single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
We hebben vrijdag met 5 mensen telefoondienst. Dit is de eerste weken, omdat mensen veel vragen hebben aangaande de veranderingen. Ik ben ook consulent nu he..... We hebben een service punt en dat moet dagelijks bemand zijn, Daarin gaan we als het goed is rouleren. Maar nu met alles opstarten doen we het met veel mensen, dat zal wel minder gaan worden neem ik aan, anders kom ik niet meer aan mijn andere werk toe.

Thuis is het ook pittig. Pleegzoon heeft volgende week toetsweek, maar heeft niks te leren. Volgens hem omdat de leraren nog niks hebben opgegeven. Maar hij heeft ook niks in zijn agenda staan. Neemt deze alleen mee omdat hij anders de les niet in mag, maar die hoef je natuurlijk niet te gebruiken.

Pfff vermoeiend hoor deze jongen, zo laks en lui en als je hem aanspreekt lijkt hij het ook gewoon niet te willen snappen.

Maar ik laat het los, het is zijn probleem en zijn verantwoordelijkheid. Ik heb hem aangesproken en meer kan ik niet doen.

De blacklist kijk ik niet, vorig seizoen ook niet gekeken. Wij kijken naar celblok H hier. Ook reuze spannend trouwens.

Zoonlief is aan de diaree, en dus niet naar school. Dat is een beetje lastig om steeds onder de les naar de wc te moeten. Hij mag maar 2x per dag naar de wc en wil natuurlijk niet vertellen aan de juf dat hij diaree heeft. Snap ik ook wel weer trouwens.

Kon hij mooi zijn werkstuk afmaken over Kika.
Dat heb ik altijd zo'n rare regel gevonden, dat je maar 2 x per dag naar de wc mag..Ik snap best dat leerkrachten dat geloop de hele tijd beu zijn en dat er ook misbruik van wordt gemaakt, maar stel dat je nou net wat meer gedronken hebt oid...Het is toch vreselijk dat je niet gewoon naar de wc kunt als je moet? Bij mijn knul hadden ze (als ik het me goed herinner) iets met een ketting ofzo..wanneer de ketting weg was was er al iemand naar het toilet en dan moest je wel wachten tot dat kindje weer terug was, maar verder (gelukkig) geen regels. Hopelijk knapt je knul snel weer op!

Jullie hebben je handen best vol aan je pleegzoon he..tja, het is ook zijn eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. Ben benieuwd of dat nog goed komt met die toetsweek!

Wij hadden vandaag voor de 2e achterenvolgende dag enorme systeemproblemen. Vreselijk, wat een dagen zijn dit zeg..Behalve dat we dus gewoon niets konden doen komt ook de werkvoorraad niet door. Omdat wij digitaal werken (en het digitale dossier dus niet werkte) betekent dat ook dat de nieuwe post en aanvragen niet ingescand konden worden. Dat gaat dus een flinke achterstand worden en wanneer het wél weer ingescand kan worden, krijgen we dus alles tegelijk..Dat dit kan bij zo'n giga grote organisatie als de onze, dit kost klauwen met geld elke dag.
Vandaag eindelijk (nou ja, na 2 weken dan he..) S. weer gezien.

Dat was erg leuk...

Verder eigenlijk niets te melden, hahaha!

Vandaag heeft je moeder de uitslag gekregen, toch? Hoe was het?
Helaas was de uitslag een beetje schrikken. De tumor in d'r lever is wel geslonken, maar op de 5e rib en in de nekwervel hebben ze nieuwe tumoren gevonden. Ze zou maandag worden gebeld over verdere behandeling, maar de oncoloog belde vandaag al. Omdat ze geen pijnklachten en uitvalsverschijnselen heeft en de tumor in de lever goed reageert op de hormoontherapie, gaan ze daar mee door. Volgende maand weer door de scan. Blijken de andere tumoren dan wel gegroeid krijgt ze bestraling en chemo.

Was je vrij vandaag?

Ik wel, maar ben onwijs druk geweest. Ik heb de koelkast schoon gemaakt en heel veel boodschappen voor ons feestje zaterdag gedaan. Bedden verschoont en met de jongens nog een cadeautje voor C wezen kopen. Natuurlijk tussendoor naar mijn moeder zodra de uitslag bekend was.

Pleegzoon is vandaag voor het eerst naar kickboksen geweest. Ook had hij zijn toetsrooster en voor een paar vakken leerwerk bij zich.
He wat naar Dolphine..dat is natuurlijk niet wat je hoopt te horen. Hopelijk slaat de hormoonbehandeling nog wat meer aan. Ik was gisteren inderdaad vrij. Wat ben jij superdruk geweest zeg! Wanneer is C. jarig? Dit weekend dus jullie gezamenlijke feestje..? En, hoe vond ie het, kickboksen? Wij hadden vandaag onze nieuwjaarsborrel, in een kroeg in de stad..was erg gezellig. hahah, ik was een van de eersten aanwezig en een van de laatsten die gingen..typisch..:p Ben benieuwd hoe ik me morgen voel..Zelfs onze lekkere dok was er, die dit soort feestjes normaal gesproken altijd overslaat. Ook dat was erg gezellig, hahaha. Ik heb nu al een beetje hoofdpijn, dus dat voorspelt niet veel goeds...
C was gisteren jarig.

Zijn moeder is op de koffie geweest, verder niks bijzonders.

Morgen wordt het wel druk, pffff.

Vandaag is andere pleegzoon dan toch ook gearriveerd. Hij zei niks tegen zijn pleegvader die hem kwam brengen en hij wil het er niet over hebben, maar volgens hem gaat het nog steeds niet goed thuis.

Die andere knakker hebben we het gisteren aardig mee te verduren gehad. Ik was gebeld door school, vanwege een akkefietje. Meneertje was nogal opgefokt geweest. Hij zat in eerste instantie zeer nonchalant in het gesprek en had zogenaamd geen idee waar ik het over had. Hem een poosje naar boven gestuurd met de mededeling na te denken en na het eten fatsoenlijk het gesprek in te gaan, anders de rest van de avond op zijn kamer. Toen draaide hij wel bij.

Vandaag was hij goed te pas. Het kan dus wel...
Nog van harte gefeliciteerd met C! Hoeveel mensen verwachten jullie morgen?

Fijn dat jullie andere pleegzoon toch nog is gekomen, vervelend, dat het nog steeds niet lekker gaat thuis.

Misschien is je andere pleegzoon ook helemaal geen regels etc. gewend? Of dat hij ergens op aangesproken wordt?

Wel fijn te merken dat het dan vandaag wel weer goed ging. Waarschijnlijk heeft hij het ook nodig.

Mijn knul heeft weer een fikse keelontsteking, 2x al in een korte tijd. Hopelijk is het dinsdag een beetje over, dan moet hij weer naar de tandarts, om de wortelkanaalbehandeling af te laten maken.
Hoe was de telefoondienst vandaag trouwens?
Hoe was het feestje? Lekker druk?

Ik vandaag onverwacht ook een redelijk druk dagje, straks komt mijn vriendin en later vanmiddag met mijn ene broer en schoonzus naar mijn andere broer en schoonzus..daar gaat het lekker schaatsen kijken..jammer!
Mijn telefoondienst heb ik maar half gedaan. Aangezien ik nog geen laptop van de gemeente heb, kon ik dus niet zo veel. ik mocht dus om 1 uur weer naar huis, want daar kon ik wel inloggen in het systeem, via de laptop van mijn werkgever. Dan kon in het kantoortje niet, omdat ik geen WiFi heb daar.

Feestje zaterdag was druk, maar erg gezellig. 'S middags kwam mijn vriendin uit Beuningen met haar gezin. Dat was al leuk, lekker kunnen bijkleppen.

'S avonds was het loei druk en was er van bijkleppen weinig sprake, maar dat is niet erg.

Zondag lekker rustig aan gedaan, schaatsen gekeken😃.

Pleegzoon is vandaag begonnen met zijn toetsweek en mijn knul met de Cito. Die moesten dus leren.

Was het gezellig bij je broer?

Ik had vanavond van 17:30 tot 21:00 een bijeenkomst over het privacy regelement van de gemeente. Ik heb niks nieuws gehoord, maar veel mensen hadden vragen, dus het was een lange zit.
Spannend, 2 van die knullen die nu aan de bak moeten! Hoe gaat het met je knul, is ie gespannen?

Helaas lukt het nog voor geen meter met het programmeren bij mijn knul. Hij heeft maar weer een gesprek met zijn mentor aangevraagd. Pfff, erg vervelend en ik maak me natuurlijk wel zorgen..hoe zal dit aflopen? HIj raakt steeds minder gemotiveerd, omdat het niet lukt en dat is natuurlijk eigenlijk ook geen wonder. Hij had gehoopt dat gesprek al te kunnen hebben, maar helaas, heeft zijn mentor nog niet weer gezien. Gisteren en maandag had ie nog zo'n last van zijn keel dat hij niet naar school is geweest en vandaag heeft hij m niet gezien. Echt balen dit. Fijn dat het feestje een succes was! Het was wel gezellig bij mijn broer, maar wat is het daar toch smerig...Pff, ik ben ook niet 's werelds beste huisvrouw, whoehaha, absoluut niet, maar daar..Daarom komen we er ook niet vaak.

Zodra je binnenkomt overvalt je de geur van kattenpies al (ze hebben er 11!!), ook nog 3 honden..En sowieso een zooooootje..en vies..

echt, ik snap niet dat ze zo kunnen leven. Zo compleet het tegenovergestelde van mijn andere broer, maf he, binnen 1 gezin zulke grote tegenstellingen. Mijn andere broer en ik lijken dan veel meer op elkaar. Nou ja, het is hun leven en hun huis..
He bah ja. Ik herken het wel vanuit mijn werk. Sommige gezinnen waar ik kom, zo smerig als het soms is.... Brrr.

Ik heb gezinnen, als ik daar geweest ben gooi ik mijn kleren in de was omdat de lucht erin blijft hangen.

Mijn knul is niet zenuwachtig geloof ik nee. Hij is wel zijn telefoon kwijt. Vanmorgen hier thuis is dat ding nog gezien, hij heeft hem niet mee naar school genomen en toch is het ding nergens meer te vinden. Ik heb de hele boel al overhoop gehad hier.

Vervelend zeg dat jouw knul dat programmeren nog steeds niet door heeft. Frustrerend ook.
En, gevonden ondertussen? Jeetje zeg, je zou toch zeggen "wat het huis verliest, vindt het huis ook weer terug"haha, of zoiets, een uitdrukking die mijn moeder vroeger altijd gebruikte. Is ie niet per ongeluk in de was terecht gekomen? Of in de prullenbak, pff, ook zoiets. Het was weer S. dag..haha, wordt zo langzamerhand gewoonte, op de woensdag..Het is nog steeds zoooo leuk...Genieten van de momenten, het chatcontact tussendoor en vooral niet te veel nadenken.
Ja hoor gevonden! Maar niet thuis. Hij lag op school op de kapstok..... Lekker ding he😉.

Vanmiddag met hem pad geweest. Open lesmiddag. Hij was minder enthousiast dan bij de scholenmarkt, maar dat kwam waarschijnlijk ook door de lessen: aardrijkskunde, Engels en beeldende vorming. Morgen is er nog een informatieavond over de talentklassen. Volgende week nog 2 open dagen bij 2 scholen en dan moet meneertje een keuze maken.

Kost wel een hoop tijd en energie zeg al die open dagen.
Hahaha, toch op school..de boef. Maar gelukkig zeg, dat ie weer gevonden is.

Zit de CITO er nu op? Ja, wat een gedoe he, met die keuze voor een middelbare school..Kost veel tijd en energie. Hopelijk is ie er snel uit. Wat een pokkeweer was het weer vandaag zeg..Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd elke dag raak is met wind en regen, kan me echt niet herinneren eerder zo vaak nat geregend te zijn. Godzijdank bijna weekend.

Misschien morgen even naar de kapper, als ik terecht kan en als ik dan nog zin heb..Verder geen plannen voor het weekend, gewoon lekker relaxen..
Nee cito zit er nog niet op.

Volgende week nog 3 dagen. Ze doen de cito altijd alleen op maandag, dinsdag en woensdag.

info avond vanavond was leuk. Ze konden proeven aan 2 talentklassen. Hij had wetenschap en techniek en sport.

Als hij daar naar school zou gaan moet hij ook voor een talent klas kiezen. Heel leuk.

Hij is weer samen met zijn beste vriendje gegaan. Zou leuk zijn als ze straks naar dezelfde school gaan. Al heeft dat vriendje wel een ander niveau, namelijk havo. Maar dan kunnen ze in ieder geval de 1e 2 jaar nog bij elkaar op school blijven.

Wij hebben een kindvrij weekend. Morgen met zoonlief naar ajax.

Zaterdag gaan C en ik naar the hungergames.

Zondag lekker niks.

Maandag heb ik een gesprek betreffende andere pleegzoon, om te kijken hoe een time out voorkomen kan worden. gaat namelijk niet zo lekker met hem in het pleeggezin waar hij woont. Ik ben ook uitgenodigd omdat ik heb aangeboden dat wij eventueel wel extra opvang kunnen bieden als dat nodig is.

Ben benieuwd.

Ik heb morgen weer een kantoordag/ telefoondienst. Gelukkig heb ik nu wel mijn laptop en heb ik al mijn administratieve klusjes opgespaard voor morgen, dan kan ik in ieder geval aan het werk.
Wat is dat, een time out? Vervelend, dat het zo moeizaam gaat in het pleeggezin..Hebben zij ook meer kinderen of is hij de enige?elef

Hoe ging het met de telefoondienst? Wat voor vragen krijg je dan zo ongeveer? Lekker naar de kapper geweest, gaat steeds meer richt een boblijn, gelukkig groeit mijn haar snel. Boodschappen gedaan, woonkamer gesopt en bedden verschoont.

Lekkerrrr, weekend!

Te snel verzonden, ik was nog niet klaar. Dan maar even via wijzigen..

Dus over die laatste school was je knul wel enthousiast? Ook over het gebouw etc.? Zou wel leuk zijn, als zijn vriendje daar ook heen gaat, ook al is het een ander niveau. Vooral voor de eerste dagen wel fijn denk ik. Daarna zal hij wel heel snel nieuwe vrienden maken, schat ik zo in.

Weet hij al welke richting hij dan zou kiezen, sport of toch iets anders?
anoniem_638f50bf7e6b0 wijzigde dit bericht op 16-01-2015 19:07
Reden: te snel gepost
% gewijzigd
Time out houdt in dat hij tijdelijk op een andere plek moet gaan wonen. Voor een paar weken. Zijn broer en zus wonen ook in dat gezin + 2 Poolse kinderen, ook broer en zus. Maar die zijn nog klein. Momenteel dus 3 pubers en 2 kleintjes daar.

Mijn zoon gaat voor de sport, maar hij moet 1 periode (schooljaar bestaat uit 4 periodes) per jaar iets anders kiezen. Hij heeft een voorproefje in techniek gehad, dat vond hij ook leuk.

Wat voor vragen bij de telefoondienst? Alles wat met zorg te maken heeft. Aanvragen huishoudelijke hulp, voorzieningen als trapliften of rolstoelen. Invalidenparkeerkaart, pgb indicaties, indicaties voor jeugdzorg, hulp bij schulden.... Eigenlijk krijg je alles op je bordje en het was vreselijk vandaag. Druk, chaotisch en gewoon niet leuk. Ik wil dit echt niet meer een hele dag hoor. Liever 2 halve dagen dan 1 hele.
Pfff, zoonlief zou dit weekend naar z'n vader, maar hij is dus gewoon thuis. Zijn vader wist zogenaamd van niks en moet werken dit weekend. Was toch erg duidelijk gecommuniceerd, ook met zijn ouders. Was dus weer erg vervelend voor mijn knul. Ik heb hem maar gelijk verteld dat zoonlief volgende week ook niet komt, want dan heeft hij een feestje. Wij zijn uiteindelijk wel naar de film geweest, maar het had wat voeten in aarde om oppas te regelen, want iedereen had natuurlijk al plannen, gelukkig kon mijn broer.

Film was trouwens tof. Je moet wel deel 1 en 2 gezien hebben om het te kunnen volgen. En het einde is open, dus nu wachten op deel 4.
He bah zeg, wat rot voor je knul ( en jullie ook natuurlijk) dat het weer niet liep met zijn vader. Het ging toch redelijk goed de laatste tijd..jammer. Ik ken die films niet trouwens.

Wat goed zeg eigenlijk van die school, dat ze dan ondanks dat ze een richting kiezen toch ook nog andere dingen moeten doen.

En kun je dan ook nog switchen, stel dat je iets anders tóch leuker vindt of het past beter bij je?

Het klinkt echt als drama zeg, die telefoondienst..Heb je dit elke week?

Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen. Ze zeggen dat het vanmiddag echt gaat sneeuwen, nou, vooralsnog is het hier alleen nog maar nat. Er zal wel weer niet veel van terecht komen..
Pfff, ik ben me toch druk deze week. Even doorbikkelen en dan hoop ik volgende week meer rust te krijgen.

Begon vanmorgen met een gesprek over weekend pleegzoon. In het gezin waar hij woont loopt het helemaal niet lekker. We hebben afspraken gemaakt. Hij gaat voorlopig vaker komen bij ons, namelijk om het weekend. Dit om hem meer rust te gunnen en de situatie thuis wat te ontlasten. Daarnaast willen ze dat hij in therapie gaat, maar ik betwijfel of hij dat gaat doen.

Daarna door naar het werk en vanavond met zoonlief naar een school hier in de stad geweest. Ik moet zeggen, het is een erg leuke school, ik begrijp zijn enthousiasme, maar ik heb wel mijn twijfels of dit de goede keuze voor hem is. De school is namelijk groot en ze werken via het leerhuissysteem. Daar heb ik me vanavond over laten voorlichten. Ze krijgen de theorie lessen gewoon in een theorie lokaal en daarnaast moeten ze zelfstandig verdieping of praktijk van die vakken doen in het leerhuis. Het zag er wel heel mooi uit maar ik ben bang dat het zelfstandig werken hem gaat nekken. Ook leren ze op deze school met de ipad ipv boeken. Dat heeft voordelen (geen zware schooltas meer en altijd spullen bij je). maar ook nadelen (veel afleiding). Kortom, ik weet het niet, maar hij is erg enthousiast. We gaan woensdag nog een keer naar de open avond van die andere school en dan wachten we het advies van zijn huidige school af, al weet ik wel wat die gaan adviseren. Maar hij moet het uiteindelijk doen en de keus maken.

Die telefoondienst is deze week voor de laatste week in deze vorm. Daarna gaan ze het anders doen, indelen in dagdelen en per locatie. Dat klinkt al beter.

Donderdagmiddag dan eindelijk het intake gesprek van andere pleegzoon. Veel afspraken naast het gewone werk, waar het trouwens ook een gekkenhuis is. 6 nieuwe jeugdzaken die ik moet gaan oppakken. Weet alleen nog niet wanneer.....

We hebben trouwens gisteren een vakantie geboekt, er kwam een aanbieding voorbij die alleen die dag geldig was. 15 dagen Hongarije.... in een bungalowpark. Je betaald voor 2 personen en de rest gaat gratis mee. We konden het niet laten liggen, dus we hebben geboekt, maar we weten niet of we wel vrij zijn.... dat is nog een uitdaging.
Hahaha, dat is zeker een uitdaging zeg! Maar dat zal wel loslopen..Maar da's niet gek zeg, voor 2 betalen en de rest gratis mee?? Gaan alle kids (ook pleeg) mee? Lekker vooruitzicht!

Ja, dat leerhuis systeem hadden ze toen ook bij mijn knul op de middelbare school. Daar moet je wel tegen kunnen.

Wanneer je wat meer sturig nodig hebt is het misschien niet zo handig..Wat een gedoe he, kiezen voor een school..Je wilt toch ook dat hij het leuk heeft op school, maar ja, de manier van onderwijs is ook belangrijk en dat is natuurlijk ook iets wat die kids dan minder interesseert wellicht.

Ga jij eigenlijk nog carnaval vieren? Dat zal heus wel he! Ook dat schiet alweer aardig op! Ik benieuwd hoe het dit jaar zal gaan..

helaas kunnen we niet met hetzelfde groepje als vorig jaar, 1 is er dan met vakantie..jammer, want dat was net een echte "die hard" zoals ik, haha. Degene met wie ik nu ga heeft een darmziekte, waardoor ze vaak en snel moe is. Dus dat zal dan minder feesten worden als vorig jaar (tenzij we veel bekenden tegenkomen natuurlijk..). Gelukkig zei 1 collega ook al dat wanneer zij niet ging, zij dan wel een avondje mee wilde, dus komt vast wel goed! Ik heb er best weer zin in, gezellig!
Ja ik ga ook carnaval vieren.

Zaterdags gaan we naar den Bosch met vrienden van Ajax. C gaat ook mee. Ik heb een overnachting kunnen boeken in een hotel in de buurt van den Bosch, zodat we niet naar huis hoeven te rijden.

's maandags ga ik met mijn vriendin hier in het dorp.

Zondag weet ik nog niet, dan wil ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik zoonlief ophalen en is er voetbal.

hahaha.

Ik weet nog niet of alle kids mee gaan op vakantie. Mijn knul sowieso natuurlijk, pleegzoon alleen als hij zijn draai gaat vinden hier en op school, want dat is een drama momenteel. Hij heeft veel moeite met alle structuur en probeert er op allerlei manieren onderuit te komen. Logisch wel, maar ook iets om de kop in te drukken. Momenteel loopt het ook niet zo lekker tussen hem en zoonlief.

weekendpleegzoon is weer een ander verhaal, die mag van ons sowieso mee, dat ging vorig jaar ook heel goed, maar dat is afhankelijk van hoe zijn pleegouders daar in staan.

Nog niet duidelijk allemaal dus. We kunnen met z'n 3en, 4en of 5en gaan.

Gisteren een heftige avond gehad. Mijn knul ging helemaal uit zijn dak, alle spanningen kwamen er uit en hij kan dan niet meer schakelen. Is een reactie op nieuwe pleegzoon die ik al wel ingecalculeerd had, maar het was heftig.

Die andere pipo heeft het ook moeilijk, ik kreeg vandaag weer een mailtje van school. Daar is hij brutaal en druk en moeilijk aanspreekbaar. Ook een reactie op alle veranderingen natuurlijk.

Voor hem ik vandaag de dagstructuur en huisregels op papier gezet. Hopelijk geeft hem dat een beetje houvast.

Op het werk is het chaos, kortom.... ik loop ook een beetje over. Maar dat komt wel weer goed.
Jee, heftig momenteel bij jullie Dolphine. Extra lastig, thuis wat onrustig en op je werk ook.

Hoe ging het vandaag met je knul? Er kwam natuurlijk ook best veel tegelijk, de CITO, keuze voor nieuwe school, pleegzoon in huis.

Kunnen ze over het algemeen wel goed met elkaar opschieten? Stel nou dat het niet gaat lukken, met pleegzoon? Dat hij dwars blijft etc., is er een bepaalde proeftijd?

Jullie gaan dus het Bossche carnaval proeven.Slim, die overnachting. Leuk hoor, ik ben wel benieuwd of dat nou heel anders zal zijn dan bij jullie. Lange dag vandaag, 5 uurs dienst gehad, dus heb er weer 10 uur opzitten. Meestal (de laatste tijd dan) zie ik S. op woensdag, maar die had ziekenhuisafspraak, dus tja, kan ik net zo goed werken he. Kan ik een ander xtje weer compenseren, haha.

Morgen ook weer pittig, 2 1/2 uur durend overleg over de clustervorming, waar we vandaag toch een partij leesvoer voor hebben gekregen..gelukkig was er vanmiddag op een gegeven moment weinig te doen en kon ik het lekker op het werk doornemen, hoefde ik het niet mee naar huis nemen. Nu wel heel gaar hoor..pfoeeee...
We gaan het zien Scarlet met onze pleegzoon. Vanmiddag is eindelijk het intake gesprek. Zijn voogd van bureau jeugdzorg is er ook bij. Dan worden de doelen voor het komende half jaar opgesteld. Daarnaast heb ik hem gisteren een printje van de dagstructuur en de huisregels gegeven.

Helaas ligt de vader van mijn knul ook wat dwars. Hij is met kerst voor het laatst geweest en zoals het er nu uitziet gaat hij pas het carnavalsweekend weer. Hij gooit het op werk, maar die Pipo heeft gewoon de verkeerde weekenden vrij gevraagd en wil/ kan ze niet meer ruilen zegt hij.... Ik heb hem er eventjes zachtjes op gewezen dat dit de manier is om zijn zoon kwijt te raken. Straks wil die helemaal niet meer.

Vandaag gelukkig een wat rustigere dag vanwege dat gesprek vanmiddag. En nu thuis rustig opstarten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven