Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 9 december 2011 om 22:12
Ja, ook hier eindelijk weekend, alleen met een beetje lullig begin. Net voor de training werd ik gebeld door 1 van de coaches van zoonlief en ze willen hem in een ander team plaatsen, want hij past niet in het team en luistert niet goed. He????? Oke hij wordt niet blij van sommige kinderen die zo'n enorm grote mond hebben, dat klopt, Maar met de rest ben ik het absoluut niet eens. Nu wil het bestuur van de club geen kinderen terug zetten, dus had hij bedacht dat zoonlief dan maar als reserve moest. Nou echt niet, het zijn kinderen en iedereen heeft recht op evenveel speeltijd. Ik ben ook best boos geworden want zijn zoontje is degene die een negatieve stempel drukt en zit er pas vanaf dit seizoen bij. Zoonlief heeft nooit problemen bij de voetbal gehad en nu is hij opeens het probleem. Ik ben het hier zo niet mee eens.
Morgenochtend voor de wedstrijd hebben we even een gesprek en dan zal ik ze ook even vertellen wat voor doodongelukkig jochie ik thuis heb zitten omdat hij niet brutaal genoeg is. Dit is de omgekeerde wereld.
Ik was zo boos, heb wel even een traantje gelaten want je wil je kind niet ongelukkig zien. En ik heb al het gevoel, laat hem lekker in een ander team bij zijn vriendje spelen, weg bij al die haantjes waar hij zich niet bij thuis voelt.
Morgenochtend voor de wedstrijd hebben we even een gesprek en dan zal ik ze ook even vertellen wat voor doodongelukkig jochie ik thuis heb zitten omdat hij niet brutaal genoeg is. Dit is de omgekeerde wereld.
Ik was zo boos, heb wel even een traantje gelaten want je wil je kind niet ongelukkig zien. En ik heb al het gevoel, laat hem lekker in een ander team bij zijn vriendje spelen, weg bij al die haantjes waar hij zich niet bij thuis voelt.
vrijdag 9 december 2011 om 23:13
Oh dolphine, wat klinkt dit onrechtvaardig zeg..Bedoel je dat hij dan niet in het team zou passen omdat hij juist geen grote mond heeft?? Dat is idd net wat je zegt, de omgekeerde wereld..
Ze zouden juist blij moeten zijn dat iemand eens niet zo brutaal is! Wel herkenbaar hoor, die van mij zou zich daar ook niet lekker bij voelen, bij al die haantjes de voorsten..Maar zo sneu voor je ventje, die het zo fantastisch doet! En dan als reserve..belachelijk! Ik ben benieuwd hoe het gesprek morgen gaat verlopen. Ook al wil het bestuur niet dat er kinderen teruggezet gaan worden, dat zou toch wel kunnen als je het zelf zou aankaarten? Je mannetje moet het natuurlijk ook niet als een falen zijn kant zien, want dat is het absoluut niet! Bah, zo sneu!
zaterdag 10 december 2011 om 14:53
Zoonlief vond het heel spannend vanmorgen, en ik ook. Gelukkig was zijn andere coach er ook bij, die ook training geeft, dat is een hele fijne kerel. Die man wilde gelijk los branden, maar ik zei dat zoonlief eerst zelf wat wilde zeggen. Daar walste hij gewoon over heen, maar gelukkig heeft die andere coach hem afgekapt, zodat zoonlief zijn woordje kon doen. Hij heeft gezegd dat hij er last van heeft als iedereen tegen hem schreeuwt en dat er 2 kinderen in het team zitten die het voor hem verpesten en dat hij daarom niet lekker in zijn vel zit. Echt superknap van mijn kereltje, ik ben zo trots op hem.
Ik heb uitleg gegeven dat hij door adhd misschien wel een beetje extra sturing en begeleiding nodig heeft ipv geschreeuw. Het volgende punt is dat zoonlief helemaal niet meer snapte op welke positie hij moest spelen. Die man zei gelijk dat dat duidelijk is omdat het steeds gezegd wordt. dat het voor zoonlief niet duidelijk was, kon er maar moeilijk in. Maar daar heeft die andere coach ook goed en helder antwoord gegegevn. dat hij als links buiten beter staat dan als spits omdat hij zo snel is en goede voorzet kan geven. Dat begreep hij wel.
Ik zag de coach hem op het veld nog even uitleggen wat er van hem werd verwacht en ik had hem ingfluisterd er maar gewoon 3 in te schieten. haha dat is niet helemaal gelukt, maar wel 2.
Er volgt nog wel een gesprek met die 2 kinderen, waarvan de 1 het zoontje van die vent is. En dan moet de lucht weer geklaard zijn. Ze komen hier woensdagavond nog even langs om te bespreken hoe zoonlief wat weerbaarder kan worden voor die anderen, daar heeft hij wat hulp bij nodig.
Wat ze aan het eind van het seizoen doen zal me een worst wezen, hij hoeft van mij niet perse in de E1, maar voor nu moet hij wel verder in dit team en hij wil zelf ook liever niet helverwege het seizoen naar een ander team. Nu maar hopen dat de coach dit oppakt.
Ik heb uitleg gegeven dat hij door adhd misschien wel een beetje extra sturing en begeleiding nodig heeft ipv geschreeuw. Het volgende punt is dat zoonlief helemaal niet meer snapte op welke positie hij moest spelen. Die man zei gelijk dat dat duidelijk is omdat het steeds gezegd wordt. dat het voor zoonlief niet duidelijk was, kon er maar moeilijk in. Maar daar heeft die andere coach ook goed en helder antwoord gegegevn. dat hij als links buiten beter staat dan als spits omdat hij zo snel is en goede voorzet kan geven. Dat begreep hij wel.
Ik zag de coach hem op het veld nog even uitleggen wat er van hem werd verwacht en ik had hem ingfluisterd er maar gewoon 3 in te schieten. haha dat is niet helemaal gelukt, maar wel 2.
Er volgt nog wel een gesprek met die 2 kinderen, waarvan de 1 het zoontje van die vent is. En dan moet de lucht weer geklaard zijn. Ze komen hier woensdagavond nog even langs om te bespreken hoe zoonlief wat weerbaarder kan worden voor die anderen, daar heeft hij wat hulp bij nodig.
Wat ze aan het eind van het seizoen doen zal me een worst wezen, hij hoeft van mij niet perse in de E1, maar voor nu moet hij wel verder in dit team en hij wil zelf ook liever niet helverwege het seizoen naar een ander team. Nu maar hopen dat de coach dit oppakt.
zaterdag 10 december 2011 om 15:48
Oo wat hartstikke goed van je mannetje Dolphine! Je mag met recht supertrots op hem zijn. Dat heeft ie echt goed gezegd.
Wel fijn dat er 2 coaches zijn, waarvan er dan tenminste 1 wél gewoon redelijk is en het lijkt te begrijpen. Dat 1 vd kinderen die het voor hem verpesten juist de zoon van die andere coach is, is natuurlijk ook niet makkelijk, hopelijk lost een gesprek dat ook op.. PFff, ik kan me voorstellen dat jullie het spannend vonden, maar goed gedaan en nu verder, hopelijk met veel plezier!
Druk geweest in huis vandaag, alles weer lekker schoon, badkamer en wc ook gesopt, nieuwe kaarsjes erin etc. Vanavond komt mijn vriendin en gaan we weer lekker swingen, heb er zin in!
zondag 11 december 2011 om 19:24
zondag 11 december 2011 om 19:29
hallo meiden,
als eerste ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties op mijn mail! Deed me goed hoor!
En dan nu het ongelooflijke!!! De (vervangende) arts van mijn tante waarvan ze haar doodvonnis op een presenteerblaadje kreeg aangereikt heeft een vreselijke fout begaan! mijn tante is namelijk helemaal schoon!!! Een godswonder of hoe je t noemen wil! Ze heeft inmiddels meerdere onderzoeken achter de rug en van haar eigen arts de juiste diagnose te horen gekregen. We zijn natuurlijk allemaal erg opgelucht. En voor die ene arts krijgt het verhaal nog wel een staartje.
Verder ben ik enorm druk, what else is new. Het gaat er ook steeds meer op lijken dat oplevering van huis nu wel dichtbij komt! Wat heeel erg fijn is maar tegelijkertijd natuurlijk steeds meer werk en drukte met zich mee brengt.
Dit jaar ben ik de kerst lekker vrij die alweer helemaal vol staat. Met oud en nieuw heb ik de nacht.
Ik heb wel de boom al staan maar de buitenboel slaan we dit jaar maar over met versieren. We hebben de hele zolder nu ook verhuis klaar. Man wat een zooi kwam daar nog vanaf. Een hele aanhanger vol troep!
Dolphine, wat zul jij ongelooflijk trots zijn op je knul zeg!! En zo terecht! En die coach zeg, pfff niet te raden waarom zijn zoontje is hoe die is. Mooi k*t dat door zo vader zo zoon je zoontje daar dan de dupe van zou worden. Bah! Gelukkig dat andere coach wel weet hoe 't werkt!
Geweldige film ja met die chipmunks. zoo grappig!
Bij jou reilt en zeilt alles lekker door hè Scar! Hoe gaat het met je knul? Wat ben jij trouwens de laatste tijd vaker aan het stappen en zo met je vriendin. Wat gezellig! Bij jou alles al beetje in de kerstsferen? Las dat je kerststerren in huis hebt gehaald. Ik begin er niet meer aan. Ze gaan bij mij binnen de kortste keren dood. Wat ik er ook aan doe!
Heerlijk zo'n wellnesspakket. Wij mogen dit jaar ook een kadootje uitzoeken via internet. Ik moet zeggen dat ik zo'n ouderwets kerstpakket toch leuker vind. Maar ja een gegeven paard en zo hè.
meiden fijne avond nog!
als eerste ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties op mijn mail! Deed me goed hoor!
En dan nu het ongelooflijke!!! De (vervangende) arts van mijn tante waarvan ze haar doodvonnis op een presenteerblaadje kreeg aangereikt heeft een vreselijke fout begaan! mijn tante is namelijk helemaal schoon!!! Een godswonder of hoe je t noemen wil! Ze heeft inmiddels meerdere onderzoeken achter de rug en van haar eigen arts de juiste diagnose te horen gekregen. We zijn natuurlijk allemaal erg opgelucht. En voor die ene arts krijgt het verhaal nog wel een staartje.
Verder ben ik enorm druk, what else is new. Het gaat er ook steeds meer op lijken dat oplevering van huis nu wel dichtbij komt! Wat heeel erg fijn is maar tegelijkertijd natuurlijk steeds meer werk en drukte met zich mee brengt.
Dit jaar ben ik de kerst lekker vrij die alweer helemaal vol staat. Met oud en nieuw heb ik de nacht.
Ik heb wel de boom al staan maar de buitenboel slaan we dit jaar maar over met versieren. We hebben de hele zolder nu ook verhuis klaar. Man wat een zooi kwam daar nog vanaf. Een hele aanhanger vol troep!
Dolphine, wat zul jij ongelooflijk trots zijn op je knul zeg!! En zo terecht! En die coach zeg, pfff niet te raden waarom zijn zoontje is hoe die is. Mooi k*t dat door zo vader zo zoon je zoontje daar dan de dupe van zou worden. Bah! Gelukkig dat andere coach wel weet hoe 't werkt!
Geweldige film ja met die chipmunks. zoo grappig!
Bij jou reilt en zeilt alles lekker door hè Scar! Hoe gaat het met je knul? Wat ben jij trouwens de laatste tijd vaker aan het stappen en zo met je vriendin. Wat gezellig! Bij jou alles al beetje in de kerstsferen? Las dat je kerststerren in huis hebt gehaald. Ik begin er niet meer aan. Ze gaan bij mij binnen de kortste keren dood. Wat ik er ook aan doe!
Heerlijk zo'n wellnesspakket. Wij mogen dit jaar ook een kadootje uitzoeken via internet. Ik moet zeggen dat ik zo'n ouderwets kerstpakket toch leuker vind. Maar ja een gegeven paard en zo hè.
meiden fijne avond nog!
zondag 11 december 2011 om 20:54
Ha theetje, wat fijn om hier weer eens wat van je te lezen meid. Erg fijn dat je tante dus toch helemaal schoon is, maar wat een blunder inderdaad zeg. Voor niks in al die stress gezeten. Maar gelukkig wel met een fijn gevoel de feestdagen in.
Ja je huis komt dicht bij. ook een fijn gevoel he.
Voor mij volgende week een spannende week. Dinsdag is de sluitdatum van het huis. Dus ik hoop dat ik volgende week meer hoor en dat het goed nieuws is natuurlijk..... spannend, spannend.......
Gezellige avond dus gehad scarlet, mooi zo. Al weer een beetje bijgekomen nu?
Ik heb natuurlijk de mazzel gehad dat de knullen hier de boom hebben opgetuigd. Dat vonden ze leuk om te doen. Anders was hij volgend weekend waarschijnlijk pas in huis gekomen hoor.
Vanmiddag nog even vast wat kerstsfeer geproefd op de kerstmarkt hier. Was gezellig en lekker druk. Zoonlief vind er niet zo veel aan, maar pleegzoon houdt er wel van, dus toch even lekker gegaan. Jongens hebben nog brood gebakken boven een vuurtje, dat vond hij wel weer leuk.
Ja je huis komt dicht bij. ook een fijn gevoel he.
Voor mij volgende week een spannende week. Dinsdag is de sluitdatum van het huis. Dus ik hoop dat ik volgende week meer hoor en dat het goed nieuws is natuurlijk..... spannend, spannend.......
Gezellige avond dus gehad scarlet, mooi zo. Al weer een beetje bijgekomen nu?
Ik heb natuurlijk de mazzel gehad dat de knullen hier de boom hebben opgetuigd. Dat vonden ze leuk om te doen. Anders was hij volgend weekend waarschijnlijk pas in huis gekomen hoor.
Vanmiddag nog even vast wat kerstsfeer geproefd op de kerstmarkt hier. Was gezellig en lekker druk. Zoonlief vind er niet zo veel aan, maar pleegzoon houdt er wel van, dus toch even lekker gegaan. Jongens hebben nog brood gebakken boven een vuurtje, dat vond hij wel weer leuk.
maandag 12 december 2011 om 18:53
Oe jaaaaa, spannend Dolphine!! Hopelijk duurt het niet TE lang na morgen eer je iets hoort. Duimduimduim!
Ooo wat heerlijk Theetje, van je tante, maar wat érg dat er zo'n fout is gemaakt zeg..Helemaal voor niets zo'n rotperiode nu gehad, bah. Ik denk dan ook, stel je toch voor dat je een suicidaal type bent en vindt dat het leven dan maar beter gelijk voorbij kan zijn, voordat je heel ziek wordt oid..Blijkt er een fout te zijn gemaakt, vreselijk toch! Maar natuurlijk is het gewoon fantastisch nieuws! JIj ook al de boom staan, gezellig he! Ik vind het weer vreselijk knus hoor, mis alleen nog de sneeuw die dan langs de ramen dwarrelt, whoehaha! Dat was vorig jaar wel anders he....jammer. Ipv daarvan krijgen we gewoon weer lekker regen en storm! Liever bakken sneeuw!
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of ik met die kerststerren uit de voeten kan hoor! Ik heb niet zulke groene vingers, dus houd mijn hart vast, hihi.
Eerlijk gezegd vind ik een kerstpakket, waarvan je helemaal niet weet wat er in zit, ook het allerleukst hoor, leuker dan iets uitzoeken. Maar ach, het is dit x 100x beter dan vorig jaar (was alleen maar fairtrade, waar op zich niets mis mee is, maar dit was echt triest...zag er heel cheap uit en de eetbare dingen smaakten over het algemeen ook nog nergens naar..klink nu wel verwend he??!!)
Gezellig Dolphine, even naar de kerstmarkt. De stad is nu ook volop in kerstsfeer en er staat dit jaar echt een hele mooie boom op de markt. Heel veel lichtjes erin, práchtig. Maar ja, nu die sneeuw nog he...!!!!!
maandag 12 december 2011 om 20:56
Hmmm ja die sneeuw..... Eerlijk gezegd ben ik blij dat het er nu niet ligt, ik moet nog veel te vaak de weg op en het is al zo druk. Maar straks als ik 2 weken vakantie heb en lekker kan wegkruipen bij de verwarming, dan mag het van mij wel gaan sneeuwen. In ieder geval beter dan regen en storm.
Ik was vandaag gelukkig een beetje bijtijds klaar en heb op het gemak boodschappen kunnen doen voor vandaag en morgen. lekker dat ik dat al in huis heb. Morgen wel weer veel afspraken, maar ook niet zo gek laat klaar, dus dat is wel fijn.
Ja duimen, duimen, duimen, ik heb geen duimen meer over, hahaha. Ik hoop het toch zo. Maar goed zal wel weer niet.
Ik heb zelfs de kerstkaarten al geschreven. Nu alleen nog even zegeltjes halen en dan kunnen ze de post op.
Ik was vandaag gelukkig een beetje bijtijds klaar en heb op het gemak boodschappen kunnen doen voor vandaag en morgen. lekker dat ik dat al in huis heb. Morgen wel weer veel afspraken, maar ook niet zo gek laat klaar, dus dat is wel fijn.
Ja duimen, duimen, duimen, ik heb geen duimen meer over, hahaha. Ik hoop het toch zo. Maar goed zal wel weer niet.
Ik heb zelfs de kerstkaarten al geschreven. Nu alleen nog even zegeltjes halen en dan kunnen ze de post op.
dinsdag 13 december 2011 om 18:30
En, en en Dolphine?? Weet je al iets??
Pfff, kon je de dag een beetje doorkomen??
Wat een weer was het vandaag zeg! Vanmorgen echt erg harde wind, regen..nee, had echt veel liever sneeuw gehad hoor!
Ben ook nog vreselijk ongesteld en zie er naar mijn gevoel ook zo uit, mijn haar zit stom, last van mijn buik, pfff, ben blij dat de werkdag er op zit! Ook nog erg weinig te doen op kantoor omdat er weer een belangrijk systeem storing had, we worden er niet goed van met zijn allen.
Wat goed zeg, dat je de kaarten al geschreven hebt..ik moet zelfs nog kopen!
dinsdag 13 december 2011 om 18:59
Ik weet nog niks nee. De sluitingstijd was 4 uur vandaag, dus misschien kan het morgen nog? Ik weet het niet. Was druk op het werk vandaag, dus kon de dag goed doorkomen verder.
Hmm scarlet, je bent wel laat voor jouw doen dit jaar met de kerstdingen of niet? In mijn beleving was jij hier altijd een van de eerste die alles op orde had.
Ik heb net al op de site van de woningbouw gekeken, maar wordt er niet wijzer van. Er staat alleen dat de reageertermijn gesloten is en verder niks. Nou ja even afwachten tot morgen dan maar.
We hebben net het eten op, was toch weer later dan gepland thuis, wel een beetje balen. Gelukkig was het wel droog om zoonlief op te halen, want ik had natuurlijk vanmorgen al een nat pak....
Hmm scarlet, je bent wel laat voor jouw doen dit jaar met de kerstdingen of niet? In mijn beleving was jij hier altijd een van de eerste die alles op orde had.
Ik heb net al op de site van de woningbouw gekeken, maar wordt er niet wijzer van. Er staat alleen dat de reageertermijn gesloten is en verder niks. Nou ja even afwachten tot morgen dan maar.
We hebben net het eten op, was toch weer later dan gepland thuis, wel een beetje balen. Gelukkig was het wel droog om zoonlief op te halen, want ik had natuurlijk vanmorgen al een nat pak....
woensdag 14 december 2011 om 13:05
Klas op FB dat het niet gelukt was Dolphine? JAMMER!!! Maar zou het nog kunnen dat het bij die anderen niet doorgaat, om de een of andere reden misschien?
Misschien krijgen ze hypotheek niet rond, oid....Of zijn voor dit huis nu alle kansen verkeken? Maar je blijft verder kijken naar een koophuis, toch? Nu weet je wat je mogelijkheden zijn en waar je op kunt reageren enzo..lijkt me zó leuk! Er komt heus nog wel iets gaafs op je padje!
Wat een herfst is het weer vandaag..gelukkig wel droog over gekomen dit x. Ik wil nog wel wat kleine dingetjes erbij in huis, qua kerst (hoewel al volop kerstig hoor), maar ja, dat laten de financien even niet toe, dus even geduld nog..
Vanavond wederom Love Actually op tv..Ik weet nu niet of ik m weeeeeeer ga kijken hoor! Kan vlgs mij de tekst haast woord voor woord meezeggen, zo vaak heb ik um al gezien.. Maar ja..wél een heeeeeerlijke film natuurlijk, dus wie weet..
Afgelopen weekend ook voor het eerst Liever verliefd gezien, ook zo'n lekkere film!
woensdag 14 december 2011 om 20:04
Nee, het mocht nit zo zijn deze keer met het huis. Er zijn er 3 voor me, lijkt me toch niet dat die alle 3 gaan afhaken. Maar goed, niet getreurd, we staan gelukkig niet op straat, dus zoeken rustig verder.
Ben vandaag eigenlijk niet buiten geweest, alleen even snel naar de winkel. Had zoonlief thuis met hoofdpijn. Gelukkig trok dat in de loop van de middag weg bij hem dus ik denk dat hij morgen wel weer naar school kan. Even een dagje rust doet wonderen he.
De voetbaltraining was bij voorbaad al afgelast. Ze hebben nu ook gelijk winsterstop, want training van vrijdag en wedstrijd van zaterdag zijn ook afgelast vanwege de slechte weersvoorspellingen. Dat is een beetje voorbarig, want vanmidddag was er niks aan de hand hier qua weer. Maar goed zoonlief mocht toch niet trainen met zijn hoofdpijn.
Liever verliefd is leuk he. Ik had hem al gezien. Erg leuke film.
Ben vandaag eigenlijk niet buiten geweest, alleen even snel naar de winkel. Had zoonlief thuis met hoofdpijn. Gelukkig trok dat in de loop van de middag weg bij hem dus ik denk dat hij morgen wel weer naar school kan. Even een dagje rust doet wonderen he.
De voetbaltraining was bij voorbaad al afgelast. Ze hebben nu ook gelijk winsterstop, want training van vrijdag en wedstrijd van zaterdag zijn ook afgelast vanwege de slechte weersvoorspellingen. Dat is een beetje voorbarig, want vanmidddag was er niks aan de hand hier qua weer. Maar goed zoonlief mocht toch niet trainen met zijn hoofdpijn.
Liever verliefd is leuk he. Ik had hem al gezien. Erg leuke film.
donderdag 15 december 2011 om 15:29
Méééén wat een K*T weer vandaag. Is vandaag m'n enige dagje vrij deze week en ja hoooor natuurlijk ben ik weer bezig voor BW. Laatste dingen voor kerstpakketen. Vanavond gaan we ze inpakken, zou vandaag bestelling ophalen bij groothandel allemaal vers producten en zo. Was die hele bestelling niet in orde! GRRRR! Ik krijg vanmiddag nog een nalevering!
Dan zaterdag het BW kerstfeestje en dan voorlopig voor mij geen BW dngen meer hoor!
X gaat morgen opnieuw voor het darmkankeronderzoek maar nu onder volledige narcose. Ik had jullie toch verteld hè dat het de vorige keer zo mis gegaan was?
Tsja en verder tien minuten gesprek en rapport gehad van en over zoonlief. Die ik niet zo lief vind. Hij had 4 (!) onvoldoendes op z'n rapport! Ik was Kwaaaaad!!!! Nu hebben we strenge maatregelen doorgevoerd want dit kan natuurlijk echt niet! Zijn juf zegt ook hij kan dit niveau echt makkelijk aan! Dus mijn knul is gewoon een laks en erg lui mannetje! Getracht ook om wat motivatie erin te krijgen. In januari hebben we opnieuw een tussentijdse evaluatie. Reken maar dat mijn knul een ernstig gesprek heeft gehad met ons!
Jee wat jammer zeg Dolphine, maar is toch nog niet helemaal verkeken? Bij ons hier zijn ook vreselijk lange wachtlijsten (10 jaar en langer) maar huis naast mij werd pas door de tiende geaccepteerd!!
Hè bah jongens alsjeblieft geen bakken sneeuw hoor, óók niet in kerstvakantie! Het ziet ernaaruit dat eind januari m'n huis eindelijk opgeleverd gaat worden, dus kom op hoor dan moet het nu niet ineens gaan sneeuwen en vriezen en enzo hoor!!!
Nou meiden ik ga weer wat doen hier anders komt dat er ook weer niet van!
Dan zaterdag het BW kerstfeestje en dan voorlopig voor mij geen BW dngen meer hoor!
X gaat morgen opnieuw voor het darmkankeronderzoek maar nu onder volledige narcose. Ik had jullie toch verteld hè dat het de vorige keer zo mis gegaan was?
Tsja en verder tien minuten gesprek en rapport gehad van en over zoonlief. Die ik niet zo lief vind. Hij had 4 (!) onvoldoendes op z'n rapport! Ik was Kwaaaaad!!!! Nu hebben we strenge maatregelen doorgevoerd want dit kan natuurlijk echt niet! Zijn juf zegt ook hij kan dit niveau echt makkelijk aan! Dus mijn knul is gewoon een laks en erg lui mannetje! Getracht ook om wat motivatie erin te krijgen. In januari hebben we opnieuw een tussentijdse evaluatie. Reken maar dat mijn knul een ernstig gesprek heeft gehad met ons!
Jee wat jammer zeg Dolphine, maar is toch nog niet helemaal verkeken? Bij ons hier zijn ook vreselijk lange wachtlijsten (10 jaar en langer) maar huis naast mij werd pas door de tiende geaccepteerd!!
Hè bah jongens alsjeblieft geen bakken sneeuw hoor, óók niet in kerstvakantie! Het ziet ernaaruit dat eind januari m'n huis eindelijk opgeleverd gaat worden, dus kom op hoor dan moet het nu niet ineens gaan sneeuwen en vriezen en enzo hoor!!!
Nou meiden ik ga weer wat doen hier anders komt dat er ook weer niet van!
donderdag 15 december 2011 om 19:25
Woehaha theetje, zullen we jou woonplaats overslaan met sneeuw dan, maar wij wel een beetje, ik vind het altijd zo knus staan, vooral als ik lekker binnen bij de verwarming zit. En zoonlief heeft nog gloednieuwe schaatsen, vorig jaar met sinterklaas gekregen, moet hij natuurlijk wel een keer dragen, anders kunnen ze volgende winter ongedragen terug, beetje zonde......
Oei wat een drama met X, heel veel succes morgen. Hopen dat het goed gaat, maar natuurlijk ook dat ze niks ernstigs vinden.
En ai je mannetje is echt niet zo goed bezig op school dus. Vorig jaar was hij toch ook zo slecht begonnen? Ik hoop dat je hem weer gemotiveerd krijgt en dat hij zijn best gaat doen, want het is drama als ze zich niet willen inzetten voor school, als ouders sta je dan min of meer machteloos.
Ik heb vandaag laatste dag van de weerbaarheidstraining gehad. Dat zit er dus ook weer op. Verder had ik vanmiddag 2 afspraken, maar die werden beiden afgebeld vanwege ziektes van de mensen. Werd uiteindelijk dus een rustig middagje. Alleen morgen nog op stap. Moet even een meisje helpen met maken van een sollicitatiebrief en cv. IK heb voor haar een stageplek geregeld bij de H&M. Dat via mijn vriendin die daar werkt, dus is wel cool voor dat meisje.
Oei wat een drama met X, heel veel succes morgen. Hopen dat het goed gaat, maar natuurlijk ook dat ze niks ernstigs vinden.
En ai je mannetje is echt niet zo goed bezig op school dus. Vorig jaar was hij toch ook zo slecht begonnen? Ik hoop dat je hem weer gemotiveerd krijgt en dat hij zijn best gaat doen, want het is drama als ze zich niet willen inzetten voor school, als ouders sta je dan min of meer machteloos.
Ik heb vandaag laatste dag van de weerbaarheidstraining gehad. Dat zit er dus ook weer op. Verder had ik vanmiddag 2 afspraken, maar die werden beiden afgebeld vanwege ziektes van de mensen. Werd uiteindelijk dus een rustig middagje. Alleen morgen nog op stap. Moet even een meisje helpen met maken van een sollicitatiebrief en cv. IK heb voor haar een stageplek geregeld bij de H&M. Dat via mijn vriendin die daar werkt, dus is wel cool voor dat meisje.
donderdag 15 december 2011 om 22:13
Haaai girls!
OK Theetje, deal...we slaan jouw woonplaats even over, qua sneeuw..Kon dat maar he! Voor jou hoop ik idd dat het weer geen roet in het eten gaat gooien, dat zou echt k*t zijn, maar voor mezelf hoop ik stiekem toch wel op wat sneeuw hoor! Ook hier nog een paar gloednieuwe schaatsen, zo jammer als ze niet gebruikt kunnen worden..Heel veel sterkte morgen, bij het onderzoek en duimduim dat ze geen nare dingen zien.
Jeetje meid, ze mogen bij de BW wel superblij met je zijn zeg, al die dingen die jij voor ze regelt!! en je knul is even van zijn padje qua schoolwerk? Het gevaar zit er natuurlijk in, dat ie nu TE makkelijk over dit schooljaar denkt en denkt "dat flik ik wel ff, is toch al oude koek" (kweet natuurlijk niet of dat zo is). Hopelijk is ie zelf ook geschrokken en ziet hij in dat er echt iets gebeuren moet nu.
Lekker Dolphine, dat je toch nog een redelijk rustig middagje had. Hoe is het eigenlijk met je mannetje, helemaal van zijn hoofdpijn af? Bij ons het werk vallen er ook steeds meer mensen uit. En verrek zeg, voor het eerst (tenminste, sinds ik mij kan heugen dan...) heeft het management aan de artsen en ad'en gevraagd of ze hun vakantie willen heroverwegen. Dat is dan wel weer goed van deze nieuwe baas! Wij moesten altijd een bepaalde bezetting hebben rondonm de feestdagen en het leek altijd alsof de rest maar gewoon kon doen wat ze wilden, met als gevolg dat er dan van de rest bijna niemand was. Nu er veel werk is en de druk groot is wordt er dus eindelijk ook eens naar de rest gekeken. Hoop natuurlijk wel dat onze vakanties door kunnen gaan zoals gepland! Ben er wel aan toe..
Gisteren toch weer Love actually gekeken, wat erg he!! Ik zit er dan zo in, voor ik het weet is ie weer af, haha. Nu even tijdelijk een Film 1 abbo'tje, was 5 euro per mnd 1e 3 maanden, leek me wel leuk zo rond Kerst en vanavond was er Haar naam was Sarah. Ik vond het een erg goed en mooi boek, maar had toch niet zo'n zin in zo'n soort film vandaag..Hopelijk kan ik m nog kijken met Film on demand (da's dan weer handig), later.
Ben nu meer in voor luchtige, vrolijke (kerst)films!
Mijn knul had vandaag zijn tussenbeoordeling op stage, ook met begeleider van school erbij. Is allemaal prima gegaan en hij zit goed op schema, gelukkig!
Morgenavond komt dok op visite, gezellig. De nieuwe (stage) dok komt ook heel voorzichtig ietsje meer los, pff, wat heeft ie toch een práchtige ogen..Wel balen, ik wilde vandaag al wat dingetjes in huis halen, kweet dat mijn dok erg van vis houdt en wilde sowieso iets van crackertjes met palingfilet ofzo.Op! Kmoest nieuwe koffie..Op! Daar baal ik dan zo van he..Ik moet morgen toch boodschappen doen, maar dan moet ik de weekendboodschappen ook en dat wordt het weer zoveel..Oh well..
vrijdag 16 december 2011 om 15:58
Mijn mannetje is weer oke ja gelukkig.
Vanmorgen al wezen sporten, daarna naar utrecht gereden om een meisje te helpen met sollicitaiebrief. Al 4x op en neer naar school geweest... en het is zo koud buiten......... Brrr, niks aan.
Straks lekker onder de douche en klaar maken voor bedrijfsfeest. We bestaan 100 jaar dus we hebben feest voor de hele organisatie, incl buffet. Gezellig hoop ik.
Voor zoonlief straks een pizza in de oven en dan komt mijn moeder hier oppassen, want mijn vader moet toch werken. Goed geregeld dus weer.
Ik hoop dat ex morgen ook een beetje op tijd zoonlief komt halen, dan heb ik ff lekker een weekend voor mezelf. Even lekker helemaal niks doen, want er komen drukke tijden aan. Te beginnen volgende week met mijn verjaardag, die ik zelf al bijna vergeten was... hahaha. Gelukkig zijn er altijd mensen die je haarfijn helpen herinneren.
Ik benv ia het prikbord in contact gekomen met een vrouw, die ook graag weer de vierdaagse wil lopen. WE gaan elkaar in janurai treffen en wandelen. Wie weet klikt het zo dat we samen kunnen gaan. Dat zou toch wel ideaal zijn zeg.
Vanmorgen al wezen sporten, daarna naar utrecht gereden om een meisje te helpen met sollicitaiebrief. Al 4x op en neer naar school geweest... en het is zo koud buiten......... Brrr, niks aan.
Straks lekker onder de douche en klaar maken voor bedrijfsfeest. We bestaan 100 jaar dus we hebben feest voor de hele organisatie, incl buffet. Gezellig hoop ik.
Voor zoonlief straks een pizza in de oven en dan komt mijn moeder hier oppassen, want mijn vader moet toch werken. Goed geregeld dus weer.
Ik hoop dat ex morgen ook een beetje op tijd zoonlief komt halen, dan heb ik ff lekker een weekend voor mezelf. Even lekker helemaal niks doen, want er komen drukke tijden aan. Te beginnen volgende week met mijn verjaardag, die ik zelf al bijna vergeten was... hahaha. Gelukkig zijn er altijd mensen die je haarfijn helpen herinneren.
Ik benv ia het prikbord in contact gekomen met een vrouw, die ook graag weer de vierdaagse wil lopen. WE gaan elkaar in janurai treffen en wandelen. Wie weet klikt het zo dat we samen kunnen gaan. Dat zou toch wel ideaal zijn zeg.
vrijdag 16 december 2011 om 17:44
Veel plezier vanavond Dolphine! Leuk, zo;n feestje!
En het is idd erg koud, kvond er ook echt niks an. Vanmorgen en vanmiddag lekker nat geregend, maar nu gelukkig lekker thuis. Heb de boel aan kant, alleen nog even afwassen en dan klaarrrr..Geen palingfilet te vinden zeg, niet bij C1000 en niet bij Lidl. Raar toch?!! Boodschappen dus ook allemaal binnen, hoeraaaa!
Wat leuk Dolphine, dat je iemand gevonden hebt om misschien mee te gaan lopen. Hopelijk klikt het, zou idd ideaal zijn! Een beetje bij je in de buurt? Zodat jullie wellicht ook samen kunnen oefenen?
Ik zag dat de temperatuur volgende week behoorlijk gaat oplopen, niks geen witte kerst dus..toch jammer..
zaterdag 17 december 2011 om 10:03
Eh scarlet, helemaal niet in de buurt eigenlijk. Zaandam woont ze. Maar het is wel de bdoeling om samen te gaan trainen ja. Dat is eigenlijk de hoofdreden.
Zij is ook alleenstaande moeder en we gaan gewoon samen afspreken als de kids bij hun vaders zijn.
Moet wel goed komen dus.
Gisteren gezellig feestje gehad. Moest alleen erg omrijden. Ik zou een collega ophalen in maarsbergen en daarn doorrijden, maar er was een vrachtwagen met bevroren vlees om de treinrails geramd door een trein, dus heel maarsbergen was afgesloten. Shit.....
Colleg kon ik wel ophalen, maar daarna moet ik helemaal terug. Nou ja je moet er wat voor over hebben he, zo'n feestje van de baas.
Het enige wat ik jammer vond was het thema. Bejaardenhuis op stelten. Hierop was het programma aangepast maar er was dus een hele show en dat haalde wel een beetje de sfeer naar beneden en kon er niet echt lekker gedanst worden. Er waren ook mensen verkleed als bejaarden, dat was dan wel weer grappig.
Lekker buffet, warm en koud en tot slot een spectaculair ijsbuffet wat werd opgedient met muziek, vuurwerk en rook show.
Nou ja uiteindelijk was het wel een gezellige avond, maar ik heb wel eens leukere personeelsfeestjes gehad.
Zij is ook alleenstaande moeder en we gaan gewoon samen afspreken als de kids bij hun vaders zijn.
Moet wel goed komen dus.
Gisteren gezellig feestje gehad. Moest alleen erg omrijden. Ik zou een collega ophalen in maarsbergen en daarn doorrijden, maar er was een vrachtwagen met bevroren vlees om de treinrails geramd door een trein, dus heel maarsbergen was afgesloten. Shit.....
Colleg kon ik wel ophalen, maar daarna moet ik helemaal terug. Nou ja je moet er wat voor over hebben he, zo'n feestje van de baas.
Het enige wat ik jammer vond was het thema. Bejaardenhuis op stelten. Hierop was het programma aangepast maar er was dus een hele show en dat haalde wel een beetje de sfeer naar beneden en kon er niet echt lekker gedanst worden. Er waren ook mensen verkleed als bejaarden, dat was dan wel weer grappig.
Lekker buffet, warm en koud en tot slot een spectaculair ijsbuffet wat werd opgedient met muziek, vuurwerk en rook show.
Nou ja uiteindelijk was het wel een gezellige avond, maar ik heb wel eens leukere personeelsfeestjes gehad.
zaterdag 17 december 2011 om 10:57
Hoera, het is ZATERDAG!!
Het was gezellig gisteren, het was pas na middernacht dat ie wegging. Weer allerlei nieuwtjes uitgewisseld over diverse collelga's (haha, ik wil het geen roddelen noemen) en natuurlijk ook over de nieuwe baas. Hij heeft ook wat mixed feelings over hem. Had ook een naar gevoel overgehouden aan zijn beoordelingsgesprek (alles draait om de cijfers) en zit er nu sterk over te denken om volgend jaar te stoppen met werken. Eigenlijk hoeft hij nu al niet meer, maar vindt het nog TE leuk met de collega's. Zou toch doodzonde zijn, om die reden?!
Ik had het gelezen Dolphine, over die trein, wat balen zeg!
Gelukkig is het toch nog een gezellige avond geworden, al met al, nou ja, je hebt in elk geval lekker gegeten en weer mensen gesproken enzo, da's ook wat waard.
Krijgen jullie ook nog iets voor kerst of was dit gelijk alles in 1? Bij ons is dit jaar helemaal niets georganiseerd vanuit het management, geen etentje, geen borrel..Andere jaren altijd wel, zou dat ook de invloed van een nieuwe manager zijn?? Maf.
Nu natuurlijk wel hopen, met je loopmaatje, dat het een beetje met elkaar overeenkomt, de weekenden van de vaders. Maar komt vast goed. Spannend, hopelijk een leuk typje!
O lekker, als het goed is (want je weet maar nooit nu op kantoor) nog 1 week werken en dan heerlijk een weekje vrij. Heb er zin in! Niet zo achterlijk vroeg op staan (al doe ik dat natuurlijk zelf), de avonden weer langer omdat ik niet op tijd naar bed hoef..zaaaaalig!!
Gisteren ook mijn eindejaarsgeschenk gekregen, heerlijke Rituals dingetjes (scrub, douchefoam,, footbalsem, bodylotion) en een heel groot badlaken, echt mooi, soort leverbruin, prachtig. Ga er zo even lekker van genieten, onder de douche!
zaterdag 17 december 2011 om 11:02
O, weet trouwens nu ook hoe dat zit met die palingfilet. Haha, kon hij me haarfijn vertellen. Het schijnt dat veel winkels de paling in de ban hebben gedaan, omdat ze schaars dreigt te worden. Ook op verzoek van natuurbewegingen etc.Je kunt het nog wel kopen bij vishandels etc, maar de meeste supermarkten verkopen ze niet meer..
zaterdag 17 december 2011 om 17:33
Er is bij ons aankomende woensdag een kerstlunch. Maar dat is op mijn vrije dag en ik heb zoonlief natuurlijk die ik tussen de middag moet ophalen, dus daar heb ik me voor afgemeld.
Vanaf maandag kunnen we kerstpakket ophalen, ik had ze al zien staan.
Dat is het geloof ik wel rondom de kerst.
Ik moet ook nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vakantie. Heerlijk.
Ex kwam zoonlief vanmorgen ophalen en was even vergeten dat hij hem volgende week zaterdag ook zou halen, want mijn vriendin wil me dan mee uit eten nemen voor mijn verjaardag. Ik dacht dat ik het geregeld had met hem en nu wil hij hem opeens zondachtend halen, omdat hij op zaterdag mee moet naar de markt met zijn vader.
Hij vroeg toen of ik hem niet kon brengen, maar de dag na mijn verjaardag heb ik hier in huis genoeg te doen en wil ik de kerstboodschappen in huis halen, dus nee liever niet.
Nu haalt hij hem vrijdagavond de 23ste. Dat wil mijn knul eigenlijk liever niet, maar goed zijn nichtjes komen 's middags en hij wordt na het eten opgehaald, dus komt wel goed denk ik.
Vanavond lekker rustig avondje op de bank in de planning. heb lekker erwtensoep en stokbrood, dus ik ga me wel vermaken.
Vanaf maandag kunnen we kerstpakket ophalen, ik had ze al zien staan.
Dat is het geloof ik wel rondom de kerst.
Ik moet ook nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vakantie. Heerlijk.
Ex kwam zoonlief vanmorgen ophalen en was even vergeten dat hij hem volgende week zaterdag ook zou halen, want mijn vriendin wil me dan mee uit eten nemen voor mijn verjaardag. Ik dacht dat ik het geregeld had met hem en nu wil hij hem opeens zondachtend halen, omdat hij op zaterdag mee moet naar de markt met zijn vader.
Hij vroeg toen of ik hem niet kon brengen, maar de dag na mijn verjaardag heb ik hier in huis genoeg te doen en wil ik de kerstboodschappen in huis halen, dus nee liever niet.
Nu haalt hij hem vrijdagavond de 23ste. Dat wil mijn knul eigenlijk liever niet, maar goed zijn nichtjes komen 's middags en hij wordt na het eten opgehaald, dus komt wel goed denk ik.
Vanavond lekker rustig avondje op de bank in de planning. heb lekker erwtensoep en stokbrood, dus ik ga me wel vermaken.
zondag 18 december 2011 om 20:44
Pfff, denk je ook alles geregeld te hebben Dolphine. Maar goed, het lijkt nu dan toch geregeld te zijn, gelukkig. Krijgen jullie een gewoon kerstpakket? Leuk! Dat willen wij eigenlijk ook het liefst. Nu konden we aangeven wat we het liefst zouden willen hebben, dus ben benieuwd wat het volgend jaar wordt..
Wij hebben wel straks in januari een nieuwjaarslunch, maar dat is gewoon van het hele kantoor, paar honderd man, heb ik me ook niet voor aangemeld hoor. Met de afdeling vind ik knus, maar zoveel mensen hoeft voor mij niet.
Lekker relaxed dagje achter de rug, vanmiddag met mijn knul Loft gekeken, kvond m best spannend.Dat is het leuke van nu even film 1, ook film 1 on demand, waar je echt keus hebt uit heel veel films. Wel even lekker voor in de vakantie straks ook.
zondag 18 december 2011 om 20:57
pffff, wat een rare dag was het vandaag. Gisterenavond niet meer uit geweest, dus redelijk op tijd mijn bed in. Ajax moest vandaag al om half 1 voetballen. Bij het stadion bleken we niet naar binnen te mogen. Een of andere ludieke actie van de harde kern. Om steunbetuiging aan Cruijf te geven.Ze hadden bedacht dat iedereen pas de 14e minuut van de wedstrijd naar binnen mocht. Daar had ik weinig zin in. Ten eerste intersseert het me geen bal wat ze daar hogerop allemaal bekokstoven en wie dat dan moet doen. En ten tweede had ik gewoon geen zin om 14 minuten buiten in de kou te moeten blijven en vervolgens de halve wedstrijd te missen. Want voordat je dan een keer binnen bent is het rust. Dan had ik beter thuis kunnen blijven. En daarbij maak ik zelf wel uit of ik wel of niet naar binnen ga.
(ik kan knap opstandig worden van dit soort acties als mensen me tot dingen willen dwingen).
Ik werd dus echt tegen gehouden bij de poortjes. Er mochten alleen mensen met kinderen en mensen die slecht ter been waren naar binnen. Ik heb uiteindelijk een kind geleend van iemand die er 2 bij zich had...... hahaha
Moesten we vervolgens op de omloop alsnog wachten en mochten we het vak niet in, maar konden we in ieder geval tv kijken.
Nou ja, we hebben het overleefd. Vervolgens zoonlief opgehaald bij zijn vader. Erg slecht weer onderweg gehad. sneeuw, hagel, donker en dan opeens weer zon, heel vreemd.
Ex vertelde dat hij sinds een maand een nieuwe vriendin heeft.
Hij heeft haar vandaag aan zoonlief voorgesteld en wil haar de volgende keer aan mij voorstellen. Hem wel verteld dit niet vrijdag te doen, als ik een huis vol visite heb, dat vond hij ook niet zo'n goed idee, dus komt nog wel.
Zoonlief was vanavond opeens helemaal niet lekker, keelpijn, hoofdpijn, koorts,...... Eeven afwachten wat een nacht slaap met hem doet, hij kwakkelt een beetje end at is niet fijn met de vakantie voor de deur.
(ik kan knap opstandig worden van dit soort acties als mensen me tot dingen willen dwingen).
Ik werd dus echt tegen gehouden bij de poortjes. Er mochten alleen mensen met kinderen en mensen die slecht ter been waren naar binnen. Ik heb uiteindelijk een kind geleend van iemand die er 2 bij zich had...... hahaha
Moesten we vervolgens op de omloop alsnog wachten en mochten we het vak niet in, maar konden we in ieder geval tv kijken.
Nou ja, we hebben het overleefd. Vervolgens zoonlief opgehaald bij zijn vader. Erg slecht weer onderweg gehad. sneeuw, hagel, donker en dan opeens weer zon, heel vreemd.
Ex vertelde dat hij sinds een maand een nieuwe vriendin heeft.
Hij heeft haar vandaag aan zoonlief voorgesteld en wil haar de volgende keer aan mij voorstellen. Hem wel verteld dit niet vrijdag te doen, als ik een huis vol visite heb, dat vond hij ook niet zo'n goed idee, dus komt nog wel.
Zoonlief was vanavond opeens helemaal niet lekker, keelpijn, hoofdpijn, koorts,...... Eeven afwachten wat een nacht slaap met hem doet, hij kwakkelt een beetje end at is niet fijn met de vakantie voor de deur.