Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 11 januari 2012 om 21:02
Mijn moeder krijgt volgende week woensdag de uitslag. Daar moet ze weer voor naar het ZH, doen ze dus niet telefonisch.
Vanmorgen even lekker wezen sporten en daarna boodschappen gedaan. Zoonlief ging bij een vriendinnetje spelen, dus ik kon vanmiddag even stofzuigen en de wc schoonmaken. Dat is dus ook weer gebeurt.
Daarna zoonlief naar trainen gebracht en ik doorgereden naar Benschop om te filmen bij een gezin. Mijn vader heeft zoonlief bij voetbaltraining opgehaald. Daarna voor hem lekker soep en een broodje hamburger gemaakt.
Nu even rust in de tent en languit op de bank. Ik heb nu al spierpijn in de bovenbenen, dan kan morgen alleen maar erger worden, pffff
Goh scarlet, houdt hij daar niet van uiteten? Ik geloof dat ik mijn boef daar wel blij mee zou kunnen maken. Lastig als je geen idee hebt wat je hem moet geven zeg. Vooral als hij zelf eigenlijk liever geen geld wil. Dat hij ook nog niet aan zijn rijbewijs denkt joh..... Misschien kun je daarvoor een bedrag wegzetten voor zijn verjaardag, zodat hij kan beginnen als hij er wel oren naar heeft? Ik roep ook maar wat hoor, weet natuurlijk niet wat jouw knul leuk vindt.
Vanmorgen even lekker wezen sporten en daarna boodschappen gedaan. Zoonlief ging bij een vriendinnetje spelen, dus ik kon vanmiddag even stofzuigen en de wc schoonmaken. Dat is dus ook weer gebeurt.
Daarna zoonlief naar trainen gebracht en ik doorgereden naar Benschop om te filmen bij een gezin. Mijn vader heeft zoonlief bij voetbaltraining opgehaald. Daarna voor hem lekker soep en een broodje hamburger gemaakt.
Nu even rust in de tent en languit op de bank. Ik heb nu al spierpijn in de bovenbenen, dan kan morgen alleen maar erger worden, pffff
Goh scarlet, houdt hij daar niet van uiteten? Ik geloof dat ik mijn boef daar wel blij mee zou kunnen maken. Lastig als je geen idee hebt wat je hem moet geven zeg. Vooral als hij zelf eigenlijk liever geen geld wil. Dat hij ook nog niet aan zijn rijbewijs denkt joh..... Misschien kun je daarvoor een bedrag wegzetten voor zijn verjaardag, zodat hij kan beginnen als hij er wel oren naar heeft? Ik roep ook maar wat hoor, weet natuurlijk niet wat jouw knul leuk vindt.
donderdag 12 januari 2012 om 21:56
Pffff, blij dat het bijna weekend is zeg..morgen nog even afzien, ik zit nl alleen, maar zal blij zijn als de werkweek over is. Mijn knul was vandaag thuisgebleven, had ontzettend hoofdpijn en gek genoeg heb ik ook de hele dag al hoofdpijn. Kon op kantoor alleen een paracetamol krijgen en die helpen mij gewoon niet genoeg. Thuis gelijk een ibuprofen genomen, maar merk dat ik nu alweer koppijn krijg. Zo maar naar bed dus.
Morgen moet je toch naar de oogarts met je ventje, Dolphine?
Hopelijk alles ok!
Welterusten vast.
donderdag 12 januari 2012 om 22:46
Vervelend die hoofdpijn scarlet. Bij mij helpt paracetemol ook niet, ik heb altijd pijnstillers in mijn tas zitten.
Vandaag een lange dag gehad. Maar wel leuke gesprekken in gezinnen waar het goed gaat, fijn!
Vanmorgen had ik teamvergadering en daarin zijn de nieuwe ontwikkelingen in de jeugdzorg op tafel gelegd. De komende 2 jaar is er nog niet zo veel aan de hand, daarna wordt het spannend voor ons. Het geld voor de jeugdzorg gaat naar de gemeenten en die zijn er niet zo happig op om te investeren in jeugdzorg, die willen meer investeren in preventie. Wij moeten dus gaan aanschuiven bij deze voorzorg instellingen om ons aanbod aan te prijzen. Daarbij zal er bezuinigd moeten gaan worden. hoe en wat kon hij niks over zeggen, maar er komen spannende jaren aan dus.
Ik probeer me er maar een beetje bij neer te leggen en gewoon mijn werk te doen totdat we meer horen.
Morgen met mijn knul naar de oogarts. Ik hoop ook dat alles in orde is. Aan de andere kant is hij al minder huiverig voor een bril, dus als het echt moet dan moet het. We zullen zien morgen.
En dan staat het weekend al weer voor de deur. Omdat ik morgenochtend naar de oogarts moet kan ik niet sporten, maar ik heb me opgegeven voor de zaterdag. ben weer trots op mezelf, kan natuurlijk ook overslaan, haha
Ik heb trouwens verchikkelijke spierpijn van het sporten gisteren. Benen, armen en schouders, kon vanmorgen niet normaal opstaan, moest uit bed rollen. Hihi gelukkig dat niemand me gezien heeft zeg.
Vandaag een lange dag gehad. Maar wel leuke gesprekken in gezinnen waar het goed gaat, fijn!
Vanmorgen had ik teamvergadering en daarin zijn de nieuwe ontwikkelingen in de jeugdzorg op tafel gelegd. De komende 2 jaar is er nog niet zo veel aan de hand, daarna wordt het spannend voor ons. Het geld voor de jeugdzorg gaat naar de gemeenten en die zijn er niet zo happig op om te investeren in jeugdzorg, die willen meer investeren in preventie. Wij moeten dus gaan aanschuiven bij deze voorzorg instellingen om ons aanbod aan te prijzen. Daarbij zal er bezuinigd moeten gaan worden. hoe en wat kon hij niks over zeggen, maar er komen spannende jaren aan dus.
Ik probeer me er maar een beetje bij neer te leggen en gewoon mijn werk te doen totdat we meer horen.
Morgen met mijn knul naar de oogarts. Ik hoop ook dat alles in orde is. Aan de andere kant is hij al minder huiverig voor een bril, dus als het echt moet dan moet het. We zullen zien morgen.
En dan staat het weekend al weer voor de deur. Omdat ik morgenochtend naar de oogarts moet kan ik niet sporten, maar ik heb me opgegeven voor de zaterdag. ben weer trots op mezelf, kan natuurlijk ook overslaan, haha
Ik heb trouwens verchikkelijke spierpijn van het sporten gisteren. Benen, armen en schouders, kon vanmorgen niet normaal opstaan, moest uit bed rollen. Hihi gelukkig dat niemand me gezien heeft zeg.
zaterdag 14 januari 2012 om 11:19
Haha, was vrijdag de 13e too scary om hier te komen?
Het lijkt erop he!
Ik heb een giga was liggen om te vouwen, maar zit het nog een beetje uit te stellen..
Jij vandaag (of nu mischien al?) aan het sporten Dolphine, wow, GOED!! Vlgs mij is het dus toch waar wat ze zeggen, dat het een kick geeft en je er toch min of meer verslaafd aan raakt? Hoe was het met de spierpijn vandaag?
Ik las op FB dat het goed was gegaan bij de oogarts en dat je knul geen bril hoeft? Wat fijn zeg!! Zowel voor hem als jou natuurlijk, goed nieuws!
Voor jullie staan er dus ook weer veel veranderingen op stapel..Het vervelende bij dit soort dingen is idd dat je je er eigenlijk gewoon bij moet neerleggen en dat tzt zien wat er gebeuren gaat. Ze zeggen dit soort dingen natuurlijk ook al zo ruim te voren zodat men dan, als je dat wilt natuurlijk, eventueel op zoek zou kunnen gaan naar iets anders. En ergens hopen ze dat stiekem ook denk ik, want als er nu al mensen uit eigen beweging weg gaan, scheelt dat weer als er straks misschien wel ontslagen moeten vallen. Maar onzekerheid s*cks! Het liefst willen we natuurlijk gewoon een stabiele baan en toekomst, maar het is overal hetzelfde, lijkt het wel.
Nog een nieuw luchtje gekocht (nu is de gifcard van Douglas echt leeg, hihi): Womanity van Thierry Mugler. Lekker! Kan ik echt blij van worden, zo'n nieuw geurtje.
En natuurlijk helemaal als het me niets gekost heeft!
Behalve die was moet ik ook in huis nog aan de gang, dus ik ga echt maar eens beginnen. Mijn knul is eigenlijk klaar met stage, nu nog verslag afmaken en inleveren, dan eindbeoordelingsgesprek nog en dan zit zijn tijd er bij ons weer op. Tss, is toch omgevlogen zeg, die 6 maanden! Tsja en dan voor het 2e deel van volgend schooljaar weer een nieuwe stageplek zien te vinden. Nu misschien makkelijker, omdat ie dan putten uit stages van klasgenoten enzo..Ze mogen nl niet 2e bij een zelfde soort bedrijf werkervaring opdoen. Het moet 1 stage bij een zakelijk dienstverleningsbedrijf zijn en 1 stage bij openbaar bestuur, die hij nu heeft. Dus zijn volgende stage zou bij een notaris, advocaat, deurwaarder, zoiets moeten zijn.
Maar eerst nog even wat rust in de tent wat dat betreft, haha.
Fijne zaterdag!
zaterdag 14 januari 2012 om 14:13
Ik ben gisteren wel op het forum geweest, maar had geen zin om op mijn eigen stuk te reageren, dus vandaar.
Vanmorgen al weer vroerg langs de lijn gestaan, 9 uur moest hij voetballen. 4-3 verloren voor de beker.
Daarna oud papier naar school gebracht en wezen sporten. Eh nee hoor scarlet, niks verslavend, voor mij in ieder geval niet. Het is meer dat ik er voor betaal en dat het dan zonde is om niet te gaan. En ik wil er een paar kilo af en ik wil conditie opbouwen voor de 4 daagse, Maar dat het zo leuk is dat het verslavend is, nou nee hoor. Zo leuk zal ik het ook nooit gaan vinden.
Gisteren inderdaad naar de oogarts geweest, gelukkig was alles goed, maar dus nog geen verklaring voor zijn hoofdpijn.
Vanmorgen al weer vroerg langs de lijn gestaan, 9 uur moest hij voetballen. 4-3 verloren voor de beker.
Daarna oud papier naar school gebracht en wezen sporten. Eh nee hoor scarlet, niks verslavend, voor mij in ieder geval niet. Het is meer dat ik er voor betaal en dat het dan zonde is om niet te gaan. En ik wil er een paar kilo af en ik wil conditie opbouwen voor de 4 daagse, Maar dat het zo leuk is dat het verslavend is, nou nee hoor. Zo leuk zal ik het ook nooit gaan vinden.
Gisteren inderdaad naar de oogarts geweest, gelukkig was alles goed, maar dus nog geen verklaring voor zijn hoofdpijn.
zondag 15 januari 2012 om 15:07
Nee, da's waar, het is natuurlijk fijn dat ie geen bril hoeft en dat zijn ogen in orde zijn, maar nu weet je nog niet waar de hoofdpijn vandaan komt. Heeft ie er nog steeds vaak last van?
Typische zondag hier, de strijk is klaar, mijn knul is druk met verslag, straks de finale darts kijken, het hele toernooi gevolgd en echt gaaf weer een nederlander in de finale!
zondag 15 januari 2012 om 15:23
Ik heb helemaal niks meegekregen van darts scarlet.... Lig nu relaxed languit op de bank, film te kijken. Straks weer een ritje maken om mijn knul op te halen, dus ook typische zondag hier, lekker rustig. haha
Strijken en zo moet ik eigenlijk ook, maar heb ik zo geen zin in.... en het loopt niet weg he.
Mijn knul heeft vaak hoofdpijn als hij een lange dag op school heeft gehad. kan ook door de vermoeidheid komen, maar een kind mag eigenlijk geen hoofpijn hebben volgens de arts. maar het kan heel goed in combinatie met zijn medicatie die aan het eind van de dag natuurlijk ook uitgewerkt is.
Ik ben gisterenavond nog even gezellig met mijn broer op stap geweest. Niet te gek, gewoon even lekker gezellig een biertje gedronken.
Strijken en zo moet ik eigenlijk ook, maar heb ik zo geen zin in.... en het loopt niet weg he.
Mijn knul heeft vaak hoofdpijn als hij een lange dag op school heeft gehad. kan ook door de vermoeidheid komen, maar een kind mag eigenlijk geen hoofpijn hebben volgens de arts. maar het kan heel goed in combinatie met zijn medicatie die aan het eind van de dag natuurlijk ook uitgewerkt is.
Ik ben gisterenavond nog even gezellig met mijn broer op stap geweest. Niet te gek, gewoon even lekker gezellig een biertje gedronken.
maandag 16 januari 2012 om 21:38
Ik moest ons helemaal van pagina 6 vissen, dus snel maar even uppen.
De eerste dag van de nieuwe werkweek zit er al weer op. Lange dag, ik was pas om 6 uur thuis, maar had lekker makkelijk eten, erwtensoep met stokbrood.
Vandaag ook ruim 170 kilometer gereden, moest helemaal naar bodengraven... En daarnaast nog 2 huisbezoeken. Weer zeer productief geweest dus.
Verder eigenlijk weinig te melden. Voel me een beetje vervelend met hoofdpijn, maar dat komt omdat ik ongesteld ben geworden. het lijkt wel of ik er steeds meer last van krijg, misschien toch maar eens naar de huisarts er mee. Rond mijn eisprong zo'n last van mijn borsten, ook die pijn lijkt met de maand erger te worden. Of dat komt omdat ik er op gefocust ben, dat kan natuurlijk ook.
Maar vervelend is het wel.
Hoe is het met jouw hoofdpijn scarlet?
Was nog een mooie pot darten gisteren zeker of niet? Ik hoorde dat die nederlander gewonnen heeft. Da's mooi.
De eerste dag van de nieuwe werkweek zit er al weer op. Lange dag, ik was pas om 6 uur thuis, maar had lekker makkelijk eten, erwtensoep met stokbrood.
Vandaag ook ruim 170 kilometer gereden, moest helemaal naar bodengraven... En daarnaast nog 2 huisbezoeken. Weer zeer productief geweest dus.
Verder eigenlijk weinig te melden. Voel me een beetje vervelend met hoofdpijn, maar dat komt omdat ik ongesteld ben geworden. het lijkt wel of ik er steeds meer last van krijg, misschien toch maar eens naar de huisarts er mee. Rond mijn eisprong zo'n last van mijn borsten, ook die pijn lijkt met de maand erger te worden. Of dat komt omdat ik er op gefocust ben, dat kan natuurlijk ook.
Maar vervelend is het wel.
Hoe is het met jouw hoofdpijn scarlet?
Was nog een mooie pot darten gisteren zeker of niet? Ik hoorde dat die nederlander gewonnen heeft. Da's mooi.
maandag 16 januari 2012 om 22:29
Mijn hoofdpijn is gelukkig na die ene dag helemaal weg gebleven. Vervelend zeg, dat je zo'n last van je ongesteldheid hebt. Zou toch geen kwaad kunnen, even langs de ha? Is gewoon irritant elke maand zo'n last.
Darts was idd gaaf om te zien, leuk dat ie gewonnen heeft. Maar ik ben benieuwd of het een blijvertje is, of een eendagsvlieg. Nu op tv oost ook de live huldiging, pff, dat hoeft voor mij dan weer niet he...die gozer weet niet wat m overkomt joh. Gewoon zo'n nuchtere "boer" (tjeez, praat ie plat..maar ja.Twente..hihi) Wát een kilometers heb jij weer gemaakt zeg..
Blij dat je thuis bent denk k!
Niets bijzonders vandaag, gewoon lekker gewerkt. Maar ik baal van mijn haar! De laatste x is het eigenlijk niet naar mijn zin geknipt (ook andere kapster) en eigenlijk wil ik wel heeeeeel graag weer, maar ja..is nog geen maand geleden, dus ik vind van mezelf dat ik nog niet "mag"(pffff). Nog even doorbijten (komt trouwens vlgs mij ook door het weer nu, zit nu extra shit door het vriesweer lijkt het wel). Maar ja, het gezegde "als je haar maar goed zit" gaat wel een beetje op, ben ik bang....whoehahaha!
dinsdag 17 januari 2012 om 16:37
Bleeehhhhh, wat een lange dag op kantoor was het zeg...
Onze printers deden het niet, waardoor we vrijwel niets hebben kunnen doen. (omdat ons werk digitaal binnenkomt en dan geprint moet worden, ook geen brieven maken natuurlijk...) Echt superbalen. En omdat ze geen tijdsindicatie konden geven, verwacht je natuurlijk ook dat ze het gewoon elk moment weer doen. Niet dus. En dan ook nog te bedenken dat het een landelijke storing was, dus op elke vestiging en op elke afdeling...Je wilt niet weten wat dat kost!!
Echt een verloren dag dus, maar ik had echt geen zin om hier mijn (toch al spaarzame) vrije uurtjes voor in te leveren, ben dus gewoon stug gebleven en wat kleine rommelklusjes gedaan. Blij dat de werkdag erop zit in elk geval.
Er blijkt tóch iets mis te zijn gegaan (of bijna mis?) met de continuering van mijn 'bonusperiodiek". Ik had nl van collega gehoord dat zij er een brief over had gehad, dat het nog een jaar gecontinueerd zou worden en ik heb hier niets over gehoord...Gelijk aan de bel getrokken bij manager, of hij er achteraan wilde gaan, omdat ik bang was dat het niet goed zou gaan. Vorige week woensdag was dat. Tot heden niets meer van hem gehoord (alleen die woensdag een reactie dat hij dat zou doen, daarna niets meer). Vandaag maar weer es even poolshoogte gaan nemen en nu blijkt dat er idd iets fout was gegaan (zijn fout?? geen idee), maar dat P&O het heeft hersteld en dat het hopelijk nog met salaris deze maand in orde is, anders iig volgende maand. Ik vind het slordig dat er ik weer zelf achteraan ben moeten gaan, terwijl ik het hem gevraagd heb. Hij heeft wel meerdere dingen toegezegd en is daar tot op heden niet op terug gekomen of heeft niets gedaan..Beetje jammer voor een manager! Nu zijn het natuurlijk geen giga bedragen, maar hoop toch dat het nog goed komt met salarisbetaling deze maand, het is al krap genoeg...
Mijn knul heeft net zijn stageverslag ingeleverd, nu dus echt nog even de laatste loodjes en hopelijk vrijdag eindgesprek en dan eventjes vrij (als het in orde is natuurlijk!). Kgeloof dat ie er wel aan toe, whoehahaha!
Hoe voel je je vandaag, Dolphine?
dinsdag 17 januari 2012 om 21:14
Da's vervelend scarlet, dat je dan niks meer hoort van die manager. En idd erg slordig dat je er weer zelf achteraan moet (zoals met alles). Ik hoop dat het nu geregeld is.
Wij hebben ook zo'n manager, lijkt wel of ze er op uit gekozen worden in zo'n functie. Gelukkig zit er bij ons nog een teamleidster tussen ons als team en de manager.
Ik weer een lange dag achter de rug. In tegenstelling tot jou, had ik wel genoeg te doen. Dat is ook vervelend trouwens zo'n hele dag op kantoor zonder dat je wat kan doen.
Bij ons worden we dan door de baas naar huis gestuurd als zoiets zou gebeuren (hebben we 1x gehad, lagen alle systemen eruit). Het kost ons dan geen uren oid.
Ik moest vanmorgen een presentatie voorbereiden met een collega uit gelderland, over het meldpunt kindermishandeling en onze rol als aandachtsfunctionaris. Nou zit zij daar al een jaar in en kom ik net kijken dus ik had verwacht dat zij al voorwerk gedaan zou hebben en ik zo in kon haken. Maar dat viel erg tegen. Zo onzeker is ze, ze durft eigenlijk geen presentatie te geven in een team en in plaats dat zij het voortouw neemt moet ik dat dus doen. Grrrr, kost me weer veel meer werk dan verwacht.
kreeg ik ook nog het verzoek een gezin over te nemen van een collega die overspannen is. maar toen ik mijn caseload liet zien aan mijn teamleidster was ze er gelukkig van overtuigd dat een ander dat maar moet doen.
Vanavond weer naar kickboksen geweest met mijn knul en het lijkt er toch wel sterk op dat hij dit wil blijven doen. Zal volgende week dus toch maar een inschrijfformulier halen en spulletjes voor hem bestellen.
Wij hebben ook zo'n manager, lijkt wel of ze er op uit gekozen worden in zo'n functie. Gelukkig zit er bij ons nog een teamleidster tussen ons als team en de manager.
Ik weer een lange dag achter de rug. In tegenstelling tot jou, had ik wel genoeg te doen. Dat is ook vervelend trouwens zo'n hele dag op kantoor zonder dat je wat kan doen.
Bij ons worden we dan door de baas naar huis gestuurd als zoiets zou gebeuren (hebben we 1x gehad, lagen alle systemen eruit). Het kost ons dan geen uren oid.
Ik moest vanmorgen een presentatie voorbereiden met een collega uit gelderland, over het meldpunt kindermishandeling en onze rol als aandachtsfunctionaris. Nou zit zij daar al een jaar in en kom ik net kijken dus ik had verwacht dat zij al voorwerk gedaan zou hebben en ik zo in kon haken. Maar dat viel erg tegen. Zo onzeker is ze, ze durft eigenlijk geen presentatie te geven in een team en in plaats dat zij het voortouw neemt moet ik dat dus doen. Grrrr, kost me weer veel meer werk dan verwacht.
kreeg ik ook nog het verzoek een gezin over te nemen van een collega die overspannen is. maar toen ik mijn caseload liet zien aan mijn teamleidster was ze er gelukkig van overtuigd dat een ander dat maar moet doen.
Vanavond weer naar kickboksen geweest met mijn knul en het lijkt er toch wel sterk op dat hij dit wil blijven doen. Zal volgende week dus toch maar een inschrijfformulier halen en spulletjes voor hem bestellen.
dinsdag 17 januari 2012 om 21:16
Oh ja hoe ik me voel vandaag. Nou ja het houdt niet over. Ongesteldheid is wel doorgebroken, dus hoofdpijn is weg. Maar ik heb buikkrampen en pijn in mijn onderrug. Dat duurt waarschijnlijk nog een dag of 2. Dan voel ik me weer even goed en dan begint na een week of 2 al die ellende weer opnieuw. Pffffff ik wou dat ze daar nog eens een wondermiddel voor uit vonden zeg.
woensdag 18 januari 2012 om 17:00
Gelukkig had ik vandaag met de post die betreffende brief over de continuering van de uitloopperiodiek. Tsja, is toch altijd weer even afwachten he! Maar ik vind het gewoon vervelend dat we niet gewoon er op kunnen vertrouwen dat wanneer hij iets toezegd, het ook gebeurt. Als dit zo blijft gaan we hem er zeker op aanspreken.Wat balen zeg, dat nu blijkt dat je extra veel werk gaat krijgen met die presentatie. Je zou je haast afvragen of zij dan wel de juiste persoon op de juiste plek is? Ook al durft zij dan misschien geen presentatie te geven (ook niet mijn favo ding), dat heeft toch eigenlijk niets te maken met het voorbereidende werk? Vreemd.
Eigenlijk ben je dus maar heel kort menstruatieklachten vrij? En dat ondanks de pil? Waardeloos zeg!
En kickboksen dus waarschijnlijk een blijvertje! Stoer hoor! Pff, denk dat je over een aantal jaren blij bent dat ie groot genoeg is om zelf naar al die sporten te gaan, haha.
Het was mijn lekkere korte dag vandaag, boodschappen gedaan, was gedraaid en in huis een beetje gesopt enzo. Raar, hoewel het nu buiten lang niet zo koud is als afgelopen dagen is het hier binnen helemaal niet aangenaam, terwijl de verwarming volop aan is. Bah, niet fijn. Zal wel te maken hebben met de wind, die zal wel op de (buiten)zijmuur staan, maar echt niet fijn. Straks maar met een dekentje op de bank (hoe vervelend
woensdag 18 januari 2012 om 22:27
Gevoelstemperatuur buiten was vandaag veel kouder dan de afgelopen dagen hoor scarlet, dat zul je waarschijnlijk merken in huis. Komt inderdaad door die vreselijke wind zeg.
Aan de ene kant is het even heen en weer rijden met zoonlief voor sporten, aan de andere kant vind ik het niet zo heel erg. kickboksen is binnen, dus dat zit prima. En voetbal kijk ik tegenwoordig alleen de wedstrijden, trainingen hoef ik hem alleen te halen en brengen. Maar als het weer langer licht is denk ik er wel over om hem op de fiets te laten gaan zelf, dat doen de anderen van zijn team ook. Al wonen die aan de andere kant dan wij, dus hij moet wel alleen fietsen.
