegaan, mocht er flink voor dokken toen.
Gefeliciteerd met je knul Dolphine! 16 alweer, pfff, de tijd vliegt he!!
Is ie niet moe, na de nachtelijke vlucht? Waait het bij jullie ook zo hard?
Heb hier iets zwaars voor alle deuren moeten zetten, anders kon de boel niet open en nog klapt er af en toe 1 dicht.
Ja, ik zou zoiets ook dan ook niet doen zonder eerst de woningbouw te bellen hoor heb genoeg enge verhalen gehoord. Las ook dat, wanneer je dan de woning zou verlaten en een nieuwe huurder wil jouw aanpassingen niet, dat je dan de boel weer in de oude staat moet terugbrengen. Nou, laat maar zitten dan allemaal!
Ik ben moe, net met een penseel de kleine stukjes lakwerk wat niet helemaal goed wat gegaan bijgewerkt. k klusje. Sommige stukken van de muren moeten ook nog, omdat de tape hier en daar stukjes eraf heeft getrokken. Slecht he. van de tape, bedoel ik. Maar dat doe ik niet vandaag. Doe niets meer! Heb nog steeds niet gestreken, jammer dan. Zolang ik nog iets heb om aan te trekken naar het werk is het goed, hahaha. Als pre verjaardagsdiner vanavond lekker sushi bestellen. Heerlijk. Gezellige dag met zijn allen!
Van harte gefeliciteerd!
Mijn knul is kapot. Hij was gisteren om 6:45 thuis, toen had hij natuurlijk honger dus croissantjes voor hem gemaakt. Hij lag om 8 uur op bed tot half 2 en vanaf 3 uur continu visite gehad. Overdag opa en oma en mijn broers, wat vriendinnen van mij en de ouders van die jongen met wie hij op vakantie is geweest. En ‘s avonds zijn vrienden en vriendinnen. Ook een jongen die hij op vakantie heeft leren kennen. Die bleef hier slapen. Hartstikke leuk.
Hij kreeg van iedereen geld, dus die is hartstikke rijk nu.
Ik merk nu aan hem dat hij op is. Hij heeft diarree en last van zijn buik, is dus net weer terug naar bed.
Ik doe ook rustig aan vandaag. Heb vanmorgen gestreken ( had gisteren alle was van zoonlief al schoon en droog). De wc’s konden na een avond vol pubers ook wel een poetsbeurt gebruiken en de rest komt morgen wel weer.
Alleen nog even boodschappen doen straks. Nu even lekker met een tijdschrift en een kop koffie in de tuin. Heerlijk met dat windje.
Thanks.
Eigenlijk was het een dag als alle andere, hahaha. Komende zondag vier ik het een beetje, maar ook niet heel uitgebreid hoor. Is je knul alweer wat bijgekomen? Lekker verwend dus, hartstikke fijn. Fijn dat hij weer veilig thuis is. Ik vond het vandaag een heerlijke temperatuur. Het is nu eindelijk ook hier binnen niet zo klef en benauwd meer. Gisteren was het hier nog steeds verschrikkelijk. Ik heb vandaag bij Bol toch nog maar een extra ventilor gekocht, zo één op een statief. Dat viel niet mee trouwens, bijna alles is uitverkocht. Maar het is hier zo bloedheet steeds en ik zag dat het voorlopig nog niet voorbij is, dus lijkt me een goede koop. Als het goed is komt ie morgen, maar ik zag dat ie nog steeds niet verzonden is, grrrr..Hopelijk gaat dat niet alsnog mis. Van mijn knul ontzettend leuke lantaarns gekregen voor balkon. Het lijkt net of er een kaarsje in staat te branden, maar het is solar. Echt heel leuk. Ook nog nieuwe lange dessertlepels en een scharenset. haha, lekker praktisch! Van mijn ene vriendin had ik al het klaptafeltje voor op balkon gekregen en van een andere kaarten voor een dansfeestje later dit jaar. Na de sushi van zondag had mijn knul gisteren erg veel zin in Mac Donalds, hahaha en ook ik houd er wel van, dus dat opgepikt op weg van werk naar huis. Nu moet ik echt weer streng zijn voor mezelf, anders gaat het weer de verkeerde kant op en dat zou toch zonde zijn van al die maanden. Zondag nog een beetje als er visite is en dan echt weer klaar. Ben alweer begonnen om vandaag braaf salade te eten. Is het trouwens sowieso prima weer voor natuurlijk.
Ik vind de nachten toch wel erg vreselijk hoor, hoop dus echt dat het komende nacht eens meevalt. Ook afgelopen nacht was niet fijn, ik slaap er zo slecht door (ben natuurlijk sowieso al een ramp met slapen), bah, vermoeiend.
Duim voor me, morgenochtend om 8.00 uur mijn functioneringsgesprek..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven