Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 25 januari 2012 om 22:37
Toch nog een andere planning voor zaterdag. We gaan lopen vanaf station driebergen. Ideaal dicht bij voor mij. En erg handig, die NS wandelroutes, zo kun je altijd overal aan de wandel en goed te bereiken.
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen.
De week is weer doormidden. Vanmorgen wezen sporten, boodschappen gedaan, cadeautje gekocht voor feestje van zoonlief zaterdag. Verder hier in huis weer bezig geweest, het houdt ook nooit op he.
Morgen weer werken en vrijdag ook.
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen.
De week is weer doormidden. Vanmorgen wezen sporten, boodschappen gedaan, cadeautje gekocht voor feestje van zoonlief zaterdag. Verder hier in huis weer bezig geweest, het houdt ook nooit op he.
Morgen weer werken en vrijdag ook.
donderdag 26 januari 2012 om 17:51
Hehe, hij doet het weer! Kwam er gisteren niet op, onderhoud geloof ik, maar hier ben ik weer hoor!
Vanmiddag na het werk gelijk naar de kapper gegaan, het zit weer helemaal naar mijn zin. Wat een verschil zeg, met de vorige x...Dat wordt nog wat als mijn kapster met zwangerschapsverlof gaat..nog geen goede vervanger daar gevonden!
Ik hoop voor je dat het een beetje droog blijft zaterdag Dolphine en dat het niet zulk weer is als vanmiddag! Tenminste, hier regent het echt al nonstop de hele middag. Niks an.
Dan is het toch ook de 1e x dat je je loopmaatje "in het echt" ziet? Hopelijk een klik! Heb je de woningbouw nog gehad?
Kan me goed voorstellen hoor, dat je het wel es zat bent dat vroege de deur uit op zaterdag..helemaal als het petweer is!
Zo rustig als het vd week was op het werk, zo'n gekkenhuis was het vandaag. Abnormaal gewoon, met van alles tegelijk bezig, chaos. Nou ja, morgen nog even doorbijten (kzit alleen) en dan weer heerlijk weekend.
Ik heb begrepen dat er op dit moment nog geen juniorenteam is bij honkbal, dus dat mijn knul weer gewoon bij de Heren gaat spelen. Vind ik stiekem niet erg, want dat betekent geen kantinedienst, hahaha (tenminste...als het net zo geregeld is als vorig jaar). Als het goed is zijn er nu wel ook een paar leeftijdsgenootjes van hem bijgekomen, dat maakt het voor hem natuurlijk ook weer een stuk leuker (jongens die hij al kent van de aspiranten, maar die het vorig jaar niet konden redden bij die grote kerels). Net weer even de financiën gedaan, pfff, wat vliegt het geld dan ook weer ineens weg he...BAH!!!
Mijn manager heeft me nog wel even gevraagd of het in orde was gekomen met salaris en was opgelucht dat het OK was. Toch weer een pluspuntje, haha.
donderdag 26 januari 2012 om 21:08
Ik had je al gemist gisteren, haha. Maar gelukkig ben je er weer.
Leuk voor je knul als er nog meer leeftijdsgenoten bijkomen zeg. Ik ben voor een pupil van me ook bezig met inschrijven voor honkbal in utrecht (domstad dodgers). Ken je die?
Ik een financiele meevaller, tenminste nog niet maar komt er aan. Had een beleggingsverzekering, eigenlijk 2, maar dat is een lang verhaal. Nu heb ik er 1 opgezegd vanwege die woekerpolissen en daar zit nog wel een aardig financieel centje aan vast. Is natuurlijk al van mij, maar kon ik voorheen niet bij voor 2038.... En staat het als alles goed gaat binnen enkele weken op mijn rekening.
Leuk vooruitzicht, zit toch met boeken van vakantie in mijn maag en dit geeft net wat meer lucht om dat te doen.
Ik ga zaterdag inderdaad mijn loopmaatje voor het eerst zien. Best spannend, maar leuk, ik heb er zin in.
Morgen nog een dagje werken, morgenochtend film terug kijken met een gezin en 's middags een huisbezoek, nog druk ook dus.
Leuk voor je knul als er nog meer leeftijdsgenoten bijkomen zeg. Ik ben voor een pupil van me ook bezig met inschrijven voor honkbal in utrecht (domstad dodgers). Ken je die?
Ik een financiele meevaller, tenminste nog niet maar komt er aan. Had een beleggingsverzekering, eigenlijk 2, maar dat is een lang verhaal. Nu heb ik er 1 opgezegd vanwege die woekerpolissen en daar zit nog wel een aardig financieel centje aan vast. Is natuurlijk al van mij, maar kon ik voorheen niet bij voor 2038.... En staat het als alles goed gaat binnen enkele weken op mijn rekening.
Leuk vooruitzicht, zit toch met boeken van vakantie in mijn maag en dit geeft net wat meer lucht om dat te doen.
Ik ga zaterdag inderdaad mijn loopmaatje voor het eerst zien. Best spannend, maar leuk, ik heb er zin in.
Morgen nog een dagje werken, morgenochtend film terug kijken met een gezin en 's middags een huisbezoek, nog druk ook dus.
vrijdag 27 januari 2012 om 16:59
Yeah, weekend! Lekker hoor! En na het weekend KOUD! Brrr, zijn we helemaal niet meer echt gewend!
Mijn knul heeft vanmiddag zijn eindgesprek op stage gehad, was helemaal prima en hij heeft het afgesloten met een "goed", top dus. Nu (voor zijn gevoel dan) pas echt vakantie, nog 2 weken. Ja, Domstad Dodgers ken ik wel, van naam dan he..
Ik heb ook zo'n beleggingsverzekering, zat er eerst ook over te twijfelen of ik die op zou zeggen, maar loopt volgend jaar al af en ik had er ook bericht over gekregen, dat er een compensatie komt ivm het woekergebeuren. Omdat dit die studieverzekering voor mijn knul is, laat ik het toch maar doorlopen nu. Maar lekker hoor, dat je dat geld dan gebruiken kunt voor je vakantie!
Sterkte morgenochtend, als je er weer vroeg uit moet voor de voetbal..
vrijdag 27 januari 2012 om 17:45
Ik heb er op 1 van of andere manier 2. Vraag me niet waarom. Heb besloten dat ik er 1 ga opzeggen en die ander laat ik lopen voor later. Als zoonlief ooit mocht gaan studeren..... Denk het niet, maar goed.
vcanmorgen gesport, huisbezoek gedaan en boodschappen gedaan. Ik ging vanmiddag mijn knul ophalen en toen moest ik even in gesprek met een juf. Niet zijn eigen juf maar een juf die gymles geeft aan deze klas. Gymles was helemaal uit de hand gelopen door een paar jongens, gelukkig had mijn knul daar niks mee te maken. Maar in alle tumult is buiten na het omkleden een vechtpartij ontstaan tussen een jongen en zoonlief. Nu blijkt die jongen gescholden te hebben met kanker, en daar is mijn knul van door het lint gegaan, omdat zijn oma ziek is. Afijn, goed uitgepraat met de juf, en afspraken gemaakt dat hij de volgende keer naar haar moet komen. Hij had zich al de hele ochtend ingehouden vanwege die andere klierders, dus hij had een heel kort lontje. Nu mogen deze jongens, waaronder ook zoonlief de komende week niet meegymen. Ze waren in hun boosheid alle 3 een andere kant op gelopen, dus juf in paniek. Pffff
Gelukkig viel het mee, die anderen waren brutaal geweest tegen de juf, hij gelukkig niet, alleen heel boos op die jongen.
Ik hoop dat dit een incident was,
Hij heeft weer een uitdnoging gekregen voor een feestje, en natuurlijk voor over 2 weken, als hij naar zijn vader moet. Toch eens overleggen of we een weekend kunnen ruilen zodat hij dat weekend hier is en het weekend daarna (carnaval) bij zijn vader. Duim, duim, duim...... Dat zal mij een hoop geregel schelen in ieder geval.
Scarlet gefeliciteert met je knul he. Goed gedaan van hem, maar ook wel een beetje wat jullie verwacht hadden toch?
Ik ga mijn knulletje maar weer eens van de training halen en zijn pizza in de oven doen. Voor mij witlof met ham en kaas uit de oven vanavond, hmmmmmm lekker
vcanmorgen gesport, huisbezoek gedaan en boodschappen gedaan. Ik ging vanmiddag mijn knul ophalen en toen moest ik even in gesprek met een juf. Niet zijn eigen juf maar een juf die gymles geeft aan deze klas. Gymles was helemaal uit de hand gelopen door een paar jongens, gelukkig had mijn knul daar niks mee te maken. Maar in alle tumult is buiten na het omkleden een vechtpartij ontstaan tussen een jongen en zoonlief. Nu blijkt die jongen gescholden te hebben met kanker, en daar is mijn knul van door het lint gegaan, omdat zijn oma ziek is. Afijn, goed uitgepraat met de juf, en afspraken gemaakt dat hij de volgende keer naar haar moet komen. Hij had zich al de hele ochtend ingehouden vanwege die andere klierders, dus hij had een heel kort lontje. Nu mogen deze jongens, waaronder ook zoonlief de komende week niet meegymen. Ze waren in hun boosheid alle 3 een andere kant op gelopen, dus juf in paniek. Pffff
Gelukkig viel het mee, die anderen waren brutaal geweest tegen de juf, hij gelukkig niet, alleen heel boos op die jongen.
Ik hoop dat dit een incident was,
Hij heeft weer een uitdnoging gekregen voor een feestje, en natuurlijk voor over 2 weken, als hij naar zijn vader moet. Toch eens overleggen of we een weekend kunnen ruilen zodat hij dat weekend hier is en het weekend daarna (carnaval) bij zijn vader. Duim, duim, duim...... Dat zal mij een hoop geregel schelen in ieder geval.
Scarlet gefeliciteert met je knul he. Goed gedaan van hem, maar ook wel een beetje wat jullie verwacht hadden toch?
Ik ga mijn knulletje maar weer eens van de training halen en zijn pizza in de oven doen. Voor mij witlof met ham en kaas uit de oven vanavond, hmmmmmm lekker
zaterdag 28 januari 2012 om 09:56
Hopelijk bij jullie ook een zonnetje Dolphine? Dan lijkt het wat aardiger weer, zo langs de lijn, haha en natuurlijk wel fijn om te lopen. Sterkte vandaag!
Ach ja, ik had ook wel verwacht dat het gesprek goed zou gaan en hij een goede beoordeling zou krijgenl Maar hij is dan zelf altijd nog bang dat er dan toch nog een (klein) ding gevonden zou worden waardoor er misschien nog iets over zou moeten ofzo.
Oe, dat was dus een ietsje uit de hand gelopen op school. Wel fijn dat ie dan toch niet brutaal wordt in zijn boosheid, naar de juf toe. Hij zal er wel van balen dat ie niet mee mag gymmen?
Wel balen eigenlijk, want hij doet het zelf hartstikke goed, maar raakt dan getriggerd lijkt het wel door anderen. Gelukkig heb je het goed kunnen uitpraten met de juf.
Hopelijk wil zijn vader wel een weekend ruilen zeg..dat zou voor jou een stuk makkelijker zijn, net in het carnavalsweekend. Denk dat hij dat toch niet viert?
Straks weer even mijn haar kleuren en misschien een cake bakken ofzo, heb daar wel zin in!
Fijne zaterdag!
Theetje, zie je al met angst en beven de vorst tegemoet, of is het huis al zo ver af dat dat niet zo heeeeel veel meer uitmaakt?
Hoe gaat ie eigenlijk??
zaterdag 28 januari 2012 om 11:05
Hier regende het vanmorgen, maar nu wel een voorzichtig zonnetje.
Vanmorgen voor niks vroeg opgestaan........ We kwamen aan bij de tegenpartij en toen hoorden we dat de wedstrijd afgelast was. Het veld was te slecht. lekker op tijd weer... grrr. Het is ruim een half uur rijden. Dus met z'n allen in de kantine een bakkie koffie gedronken en toen maar weer naar huis.
Straks een broodje eten met zoonlief, dan breng ik hem naar mijn ouders, die hem naar het feestje zullen brengen. En ga ik aan de wandel. Hopen dat het weer zo blijft......
Vanmorgen voor niks vroeg opgestaan........ We kwamen aan bij de tegenpartij en toen hoorden we dat de wedstrijd afgelast was. Het veld was te slecht. lekker op tijd weer... grrr. Het is ruim een half uur rijden. Dus met z'n allen in de kantine een bakkie koffie gedronken en toen maar weer naar huis.
Straks een broodje eten met zoonlief, dan breng ik hem naar mijn ouders, die hem naar het feestje zullen brengen. En ga ik aan de wandel. Hopen dat het weer zo blijft......
zaterdag 28 januari 2012 om 23:03
Mijn knulletje had niet helemaal zijn dag vandaag. Voetbal natuurlijk op een rot moment afgelast, daarna moest hij toch wel erg lang wachten tot het 2 uur was en tijd was voor het feestje.
Feestje was gelukkig leuk, maar om daarna met zijn vader mee te gaan werd een drama (zoals verwacht). Ik was blij dat ik al thuis was, zodat ik hem een beetje kon sturen. Hij stond in de keuken te mokken en wilde niet mee. Is voor zijn vader natuurlijk ook niet leuk. Maar ja, zo werkt het nu eenmaal bij hem, na een drukke dag kan hij moeilijk omschakelen. leve de ADHD.
Uiteindelijk ging hij na een half uurtje redelijk mee, hij liep zelf naar de auto al was het met een gezicht als een oorwurm, maar het is gelukt.
Carnaval is geregeld! Om weer zo'n drama te voorkomen blijft hij over 2 weken thuis als hij dat feestje heeft en dan gaat hij het carnavals weekend naar zijn vader. Ook pas na de optocht, maar dan wel voor 2 nachtjes.
Goed geregeld!!!
Ik voel het wel zeg die kilomters. Wilde eigenlijk nog op stap vanavond, maar heb er de puf niet voor. Heb heerlijk gedouched en gegeten en ben daarna de bank niet meer afgekomen, haha. Lekker wk sprint aan het kijken en een rustig avondje, ook niks mis mee.
Heb wel hoofdpijn, waarschijnlijk te weinig gedronken onderweg.
Gelukkig klikte het goed met die andere vrouw. Zelfde looptempo, best wel lekker de pas er in en ik wil nooit zo veel en lang stoppen onderweg, zij gelukkig ook niet.
De volgende afspraak is al gemaakt, zondag 26 feb, dan bij haar in de buurt zodat ik daarna meteen mijn knul kan ophalen. Zij woont in de zaanstreek vandaar.
Feestje was gelukkig leuk, maar om daarna met zijn vader mee te gaan werd een drama (zoals verwacht). Ik was blij dat ik al thuis was, zodat ik hem een beetje kon sturen. Hij stond in de keuken te mokken en wilde niet mee. Is voor zijn vader natuurlijk ook niet leuk. Maar ja, zo werkt het nu eenmaal bij hem, na een drukke dag kan hij moeilijk omschakelen. leve de ADHD.
Uiteindelijk ging hij na een half uurtje redelijk mee, hij liep zelf naar de auto al was het met een gezicht als een oorwurm, maar het is gelukt.
Carnaval is geregeld! Om weer zo'n drama te voorkomen blijft hij over 2 weken thuis als hij dat feestje heeft en dan gaat hij het carnavals weekend naar zijn vader. Ook pas na de optocht, maar dan wel voor 2 nachtjes.
Goed geregeld!!!
Ik voel het wel zeg die kilomters. Wilde eigenlijk nog op stap vanavond, maar heb er de puf niet voor. Heb heerlijk gedouched en gegeten en ben daarna de bank niet meer afgekomen, haha. Lekker wk sprint aan het kijken en een rustig avondje, ook niks mis mee.
Heb wel hoofdpijn, waarschijnlijk te weinig gedronken onderweg.
Gelukkig klikte het goed met die andere vrouw. Zelfde looptempo, best wel lekker de pas er in en ik wil nooit zo veel en lang stoppen onderweg, zij gelukkig ook niet.
De volgende afspraak is al gemaakt, zondag 26 feb, dan bij haar in de buurt zodat ik daarna meteen mijn knul kan ophalen. Zij woont in de zaanstreek vandaar.
zondag 29 januari 2012 om 16:54
Nou nou scarlet, je laat me momenteel wel helemaal alleen schrijven he? Ik moest ons weer van een heel eind weg plukken.
Vandaag ook een rustige zondag gehad. Heb spierpijn zeg..... oei, oei, onderrug, billen, bovenbenen. Echt even wennen hoor dat lopen, moet het echt vaker gaan doen anders gaat die vierdaagse niet lukken.
Vandaag bij mijn broer de klasieker gekeken. Wat een blamage weer. Tegen vvv verliest feyenoord en nu staan ze er opeens weer, zo bizar. En die Guidetti die de hele week ziek was, ik geloof er helemaal niks van.
Mijn broer gaat donderdag weer 3 weken op vakantie naar thailand, hem dus een goede vakantie gewenst.
Ben nu al aan het koken, want moet rond kwart voor 6 de deur uit om zoonlief op te gaan halen.
Lekker kippenpoot in de oven met gemengde groenten.
Vandaag ook een rustige zondag gehad. Heb spierpijn zeg..... oei, oei, onderrug, billen, bovenbenen. Echt even wennen hoor dat lopen, moet het echt vaker gaan doen anders gaat die vierdaagse niet lukken.
Vandaag bij mijn broer de klasieker gekeken. Wat een blamage weer. Tegen vvv verliest feyenoord en nu staan ze er opeens weer, zo bizar. En die Guidetti die de hele week ziek was, ik geloof er helemaal niks van.
Mijn broer gaat donderdag weer 3 weken op vakantie naar thailand, hem dus een goede vakantie gewenst.
Ben nu al aan het koken, want moet rond kwart voor 6 de deur uit om zoonlief op te gaan halen.
Lekker kippenpoot in de oven met gemengde groenten.
zondag 29 januari 2012 om 21:48
Grappig, een collega van me die ook de vierdaagse loopt is ook net weer begonnen met trainen en het was haar behoorlijk tegengevallen. Hoe is het met de spierpijn nu?
Gelukkig dat het klikt met je loopmaatje. Toch wel erg belangrijk, als jullie heel verschillend zouden zijn zou het toch anders zijn.
Goed geregeld zeg, met carnaval! Brrr, als het dan ook nog zo koud is..of kouder misschien nog wel...
Hoe was het met je ventje toen je hem ging halen? Weer helemaal bijgedraaid? En tjee, je broer weer met vakantie? Lekker leventje heeft ie zeg! Is ie niet net pas weer terug?
Brr, moet er nog even niet aan denken morgen weer vroeg op en dan door die kou zeg..Het is hier nu trouwens een beetje aan het sneeuwen. Wel heel fijntjes, maar toch..het sneeuwt! Had niet gedacht dat nog te mogen beleven deze winter, whoehaha! Komende week nog een overleg over de plannen die ze hebben qua huisvesting, intern zullen wij nl binnenkort moeten gaan verhuizen. Erg jammer, want wij zitten nu op een perfecte plek met zijn viertjes, dichtbij de artsen en ad'en en straks wrs een stuk verder van elkaar af, wat voor het werk helemaal niet zo praktisch is en een stuk minder gezellig, waarschijnlijk..nou ja, eerst maar es aanhoren hoe of wat en dan pas commentaar leveren...
zondag 29 januari 2012 om 23:24
Zoonlief was opzich wel goed te spreken en had het ook wel naar zijn zin gehad, al was hij niet razend enthousiast.
Hij vertelde in de auto wel dat hij het niet leuk vindt dat de nieuwe vriendin van zijn vader altijd overal bij is en hij dus nooit meer met zijn vader alleen is.
Tja moeilijk vind ik dit, want ik snap zoonlief heel goed, maar ben ik in de positie om er wat van te zeggen?
Ik vind ook dat zijn vader af en toe iets alleen met zijn zoon moet doen, ze zien elkaar toch al zo weinig en als zij er dan steeds bij is....
Zijn vader zei toen we in de auto waren tegen hem dat ie jaloers was...... Toen heb ik wel gezegd dat ik het wel begrijp en dat ik vind dat hij er rekening mee moet houden. Maar ik vind dit best lastig....
Hij vertelde in de auto wel dat hij het niet leuk vindt dat de nieuwe vriendin van zijn vader altijd overal bij is en hij dus nooit meer met zijn vader alleen is.
Tja moeilijk vind ik dit, want ik snap zoonlief heel goed, maar ben ik in de positie om er wat van te zeggen?
Ik vind ook dat zijn vader af en toe iets alleen met zijn zoon moet doen, ze zien elkaar toch al zo weinig en als zij er dan steeds bij is....
Zijn vader zei toen we in de auto waren tegen hem dat ie jaloers was...... Toen heb ik wel gezegd dat ik het wel begrijp en dat ik vind dat hij er rekening mee moet houden. Maar ik vind dit best lastig....
maandag 30 januari 2012 om 17:05
Hm, ja, best lastig.. Maar ik denk dat jij daar best iets over kunt zeggen hoor. Wel jammer dat ie het zelf niet inziet en het is dan natuurlijk nog maar de vraag of hij er iets mee doet, maar ik zou dat geloof ik wel doen. Eigenlijk zou hij de hint al moeten snappen, omdat je toch ook al gezegd hebt dat jij je knul begrijpt en vindt dat hij er rekening mee moet houden, maar dat zal dan wrs wel niet..Ik kan me het ook goed voorstellen van je knul hoor!
Het was (zacht gezegd) fris op het fietsje, brrr!!! Mijn handschoenen blijken toch niet echt tegen deze vrieskou op te kunnen, dus net nog maar even een dunner paar gehaald, kan ik ze beide aan..tss, is toch wat! Nu iig geval lekker binnen en de deur niet meer uit.
maandag 30 januari 2012 om 20:14
Woehaha scarlet, het is eigenlijk te gek ja, 2 paar handschoenen aan moeten. Het is wel eindelijk jouw weer he. Je hebt er lang op moeten wachten. Ik vond het ook koud vandaag, dus kan me voorstellen dat het op de fiets inderdaad erg koud was.
Ik hoop eigenlijk dat ex deze hint oppakt. Maar de komende 2 weken gaat zoonlief niet naar zijn vader, het weekend daarna zal ik wel van hem terug horen hoe het gegaan is. Als hij dan weer verteld dat zijn vriendin overal bij was en zich overal mee bemoeit, zoals zoonlief dat noemt, dan zal ik eens een goed gesprek aan wijden met ex.
Zucht..... jammer dat hij dit soort dingen dan niet zelf inziet zeg.
Mijn lieve mannetje heeft net een kopje thee voor mij en zichzelf gezet. Wat wordt hij toch groot he.
De voetbaltraining voor komende woensdag is ivm het weer al afgelast, vrijdag was nog niet zeker. Nu vindt ik het wel fijn dat hij dat kickboksen nog heeft morgen anders is het wel heel weinig bewegen voor hem. Hij mag deze week ook al niet meegymmen natuurlijk.
Ik zal de pleegouders van mijn pleegzoon even mailen of ze zijn schaatsen mee geven dan kan ik zaterdag naar de ijsbaan met de jongens.
Ik hoop eigenlijk dat ex deze hint oppakt. Maar de komende 2 weken gaat zoonlief niet naar zijn vader, het weekend daarna zal ik wel van hem terug horen hoe het gegaan is. Als hij dan weer verteld dat zijn vriendin overal bij was en zich overal mee bemoeit, zoals zoonlief dat noemt, dan zal ik eens een goed gesprek aan wijden met ex.
Zucht..... jammer dat hij dit soort dingen dan niet zelf inziet zeg.
Mijn lieve mannetje heeft net een kopje thee voor mij en zichzelf gezet. Wat wordt hij toch groot he.
De voetbaltraining voor komende woensdag is ivm het weer al afgelast, vrijdag was nog niet zeker. Nu vindt ik het wel fijn dat hij dat kickboksen nog heeft morgen anders is het wel heel weinig bewegen voor hem. Hij mag deze week ook al niet meegymmen natuurlijk.
Ik zal de pleegouders van mijn pleegzoon even mailen of ze zijn schaatsen mee geven dan kan ik zaterdag naar de ijsbaan met de jongens.
dinsdag 31 januari 2012 om 17:43
Ja, is wel mijn weer he! Alleen de sneeuw ontbreekt nog, hahaha.
Maar dat is weer slecht voor het ijs natuurlijk en ook niet fijn als je de weg op moet, of fietsen natuurlijk! Maar toch..hihi.
Ik denk haast wel dat trainen vrijdag ook niet doorgaat en de wedstrijd zaterdag ook niet, het veld is toch veel te hard en te gevaarlijk voor blessures? Of zou ie geen wedstrijd hebben?
Wel lekker dat ie nu toch zijn energie nog kwijt kan bij kickboksen en is ook lekker binnen! Pfoe, kvond het vandaag nog weer een tikkie kouder dan gisteren hoor..ook door de wind, denk ik. Ben weer blij binnen te zijn! Met dit weer krijg ik altijd extra zin in winterkost, lekkere stamppot, hachee, dat soort spul. Misschien morgen maar hachee dingen kopen, mmm, heb er echt zin in! Het gekke is, is dat er hier nog helemaal geen ijs ligt, op de gracht of waters waar ik langs fiets tenminste..maf hoor...maar ijsbaan zal wel al heel snel ok zijn denk ik..lekker, schaatsen! Misschien dan dit jaar eindelijk es?
Whoehaha, mijn knul zei al, jammer dat het altijd zo koud is als je schaatsen wil..duh....hahahaha
dinsdag 31 januari 2012 om 21:55
De gevoelstemperatuur is inderdaad een stuk kouder dan gisteren, maar dat komt door de koude wind. Ik hoop dat pleegzoon het weekend zijn schaatsen mee neemt, de ijsbaan zou vanavond open gaan hier, dus dan kunnen de jongens in het weekend mooi even schaatsen.
Winterkost lekker ja. Ik heb al andijvie in huis voor stamppot en erwtensoep, dus gaat goed komen. Lekker hoor. Ik heb ook nog rode kool dus misschien is hachee ook een goed idee ja, hmmm lekker.
Ik kreeg vandaag al een mailtje van de coach dat de training vrijdag niet doorgaat en de wedstrijd zaterdag waarschijnlijk ook niet, al houden ze nog een slag om de arm. Er werd vanavond wel door de groten getraind op het kunstgras, dus het kan wel. Ze vinden het alleen te koud voor de kinderen. Als ik eerlijk ben, ben ik er niet heel rauwig om hoor. Komt wel weer als het wat warmer wordt. Is voor de ouders ook leuker
Ik kreeg vandaag bericht dat ik een training moet volgen voor aandachtsfunctionaris kindermishandeling. Prima, maar nu is die training ingepland op de woensdag.... Dat is dan weer minder leuk, is toch mijn vaste vrije dag. Ik heb wel teruggemaild of het niet op een andere dag kan, maar dat zal wel niet. Balen, moet ik weer 5 woensdagen komen opdagen. Gelukkig geen hele dagen maar een dagdeel per keer, maar toch......
Presentatie van vanmorgen ging trouwens erg goed. Ik was helemaal niet nerveus en kon goed uit mijn woorden komen. Het team vond het ook boeiend, dus dat is fijn, ook weer achter de rug.
Winterkost lekker ja. Ik heb al andijvie in huis voor stamppot en erwtensoep, dus gaat goed komen. Lekker hoor. Ik heb ook nog rode kool dus misschien is hachee ook een goed idee ja, hmmm lekker.
Ik kreeg vandaag al een mailtje van de coach dat de training vrijdag niet doorgaat en de wedstrijd zaterdag waarschijnlijk ook niet, al houden ze nog een slag om de arm. Er werd vanavond wel door de groten getraind op het kunstgras, dus het kan wel. Ze vinden het alleen te koud voor de kinderen. Als ik eerlijk ben, ben ik er niet heel rauwig om hoor. Komt wel weer als het wat warmer wordt. Is voor de ouders ook leuker
Ik kreeg vandaag bericht dat ik een training moet volgen voor aandachtsfunctionaris kindermishandeling. Prima, maar nu is die training ingepland op de woensdag.... Dat is dan weer minder leuk, is toch mijn vaste vrije dag. Ik heb wel teruggemaild of het niet op een andere dag kan, maar dat zal wel niet. Balen, moet ik weer 5 woensdagen komen opdagen. Gelukkig geen hele dagen maar een dagdeel per keer, maar toch......
Presentatie van vanmorgen ging trouwens erg goed. Ik was helemaal niet nerveus en kon goed uit mijn woorden komen. Het team vond het ook boeiend, dus dat is fijn, ook weer achter de rug.
woensdag 1 februari 2012 om 13:21
OMG, het voelde vandaag wel als -20!!! Wel heel mooi weer natuurlijk én gezond, maar tjeezzzz.....Op de radio hoorde ik dat je eigenlijk wanten moet dragen, ipv handschoenen en aangezien ik op de fiets toch altijd koude vingers heb, ondanks handschoenen dus, nu toch maar een paar wanten gekocht dan, kijken hoe dat is..
Helemaal vergeten dat jullie kunstgras hebben Dolphine, dus het harde veld verhaal gaat dan niet op he, haha. Maar dat ze het te koud vinden voor die kids kan ik me wel voorstellen hoor (en wat denk van die arme ouders langs de lijn??!!), lekker hoor, als je niet zou hoeven.
Fijn dat de presentatie goed is gegaan, lekker dat dat weer achter de rug is.
Wel superbalen van die training op je vrije dag zeg..Ik vind sowieso dat wanneer dat soort dingen gepland zijn op een woensdag, dat niet slim. Vlgs mij is de woensdag (op de vrijdag na misschien) een dag waarop erg veel mensen (vrouwen vooral) parttime werken. Net zoiets als zoiets plannen in een schoolvakantie. Ook niet handig.
Morgen weer een overleg, over de huisvestingsplannen en over de zomervakantie (al). Schijnt een probleem te gaan worden, omdat ze een bezetting van minimaal 60% willen en de meesten van ons toch vastzitten aan de schoolvakanties. Ook een aantal die in de bouwvak moeten, dus gaat weer lekker!
Nu hoef ik niet te boeken oid en maakt het mij niet zoveel uit, maar wil toch wel heel graag liefst 3 weken in de schoolvakantie ergens. Wanneer maakt dan niet uit. We zullen het morgen wel gaan beleven (hij heeft al aangegeven dat er een probleem is nl). Kans zit er dus in dat je maar 2 weken kunt. Zou ik wel een beetje van balen, omdat dat naar mijn gevoel eigenlijk te kort is om echt het gevoel te hebben van er helemaal even tussenuit te zijn geweest, maar ja...als het zo is dan is het zo, natuurlijk.
Maar wel alleen als iedereen dan moet schipperen, zou het anders erg oneerlijk vinden.
Heb lekker alles voor hachee in huis gehaald, dus ga dat straks lekker opzetten, mmmmmm!!!
woensdag 1 februari 2012 om 19:37
Hmm, voor de 2e poging. Laptop heeft kuren. Is er 1 van het werk maar het ding doet raar. Bij mijn outlook geeft hj steeds aan dat inhoud gebokeerd wordt omdat die onveilig is. Op gewone pc is er niks aan de hand.
Net heb ik moeten afsluiten en opnieuw opstarten, vreemd.
Da's wel raar scarlet, nu al problemen rond de zomervakantie. Wij zijn verplicht om 3 weken achter elkaar op te nemen. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.
Ondanks dat we kunstgras hebben heeft de knvb besloten al het amateurvoetbal er uit de doen voor zaterdag. Joepie.... Lekker niet in de kou langs de lijn.
Zoonlief is erg rustig vandaag, hij had een vriendje te spelen en die hebben buiten gevoetbalt. Daarna even op de playstaion geweest en nu zit hij uit zichzelf te lezen! een stripboek welliswaar, maar toch. Woehaha, het moet niet gekker worden.
Net heb ik moeten afsluiten en opnieuw opstarten, vreemd.
Da's wel raar scarlet, nu al problemen rond de zomervakantie. Wij zijn verplicht om 3 weken achter elkaar op te nemen. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.
Ondanks dat we kunstgras hebben heeft de knvb besloten al het amateurvoetbal er uit de doen voor zaterdag. Joepie.... Lekker niet in de kou langs de lijn.
Zoonlief is erg rustig vandaag, hij had een vriendje te spelen en die hebben buiten gevoetbalt. Daarna even op de playstaion geweest en nu zit hij uit zichzelf te lezen! een stripboek welliswaar, maar toch. Woehaha, het moet niet gekker worden.
donderdag 2 februari 2012 om 17:08
Haaaii!
Oooo wat was het weer afzien vanmorgen op het fietsie..Nog even 1 dag doorbijten en dan even niet door de kou.
Lekker hoor Dolphine, dat je zaterdag niet hoeft!
Haha, dat was schrikken zeg, je ventje uit zichzelf aan het lezen! whahaha!
Hartstikke goed toch!
Vanmorgen dus overleg gehad en wij hebben daarna het voorstel neergelegd om niet zo strak vast te houden aan een 60% bezetting, want is haast onmogelijk dat dat aansluit bij onze wensen, maar een bezetting van 50% te hanteren en dan zouden er in de drukste periode van de schoolvakantie 4 bijna fulltimers zijn. Gelukkig stond hij er niet afwijzend tegenover en zou het gaan bekijken. Pff, hoop dat dat lukt, want anders ben ik pas erg laat (weer) aan de beurt en dan ook nog 1 week buiten de schoolvakantie. Heb ik helemaal geen trek in.
Nog even afwachten dus! Toch ook wel weer met m lopen dollen, kgeloof toch dat het een beetje begint te wennen, haha.
Wij waren benieuwd wat voor sterrenbeeld hij zou zijn, blijkt hij vissen te zijn, net als mijn knul. Vroeg of nu alles op zijn plek viel, heb m eerlijk gezegd nou nee, niet helemaal. hahaha, vissen zijn behoorlijk gevoelig en het lijkt juist alsof ie ons niet zo goed aanvoelt, tenminste, het duurt altijd even. Kan natuurlijk ook zijn dat hij zijn gevoelige kant verbergt, hihi.
Straks lekker weer hachee eten, mm, heb er alweer zin in.
Geloof dat er voor morgen sneeuw voorspelt wordt..hoop wel dat dat is nadat ik boodschappen heb gedaan...
donderdag 2 februari 2012 om 19:43
Ik heb vanmiddag al boodschappen gedaan. Er werd een afspraak afgebeld, dus heb van de gelegenheid gebruik gemaakt. Morgen nog 2 huisbezoeken, dus ook druk, dan kom ik er ook niet aan toe om nog boodschappen te doen.
Helaas loopt de actie van c1000 af en heeft zoonlief zijn boek nog lang niet vol. Daar baalt hij wel van, maar ja ik kan het ook niet helpen.
Dat zou toch fijn zijn scarlet, als dat gergeld zou kunnen worden op je werk.
Tja misschien wil hij zijn gevoelige kant op het werk gewoon niet laten zien. Kan ook niet echt als manager vind ik. Ik heb op mijn werk ook altijd een wat zakelijkere houding van prive.
Ik moest vandaag de overblijf doen. heb met plezier de kleuters gedaan. Hihi de laatste was om 12:45 pas klaar met eten en om 13:00 moesten ze al weer naar binnen, dus ik hoefde niet zo lang in de kou buiten te staan. (wel met voorbedachte rade geheel vrijwillig voorgesteld dat ik wel een keer bij de kleuters wilde).
Helaas loopt de actie van c1000 af en heeft zoonlief zijn boek nog lang niet vol. Daar baalt hij wel van, maar ja ik kan het ook niet helpen.
Dat zou toch fijn zijn scarlet, als dat gergeld zou kunnen worden op je werk.
Tja misschien wil hij zijn gevoelige kant op het werk gewoon niet laten zien. Kan ook niet echt als manager vind ik. Ik heb op mijn werk ook altijd een wat zakelijkere houding van prive.
Ik moest vandaag de overblijf doen. heb met plezier de kleuters gedaan. Hihi de laatste was om 12:45 pas klaar met eten en om 13:00 moesten ze al weer naar binnen, dus ik hoefde niet zo lang in de kou buiten te staan. (wel met voorbedachte rade geheel vrijwillig voorgesteld dat ik wel een keer bij de kleuters wilde).
donderdag 2 februari 2012 om 22:07
Ach ja Dolphine, is natuurlijk ook zo, dat ie op het werk anders is als privé. En dat ie een bepaalde afstand wil bewaren kan ik ook wel begrijpen. Met vorige manager hadden we dat eigenlijk al niet meer, waardoor het voor hem ook best lastig was om nieuwe/andere dingen door te voeren.
Hahaha slim hoor, dat je nu niet zo lang in de kou hoefde te staan. Maar groot gelijk, want brrrr! Lekker dat je al boodschappen hebt gedaan, hopelijk niets vergeten?
vrijdag 3 februari 2012 om 19:38
Wat een drama op de weg zeg vandaag.... Maar wel een mooi plaatje die sneeuw. Ik heb mijn huisbezoek van vanmorgen wel gedaan, toen begon het te sneeuwen en ben ik nog over de dijk naar huis gereden. Vanmiddag had ik ook nog een afspraak, maar net voordat ik weg wilde gaan belde die man me op dat ik maar lekker thuis moest blijven omdat het chaos en glad op de weg was. Achteraf ben ik er blij om, anders was ik nooit op tijd thuis geweest om mijn knul van school te halen.
Mijn knul is natuurlijk helemaal hieper de pieper van de sneeuw, hij geniet er met volle teuge van. Dat is mooi. Kou deert niet meer, hele dag in de koude sneeuw buiten, dus frisse lucht genoeg voor hem.
Pleegzoon is er ook nog niet, die zullen ook wel last hebben van de vertragingen op de weg. Ik wacht rustig af, hoef lekker de deur niet meer uit, de verwarming staat aan, gaat dus goed komen.
Mijn knul is natuurlijk helemaal hieper de pieper van de sneeuw, hij geniet er met volle teuge van. Dat is mooi. Kou deert niet meer, hele dag in de koude sneeuw buiten, dus frisse lucht genoeg voor hem.
Pleegzoon is er ook nog niet, die zullen ook wel last hebben van de vertragingen op de weg. Ik wacht rustig af, hoef lekker de deur niet meer uit, de verwarming staat aan, gaat dus goed komen.
vrijdag 3 februari 2012 om 23:52
Ja, prachtig he, die sneeuw! Maar op de weg was het idd niet goed te doen, hier ook niet hoor..Toen ik naar huis fietste vanmiddag sneeuwde het nog behoorlijk, dus ze hadden ook nog nergens geschoven, dat viel niet mee, ik voelde m'n fiets schuiven af en toe. Bij het boodschappen doen ben ik op de terugweg maar gaan lopen, met die zware tassen durfde ik het helemaal niet aan. Maar ja, nu die weggeschoven en half gesmolten sneeuw (door het strooien) weer gaat bevriezen, wordt het helemaal een ramp om te fietsen, ben ik bang, vooral omdat de fietspaden toch wel vaak vergeten worden..Nou ja, da's voor maandag! Wel erg fijn dat je vanmiddag niet weer de weg op hoefde Dolphine! En nu heeeeerlijk weekend!
Helaas heeft de manager ons plan afgekeurd, maar we geven nog niet op, hij ziet het gewoon niet, naar ons idee. En natuurlijk was ie er vandaag weer niet, zodat we weer moeten wachten tot volgende week. zucht. Lastig hoor, zo'n manager die er zo weinig is. Gaan jullie morgen nog schaatsen Dolphine? Ik ga ook es kijken waar er hier al goed geschaatst kan worden..moet er wel een baan goed geveegd zijn, anders is het wel een beetje eng,zie je niet waar het ijs slecht is, of waar een wak zit..brrrr!
zaterdag 4 februari 2012 om 20:56
Wij zijn wezen schaatsen ja vanmiddag. De jongens hebben eerst de hee ochtend gesleed hier in het park. Ondertussen ben ik even bij het ijs gaan kijken, maar toch maar besloten om niet op het echte natuurijs te gaan. Toch maar een schaatsbaan opgezocht. Er lag erg veel sneeuw op de gewone vijver en er waren wel veel mensen aan het schaatsen. Maar inderdaad ook wat jij al zei scarlet, je ziet door al die sneeuw de wakken niet en het ijs is ook niet overal veilig. Er wordt niet voor niks gewaarschuwd. Dat risico wilde ik niet nemen, dus lekker veilig op een ondergelopen skeelerbaan geschaatst. De jongens dan he, ik niet.
Ze zitten beiden erg te gapen, dus de hele dag spelen in de sneeuw en schaatsen is toch best vermoeiend hahaha.
Ik hou ook mijn hart vast voor maandag, dan begint de ellende op de weg weer. Ik heb zoonlief gisteren lopend van school gehaald en lopend bij een vriendje opgehaald. Kost iets meer tijd, maar is wel zo veilig.
Ze zitten beiden erg te gapen, dus de hele dag spelen in de sneeuw en schaatsen is toch best vermoeiend hahaha.
Ik hou ook mijn hart vast voor maandag, dan begint de ellende op de weg weer. Ik heb zoonlief gisteren lopend van school gehaald en lopend bij een vriendje opgehaald. Kost iets meer tijd, maar is wel zo veilig.
zondag 5 februari 2012 om 13:31
Ja, veiligheid voor alles hoor! Net nog op internet gekeken, maar alle vijvers etc. worden nog afgeraden hier. Ook al wordt er dan toch op geschaatst, ik wil dat riciso ook niet nemen hoor.
Maar de jongens dus heerlijk geschaatst, hebben ze ook lekker geslapen daarna? Dat moet haast wel , word je zo heerlijk rozig van, buiten zijn de hele dag.
Ik las dat er morgen ook weer kans op sneeuw is, hoop dat het meevalt. De weg ziet er hier wel goed uit, maar geen idee hoe het in de binnenstad is. De zijstraten hier kun je ook echt niet fietsen, daar is niets aan gedaan. Maar mooi weer is het wel he! Prachtig, die zon. Collega van mij heeft foto's op FB gezet van het ijs bij haar, zij woont aan een soort vijver en kan zo vanuit de tuin het ijs op..ideaal!! Kmoet eerlijk zeggen dat het de kou in gaan mij ook niet echt aantrekt nu, pff, watje!! Vroeger maakte me dat niets uit, maar ik merk dat ik nu zoiets heb van als het echt niet hoeft, dan liever niet...Tssss!!
zondag 5 februari 2012 om 16:42
Vanmorgen ook nog even lekker wezen schaatsen met de knullen. Daarna pannenkoeken gebakken voor ze en ze zijn nu al de hele middag buiten aan het sleeen. Prima geslapen ja, om 22:00 gingen ze naar bed tot vanmorgen 8 uur, kwart over 8, dus ik mag niet klagen. En een honger dat ze hebben van al dat buiten spelen. hahaha
Net kwamen mijn ouders ff aan voor een bakkie. Die waren aan de wandel geweest en zeiden dat hier in het stadspark ook volop geschaatst werd. De baan was ook bijna sneeuwvrij zeiden ze. Nou ja nog een nacht flink vriezen, zonder sneeuw op de baan, dan moet het toch onderhand kunnen?
Vanmorgen nog maar heel veilig een ondergelopen veldje opgezocht hoor.
Ik moest eigenlijk vanmiddag naar ajax-utrecht, maar ik vind het veel te koud om in het stadion te zitten. Brrr geen verwarming niks en het is echt een koude betonnen bak hoor. Nee ik sla een keer over, ik zit lekker bij de verwarming schaatsen te kijken. Ook leuk natuurlijk (en lekker warm).
En ajax heeft het slecht gedaan, dus niks gemist.
Net kwamen mijn ouders ff aan voor een bakkie. Die waren aan de wandel geweest en zeiden dat hier in het stadspark ook volop geschaatst werd. De baan was ook bijna sneeuwvrij zeiden ze. Nou ja nog een nacht flink vriezen, zonder sneeuw op de baan, dan moet het toch onderhand kunnen?
Vanmorgen nog maar heel veilig een ondergelopen veldje opgezocht hoor.
Ik moest eigenlijk vanmiddag naar ajax-utrecht, maar ik vind het veel te koud om in het stadion te zitten. Brrr geen verwarming niks en het is echt een koude betonnen bak hoor. Nee ik sla een keer over, ik zit lekker bij de verwarming schaatsen te kijken. Ook leuk natuurlijk (en lekker warm).
En ajax heeft het slecht gedaan, dus niks gemist.