Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 29 november 2011 om 16:19
Bleh, dat je geen zin hebt in die financiele toestand te duiken snap ik heel goed Dolphine! Maar je weet tenminste wel waarvoor je het doet, dat scheelt weer, haha. Heb je al een def. afspraak gemaakt? Wat een sneue toestand zeg, met je nieuwe gezin..Vreselijk ook voor die jongen, zijn vader die al overleden is en dan ook nog zijn moeder, die opgegeven is..Het is eigenlijk geen wonder, dat zo'n jongen op een gegeven moment niet meer te handelen is (of woont ie daar omdat zijn moeder niet meer voor hem kan zorgen vanwege haar ziekte?), zijn hele wereld stort in en weg veiligheid..Bah.
Lekker dat de surprise bijna af is zeg!
Niets bijzonders hier, best druk op het werk, maar geen rare dingen in elk geval.
dinsdag 29 november 2011 om 22:02
Ik heb vrijdagmiddag een afspraak bij de hypotheek adviseur, om vrijblijvend advies. Dan krijg ik in ieder geval duidelijkheid over hoeveel ik kan lenen. Mijn vader gaat mee, dat vindt ik wel prettig, want 2 horen altijd meer dan 1.
Sursprise is helemaal klaar en goed gelukt al zeg ik het zelf, haha.
Vanavond 10 minuten gesprek op school gehad. Het gaat erg goed met hem. Met lezen zit hij nu op niveau, maar hij moet wel blijven oefenen, dus die 10 minuten lezen per dag, die hij van mij moet, zijn zo slecht nog niet. Ook met spelling schijnt het kwartje te vallen bij hem, dus dat is fijn.
Daarna even naar een kledingparty geweest. Een leuke sweater en shirt met lange mouwen voor zoonlief gekocht en leuke prijzen, rond de 10,=. Ik ben er blij mee en hij gelukkig ook.
Sursprise is helemaal klaar en goed gelukt al zeg ik het zelf, haha.
Vanavond 10 minuten gesprek op school gehad. Het gaat erg goed met hem. Met lezen zit hij nu op niveau, maar hij moet wel blijven oefenen, dus die 10 minuten lezen per dag, die hij van mij moet, zijn zo slecht nog niet. Ook met spelling schijnt het kwartje te vallen bij hem, dus dat is fijn.
Daarna even naar een kledingparty geweest. Een leuke sweater en shirt met lange mouwen voor zoonlief gekocht en leuke prijzen, rond de 10,=. Ik ben er blij mee en hij gelukkig ook.
woensdag 30 november 2011 om 16:38
Oe, echt spannend hoor Dolphine, gesprek bij de hypotheek adviseur. Fijn dat je vader mee gaat. Wat heerlijk he, dat het zo lekker gaat met je ventje. Lekker voor hem én voor jou.
Vandaag op het werk weer een lekkere grote chocoladeletter gekregen, mjam, heerlijk hoor. Ik was blij dat ik maar een korte dag had, we zouden nl nieuwe printers krijgen vandaag en we hebben dus niets kunnen doen. Pff, kunnen ze zoiets niet buiten werktijd doen? Nu heeft niemand kunnen werken, wat dat niet kost...Nou ja, hopelijk staat en doet ales het morgen wel. Extra druk, omdat we al vanaf gisterenmiddag niet meer mochten printen, dus ga maar na...bah.
Ze verwachten een stormachtig weekend, heb ik gehoord..Kom maar op, khoef nergens heen, haha.
woensdag 30 november 2011 om 20:59
Oh dames, het is drama hier. Vanavond ondekte we dat het hok van de hamster leeg is. En de poes is al de hele dag aan het spugen, dus ik ben bang dat.......
Zou zo'n poes echt een hele hamster kunnen opeten of niet? Ik heb echt geen idee.
Heb wel nog een bakje hamstervoer staan, mocht het beestje zich ergens verscholen houden, maar ik ben er bang voor.
Ik moet het weekend nog wel de deur uit. Zaterdag moet mijn knul natuurlijk voetballen en 's avonds is er een classics party. Ajax moet ook nog voetballen, maar ik weet nog niet of ik daar heen ga. Zondag moet ik natuurlijk zoonlie fnog ophalen, dus ik hoop dat het meevalt met die storm.
Morgen de 1e van 3 weerbaarheidstrainingen op het werk. Beginnen al vroeg om kwart voor 9 en aansluitend lunch, ik ben benieuwd.
Hmm scarlet, na werktijd is voor die instalateurs natuurlijk ook na werktijd, die mensen hebben ook gewoon kanoortijden he. Maar vervelend is het wel als je helemaal niks kan doen op kantoor. Alhoewel, je kan natuurlijk wel wat doen, alleen niet prinen, maar wel alles zo ver afmaken en even opslaan natuurlijk.
Zou zo'n poes echt een hele hamster kunnen opeten of niet? Ik heb echt geen idee.
Heb wel nog een bakje hamstervoer staan, mocht het beestje zich ergens verscholen houden, maar ik ben er bang voor.
Ik moet het weekend nog wel de deur uit. Zaterdag moet mijn knul natuurlijk voetballen en 's avonds is er een classics party. Ajax moet ook nog voetballen, maar ik weet nog niet of ik daar heen ga. Zondag moet ik natuurlijk zoonlie fnog ophalen, dus ik hoop dat het meevalt met die storm.
Morgen de 1e van 3 weerbaarheidstrainingen op het werk. Beginnen al vroeg om kwart voor 9 en aansluitend lunch, ik ben benieuwd.
Hmm scarlet, na werktijd is voor die instalateurs natuurlijk ook na werktijd, die mensen hebben ook gewoon kanoortijden he. Maar vervelend is het wel als je helemaal niks kan doen op kantoor. Alhoewel, je kan natuurlijk wel wat doen, alleen niet prinen, maar wel alles zo ver afmaken en even opslaan natuurlijk.
woensdag 30 november 2011 om 22:12
Oe Dolphine, dat klinkt niet goed...Voor die kat lijkt een hamster misschien ook wel op een muis he....Shit zeg..wie had dat nou gedacht, dat dat zou kunnen gebeuren..
Voor ons betekende het trouwens echt bijna niets kunnen doen, want wij krijgen alles digitaal. (ook de post) en dat moet eerst worden geprint voor het kan worden verwerkt..Toen mijn knul naar huis kwam stonden ze nog niet, dus hoop dat het morgen wel geregeld is.
Succes morgen met de training!
donderdag 1 december 2011 om 20:18
Hoera, ons hamstertje is weer terecht. Hij had zich erg goed verstopt en toen ik gisteren naar bed ging hoorde ik wat trippelen op het laminaat, lampen weer aan en ja hoor daar zat hij, onder de bank. Liet zich gewillig oppakken en zit weer veilig in zijn kooitje. Heb zoonlief wel even wakker gemaakt dat ik hem weer gevonden heb, die was erg blij.
Poes spuugt nog wel steeds. Gisterenavond kwam al het voer er uit en vanmorgen nog spuug. Rest van de dag alleen slijm. Nu uit zien te vinden wat daarvan de oorzaak is en kijken of het minder wordt. Vandaag al een stuk beter als gisteren in ieder geval
Weerbaarheidstraining was best leuk vanmorgen. Na de lunch nog 2 huisbezoeken gehad. Lekker bij mijn ouders gegeten. Nu hoofdpijn en een vol gevoel. Bleh... zoonlief klaagt er ook al over.
Heb de huisarts gebeld voor een verwijsbrief voor de oogarts voor hem, maar dat kan weer niet telefonisch. Ik moet langskomen met hem. maandagochtend voor schooltijd was er nog een plekje, daarna meteen naar school voor sinterklaasviering.
Wat een gedoe weer.....
En scarlet heb je een beetje kunnen werken vandaag of was de boel nog niet aangesloten.
Poes spuugt nog wel steeds. Gisterenavond kwam al het voer er uit en vanmorgen nog spuug. Rest van de dag alleen slijm. Nu uit zien te vinden wat daarvan de oorzaak is en kijken of het minder wordt. Vandaag al een stuk beter als gisteren in ieder geval
Weerbaarheidstraining was best leuk vanmorgen. Na de lunch nog 2 huisbezoeken gehad. Lekker bij mijn ouders gegeten. Nu hoofdpijn en een vol gevoel. Bleh... zoonlief klaagt er ook al over.
Heb de huisarts gebeld voor een verwijsbrief voor de oogarts voor hem, maar dat kan weer niet telefonisch. Ik moet langskomen met hem. maandagochtend voor schooltijd was er nog een plekje, daarna meteen naar school voor sinterklaasviering.
Wat een gedoe weer.....
En scarlet heb je een beetje kunnen werken vandaag of was de boel nog niet aangesloten.
donderdag 1 december 2011 om 21:14
Hoeraaaa Dolphine! GZD is de hamster niet opgegeten zeg!! Had best gekund, toch? Wel sneu dat de poes zo moet/moest spugen, misschien toch iets fouts gegeten?
Dat wordt voor jou dus weer heen en weer vliegen maandag, pffff. En dan maar afwachten wanneer ie bij de oogarts terecht kan he..
Gelukkig wel kunnen werken, maar tjeeeeez, wat zijn we er op achteruit gegaan..Maar ja, goedkoper he..Al vraag ik me af of het daadwerkelijk goedkoper is: ten eerste is de printer een stuk langzamer dan eerst en moet je voor elke x dat je gaat printen een code intoetsen..Ten 2e hebben we een printer minder op de gang, waardoor er soms wel 5 mensen voor je in de rij staan, terwijl ie dus langzamer is...dus wat is nou goedkoper??? Ze zijn helemaal gek geworden. Je staat zo 10 minuten te wachten op een printje, da's toch niet normaal? + dat wij, zoals gezegd, heel vaak veel moeten printen, kun je wel nagaan hoe blij de rest daarmee is...Nee, een succes is het niet..Vooral dus erg veel gemopper van iedereen vandaag. We moeten met ongeveer 50 man 1 printer delen...Gelukkig bijna weekend! Het goot vd regen toen we vanmiddag naar huis fietsten, getverderrie zeg..Heb toch echt liever sneeuw!
donderdag 1 december 2011 om 22:02
Poes komt niet buiten en krijgt altijd hetzelfde voer... Ik verdenk haar er wel van dat ze van de plant gegeten heeft en daar kan ze nu eenmaal niet goed tegen. Vandaag alleen droog voer en water en even geen vlees of vis, als het vannacht goed gaat kunnen we dat morgen weer proberen. Poezen kunnen ook buikgriep hebben he. Haha het is in ieder geval al een stuk minder dan gisteren, toen heb ik wel 10x moeten schoonmaken, vandaag pas 2x.
Ik heb ook wel zin in sneeuw..... Die nattigheid is ook niks. Al hebben we al in tijden geen regen gehad, het blijft vervelend.
Ik heb ook wel zin in sneeuw..... Die nattigheid is ook niks. Al hebben we al in tijden geen regen gehad, het blijft vervelend.
vrijdag 2 december 2011 om 21:21
Dolphine, vertel!! Ik zag op Fbook dat je gereageerd hebt op huis, dus...Gesprek bij hypotheekadviseur was goed, neem ik dus aan? Sssssssspannend!!!!!
Hoe was het met de poes vandaag (LOL)
Loting voor EK gezien?? Iiiieeeeek, wat een poule weer!!
Theetje, hoe is het met je??
Het gaat toch wel meevallen he, met het weer dit weekend. Gelukkig maar Dolphine, want op het veld met storm en regen lijkt me geen pretje! Hier helemaal geen plannen. Ben ook blij toe! Over 2 weken komt dok weer es een avondje langs, gezellig.
Kijken jullie the Voice? Erwin Nyhoff heeft bij mij op school gezeten...lache he...hihi.
Nu in elk geval lekker weekend en genieten van eh...vooral niet te veel doen.
vrijdag 2 december 2011 om 22:04
Het gesprek bij de hypotheek adviseur was bovenverwachting goed. Hij heeft alles voorgerekend en bekeken bij welke bank ik het beste zou kunnen lenen en het kwam heel voordelig uit de bus. Als alles gaat zoals hij heeft gerekend met hypotheekrentes endergelijke ga ik nog minder betalen dan ik nu aan huur betaal.
Ben met mijn vader ook gelijk even langs het huis gereden en even naar binnen gegluurd. Konden ook de achtertuin in. Het ziet er goed ook, buiten goed onderhouden en zo door de ramen heen van binnen ook. Niet al te grote woonkamer, maar ach, we zijn tenslotte maar met z''n tweetjes.
Ik heb me ingeschreven. De inschrijfdatum sluit op 13 december, dus na die tijd weet ik meer. Erg spannend.
Als dit hem niet wordt heb ik wel een indicatie om verder te kijken op funda enzo. Ja spannende tijden, maar ook erg leuk moet ik zeggen.
Morgenochtend schijnt het nog wel te regenen, dat is niet zo fijn langs het veld. Verder ook niet zo gek veel plannen voor het weekend. Ga morgen avond wel lekker stappen en twijfel nog steeds of ik naar ajax ga. Maar dat zie ik morgen wel, of ik zin heb.
Lachen scarlet dat hij bij jou op school heeft gezeten. Ik vond hem niet zo geweldig vanavond trouwens, of ligt dat aan mij?
Ben met mijn vader ook gelijk even langs het huis gereden en even naar binnen gegluurd. Konden ook de achtertuin in. Het ziet er goed ook, buiten goed onderhouden en zo door de ramen heen van binnen ook. Niet al te grote woonkamer, maar ach, we zijn tenslotte maar met z''n tweetjes.
Ik heb me ingeschreven. De inschrijfdatum sluit op 13 december, dus na die tijd weet ik meer. Erg spannend.
Als dit hem niet wordt heb ik wel een indicatie om verder te kijken op funda enzo. Ja spannende tijden, maar ook erg leuk moet ik zeggen.
Morgenochtend schijnt het nog wel te regenen, dat is niet zo fijn langs het veld. Verder ook niet zo gek veel plannen voor het weekend. Ga morgen avond wel lekker stappen en twijfel nog steeds of ik naar ajax ga. Maar dat zie ik morgen wel, of ik zin heb.
Lachen scarlet dat hij bij jou op school heeft gezeten. Ik vond hem niet zo geweldig vanavond trouwens, of ligt dat aan mij?
vrijdag 2 december 2011 om 23:08
Klinkt goed Dolhine! Nu even afwachten dus..pfoe, afzien! Maar idd, nu je weet wat je kunt besteden etc. is het ook leuk om, stel dat dit het niet wordt, lekker verder te neuzen. Ja, jij gaat morgen lekker weer stappen, ik volgende week als het goed is.
Ik vond um vandaag ook niet zo goed, misschien komt het idd door die keelonsteking, zoals ie zei, of misschien lag het nr hem niet zo? Die liedjes van Bruce doet ie in elk geval wel geweldig, vind ik. Ben benieuwd of ie het gaat redden vandaag.
zaterdag 3 december 2011 om 10:31
Voetbal afgelast vandaag. Alleen de kunstgrasvelden is op te spelen. Niet zo heel erg met dit weer hoor. Zoonlief al wel lekker met zijn vader mee en ik lekker thuis. Bij de verwarming met dit weer. Is toch het fijnste wat er is.
Heb gedroomd over het huis, hahaha in mijn dromen was het al helemaal ingericht. Ach ja, dromen mag he.
Heb gedroomd over het huis, hahaha in mijn dromen was het al helemaal ingericht. Ach ja, dromen mag he.
zaterdag 3 december 2011 om 17:06
Zo dat was een heerlijk rustig dagje vandaag. Vanmiddag even de sinterklaascadeautjes alvast naar mijn ouders gebracht en een boodschapje gedaan. Verder ben ik de deur niet uitgeweest. Ik ga vanavond lekker bij mijn vriendin naar ajax kijken, hoef ik er ook niet heen vanavond. Morgen moet ik weer die kant op en zo'n boeiende wedstrijd wordt het waarschijnlijk toch niet vandaag tegen exelcior. Daarna gaan we gezellig naar classic café. Ik heb er zin in.
Straks lekker een gegrilde kippenpoot met gekruide aardappels en stoomgroente eten, ook daar heb ik zin in.
Straks lekker een gegrilde kippenpoot met gekruide aardappels en stoomgroente eten, ook daar heb ik zin in.
zaterdag 3 december 2011 om 23:59
JIj bent wrs lekker aan het swingen Dolphine, veel plezier!
Ook wel es lekker trouwens, dat de voetbal afgelast was, of niet? Het was vanmorgen ook echt rot weer, hier ook.
Ik heb toch zo lang geslapen zeg, werd eerst wakker rond 7 uur, dat vond ik wel wat te gek voor een zaterdag, ben gelukkig weer in slaap gevallen en werd wakker om 10.45. Meestal lukt het me niet zo lang te slapen, haha.
Mm, klinkt lekker ja, je avondeten. Hier een beetje in huis rondgeklungeld, konijnenhok verschoont, schaatsen gekeken. Zo jammer voor Sven, ik vind het sneu dat ie nog niet op zijn oude niveau zit en hoop dat ie daar wel weer komt zeg. Wel hartstikke goed van Bergsma natuurlijk, maar ik blijf een Sven fan, hihi.
zondag 4 december 2011 om 11:49
Haha scarlet, Sven komt er wel weer hoor. Ik vind het heel verstandig van hem dat hij op de 10 km niet helemaal voluit is gegaan, dat doet hij natuurlijk bewust, hij is heel berekenend. En ik heb heel veel respect voor het feit dat hij na een heel seizoen niet geschaatst te hebben al weer op dit niveau zit. nee hoor, komt best goed, maak ik me geen zorgen over.
Het was helaas te druk om echt te kunnen swingen. jammer. We zijn later nog naar een andere kroeg gegaan samen met mijn broer en een vriend van hem, waar het wat rustiger was. Maar ik heb een leuke avond gehad, het was wel erg gezellig.
Ben alleen mijn fietssleutel verloren. Balen. Vannacht dus lopend naar huis gegaan en straks weer aan de wandel om fiets op te gaan halen. Heb gelukkig nog wel reserve sleutel.
Het was helaas te druk om echt te kunnen swingen. jammer. We zijn later nog naar een andere kroeg gegaan samen met mijn broer en een vriend van hem, waar het wat rustiger was. Maar ik heb een leuke avond gehad, het was wel erg gezellig.
Ben alleen mijn fietssleutel verloren. Balen. Vannacht dus lopend naar huis gegaan en straks weer aan de wandel om fiets op te gaan halen. Heb gelukkig nog wel reserve sleutel.
zondag 4 december 2011 om 16:19
Oe balen Dolphine, heb je je fiets inmiddels gehaald? Gelukkig, dat je nog een reservesleutel hebt. Jammer he, dat het dan zo druk is dat je je amper kunt bewegen. Maar gelukkig wel een erg leuke avond gehad en da's het belangrijkst, natuurlijk!
Ach ja, ik denk ook wel Sven er wel komt hoor. En het is ook knap, wat ie na er een jaar uit te zijn geweest weer presteert. Straks nog de mannenachtervolging, vind ik zo mooi om te zien.
Jij natuurlijk ook nog je mannetje halen vandaag. Vieren jullie eigenlijk morgen Sinterklaas?
Na morgen "mag" van mezelf ook de kerstversiering er weer in..gezellig!
zondag 4 december 2011 om 20:17
Wij vieren morgen sinterklaas ja. Zoonlief ook op school, en hij heeft continurooster en is dus vroeg klaar. Dit weekend bij zijn vader heeft hij het niet echt gevierd, zij doen het met kerst. Maar hij heeft wel gegourmet gisteren en fifa 12 voor de playstation gekregen en nerf. Toch al een beetje gevierd dus.
Gourmetten vond hij uiteraard erg leuk.
Het was trouwens wel lekker even een stukje wandelen vanmiddag, was er lekker weer voor. Fiets staat dus inmiddels al weer in de schuur.
Gourmetten vond hij uiteraard erg leuk.
Het was trouwens wel lekker even een stukje wandelen vanmiddag, was er lekker weer voor. Fiets staat dus inmiddels al weer in de schuur.
maandag 5 december 2011 om 17:58
Veel plezier met Sinterklaas!
Ondanks dat hij het niet gevierd heeft bij zijn vader heeft ie toch leuke dingen gekregen, haha. Op school ook leuk geweest?
Hopelijk worden jullie beide lekker verwend.
Mmm gourmetten, heeeerlijk! Lang niet gedaan, denk met Kerst, mjammie.
Wij vieren dus geen Sinterklaas, met kerst wil ik wel iets doen, qua pakjes dan, bedoel ik..
maandag 5 december 2011 om 21:06
Sinterklaas was een groot succes. Zowel op school als thuis. Gelukkig had hij op school een leuke surprise gekregen een beker, gemaakt van een halve limonade fles en dan op de kop met daarop de tekst Davy kampioen. Leuk gedicht en leuke cadeautjes, dus hij was shelemaal blij.
Met de familie was ook weer erg gezellig, ik heb een nieuw boek van Tess gerritsen, een fitnessbal, chocolade letter. afdekfolie voor de vooruit van de auto, zodat deze niet bevriest. En een mooie ketting. Iedereen erg blij. Morgen nog op het werk sinterklaas en dan zit het er weer op.
De rest van de week ben ik laat thuis, morgen tot 6, woensdag naar ajax en donderdag vanaf 5 uur afscheid van mijn collega. Opa en oma moeten dus regelmatig inspringen deze week, maar is gelukkig geen probleem.
Vanmorgen ook nog verwijsbrief voor de oogarts gehaald, dus morgen gelijk een afspraak maken.
Met de familie was ook weer erg gezellig, ik heb een nieuw boek van Tess gerritsen, een fitnessbal, chocolade letter. afdekfolie voor de vooruit van de auto, zodat deze niet bevriest. En een mooie ketting. Iedereen erg blij. Morgen nog op het werk sinterklaas en dan zit het er weer op.
De rest van de week ben ik laat thuis, morgen tot 6, woensdag naar ajax en donderdag vanaf 5 uur afscheid van mijn collega. Opa en oma moeten dus regelmatig inspringen deze week, maar is gelukkig geen probleem.
Vanmorgen ook nog verwijsbrief voor de oogarts gehaald, dus morgen gelijk een afspraak maken.
dinsdag 6 december 2011 om 21:56
Menn, wat een weer vandaag! En morgen nog heftiger waaien hoorde ik..pfff!! Ik heb het ook gewoon koud, zelfs nu. Verwarming is aan, maar het is hier gewoon niet lekker behaaglijk, yak.
Jij bent echt lekker verwend Dolphine en heerlijk ook een nieuw boek.Komende week dus lange dagen voor je, hopelijk niet TE slecht weer om naar Ajax te gaan morgen.
Heb vandaag een superheerlijke cake gehad op het werk, morgen ga ik um zelf maken: Pandan cake, kennen jullie dat? Is een indische cake (indonesisch recept), gifgroen, heeeel luchtig en zacht en heeeeerlijk, haha. Collega van mij is indisch en zij heeft elk van ons naaste collega's een pak van die cakemeel gegeven en een bekertje cocosmelk. Kun je nl alleen in een toko kopen (schijnt). Andere collega had m gisteren al gebakken en vandaag dus meegenomen...mmmmmmm. Heb er nu zal zin in! Morgen waarschijnlijk ook de boom neerzetten etc. De reclamefoldertjes stromen binnen en alles ziet er weer zo leuk en knus uit..heb er zin in!
Heb je nog een afspraak kunnen maken Dolphine, bij de oogarts?
dinsdag 6 december 2011 om 22:01
Deze lange dag zit er weer op. Ik was pas rond 7 uur thuis. Gelukkig had mams zoonlief al opgehaald van de bso en een pan boerenkool gemaakt, dus ik kon zo aanschuiven.
Sinterklaas op het werk was leuk, iedereen had erg zijn best gedaan op een mooi gedicht. (Wij trekken lootjes onder elkaar, maar mogen maar voor 2,50 een cadeautje kopen). Het gaat om de gedichten.
Ik heb een mooie schaal voor op tafel met een kaars erop. Heel mooi opgemaakt met nepbloemen en roosjes van zeep. Erg creatief. Kreeg ook nog markeerstfiten, die had ik gevraagd.
Eenmaal thuis wilde zoonlief heel graag op de wii, hij heeft een nieuw spel gekregen, mario en sonic op de olympische spelen 2012. Erg grappig.
Vol trots had hij zijn nieuwe horloge om naar school. Maar zijn vriendje wist hem te overtreffen, die heeft een mobiel gekregen. Belachelijk voor een kind van 9....... Dit kind woont nog geen 100 meter van school en zijn moeder haalt en brengt hem iedere dag, hij mag nog geen stap alleen doen, dus wat moet zo'n jochie met een mobiel?
Ach ja 1 moet er de eerste zijn in de klas he.....
Sinterklaas op het werk was leuk, iedereen had erg zijn best gedaan op een mooi gedicht. (Wij trekken lootjes onder elkaar, maar mogen maar voor 2,50 een cadeautje kopen). Het gaat om de gedichten.
Ik heb een mooie schaal voor op tafel met een kaars erop. Heel mooi opgemaakt met nepbloemen en roosjes van zeep. Erg creatief. Kreeg ook nog markeerstfiten, die had ik gevraagd.
Eenmaal thuis wilde zoonlief heel graag op de wii, hij heeft een nieuw spel gekregen, mario en sonic op de olympische spelen 2012. Erg grappig.
Vol trots had hij zijn nieuwe horloge om naar school. Maar zijn vriendje wist hem te overtreffen, die heeft een mobiel gekregen. Belachelijk voor een kind van 9....... Dit kind woont nog geen 100 meter van school en zijn moeder haalt en brengt hem iedere dag, hij mag nog geen stap alleen doen, dus wat moet zo'n jochie met een mobiel?
Ach ja 1 moet er de eerste zijn in de klas he.....
woensdag 7 december 2011 om 13:57
Je hebt gelijk vind ik hoor Dolphine, 9 jaar en niets alleen doen, is zo;n mobiel toch helemaal niet nodig! Als ie nou alleen een stuk moest fietsen ofzo..ok, dan kan het wel handig zijn, maar anders toch niet zeg. Is jouw knul dan zo dat hij dat ook wil?
Wat leuk dat jullie onderling op het werk sinterklaas vieren, best een heel leuk idee. En weer lekker verwend dus!
Ik heb de dozen nog niet van zolder gehaald, zo eerst maar es afwassen en een beetje de boel opruimen hier. Heb wel vast 2 schattige mini kersterretjes gekocht voor in de vensterbank van het zijraam. Zat echt te twijfelen over wit (maar was niet echt wit, beetje gelig wit) of rode. Het is de bedoeling dat ze in zilveren potten gaan en ik heb natuurlijk ook roze/rode rolgordijnen en dat roze dressoir en verder is de versiering merendeel zilver/wit. Heb toch voor rode gekozen, kvind dat toch wel de ultieme kerstkleuren, rood en groen, haha. Als het me echt tegenvalt (omdat het echt niet staat) kan ik altijd nog witte kopen. Tss, waar gáááát het over!! LOL
JIj gaat vanavond naar Ajax toch, Dolphine? Veel plezier! Ik denk dat ik wel op tv ga kijken..Straks natuurlijk ook nog even die cake maken, maar wacht tot mijn knul er is, die wilde daar toch wel bij zijn.
woensdag 7 december 2011 om 15:10
Mijn knul zegt al heel lang dat hij een mobiel wil en ik roep al net zo lang dat hij er 1 krijgt als hij naar de brugklas gaat. Die discussie ga ik dus niet aan. Hier binnen het dorp is het nergens voor nodig. En zeker niet op deze leeftijd.
Dat jochie is hier nu aan het spelen, op de wii, het nieuwe spel van zoonlief. Maar dat hij natuurlijk ook al lang (zei hij). Hij blijkt het niet te kunnen, dus ik denk dat het meevalt.
Ik erger me wel aan zulke kinderen die alles al hebben of alles maar krijgen
Maar goed het zijn vriendjes, dus ik kan er niet zo veel aan doen.
Helaas voor zoonlief moet hij wel trainen in de storm. Mijn vader haalt hem om 5 uur op, want ik heb voor ik naar ajax ga een huisbezoek in maarssen. Daarna door naar amsterdam, zoonlief slaapt bij opa en oma.
Morgen ben ik ook weer laat thuis. Eerst weerbaarheidstraining een hele ochtend.'s middags 2 huisbezoeken en daarna afscheid van mijn collegaatje met een borrel en tapas hapjes.
Pa en ma zijn er maar druk mee dus deze week.
Ik kan trouwens pas op 13 januari terecht bij de oogarts met hem. Duurst lang, maar de afspraak is gemaakt, dat is het belangrijkste.
Dat jochie is hier nu aan het spelen, op de wii, het nieuwe spel van zoonlief. Maar dat hij natuurlijk ook al lang (zei hij). Hij blijkt het niet te kunnen, dus ik denk dat het meevalt.
Ik erger me wel aan zulke kinderen die alles al hebben of alles maar krijgen
Maar goed het zijn vriendjes, dus ik kan er niet zo veel aan doen.
Helaas voor zoonlief moet hij wel trainen in de storm. Mijn vader haalt hem om 5 uur op, want ik heb voor ik naar ajax ga een huisbezoek in maarssen. Daarna door naar amsterdam, zoonlief slaapt bij opa en oma.
Morgen ben ik ook weer laat thuis. Eerst weerbaarheidstraining een hele ochtend.'s middags 2 huisbezoeken en daarna afscheid van mijn collegaatje met een borrel en tapas hapjes.
Pa en ma zijn er maar druk mee dus deze week.
Ik kan trouwens pas op 13 januari terecht bij de oogarts met hem. Duurst lang, maar de afspraak is gemaakt, dat is het belangrijkste.
donderdag 8 december 2011 om 21:40
[fgcolor=#B3009E]Zo hehe, ik ben blij dat ik thuis ben zeg.
Gisteren bij ajax was natuurlijk een grote teleurstelling, zeker de manier waarop. 2 zuivere doelpunten afgekeurd.... En lyon dat opeens met 7-1 wint bij zagreb uit. Dat riekt naar omkoping her of der......
Zeer intensieve ochtend gehad met training.
Vanmiddag veel in de file gestaan. Moest eerst naar benschop, daarna naar utrecht en tot slot naar amersfoort voor dat afscheid. Vooral dat laatste was een ramp. De hele A28 stond muur vast. Ik was uiteindelijk pas om 6 uur in amersfoort. Ben om half 8 weer naar huis gegaan om mijn knul ook nog even te kunnen zien.
Gelukkig morgenavond even lekker thuis, ben deze week al de hele week laat thuis, dus ik vind het wel even best. Pleegzoon komt wel morgen, maar da's alleen maar gezellig.
Gisteren bij ajax was natuurlijk een grote teleurstelling, zeker de manier waarop. 2 zuivere doelpunten afgekeurd.... En lyon dat opeens met 7-1 wint bij zagreb uit. Dat riekt naar omkoping her of der......
Zeer intensieve ochtend gehad met training.
Vanmiddag veel in de file gestaan. Moest eerst naar benschop, daarna naar utrecht en tot slot naar amersfoort voor dat afscheid. Vooral dat laatste was een ramp. De hele A28 stond muur vast. Ik was uiteindelijk pas om 6 uur in amersfoort. Ben om half 8 weer naar huis gegaan om mijn knul ook nog even te kunnen zien.
Gelukkig morgenavond even lekker thuis, ben deze week al de hele week laat thuis, dus ik vind het wel even best. Pleegzoon komt wel morgen, maar da's alleen maar gezellig.
vrijdag 9 december 2011 om 21:25
Hey, da's raar, ik had gisteren na jou nog wat getypt Dolphine, heeft ie helemaal niet gepost..
Ja, wat een rare wedstrijd was dat zeg, Ajax..maar het haalt allemaal niets uit he, ze zullen nooit kunnen bewijzen dat er omkoping in het spel was, ben ik bang..Erg lullig.
Had je vandaag een wat rustiger dag dan gisteren? Was de borrel wel gezellig?Gelukkig is de afspraak tenminste gemaakt en 13 januari is het snel genoeg, denk ik..
Pff, vanmiddag net weg bij kantoor, loopt mijn ketting eraf. Dat werd dus lopen, half uur..Gelijk maar naar de fietsenmaker gebracht, kon m gelukkig ook vanmiddag alweer ophalen. Toen nog boodschappen doen, latertje.
Vandaag ook al het eindejaarsgeschenk gekregen, gelukkig was de keuze dit x beter dan vorig jaar. Kheb een Welnesspakket gekozen, met allerlei Rituals dingetjes, handdoek ook gloof ik. Het uitstapje morgen naar onze ex manager is trouwens verplaatst, er waren er toch teveel die niet meekonden, dus wellicht kan ik dan toch nog mee.
En nu lekker weekend...heerlijk!
Ja, wat een rare wedstrijd was dat zeg, Ajax..maar het haalt allemaal niets uit he, ze zullen nooit kunnen bewijzen dat er omkoping in het spel was, ben ik bang..Erg lullig.
Had je vandaag een wat rustiger dag dan gisteren? Was de borrel wel gezellig?Gelukkig is de afspraak tenminste gemaakt en 13 januari is het snel genoeg, denk ik..
Pff, vanmiddag net weg bij kantoor, loopt mijn ketting eraf. Dat werd dus lopen, half uur..Gelijk maar naar de fietsenmaker gebracht, kon m gelukkig ook vanmiddag alweer ophalen. Toen nog boodschappen doen, latertje.
Vandaag ook al het eindejaarsgeschenk gekregen, gelukkig was de keuze dit x beter dan vorig jaar. Kheb een Welnesspakket gekozen, met allerlei Rituals dingetjes, handdoek ook gloof ik. Het uitstapje morgen naar onze ex manager is trouwens verplaatst, er waren er toch teveel die niet meekonden, dus wellicht kan ik dan toch nog mee.
En nu lekker weekend...heerlijk!