Nou ja, we zien wel tegen die tijd, hij moet het zelf ook willen natuurlijk.
Mijn moeder heeft vandaag de uitslagen van de scans gehad.
Bloedwaarden en leverwaarden waren gelukkig goed.
Ze hebben op de botscan wel een vlekje gezien. Dat zat er vorige keer al, en nu nog steeds. Het is niet groter geworden, maar ze willen het wel onder controle houden, dus over 3 maanden weer een botscan en bloedprikken (dat moest sowieso elke 3 maanden).
Nou ja gelukkig was het weer goed verder en gaat het niet achteruit.
Ik heb gisteren kickboksspullen voor zoonlief besteld.Als het goed is komt het morgen, hij weet het nog niet, dus dat vindt hij vast leuk. (bokshandschoenen en scheenbeschermers, van die schuimrubberen). Hij leent nu die dingen van de sportschool,maar die heeft iedereen aan en dat stinkt zo naar zweet van een ander..... bah. Dat doen we dus maar niet meer.
Ik denk dat mijn hormoonhuishouding aan het veranderen is, daardoor worden die klachten erger. Maar ik ben natuurlijk geen arts, dus moet er eigenlijk gewoon even mee langs de huisarts, al zou ik niet weten wat die er aan kan doen.
Gelukkig scarlet, is het toch geregeld en heb je de bevestiging binnen.
Aan de ene kant is het even heen en weer rijden met zoonlief voor sporten, aan de andere kant vind ik het niet zo heel erg. kickboksen is binnen, dus dat zit prima. En voetbal kijk ik tegenwoordig alleen de wedstrijden, trainingen hoef ik hem alleen te halen en brengen. Maar als het weer langer licht is denk ik er wel over om hem op de fiets te laten gaan zelf, dat doen de anderen van zijn team ook. Al wonen die aan de andere kant dan wij, dus hij moet wel alleen fietsen.
Nou ja, we zien wel tegen die tijd, hij moet het zelf ook willen natuurlijk.
Mijn moeder heeft vandaag de uitslagen van de scans gehad.
Bloedwaarden en leverwaarden waren gelukkig goed.
Ze hebben op de botscan wel een vlekje gezien. Dat zat er vorige keer al, en nu nog steeds. Het is niet groter geworden, maar ze willen het wel onder controle houden, dus over 3 maanden weer een botscan en bloedprikken (dat moest sowieso elke 3 maanden).
Nou ja gelukkig was het weer goed verder en gaat het niet achteruit.
Ik heb gisteren kickboksspullen voor zoonlief besteld.Als het goed is komt het morgen, hij weet het nog niet, dus dat vindt hij vast leuk. (bokshandschoenen en scheenbeschermers, van die schuimrubberen). Hij leent nu die dingen van de sportschool,maar die heeft iedereen aan en dat stinkt zo naar zweet van een ander..... bah. Dat doen we dus maar niet meer.
Ik denk dat mijn hormoonhuishouding aan het veranderen is, daardoor worden die klachten erger. Maar ik ben natuurlijk geen arts, dus moet er eigenlijk gewoon even mee langs de huisarts, al zou ik niet weten wat die er aan kan doen.
Gelukkig scarlet, is het toch geregeld en heb je de bevestiging binnen.
donderdag 19 januari 2012 om 22:11
He gelukkig Dolphine, dat de uitslagen van je moeder goed waren. Op naar de volgende onderzoeken! Hoe voelt ze zich eigenlijk?
Was je knul blij met zijn nieuwe sportspullen?
Mijn knul heeft morgen zijn laatste stagedag en dan volgende week vrijdag de eindbeoordeling, kon helaas niet ook morgen.
Dan 3 weken vakantie en dan weer gewoon naar school (waar ie erg zin in heeft! echt!!) Ik schat zo in dat ie voorlopig nog wel wil blijven studeren, het werkende leven vond ie best pittig, haha.
Bijna weekend weer, heerlijk! Ik heb maandag vrij genomen, kmoest nog een aantal overuren compenseren en omdat mijn knul dan ook lekker vrij is, hoeven we niet vroeg op oid, lekker dus.
donderdag 19 januari 2012 om 22:36
Oh heerlijk scarlet, een lang weekend. Zalig hoor. Wel een gekke tijd om vakantie te hebben voor je knul zeg. Er heeft verder niemand vakantie toch?
Haha wel grappig dat hij gewoon weer zin in school heeft.
Zoonlief was heel blij met zijn sportspullen, alleen de scheenbeschermers zijn te klein, dus die moeten even worden omgeruild. Bokshandschoenen passen gelukkig wel.
Ik had een drukke dag vandaag, aantal intensieve gesprekken gehad en ben ook moe. Heb er een beetje hoofdpijn van.
Zoonlief kreeg een uitnodiging voor een kinderfeestje voor volgende week zaterdag. Hij moet dan eigenlijk naar zijn vader en ik zou voor het eerst gaan wandelen voor de vierdaagse. Komt een beetje slecht uit. Maar goed, even kijken hoe ik dit ga oplossen, want hij wil natuurlijk wel graag naar dat feestje toe.
Haha wel grappig dat hij gewoon weer zin in school heeft.
Zoonlief was heel blij met zijn sportspullen, alleen de scheenbeschermers zijn te klein, dus die moeten even worden omgeruild. Bokshandschoenen passen gelukkig wel.
Ik had een drukke dag vandaag, aantal intensieve gesprekken gehad en ben ook moe. Heb er een beetje hoofdpijn van.
Zoonlief kreeg een uitnodiging voor een kinderfeestje voor volgende week zaterdag. Hij moet dan eigenlijk naar zijn vader en ik zou voor het eerst gaan wandelen voor de vierdaagse. Komt een beetje slecht uit. Maar goed, even kijken hoe ik dit ga oplossen, want hij wil natuurlijk wel graag naar dat feestje toe.
vrijdag 20 januari 2012 om 15:40
Slechte timing eigenlijk dus, dat feestje..misschien kan hij na het feestje alsnog naar zijn vader? Dat hij hem daar op haalt en jij als ie daar is gaat wandelen? Denk je het ook allemaal goed gepland te hebben..haha.
Mijn knul heeft vakantie omdat hij klaar is met stage. Nog niet iedereen is (wrs) klaar (je moet 720 uur stage hebben gedaan).
Ik geloof dat iedereen weer de week voor de voorjaarsvakantie naar school moet, dus dan moeten ze allemaal klaar zijn.
Wel heel leuk, hij had vandaag getracteerd, omdat het zijn laatste dag was en hij kreeg nog een hele mooie chique pennenset (whoehaha, die gebruiken we zelf niet, alleen voor relaties) en een leren map met daarin een schrijfblok.
Ik had nog een "meevallertje": ik was ervan uitgegaan dat ik vorige maand voor het laatst kindgebonden budget zou krijgen (omdat het voor de komende maand is en mijn knul in februari 18 wordt , dacht dus eind december voor januari en dan klaar. Maar nee, vandaag voor het laatst, hoera! Ook even mijn digitale loonstrook bekeken (volgende week natuurlijk pas payday) en ook daar een meevallertje, iets meer salaris, scheelt zo'n 18 euro. Zal wel door diverse premieaanpassingen komen, want loonsverhoging hebben we niet, maar gelukkig dus niet minder. Flink boodschappen gedaan net en nu lekker thuis. En idd, een heeeeeeerlijk lang weekend!
vrijdag 20 januari 2012 om 18:52
Heb even met ex overlegd en die wil zoonlief toch wel graag ophalen na dat feestje. Zoonlief wil zelf eigenlijk niet, omdat hij dan zo laat daar is en de volgende alweer naar moet. Maar ze hebben zondag ook een feestje en daar wil hij heen met zoonlief, dus dan moet mijn knul zich maar een beetje aanpassen.
Ik weet alleen nog niet hoe laat dat feestje afgelopen is. Die moeder zie ik nooit bij school en dat jochie wist het zelf niet, dus maandag maar even bellen.
Lekker he zo'n meevallertje. Ik ben ook heel benieuwd. Waarschijnlijk zit mijn reiskosten vergoeding van december er niet bij, ik was te laat met inleveren vanwege mijn vakantie, dus ik ben bang dat ik er nog een maand op moet wachte. Zal wel tegenvallen komende maand.
Jouw knul kan in ieder geval even bijkomen en omschakelen voordat hij weer naar school moet, dat is wel lekker voor hem.
Ik ook vandaag de boodschappen voor het weekend gedaan. Tussen de middag een vriendje van zoonlief hier te eten en die jongens heb ik vanavond naar training gebracht. De vader van die jongen heeft zoonlief dan weer thuis afgeleverd, dat is fijn.
Ik weet alleen nog niet hoe laat dat feestje afgelopen is. Die moeder zie ik nooit bij school en dat jochie wist het zelf niet, dus maandag maar even bellen.
Lekker he zo'n meevallertje. Ik ben ook heel benieuwd. Waarschijnlijk zit mijn reiskosten vergoeding van december er niet bij, ik was te laat met inleveren vanwege mijn vakantie, dus ik ben bang dat ik er nog een maand op moet wachte. Zal wel tegenvallen komende maand.
Jouw knul kan in ieder geval even bijkomen en omschakelen voordat hij weer naar school moet, dat is wel lekker voor hem.
Ik ook vandaag de boodschappen voor het weekend gedaan. Tussen de middag een vriendje van zoonlief hier te eten en die jongens heb ik vanavond naar training gebracht. De vader van die jongen heeft zoonlief dan weer thuis afgeleverd, dat is fijn.
zaterdag 21 januari 2012 om 15:43
Vanmorgen al weer een wedstrijd achter de rug, in de regen, grrrrr. Maar ze hebben gewonnen, dus de competitie goed begonnen.
Er broeit alleen van alles binnen dat team. Er ging een moeder naar de coach toe om te klagen, er schijnen 4 jongens te zijn, die de boel nogal bepalen en hun stempel drukken. Zoonlief heeft last van 1 van deze jongen, en dat andere jochie van alle 4. Nu is er toch een vriendelijk verzoek neergelegd of ze hier tijdens de trainingen aandacht aan willen besteden, want het moet niet zo zijn dat er kinderen hun plezier in voetbal gaan verliezen.
Nu was zoonlief zo slim om aan dat jochie te vragen of hij wilde spelen, dus die 2 zijn al de hele middag samen op sjouw en hebben het hartsikke leuk. gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. haha
Vanavond hebben we een feest van een nicht van me die 50 wordt. daar hebben ze een surprise party voor georganiseerd, zaaltje afgehuurd etc. Alle kinderen waren ook welkom, dus daar gaan we heen vanavond, met mijn ouders en broer. Mijn andere broer gaat ook met zijn kinderen, leuk voor de kids!
Ik kon lekker in huis mijn ding doen, want die jongens vermaken zich prima. Gestofzuigd, gedweild, gestreken, ec schoon gemaakt, bedden verschoont, het lijkt wel werken zeg. haha.
Maar nu lekker klaar en even op de bank met een boek. Straks wordt dat jochie weer opgehaald en gan we ons klaar maken voor de avond.
Er broeit alleen van alles binnen dat team. Er ging een moeder naar de coach toe om te klagen, er schijnen 4 jongens te zijn, die de boel nogal bepalen en hun stempel drukken. Zoonlief heeft last van 1 van deze jongen, en dat andere jochie van alle 4. Nu is er toch een vriendelijk verzoek neergelegd of ze hier tijdens de trainingen aandacht aan willen besteden, want het moet niet zo zijn dat er kinderen hun plezier in voetbal gaan verliezen.
Nu was zoonlief zo slim om aan dat jochie te vragen of hij wilde spelen, dus die 2 zijn al de hele middag samen op sjouw en hebben het hartsikke leuk. gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. haha
Vanavond hebben we een feest van een nicht van me die 50 wordt. daar hebben ze een surprise party voor georganiseerd, zaaltje afgehuurd etc. Alle kinderen waren ook welkom, dus daar gaan we heen vanavond, met mijn ouders en broer. Mijn andere broer gaat ook met zijn kinderen, leuk voor de kids!
Ik kon lekker in huis mijn ding doen, want die jongens vermaken zich prima. Gestofzuigd, gedweild, gestreken, ec schoon gemaakt, bedden verschoont, het lijkt wel werken zeg. haha.
Maar nu lekker klaar en even op de bank met een boek. Straks wordt dat jochie weer opgehaald en gan we ons klaar maken voor de avond.
zaterdag 21 januari 2012 om 16:50
Oo, leuk vooruitzicht Dolphine, een gezellig feestje vanavond en je mannetje ook lekker mee. Kmoest vanmorgen wel even aan je denken hoor, brr, was vast geen lolletje langs de lijn (iig niet dankzij het weer!), maar hoeraa, wel lekker gewonnen!
Hopelijk gaan ze er nu ook echt aandacht aan besteden, in het team.. Zou toch wel heel erg zijn wanneer kinderen gaan afhaken omdat er een paar van die alles bepalende kinderen zijn. Pfoe en je was nog DRUK zeg! Haha, maar nu wel alles lekker aan kant en schoon, ook heerlijk natuurlijk.
Hier niet bijster veel actie hoor, wasje gedraaid, filmpje gekeken..haha, helemaal geen actie eigenlijk! Gisteravond begaf de pc het ineens helemaal, mijn knul bálen natuurlijk.
Vanmorgen weer van alles geprobeerd en naar nu blijkt was er een RAM kapot. Verwijdert en nu doet ie het gelukkig weer. Zo blij met mijn handige knul, ik zou echt geen idee hebben gehad, kan natuurlijk van alles zijn. Hij blijft dan echt net zo lang doorzoeken en van alles proberen tot hij het probleem gevonden heeft en dan proberen het op te lossen. Was ie maar met alles zo! haha
Straks lekker makkelijk soep (uit zak) eten, was in de aanbieding bij C1000, 1 euro voor een zak. Lekker asperge voor mij en tomaten voor mijn knul. En vanaaf geen andere plannen dan bankhangen en wat zappen, ben ik bang...
Veel plezier vanavond!
zondag 22 januari 2012 om 12:01
Oef, gelukkig maar dat jouw knul dat kan scarlet. Ik zou niet weten wat ik er mee aan zou moeten.
Hier vandaag een bankhangdagje. We waren rond 1 uur thuis na een gezellig feestje. Zoonlief heeft zich prima vermaakt met mijn achterneefje van 12. Binnenkort gaat mijn nicht hem een zondagje ophalen zodat ze samen kunnen spelen, ging heel goed tussen de boys.
Jammer dat mijn broertje afgebeld had. Je moest je van te voren opgeven, en hij belde die dag af, omdat de oudste zo moe was..... Tja, 's morgens gekorfbalt, 's middags een kinderverjaardag gehad, ze proppen die dagen ook zo vol voor die kinderen.
Mijn ouders waren not amused...... Ze vinden eigenlijk dat ze dit niet kunnen maken en ik geloof dat ze hem dat gezegd hebben ook.
Tja hij had ook even alleen kunnen komen toch? In ieder geval moesten ze dat zaaltje afhuren en van te voren doorgeven hoeveel mensen er kwamen, dus ze moesten waarschijnlijk wel gewoon betalen voor ze. beetje jammer dus.
Ik kom tegenwoordig ook regelmatig bij de c1000 scarlet. Hij zit hier niet, maar ik kom er bijna langs vanaf het werk. Zoonlief wil natuurlijk die voetbalstickers, dus ik rij er af en toe even langs om daar de boodschappen te doen ipv jumbo. Maakt feitelijk weinig uit verder.
Hier vandaag een bankhangdagje. We waren rond 1 uur thuis na een gezellig feestje. Zoonlief heeft zich prima vermaakt met mijn achterneefje van 12. Binnenkort gaat mijn nicht hem een zondagje ophalen zodat ze samen kunnen spelen, ging heel goed tussen de boys.
Jammer dat mijn broertje afgebeld had. Je moest je van te voren opgeven, en hij belde die dag af, omdat de oudste zo moe was..... Tja, 's morgens gekorfbalt, 's middags een kinderverjaardag gehad, ze proppen die dagen ook zo vol voor die kinderen.
Mijn ouders waren not amused...... Ze vinden eigenlijk dat ze dit niet kunnen maken en ik geloof dat ze hem dat gezegd hebben ook.
Tja hij had ook even alleen kunnen komen toch? In ieder geval moesten ze dat zaaltje afhuren en van te voren doorgeven hoeveel mensen er kwamen, dus ze moesten waarschijnlijk wel gewoon betalen voor ze. beetje jammer dus.
Ik kom tegenwoordig ook regelmatig bij de c1000 scarlet. Hij zit hier niet, maar ik kom er bijna langs vanaf het werk. Zoonlief wil natuurlijk die voetbalstickers, dus ik rij er af en toe even langs om daar de boodschappen te doen ipv jumbo. Maakt feitelijk weinig uit verder.
zondag 22 januari 2012 om 23:33
Een latertje nog hier, maar morgen lekker vrij he..dus het kan!
Fijn dat het feestje leuk was Dolphine, idd, wel jammer van je broer..Hij had idd toch even alleen kunnen komen?
Hier ook een luie dag gehad, wel een was gedraaid, maar niet eens gestreken, haha, dat kan morgen ook nog wel..Morgen ook weer boodschappen doen en heel misschien, als ik zin heb en "mijn" kapster werkt, morgen naar de kapper.
Weer een meevallertje, eindelijk gisteren de eindafrekening van de stookkosten ontvange (veeeel te laat, normaal september/oktober), maar godzijdank niets bijbetalen en krijg ook nog terug. Pff, hier hield ik echt mijn hart voor vast, omdat er nooit een peil op te trekken is hier. Het ene jaar zoveel bijbetalen, het andere jaar weer terugkrijgen, echt heel vreemd.
Omdat ik vorig jaar ook al teruggekregen had (en het vaak om en om is, lijkt het wel) viel me dit heel erg mee!
maandag 23 januari 2012 om 21:57
Nou ja, dan maar geen kleurtje....
Jij lekker vrij vandaag scarlet, ben je nog aan de kapper toe gekomen? En de strijk? hahaha
Ik weer een werkdag met vel overleggen achter de rug.
Er staan een aantal presentaties voor de deur: volgende week dinsdag eerst presentatie aandachtsfunctionaris kindermishandeling. 16 februari met een aantal collega; s een presentatie over echtscheidingen, voor alle zorginstellingen in de provincie. En vanaf eind maart 3 x een ouderavond voor onze clienten.
En dat allemaal naast het gewone werk natuurlijk.
Ik ben al een paar avonden aan het googlen voor zomervakantie. We willen toch echt wel een weekje naar de zon, maar de prijzen vallen erg tegen tot nu toe, nog even verder kijken dus.
Ik ben in februari voor het eerst ingedeeld voor kantinedienst bij de voetbal. Moet over het hele jaar 8 uur draaien. Maar dan plannen ze me in op zaterdag van de carnaval van 3 tot 7. Nou nee dus, dat ga ik niet doen. Heb ik al doorgegeven. Mag nu de week daarop, van 11 tot 3. Dat is beter, ook qua tijd.
Jij lekker vrij vandaag scarlet, ben je nog aan de kapper toe gekomen? En de strijk? hahaha
Ik weer een werkdag met vel overleggen achter de rug.
Er staan een aantal presentaties voor de deur: volgende week dinsdag eerst presentatie aandachtsfunctionaris kindermishandeling. 16 februari met een aantal collega; s een presentatie over echtscheidingen, voor alle zorginstellingen in de provincie. En vanaf eind maart 3 x een ouderavond voor onze clienten.
En dat allemaal naast het gewone werk natuurlijk.
Ik ben al een paar avonden aan het googlen voor zomervakantie. We willen toch echt wel een weekje naar de zon, maar de prijzen vallen erg tegen tot nu toe, nog even verder kijken dus.
Ik ben in februari voor het eerst ingedeeld voor kantinedienst bij de voetbal. Moet over het hele jaar 8 uur draaien. Maar dan plannen ze me in op zaterdag van de carnaval van 3 tot 7. Nou nee dus, dat ga ik niet doen. Heb ik al doorgegeven. Mag nu de week daarop, van 11 tot 3. Dat is beter, ook qua tijd.
dinsdag 24 januari 2012 om 17:19
Nou, strijken heb ik wel gedaan, maar naar de kapper ben ik niet geweest. Dat moet deze week dus eigenlijk nog echt wel gebeuren.
Zo, er staat jou nog heel wat extra werk te wachten dus..Krijg je dat dan wel op de één of andere manier gecompenseerd?
Vooral als het buiten kantooruren valt, dat zou toch eigenlijk niet meer dan fair zijn? Vakanties zijn echt prijzig he..pfff, alles eigenlijk!
Zo druk als jij het gisteren weer had, zo rustig was het vandaag bij ons weer. Echt idioot gewoon, totaal geen nieuwe aanvoer vandaag. Rara hoe kan dat...geen idee, maar de dag duurde weer erg lang! Gelukkig morgen weer korte dag voor mij.
Gelukkig dat je de kantinedienst hebt kunnen verplaatsen. Dat was idd slecht gekozen ja! Dus eigenlijk ben je er met 2 zaterdagen dan ook vanaf, begrijp ik? Da's wel lekker!
Nog steeds niets gehoord over evt. juniorenteam, maar als dat er komt dan komt ook bij ons de kantinedienst weer in beeld.
Kan nou niet zeggen dat ik daar echt op zit te wachten, haha.
Maar hopelijk zal het dan dit jaar es echt goed geregeld zijn en dat het niet steeds op dezelfde ouders neerkomt, zoals bij de aspiranten het geval was.
Ik ga es even een lichtje aandoen hier, zit gewoon in het donker!
dinsdag 24 januari 2012 om 21:21
Het stelt eigenlijk niks voor nee, 2 zaterdagjes van 4 uur of 50,= betalen. Nou ja, dan maar 2 zaterdagen even in de kantine staan.
Het gaat er aankomende zaterdag toch van komen, we hebben een wandelroute van station Bussum- zuid, ongeveer 20 kilometer. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.
Mijn ouders brengen zoonlief naar het feestje en na het feestje wordt hij weer bij opa en oma afgeleverd als ik niet op tijd thuis ben. Daar wordt hij door zijn vader opgehaald. Uiteindelijk dus toch weer geregeld.
Nu maar hopen dat het droog is zaterdagmiddag, zodat we niet in de regen lopen.....
Ik hoef maar 2 zaterdagen kantinedienstg, maar ik rij natuurlijk ook nog elke uitwedstrijd mee. En dat is meestal vroeg hoor.... Aanokmende zaterdag moet hij ook al weer om 9 uur spelen, UIT. Daar wordt ik dan weer niet vrolijk van.
Ook weer naar kickboksen geweest met hem vanavond, heb inschrijfformulier maar mag het pas vanaf 1 februari in laten gaan. Ik zie nu al vooruitgang in techniek bij hem, erg leuk.
De meeste uren zijn gewoon onder werktijd scarlet, maar die ouderavonden inderdaad niet. Die kan ik dan compenseren. Komt goed uit want met carnaval wil ik 2 dagen vrij, dus kan ik vast composeren met uren bereikbaarheidsdienst die ik nog heb en de andere uren haal ik dan met die ouderavonden wel weer in.
Vandaag ook weer druk geweest. Maar morgen lekker vrij. Dan maar de woningbouw bellen, want het water in de douche loopt slecht weg. Krijgen natte voeten en dat is niet fijn.
Het gaat er aankomende zaterdag toch van komen, we hebben een wandelroute van station Bussum- zuid, ongeveer 20 kilometer. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.
Mijn ouders brengen zoonlief naar het feestje en na het feestje wordt hij weer bij opa en oma afgeleverd als ik niet op tijd thuis ben. Daar wordt hij door zijn vader opgehaald. Uiteindelijk dus toch weer geregeld.
Nu maar hopen dat het droog is zaterdagmiddag, zodat we niet in de regen lopen.....
Ik hoef maar 2 zaterdagen kantinedienstg, maar ik rij natuurlijk ook nog elke uitwedstrijd mee. En dat is meestal vroeg hoor.... Aanokmende zaterdag moet hij ook al weer om 9 uur spelen, UIT. Daar wordt ik dan weer niet vrolijk van.
Ook weer naar kickboksen geweest met hem vanavond, heb inschrijfformulier maar mag het pas vanaf 1 februari in laten gaan. Ik zie nu al vooruitgang in techniek bij hem, erg leuk.
De meeste uren zijn gewoon onder werktijd scarlet, maar die ouderavonden inderdaad niet. Die kan ik dan compenseren. Komt goed uit want met carnaval wil ik 2 dagen vrij, dus kan ik vast composeren met uren bereikbaarheidsdienst die ik nog heb en de andere uren haal ik dan met die ouderavonden wel weer in.
Vandaag ook weer druk geweest. Maar morgen lekker vrij. Dan maar de woningbouw bellen, want het water in de douche loopt slecht weg. Krijgen natte voeten en dat is niet fijn.