Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Whaah, idd maar goed dat je niet naar de voetbal ben gegaan Dolphine! Lekker warm schaatsen kijken was nu echt een betere optie, haha. Ik ben wel benieuwd wat het weer eind van deze week gaat doen..zou de temperatuur echt omhoog gaan of zou het toch nog even blijven vriezen..

De kop is weer van de week af, net lekker spruitjes gegeten en verder heb ik echt niets te melden, haha. De baas was er (natuuurlijk) niet, dus over de vakantie weten we nog niets. Morgen hopelijk..

Voor mij een onverwachte korte dag vandaag. Mijn laatste afspraak werd afgebeld. Die moeder is onderuit gegaan en op een muurtje geklapt. Gekneusde ribben tot gevlog, dus afspraak maar even uitgesteld tot ze weer een beetje op de been is.

Die lieve knul van mij vroeg wanneer het valentijsdag is want hij wil voor zijn vriendinnetje een knuffelbeertje en kaart kopen. Schattig he..... IK smelt hier bijna van. Deze week dus even de stad in met hem.

Dit droge vriesweer zonder neerslag vind ik niet zo erg, wordt het tenminste niet zo glad, dus van mij mag dit wel even aanblijven.

Ik heb via veronica magazin 3 x 2 uur skieen of snowboarden besteld voor maar 20,=. Dat is inclusief materiaal huur. Aangezien zoonlief mijn kop eraf zeurt om eens te skieen leek dit me een mooie aanbieding. Kaarten zijn geldig tot eind oktober, dus we hebben ook nog even de tijd. Is wel in Den Haag, maar dat moet dan maar een keertje. best leuk voor een keer, al heb ik zelf niks met skieen, maar dat doe je voor je kind he....

Woensdag denk ook nog even naar het ijs met hem nu het nog kan. Voetbal voor zaterdag is al weer afgelast dus er zal woensdag ook geen trainen zijn neem ik aan.

Bah, wat was het berekoud zeg, buiten! Echt snijdend, heel anders dan bijv. gisteren. Brrr, ben echt blij binnen te zijn, alhoewel het hier nu ook nog niet echt aangenaam is.

Wat een leuke aanbieding Dolphine! Denk dat je daar je knul echt een heel groot plezier mee doet. En aaaaaaah, idd smelten ja, dat ie iets wil kopen voor zijn vriendinnetje..echt heel lief! Hier vroeger ook altijd volop Valentijnscadootjes (gekregen en om te geven) voor mijn knul toen ie die leeftijd had. Je zou toch denken dat ie die leefijd nu ook wel heeft, whoehaha, maar houdt zich verre van, lijkt het wel..

Over een paar weken (midden in de voorjaarsvakantie, hoe kunnen ze het zo plannen) naar Utrecht ivm een of andere werkgroep waar ze me voor gestrikt hebben..pffff. Gelukkig niet als enige van kantoor (tenminste...als de rest niet allemaal met vakantie is zeg!), wel als enige van onze groep. Eerst nu komende donderdag (tussen de middag, lekker dan) hier een overleg over op kantoor, mét lunch, da's dan wel weer lekker.

Helaas nog niets weer gehoord over de zomervakantie. Zou hij nu echt niet in de gaten hebben dan er een aantal mensen zijn die gewoon uitsluitsel moeten hebben, ook omdat ze weer me anderen rekening moeten houden, of moeten boeken oid..zo slordig weer, vind ik.

Afgelopen nacht wakker geworden met vreselijke buikpijn, echt niet leuk. Het trok niet vanzelf weg, dus op een gegeven moment maar een ibu genomen, die hielp gelukkig, maar heb na een uur of 2 niet echt meer geslapen. Bah, hoop dat ik vannacht beter slaap zeg. Gisteren nl ook al een om een uur of 3 wakker, moet niet gekker worden zeg. Heb nu nog wel een beetje last, maar niet zo erg als afgelopen nacht. Hopelijk waait het over....

Ohoh scarlet dat is niet goed al die slapeloze nachten. Hier gelukkig geen last van, wel zo'n zeurende hoofdpijn al de hele dag. Ook vervelend.

Mijn trainingsdagen zijn verzet naar donderdag ipv woensdag, erg fijn.

Ik had vanavond 10 minuten gesprek op school. Cognitief gaat alles goed gelukkig. Alleen is de klas momenteel erg onrustig en is er veel ruzie en mijn kind heeft het idee dat hij alles moet sussen of dat hij moet helpen en soms is dat niet zo handig, dus dan komt hij zelf in de problemen. Ik vind het lastig, hij doet het met de goede bedoelingen om een vriend te helpen, maar ondertussen wordt hij dan weer op het matje geroepen.

Nou ja, in ieder geval nog werk aan de winkel. De juf was verder tevreden over hem en hij heeft goed gescoord op de toetsen. Op 1 technisch lezen toets na, daar moesten ze woorden onderstrepen binnen 8 minuten ofzo, maar hij was niet op tijd klaar en daardoor dus onvoldoende, maar volgens de juf niks om me zorgen over te maken. geen achterstand of uitval, dus dat is fijn.

Pfoe, was even bang dat ik de laptop niet meer gebruiken kon (stroomkabel deed het niet meer), maar gelukkig hadden we nog de kabel van een oude (defecte) en die paste precies, gelukkig! Afgelopen nacht gelukkig weer goed geslapen, ook geen buikpijn meer, voel me weer helemaal top. Wat een slechte of korte nachtrust ook doet met een mens he..

Best moeilijk denk ik Dolphine, om je mannetje proberen uit te leggen dat hij niet altijd voor iemand in de bres hoeft te springen, terwijl hij het juist zo goed bedoelt allemaal. Het is natuurlijk erg rot dat hij dan mischien daardoor ook problemen krijgt, maar eigenlijk is het natuurlijk ook heel erg te prijzen, dat hij mensen niet aan hun lot over laat..echt lastig ja!

Wel heel fijn dat het lekker gaat, weer een bevestiging van dat je goed bezig bent. En hij natuurlijk ook goed bezig is, haha.

Fijn zeg, dat je trainingsdagen zijn verzet naar donderdag.

Hm, volgende week zaterdag gaan we met een groepje naar onze ex manager, erg gezellig natuurlijk maar dan is het WK schaatsen..slechte timing zeg...Vind ik toch wel erg jammer, dat ik daar van zoveel van mis. Nou ja, gelukkig nog de zondag!

Woehaha scarlet, wat een dillema. Gezellig op bezoek of wk schaatsen kijken.... Ik ga er waarschijnlijk ook weinig van zien, het is carnaval hier volgende week zaterdag. Je kan niet alles hebben he.

Vandaag had zoonlief een vriendje te spelen, de jongens wilden wel schaatsen, dus ik ben maar weer naar het ijs geweest. Nu wel gewoon hier op het dorp en dat was gezellig druk

Dat jochie zou om half 4 worden opgehaald, mar ik heb zijn moeder maar gebeld dat het wat later word. Ik heb hem tegen 5en naar huis gebracht en dat al vanaf half 1. haha

Vrijdagmiddag gaat zoonlief ook nog met school schaatsen, ze hebben mij weer gestrikt om mee te gaan.

Morgenochtend moeten we om half 9 in het ziekenhuis zijn voor de inspanningstest van zoonlief. Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat. We moeten wel vroeg weg in ieder geval, want we moeten naar utrecht.

Hoe is het vandaag in het ZH gegaan Dolphine? Ik hoop allemaal goed! Jij nog lekker weer naar het ijs geweest met de jongens, kmoet tot mijn schande bekennen ik nog steeds niet, hihi. Vanmiddag overleg gehad met de werkgroep en de 29e dus naar Utrecht. De baas gaat ook "gezellig" mee..En verder sowieso alleen maar mannen (4 in totaal) whoehaha! Ben benieuwd of hij dan anders is, als we zo'n dag op stap zijn.

Er wordt dan altijd zo overdreven gedaan over zo'n systeemverandering/verandering van werkwijze..Ik heb zoiets van gewoon doen en dan leer je het snelst, maar neeee, workshops over didactiek, hoe je moet omgaan met mensen die geen zin hebben om te veranderen etc. PFff! Alsof ik ze iets ga opdringen wat niemand wil! Ben je gek, daar ben ik niet voor!

Ik ben geen opleider, heb daar ook geen zin in, wil best mijn collega's straks vertellen hoe het ongeveer in elkaar zit, maar daar moet het toch ook echt bij blijven hoor. Schijnt nu ook nog dat wij de 1e presentatie al gemist hebben, omdat gezegd werd dat wij daar niet bij hoefden te zijn. Nu gaat manager proberen om wij die presentatie alsnog kunnen krijgen, bij ons op kantoor. Wat lekker (slecht) geregeld weer allemaal...Nou ja, laat het maar over me heen komen allemaal...

Jammer van de elfstedentoch he! Het heeft toch wel iets, vind ik, dat iedereen het er over heeft en hoopt dat..het verbroedert, zeg maar! Denk haast niet dat het er nog van gaat komen hoor...

Hmmm, ik baal als een stekker scarlet. Vanmorgen om half 8 vertrokken en keurig op tijd in het ziekenhuis, zijn we helemaal voor niks gekomen. Volgens de receptioniste vinden die inspanningstesten alleen op dinsdag plaats. Uhhh, ik heb toch echt een afspraak voor vandaag staan. gelukkig had ik de brief bij me waar het in stond, zodat ze kon zien dat de fout niet bij mij lag. Maar goed, stonden daar voor niks, hadden er afgelopen dinsdag moeten zijn volgens hun computer. Ik heb nog gevraagd waarom ze dindag niet even hebben gebeld toen we er niet waren, zodat we vandaag niet voor niks zo vroeg op pad hoefden, maar daar kon ze geen antwoord op geven.

Er restte niks anders dan een andere afspraak maken. Hij moet nu 21 februari, in de vakantie, weer om half 9. Lekker zo na de carnaval, maar goed is niet anders. We kregen nog een kop koffie en limonade en toen konden we weer naar huis.

Vanmiddag gewoon gewerkt, nog even 3 afspraken gehad, dus best nog druk. Daarna bij mijn ouders gegeten en nu zoonlief lekker op bed. Ik ga zo eerst maar eens douchen, vanmorgen wegens tijdgebrek (lees niet eerder op willen staan) nog niet gedaan.

Wat slordig van het ZH en wat superbalen voor jullie zeg!

En dan ook nog niets eens even gebeld..belachelijk. Als bij ons clienten zonder bericht niet verschijnen bellen we ze altijd. Maf hoor. Helemaal voor niks die kant op dus en over 2 weken nog een x en dan ook nog rond carnaval..heb je zin om zo vroeg op te staan ja!!

Gelukkig is het nu weekend! Prachtig weer he! Ik geloof morgen ook nog zo'n mooie dag, denk dat we dan toch echt wel een mooie ijsbaan gaan zoeken hoor!

Wil toch geschaatst hebben en het zou wel eens de laatste dag kunen zijn he..

Vanmiddag toen we weggingen op kantoor nog door ene dok uitgenodigd voor een lunch vrijdag over 2 weken, ter ere van afscheid van ex collega. Weer gezellig met het oude clubje (bijna dezelfden als waar we volgende week mee naar ex baas gaan), leuk! Ik ga es even een nieuwe was in de machine doen..helaas gaat het huishouden ook maar door he..haha

Wij zijn vanmiddag gezellig met school van zoonlief wezen schaatsen. Eerst met de hele bups, groep 3 tm 8 naar de schaatsbaan gelopen, daar alle kinderen geholpen met schoenen uit en schaatsen aan, school had koek en zopie verzorgt. Was een erg gezellige middag met veel ouders. OOk ouders die niet mee liepen maar wel naar het ijs kwamen. Erg leuk, moeten ze vaker doen zulke dingen.

Daarna heeft zoonlief nog bij een vriendje gespeeld en heb ik nog even gewerkt thuis. Morgen gaan we eerst oud papier wegbrengen, daarna de stad in voor verjaardagscadeautje en valentijnscadeautje. 's middags heeft zoonlief weer een kinderfeestje en wil ik even aan de wandel. Moet toch een beetje blijven oefenen.

Ik me toch lekker gegeten vanavond, vond een recept voor wintersalade. Rucola, een mengsel van spekjes, uien, champignons gebakken. Daar boven op biefstuk in reepjes. En het was heerlijk....... en vulde erg goed.

Ik vind het ook belachelijk dat het zh niet even gebeld heeft dinsdag. Ik bel ook altijd als clienten niet komen opdagen. Kijk een foutje is menselijk, zoals de afspraak verkeerd gemaakt, dat is tot daaraan toe, maar dan ook nog mensen voor niks laten komen, daar baal ik vreselijk van. Maar goed, gebeurd is gebeurd, het is niet anders.

Klinkt heerlijk Dolphine, die salade, ga ik zeker een keertje maken. Vandaag dan toch eindelijk wezen schaatsen, pff, was wel te merken dat ik al jaren niet meer op de schaatsen had gestaan zeg..ben benieuwd hoe het morgen met de spierpijn is.

Wel een hele mooie plek, daar waar wij vroeger, toen mijn knul nog klein was, naar het bos gingen, daar is een grote vijver en daar hadden ze prachtige banen gemaakt en we waren bijna de enigen. Onvoorstelbaar, maar wel fijn! Wat een ruimte en schitterend weer erbij, was echt even lekker. Nu wel moe zeg, niks meer gewend.

Heb je nog even lekker kunnen lopen? Jammer dat het zo gaat dooien he..had van mij echt nog even mogen blijven.

Hihi scarlet, dan had je misschien vorige week al moeten gaan schaatsen, dan had je er iets langer van kunnen genieten. Ik heb wel gelopen maar vond het koud vandaag, heb een rondje over de dijk gedaan. Daarna even met mijn moeder mee, die hebben mijn nichtjes te logeren en die wilden schaatsen. Maar ja mijn moeder kan met haar rug die kleine natuurlijk niet ondersteunen en mijn vader had niet zo veel zin, dus ik heb me weer laten strikken om mee te gaan

Ik heb weer een huisje op het oog. Iets duurder dan de vorige die ik gezien heb, dus maandag even met hypotheekadviseur overleggen of dat kan, Is in de wijk waar de school van zoonlief staat en veel van zijn vriendjes wonen. Aan een doodlopend hofje. Een hoekwoning met 3 slaapkamers. Zag er leuk en goed onderhouden uit, maar moet natuurlijk eerst kijken of ik het financieel kan redden.

Zoonlief had een leuk feestje. Ze hadden alleen om 4 uur al gegeten en het zwembad ging om 5 uur dicht. Dus toen hij thuis kwam had hij al weer trek. Heb dus de frituurpan voor hem aangezet, zelf had ik prei met ham en kaas uit de oven en daar had hij natuurlijk geen zin in.

Spannend Dolphine, hopelijk weet je snel of je het zou kunnen doen. Klinkt leuk in elk geval. Vandaag niet meer wezen schaatsen, mijn knul had te veel spierpijn, haha. Kmoet eerlijk zeggen dat ik er ook wel wat last van had hoor..Ik hoop niet dat het erg glad wordt vannacht en morgenochtend, bah.

Nu het dan toch gaat dooien kan het ook maar beter goed doorzetten en gelijk lente worden, vind je niet???

Het begon vanavond al met gladheid. Ik ben om half 6 de deur uitgegaan om zoonlief op te halen bij mijn nicht. Die is daar een dagje geweest, zij heeft een zoon van 12 en die jongens kunnen goed met elkaar. Ik ging hem ophalen en dan moet ik over de dijk, maar het ijzelde al toen. Dus kan behoorlijk glad worden vrees ik morgen.

Ik had de dvd van gooise vrouwen hier, omdatmijn knul een hele dag onder de pannen was. Ik had me helemaal verheugd op een midagje film, maar helaas mijn dvdspeler weigerde dienst. Alle voorfilmpjes geen probleem maar bij start film, ho maar..... Balen hoor.

Is mijn knul een weekend extra thuis, zie ik hem nog bijna niet. Wat is dat kind tocg druk he..... hahahaha

Hij heeft het in ieder geval leuk gehad en mocht daar mee eten. De volgende keer willen ze logeren hadden ze het al over. We zullen zien.

Morgen weer begin van nieuwe werkweek, nog 1 weekje dan heeft mijn knul al weer een week vakantie.

Woensdag heeft hij wederom een kinderfeestje en donderdag gaan we naar ajax- manchester. Beloofd dus nog een hoop leuke dingen komende week voor hem.

Heb jij nog last gehad van de gladheid Dolphine? Vanmorgen in de binnenstad hier een beetje, maar viel verder wel mee, maar ik geloof dat het op sommige plekken in het land toch verraderlijk glad was. Hier is alles bijna in 1 klap weg nu, in elk geval alle sneuuw en hele dikke lagen water op het ijs. Wat gaat dat dan toch snel ineens. Balen zeg, zit je helemaal klaar voor een leuke film..Misschien via je pc? Of via de Playstation van je knul? (die had ie toch, of niet?) Is ook gelijk een DVD speler.. Ja, je mannetje is maar druk, haha. Maar lekker hoor, zo'n druk sociaal leventje!

Vanmiddag werd school van zoonlief ontruimd (gelukkig was ie toen al thuis) ivm dreiging van (tenminste, dat heb ik net gelezen) een schietincident. Bah. Nu is de school weer vrijgegeven, maar verdere mededelingen doen ze niet, noch de school, noch de politie. Hmm, beetje dubbel gevoel over. Wie zegt dat de dreiging nu echt voorbij is? Er schijnt niemand aangehouden te zijn, dus hoe kunnen ze dat dan zeggen?

Ik hoop dat er nog wat meer nieuws bekend wordt vanavond.

Brr scarlet, dat lijkt me ook eng, dat zo'n school dan ontruimt moet worden enzo. Maar ze geven het echt niet zo maar vrij hoor, veiligheid boven alles. Dus als de dreiging niet echt weg is geven ze het ook niet vrij. Niemand opgepakt kan ook betekenen dat het vals alarm is he. Net zo als op schiphol vandaag.

Ik heb weinig last gehad van de gladheid, maar hoefde ook niet echt ver weg vandaag, dus viel alles mee.

Zoonlief vertelde dat hij vandaag weer niet had mogen mee gymen. Een jochie was het aan het uitagen, door te slaan en toen hij wilde weglopen raakte hij hem met zijn voet. De juf van groep 6/7 die pleinwacht had heeft dat gezien en toen kreeg zoonlief straf van haar. Ik vind het maar een raar verhaal, hij zegt dat hij zijn verhaal niet mocht doen en regels moest schrijven. Ik ga er morgen met hem achteraan bij zijn eigen juf, want als het zo gegaan is zoals hij zegt vind ik het erg onterecht en moeten ze dat andere kind eens aanpakken. Het zijn steeds dezelfde 3 die lopen te etterbakken en ik ben er wel een beetje klaar mee.

Ik heb ook contact opgenomen met de hypotheekadviseur. Het gaat moeilijk worden met dat huis, er moet flink wat van de vraagprijs af onderhandeld worden, want sinds 1 januari zijn de rentes weer veranderd. Pffff ik verdien om normaal te huren, dan val ik in de dure huren en om te kopen verdien ik niet genoeg. De maandlasten kan ik wel betalen, die zijn vaak nog lager dan ik aan huur betaal, maar ik kan dan toch geen hypotheek krijgen. Het is eigenlijk te gek voor woorden en ondertussen word je gedwongen om maar op die flat te blijven zitten.

En Dolphine, heb je nog met de juf gesproken? Het klinkt echt heel oneerlijk, zoals het nu gegaan is. Je knul wordt uitgedaagd en hij loopt er dus voor weg en krijgt dan alsnog de schuld? Belachelijk zeg.

Hoop dat je er uit kunt komen met zijn juf.

Staat dat huis al lang te koop? Zijn ze al gezakt met de vraagprijs? Wat een k*t regels zijn dat dan he, voor een hypotheek. Belachelijk, terwijl je dan misschien idd nog lagere maandlasten hebt als nu en nu moet dan wel gewoon kunnen (en kan, dat blijkt. Komt dat nu allemaal door de recessie, dat het zo lastig is voor starters? Idioot, want zij/jullie zijn toch de toekomst!

Het bleek dat er gisteren op school een concrete aanwijzing was gevonden dat er om 16.00 uur gisteren een schietpartij zou plaatsen en dat het een bedreiging in de persoonlijke sfeer betrof. Verder is er niets bekend gemaakt en heeft de politie de zaak in onderzoek. Ben benieuwd of we er ooit nog iets over horen. Bah, eng hoor.

Mijn knul is nu voor het eerst weer trainen, baalt er wel een beetje van, moet namelijk een behoorlijk eind fietsen, helemaal aan de andere kant van de stad en heeft eigenlijk geen idee waar het is. Hoop maar dat het goed gaat (heeft wel gps op zijn mobiel), want ook al is ie bijna 18, echt fijn dat ie langs buitenweggetjes moet fietsen in het donker vind ik het niet (en de pest is hij zelf ook niet). Zal dus erg blij zijn als hij rond 21.30 weer veilig thuis is..

En dan heeft ie geluksvogel morgen lekker vrij (elke woensdag vanaf nu) en heb ik mijn lange dag...blehhhh!!!!

Ik heb het samen met zoonlief tegen zijn juf gezegd en zij zou het in de pauze opnemen met die andere juf. Geen idee of dat ook gebeurt is, zoonlief wist dat niet. Maar daar ga ik dan wel van uit, heb duidelijk gemaakt dat ik het hier in ieder geval niet mee eens ben en zij was het met me eens.

Mijn knul heeft de kaart gegeven aan zijn vriendinnetje. Die vond het ook wel een beetje eng zo in zo'n volle klas. Maar zij had een tekening voor hem gemaakt, dus ook heel lief. Van een ander vriendinnetje van hem (daar speelt hij wel heel vaak mee), kreeg hij een briefje en daar stond in of hij wilde trouwen met haar. Hij heeft daar trouwens wel nee op geantwoord..... hahaha het is toch wat het met die meiden.

Het is inderdaad bijna onmogelijk als starter scarlet en niet alleen door de recessie, want de huizenprijzen zakken juist erg. Ik heb het nadeel dat ik alleenverdiener ben en als er wat met mij gebeurt valt de garantie dat ik kan aflossen weg. Dat is het hele drama. En door mijn salaris val ik buiten de sociale huurwoningen, dus betaal ik het volle pont. Je zou bijna minder gaan werken en verdienen, zodat ik daar wel recht op heb, maar dat is natuurlijk ook de oplossing niet.

En is je knul inmiddels al thuis? Viel het hem mee? Ik kan me nog herrineren dat je vorig jaar of 2 jaar geleden ook zo'n stukje had dat hij voor het eerst naar een nieuwe sporthal moest en niet wist waar het was. Weet je dat nog?
Oh trouwens scaret, dat huis staat nog geen 2 weken in de verkoop, dus erg zakken in de vraagprijs zit er voorlopig niet in. Heb ook even met mijn vader overlegd en besloten om even af te wachten, als het na een paar maanden nog te koop staat dan een gokje te wagen of ze in prijs willen zakken.

Haha, je hebt gelijk Dolphine, vorig jaar was dat, ook voor de zaaltraining. Alleen is het nu dus wéér in een andere sportzaal en nog verder weg (zal wel weer goedkoper zijn...). Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan, zijn GPS heeft hem keurig de weg gewezen.

Wel zeiknat, da's natuurlijk balen..

Het huis staat dus nog maar heel kort te koop? Idd hopen dat het niet snel verkocht gaat worden en dat ze dan gaan zakken..het zou haast wel moeten, want zo schijnt het toch te gaan tegenwoordig?

Echt balen he, als je qua salaris steeds net te veel verdient om er voordeel van te hebben..Net wat je zegt, je zou er haast minder om gaan werken..pfffff.

Haha, die knul van je ligt goed in de markt! Leuk hoor! Fijn dat je het hebt opgenomen met de juf, denk dat je ook maar van uit moet gaan dat ze het gaan opnemen met die andere juf en anders gewoon een volgende x, als er weer zoiets gebeurd, er weer iets van zeggen. Ondertussen is het weer hoog tijd om naar bed te gaan, morgen weer erg vroeg dag en een lange dag...

Zo al weer een dag voorbij.

Vanmorgen fanatiek wezen sporten, was een pittig pacourtje wat ie had uit gezet, heb nu al spierpijn.

Daarna met zoonlief in de stad een broodje gegeten en gaan shoppen. Dat kind groeit momenteel weer zo hard, en het was nog steeds uitverkoop. 2 spijkerbroeken, 3 shirts, een trui en een vest voor hem. voor 70,=. da's toch weer een koopje. Nu alleen nog schoenen. Die hadden ze hier niet in zijn maat (niet degene die hij wilde), dus daar gaan we volgende week nog even de stad voor in. En dan moet hij er voorlopig maar weer tegen kunnen.

Daarna mijn knul naar feestje gebracht en zoals je al van facebook hebt begrepen heb ik je tip opgevolgd en lekker languit op de bank naar gooise vrouwen gekeken. Daarna nog snel een stofzuiger door de toko heen gehaald.

Nu mentaal aan het voorbereiden. Moet morgen samen met collega's een presentatie houden over kinderen in echtscheidingssituaties. Deze presentatie is voor alle zorgeverlenende instellingen in de provincie. Afijn, het is een man of 30 die komen, dus best spannend.

Morgenavond met zoonlief naar ajax- manchester united. OOk leuk.

Oooo wat ben ik moe zeg..ik ga zo echt naar bed. Het was een lange en drukke dag, daarna nog boodschappen gedaan en nu wil ik alleen nog maar slapen, haha.

Flink kleren ingeslagen Dolphine, lekker hoor! En het is zeker geen geld, voor zoveel kleren. Heb je genoten van Gooise vrouwen? Die wil ik ook nog es zien, misschien een keer downloaden ofzo..Sterkte morgen, met jullie presentatie. En daarna natuurlijk veel plezier bij Ajax!

Welterusten!

Hoe is het gegaan met de presentatie Dolphine? Was je zenuwachtig? En nu bij de voetbal natuurlijk, veel plezier.

Zowaar zijn op het werk de vakanties geregeld. En we hebben nog onze zin gekregen ook. Betekent wel dat hij af moest stappen van 60% aanwezigheid, maar hij geeft ons het voordeel van de twijfel, pfff. Gelukkig heb ik nu lekker vroeg vakantie, was eerst weer heel laat (eind augustus tot begin sep) , maar nu gelukkig al begin juli.

Nog 1 dagje en dan weer lekker weekend!

Volgens mij ging de presentatie erg goed. Heb nog niet kunnen evalueren omdat ik aansluitend een hulpverleningsplan bespreking had. Ik zal het dus volgende week wel horen hoe de rest het vond gaan. We hebben ook evaluatieformulieren laten invullen, die moet ik ook nog bekijken. En nee, totaal geen last van zenuwen gehad, best gek eigenlijk, hihi.

Wat goed scarlet, dat het gelukt is met jullie vakanties. Hoera, weer een zorg minder.

Ik heb ook begin juli vakantie,als het goed is, maar dt zal niet zo'n probleem zijn denk ik.

Zoonlief heeft een topavond gehad bij het voetbal. Hij vond het geweldig om het grote manchester te zien voetballen. En ajax was ondanks het resultaat helemaal niet zo slecht. We waren ook om half 10 al thuis, dus toen kon hij meteen zijn bedje in. Maar hij heeft wel wat stoers te vertellen op school.

Ik ga ook zo mijn bedje in. Heb spierbijn in de buik en rugspieren van het sporten, op zich oke, want voelt alsof ik echt hard gewerkt heb daaraan. Maar morgen moet ik weer naar de sportschool en dan is het niet zo fijn.

Ik ben trouwens vanaf begin januari al 4 kilo kwijt. Nog 1 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht. Fijn is dat, al zal aankomend weekend niet echt positief bijdragen, woehaha.

Ja, je mannetje had zeker wat te vertellen op school! Is natuurlijk ook hartstikke gaaf, om dat te zien.

Hoe is het op de sportschool gegaan? Wat goed zeg, bijna 5 kilo kwijt..Lekker hoor! Ach, dat weekendje carnavallen zal toch wel meevallen? haha

Wauw, dat je niet zenuwachtig was..vind ik echt knap.

En het is vast en zeker hartstikke goed gegaan.

Begin je vandaag al met feesten? Veel plezier vast in elk geval!

Of moet je wachten tot je mannetje morgen wordt opgehaald?

Welke outfit is het dit x?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven