Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 17 december 2013 om 18:51
He wat sneu voor je ventje ..Hoe ging het vandaag? Ik hoop dat ie donderdag genoeg is opgeknapt om toch het kerstfeest op school mee te kunnen maken. ha lekker zeg, jullie beider verjaardagen zo rond de feestdagen..Vieren jullie het tegelijk, zodat je er in 1 klap vanaf bent?:D
Heb je de kerstattentie inmiddels gekregen?
Morgen is er een bbq van het werk, maar ik heb me niet opgegeven.
Het is nogal uit de buurt, wat zou betekenen dat ik met iemand mee zou moeten rijden. Dat is geen probleem, maar dan ben je niet vrij om te gaan wanneer je wilt (en dat is dan vaak óf te vroeg, of te laat...voor mij vaak te vroeg, haha) en bovendien ben ik de laatste tijd gewoon echt moe s avonds en heb dan helemaal geen zin meer. Nu weet ik wel dat wanneer ik er eenmaal ben en lekker een drankje heb gehad het wel goed komt, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets ga missen. Hoorde wel van een aantal mensen dat ze het erg jammer vonden, da's natuurlijk altijd leuk om te horen.
Heb je de kerstattentie inmiddels gekregen?
Morgen is er een bbq van het werk, maar ik heb me niet opgegeven.
Het is nogal uit de buurt, wat zou betekenen dat ik met iemand mee zou moeten rijden. Dat is geen probleem, maar dan ben je niet vrij om te gaan wanneer je wilt (en dat is dan vaak óf te vroeg, of te laat...voor mij vaak te vroeg, haha) en bovendien ben ik de laatste tijd gewoon echt moe s avonds en heb dan helemaal geen zin meer. Nu weet ik wel dat wanneer ik er eenmaal ben en lekker een drankje heb gehad het wel goed komt, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets ga missen. Hoorde wel van een aantal mensen dat ze het erg jammer vonden, da's natuurlijk altijd leuk om te horen.
dinsdag 17 december 2013 om 22:08
Nee Scarlet, ik wordt 40 dit jaar. Er is iets voor me georganiseerd komende zaterdag. Ik krijg dus een verrassingsfeestje dit jaar. Dat vieren we apart.
Mijn knul gaat morgen weer naar school. Hij kon vanavond weer ruzie maken om zijn huiswerk. Dus dan kan hij morgen ook naar school. Is nog 3 halve dagen, dan heeft hij vakantie.
Ik ben vandaag niet op kantoor geweest, zo druk dat ik alleen maar onder weg ben geweest. Nog geen kerstattentie gehad dus. Ik hoop donderdag.
Mijn knul gaat morgen weer naar school. Hij kon vanavond weer ruzie maken om zijn huiswerk. Dus dan kan hij morgen ook naar school. Is nog 3 halve dagen, dan heeft hij vakantie.
Ik ben vandaag niet op kantoor geweest, zo druk dat ik alleen maar onder weg ben geweest. Nog geen kerstattentie gehad dus. Ik hoop donderdag.
woensdag 18 december 2013 om 18:35
Oe, spannend!! Wel heel erg leuk zeg, zo'n verrassingsfeestje!
heb je echt nog geen idee wat er te gebeuren staat?
En eindelijk duik jij ook de 40 in..broekie
Gelukkig is je knul weer aardig opgeknapt. Nog even doorzetten en dan vakantie! En jij ook he, lekker! Bij ons hoor ik veel mensen die last erg vrovan hun darmen, overgeven, diarree..brrr, niet fijn zo rond Kerst! Hier dan ook eindelijk de kerstkaarten geschreven en verstuurd, grrr, ik kom dan altijd 1 of 2 van die kerstzegels te kort he...En om daar dan weer zo'n heel vel voor te kopen..maar gewone postzegels zijn eigenlijk ook belachelijk duur he...1 euro, moet je es omrekenen..idioot gewoon. Morgen is het voor ons alweer payday (als het goed is). Erg vroeg dit jaar. Met de eindejaarsuitkering, dus dat is erg fijn!
heb je echt nog geen idee wat er te gebeuren staat?
En eindelijk duik jij ook de 40 in..broekie
Gelukkig is je knul weer aardig opgeknapt. Nog even doorzetten en dan vakantie! En jij ook he, lekker! Bij ons hoor ik veel mensen die last erg vrovan hun darmen, overgeven, diarree..brrr, niet fijn zo rond Kerst! Hier dan ook eindelijk de kerstkaarten geschreven en verstuurd, grrr, ik kom dan altijd 1 of 2 van die kerstzegels te kort he...En om daar dan weer zo'n heel vel voor te kopen..maar gewone postzegels zijn eigenlijk ook belachelijk duur he...1 euro, moet je es omrekenen..idioot gewoon. Morgen is het voor ons alweer payday (als het goed is). Erg vroeg dit jaar. Met de eindejaarsuitkering, dus dat is erg fijn!
woensdag 18 december 2013 om 21:29
Bij ons is het vrijdag payday. Lekker zo voor de feestdagen.
Mijn knulletje is gelukkig weer opgeknapt. Lekker naar school geweest vandaag en vanmiddag met zijn vriendje gespeeld. Ik moest ze wel zoeken toen hij naar huis moest, want heel handig zo'n mobiel. Maar dan moet hij hem natuurlijk wel aanzetten.....
Hij kreeg ook een uitnodiging voor 3 januari. Dus ik denk dat we een dag eerder uit Denenmarken komen, zodat hij wel naar het feestje kan.
Ook weer naar de fysio geweest. Er zit gelukkig vooruitgang in de stijfheid en de pijn.
Nu wel last trouwens, maar dat is altijd als ik bij de fysio ben geweest.
Morgen heeft mijn knul high tea op school. Dus moegenochtend even sandwiches kipfilet maken.
Mijn knulletje is gelukkig weer opgeknapt. Lekker naar school geweest vandaag en vanmiddag met zijn vriendje gespeeld. Ik moest ze wel zoeken toen hij naar huis moest, want heel handig zo'n mobiel. Maar dan moet hij hem natuurlijk wel aanzetten.....
Hij kreeg ook een uitnodiging voor 3 januari. Dus ik denk dat we een dag eerder uit Denenmarken komen, zodat hij wel naar het feestje kan.
Ook weer naar de fysio geweest. Er zit gelukkig vooruitgang in de stijfheid en de pijn.
Nu wel last trouwens, maar dat is altijd als ik bij de fysio ben geweest.
Morgen heeft mijn knul high tea op school. Dus moegenochtend even sandwiches kipfilet maken.
vrijdag 20 december 2013 om 15:52
hehe...hoeraaaa, lekker een weekje vrij! en jij zelfs 2 he Dolphine..heerlijk he! Pff, heb er zo'n zin in, het was weer superdruk vandaag, volgens mij wel alles goed kunnen afwerken en overdragen. Alleen dit weer zeg...dit is toch geen kerstweer!
Jammer hoor (al zullen velen het niet met mij eens zijn...haha)
Morgen je verrassingsfeestje, leuk! Is je knul ook blij lekker vakantie te hebben? heeft c. nu ook vakantie tot na nieuw jaar?
Jammer hoor (al zullen velen het niet met mij eens zijn...haha)
Morgen je verrassingsfeestje, leuk! Is je knul ook blij lekker vakantie te hebben? heeft c. nu ook vakantie tot na nieuw jaar?
vrijdag 20 december 2013 om 18:34
Wij hebben hier alle 3 vakantie. Eigenlijk alle 4 want pleegzoon wordt ook zo gebracht voor een extra weekendje.
Vandaag druk geweest, gewerkt, naar de huisarts geweest voor uitstrijkje ivm bevolkingsonderzoek. Naar de kapper geweest en boodschappen gedaan, ook al vast voor de kerst.
Het enige wat ik weet is dat ik morgen om 1 uur klaar moet zijn.
Gisterenavond kerstviering van school in de kerk gehad. Was best leuk.
Nu even lekker relaxen, want ook op het werk was het erg druk en veel stress bij gezinnen.
Mijn kerstpakket van dit jaar bestaat uit wel een hele doos bonbons. Wel van leonidas, maar toch vind ik het niet zo leuk. Zal wel in het kader van de bezuinigingen zijn.
Vanavond ga ik lekker helemaal niks meer doen. Finale van de voice kijken. Ik geloof dat C met zoonlief nog even op stap moeten samen.
Vandaag druk geweest, gewerkt, naar de huisarts geweest voor uitstrijkje ivm bevolkingsonderzoek. Naar de kapper geweest en boodschappen gedaan, ook al vast voor de kerst.
Het enige wat ik weet is dat ik morgen om 1 uur klaar moet zijn.
Gisterenavond kerstviering van school in de kerk gehad. Was best leuk.
Nu even lekker relaxen, want ook op het werk was het erg druk en veel stress bij gezinnen.
Mijn kerstpakket van dit jaar bestaat uit wel een hele doos bonbons. Wel van leonidas, maar toch vind ik het niet zo leuk. Zal wel in het kader van de bezuinigingen zijn.
Vanavond ga ik lekker helemaal niks meer doen. Finale van de voice kijken. Ik geloof dat C met zoonlief nog even op stap moeten samen.
zaterdag 21 december 2013 om 12:00
Heel veel plezier vandaag Dolphine! Ik hoop dat je een ontzettend leuke dag hebt.
Het is hier behoorlijk onstuimig, weer om binnen te blijven! Niet erg, lekker gezellig. Ik heb vorige week een foto van mijn knul en L. gemaakt (heb je misschien gezien op fb?), die heb ik net laten afdrukken (2x) en dan wil ik ze in een lijstje doen en aan L. en mijn knul geven. Mijn knul heeft alleen foto's met zijn vader van toen hij klein was en dit is dan toch wel (al voelt hij dat waarschijnlijk niet zo) erg leuk. Vooral later, denk ik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet op dit idee ben gekomen, maar dat mijn vriendin het opperde, maar ik vind het een superidee.
Het is hier behoorlijk onstuimig, weer om binnen te blijven! Niet erg, lekker gezellig. Ik heb vorige week een foto van mijn knul en L. gemaakt (heb je misschien gezien op fb?), die heb ik net laten afdrukken (2x) en dan wil ik ze in een lijstje doen en aan L. en mijn knul geven. Mijn knul heeft alleen foto's met zijn vader van toen hij klein was en dit is dan toch wel (al voelt hij dat waarschijnlijk niet zo) erg leuk. Vooral later, denk ik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet op dit idee ben gekomen, maar dat mijn vriendin het opperde, maar ik vind het een superidee.
zondag 22 december 2013 om 12:38
Ik vind het ook een superidee voor je knul scarlet. Wat leuk. Dat gaat hij vast waarderen als hij later groot is,hahaha hij is natuurlijk al groot,maar toch.
Ik heb een superdag gehad gisteren en ben verschikkelijk verwend. Om 1 uur kwamen mijn ouders,broers en schoonzus hierheen en toen kreeg ik een nieuwe fiets van de hele familie.Echt een mooie stevige gazelle opoe fiets met handremmen en zo'n rek voorop met een mand. Breed stuur, breed zadel, ik ben er echt zo blij mee.
En dat was nog maar het begin, we zijn daarna naar onze stamkroeg gegaan. Alwaar gedurende de middag familie,vrienden en collega's binnen druppelden. Zo'n mannetje of 50. Ik vond het zo leuk,een hele kroeg vol en allemaal voor mij. Ik kreeg van iedereen geld omdat ik aan het sparen was voor een fiets... Haha nu ikde fiets al heb is er vast wel een andere leuke bestemming voor het geld.
Het duurde tot ongeveer 6 uur, daarna zijn we nog met 12 man gaan eten ergens.
Na het eten stond mijn beste maatje uit amsterdam ineens nog op de stoep. Zo leuk.... We zijn thuis dus nog even door gegaan.
Ik heb echt een superdag gehad.Had mijn mannetje goed geregeld.En mijn knul wist alles,maar heeft gewoon al die tijd zijn mond gehouden. OOk heel knap.
Vanmorgen vroeg is pleegzoon weer opgehaald, die moest naar zeeland voor de verjaardag van zijn broertje die daar woont. Mijn knul is net ook opgehaald door mijn broertje, die gaat daar een nachtje logeren en wordt daar morgen opgehaald door zijn vader.
Wij hebben dus vanaf nu een kindloze week.....
Vanavond neem ik C mee naar de Hobbit. als bedankje voor alles. Gelukkig kon ik nog kaartjes reserveren.
Ik heb een superdag gehad gisteren en ben verschikkelijk verwend. Om 1 uur kwamen mijn ouders,broers en schoonzus hierheen en toen kreeg ik een nieuwe fiets van de hele familie.Echt een mooie stevige gazelle opoe fiets met handremmen en zo'n rek voorop met een mand. Breed stuur, breed zadel, ik ben er echt zo blij mee.
En dat was nog maar het begin, we zijn daarna naar onze stamkroeg gegaan. Alwaar gedurende de middag familie,vrienden en collega's binnen druppelden. Zo'n mannetje of 50. Ik vond het zo leuk,een hele kroeg vol en allemaal voor mij. Ik kreeg van iedereen geld omdat ik aan het sparen was voor een fiets... Haha nu ikde fiets al heb is er vast wel een andere leuke bestemming voor het geld.
Het duurde tot ongeveer 6 uur, daarna zijn we nog met 12 man gaan eten ergens.
Na het eten stond mijn beste maatje uit amsterdam ineens nog op de stoep. Zo leuk.... We zijn thuis dus nog even door gegaan.
Ik heb echt een superdag gehad.Had mijn mannetje goed geregeld.En mijn knul wist alles,maar heeft gewoon al die tijd zijn mond gehouden. OOk heel knap.
Vanmorgen vroeg is pleegzoon weer opgehaald, die moest naar zeeland voor de verjaardag van zijn broertje die daar woont. Mijn knul is net ook opgehaald door mijn broertje, die gaat daar een nachtje logeren en wordt daar morgen opgehaald door zijn vader.
Wij hebben dus vanaf nu een kindloze week.....
Vanavond neem ik C mee naar de Hobbit. als bedankje voor alles. Gelukkig kon ik nog kaartjes reserveren.
zondag 22 december 2013 om 14:14
Het klinkt geweldig! Wat een superleuk idee van C. En heerlijk zeg, een kerel die zulke initiatieven neemt! Die moet je houden
hihi
supergaaf die fiets zeg en lekker hoor, nu kun je iets anders verzinnen voor je verjaardagsgeld. Wat lekker dat jullie nu een week samen hebben en daarna nog naar Denemarken..life is good!
Ja, de Hobbit, willen wij ook nog zien.
Net alvast wat boodschappen gedaan, morgen samen met mijn knul nog een x en dan moet het goed zijn. Veel Serious Request op staan, heerlijk zo lekker vrij.
supergaaf die fiets zeg en lekker hoor, nu kun je iets anders verzinnen voor je verjaardagsgeld. Wat lekker dat jullie nu een week samen hebben en daarna nog naar Denemarken..life is good!
Ja, de Hobbit, willen wij ook nog zien.
Net alvast wat boodschappen gedaan, morgen samen met mijn knul nog een x en dan moet het goed zijn. Veel Serious Request op staan, heerlijk zo lekker vrij.
zondag 22 december 2013 om 20:51
Nou Scarlet, dat initiatief nemen is wel een dingetje hoor. Ik heb hem een goede voorzet gegeven. Er moeten op het allerlaatste moment nog dingen geregeld worden waarvan ik denk: dat had toch al lang geregeld kunnen zijn? Maar ik klaag niet hoor, hij heeft het uiteindelijk wel gedaan.
Ik hoef de hobbit niet zo nodig te zien, vind er eigenlijk geen bal aan. Maar ik ga voor hem.
Ik hoef de hobbit niet zo nodig te zien, vind er eigenlijk geen bal aan. Maar ik ga voor hem.
maandag 23 december 2013 om 14:52
haha, ja, dat weet ik nog van de vorige x, dat the Hobbit niet jouw film was. Hoe was ie uiteindelijk?
Oh ja, en gefeliciteerd he! Vandaag dan de echte dag..vond je knul het niet jammer er niet te zijn op je verjaardag? Ach, jullie hebben het natuurlijk al gevierd.
nee, niet klagen hoor! Hij heeft het toch maar gedaan en hoe etc, ach, dat is zijn probleem..
De boodschappen zijn binnen, hopelijk niets vergeten. Ik wil echt niet nog een x zeg..Gelukkig ging mijn knul mee, da's echt fijn dat hij nu ook lekker mee kan sjouwen.
Het schijnt morgen behoorlijk onstuimig weer te worden, lekker om thuis te hangen. het wordt hier nu trouwens ook donker zeg.
Ik weet niet of dat een bui is of dat het gewoon al donker wordt..tsss, nog niet eens 15.00 uur!.
Oh ja, en gefeliciteerd he! Vandaag dan de echte dag..vond je knul het niet jammer er niet te zijn op je verjaardag? Ach, jullie hebben het natuurlijk al gevierd.
nee, niet klagen hoor! Hij heeft het toch maar gedaan en hoe etc, ach, dat is zijn probleem..
Het schijnt morgen behoorlijk onstuimig weer te worden, lekker om thuis te hangen. het wordt hier nu trouwens ook donker zeg.
Ik weet niet of dat een bui is of dat het gewoon al donker wordt..tsss, nog niet eens 15.00 uur!.
maandag 23 december 2013 om 20:31
Tja wat kan ik zeggen Scarlet, C vond de film fantastisch (zijn woorden). Dus zeker de moeite waard.
Vanmiddag kwamen de buren nog even op de koffie en mijn ouders. Was gezellig.
Vanmorgen de laatste boodschappen gedaan, op mijn nieuwe fiets. Wel fijn want parkeren was geen doen. Ik geloof dat ik nu alles in huis heb.
Zoonlief belde nog even, die heeft het naar zijn zin gehad en is nu lekker bij papa. Ik geloof niet dat hij het heel erg vond dat hij er vandaag niet bij was. Er was verder toch niet veel speciaals vandaag.
Nu ga ik lekker rustig met een bakkie koffie languit op de bank voor een rustig avondje.
Vanmiddag kwamen de buren nog even op de koffie en mijn ouders. Was gezellig.
Vanmorgen de laatste boodschappen gedaan, op mijn nieuwe fiets. Wel fijn want parkeren was geen doen. Ik geloof dat ik nu alles in huis heb.
Zoonlief belde nog even, die heeft het naar zijn zin gehad en is nu lekker bij papa. Ik geloof niet dat hij het heel erg vond dat hij er vandaag niet bij was. Er was verder toch niet veel speciaals vandaag.
Nu ga ik lekker rustig met een bakkie koffie languit op de bank voor een rustig avondje.
woensdag 25 december 2013 om 21:53
Kon jij gisteren ook niet inloggen scarlet? Bij mij lukte het in ieder geval niet.
Vandaag een lekker kerstdiner gekookt thuis voor mezelf, c en mijn broer. Eerst een garbalen cocktail, daarna soepje. Als hoofdgerecht, gevulde rollade, varkenshaas met champions roomsaus, sperzibonen in katenspek, witlof uit de oven en 2 soorten gegartineerde aardappels. Nog ijs toe en nu aan de koffie en uitbuiken.
Jullie ook lekker genoten vandhet kerstdiner?
Vandaag een lekker kerstdiner gekookt thuis voor mezelf, c en mijn broer. Eerst een garbalen cocktail, daarna soepje. Als hoofdgerecht, gevulde rollade, varkenshaas met champions roomsaus, sperzibonen in katenspek, witlof uit de oven en 2 soorten gegartineerde aardappels. Nog ijs toe en nu aan de koffie en uitbuiken.
Jullie ook lekker genoten vandhet kerstdiner?
donderdag 26 december 2013 om 09:51
Ja,ik had hetzelfde probleem Dolphine.
Ik zag de foto's op fb, leuk en lekker! Wij hebben (natuurlijk, haha) gegourmet. Het was heerlijk en als toetje lekker bananenijs met kleine bananenglaceetjes,chocoladesaus en slagroom.
Vandaag wordt een van alles wat dagje. Niet echt eten, maar meer allerlei hapjes, toastjes etc.Het is een rustige Kerst voor ons dit jaar, niet erg hoor. Ik denk dat L. nog wel langs komt, maar verder niemand. Mijn broer had net afgelopen week zijn schoonmoeder naar het verpleeghuis verhuisd en dat was erg verdrietig, dus zij waren niet zo in een kerststemming. Dit is ook wel relaxed Ik ga zo eerst de boel hier nog even losgooien, erg lekker dat gourmetten, maar die lucht blijft toch wel hangen he..
zaterdag 28 december 2013 om 14:43
We vieren hier oud en nieuw ja. Na een lange dag in de auto gisteren waren we hier rond 20:00 uur.
Eerst moest zoonlief opgehaald worden bij zijn vader.
Net hebben we vuurwerk gescoord voor mijn knul. Veel te veel, maar goed het zijn zijn eigen centen.
Waar hij eerst helemaal geen zin had om hier heen te gaan, heeft hij het nu toch wel naar zijn zin.
Het blijft natuurlijk een beetje vreemd, bij vreemden in huis, maar het is oke.
Jij ook vast fijne jaarwisseling.
Eerst moest zoonlief opgehaald worden bij zijn vader.
Net hebben we vuurwerk gescoord voor mijn knul. Veel te veel, maar goed het zijn zijn eigen centen.
Waar hij eerst helemaal geen zin had om hier heen te gaan, heeft hij het nu toch wel naar zijn zin.
Het blijft natuurlijk een beetje vreemd, bij vreemden in huis, maar het is oke.
Jij ook vast fijne jaarwisseling.
maandag 30 december 2013 om 23:55
Ha, ik zag de foto's op fb van je knul met het vuurwerk. Hij hoeft zich niet te vervelen! Mag het daar ook alleen morgen worden afgestoken of al eerder? Ondanks dat het hier nog niet mag wordt er (natuurlijk) al volop geknald. Onverwacht ben ik morgen toch lekker vrij! Hoera! Ik werk dan wel vrijdag tot 17.00 uur, heb me min of meer "opgeofferd" met de voorwaarde dus dat ik dan morgen of donderdag vrij zou willen. Fijn, hoef ik niet door het vuurwerkgeknal te fietsen. Dat betekent dus ook dat ik morgen toch nog maar oliebollen ga bakken. Ik was van plan om gewoon wat te halen, maar mijn knul was zwaar teleurgesteld (vindt zelfgebakken veel lekkerder) en omdat ik nu toch thuis ben..
Nogmaals een fijne jaarwisseling en nog veel plezier!
Nogmaals een fijne jaarwisseling en nog veel plezier!
donderdag 2 januari 2014 om 20:37
We zijn weer thuis! Jij ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad?
Mijn knul heeft genoten. Hij mocht oudejaarsdag de hele dag afsteken en nieuwjaarsdag ook. Maar dat hebben we hem niet verteld, haha. Dus hij heeft alles keurig opgemaakt. En het was mooi vuurwerk moet ik zeggen, althans de pijlen en potten.
Vanmorgen zijn we om 10 uur weggereden, om half 8 vanavond waren we thuis. De wasmachine staat al aan.
Morgenochtend om 8 uur wordt de nieuwe cv ketel geplaatst, want op de ochtend van vertrek hadden we geen warm water.
En deze is sowieso aan vervanging toe, dus we waren er al voor aan het sparen.
Zie net dat Nova Zembla komt nu. Lekker bankhangen en tv kijken dus.
Mijn knul heeft genoten. Hij mocht oudejaarsdag de hele dag afsteken en nieuwjaarsdag ook. Maar dat hebben we hem niet verteld, haha. Dus hij heeft alles keurig opgemaakt. En het was mooi vuurwerk moet ik zeggen, althans de pijlen en potten.
Vanmorgen zijn we om 10 uur weggereden, om half 8 vanavond waren we thuis. De wasmachine staat al aan.
Morgenochtend om 8 uur wordt de nieuwe cv ketel geplaatst, want op de ochtend van vertrek hadden we geen warm water.
En deze is sowieso aan vervanging toe, dus we waren er al voor aan het sparen.
Zie net dat Nova Zembla komt nu. Lekker bankhangen en tv kijken dus.
vrijdag 3 januari 2014 om 19:39
Welkom terug weer! En nog een heel gelukkig en gezond 2014!
haha slim om niet te zeggen dat hij zo lang mocht afsteken! Hij was helemaal in zijn nopjes zeker?
Hoe is het met de nieuwe cv ketel? alles goed verlopen?
Ook wel lekker om weer thuis te zijn, denk ik?
Ik moet de kerstboel nog opruimen, maar dat doe ik vandaag niet meer hoor! Tot 5 uur gewerkt en toen in de gietregen en onweer boodschappen gedaan, ik doe helemaal niets meer nu, haha.
Ik zie nu in het nieuws hoeveel sneeuw er in amerika op sommige plekken ligt..Nou...ik heb dat liever dan deze narigheid hoor..echt waar!
haha slim om niet te zeggen dat hij zo lang mocht afsteken! Hij was helemaal in zijn nopjes zeker?
Hoe is het met de nieuwe cv ketel? alles goed verlopen?
Ook wel lekker om weer thuis te zijn, denk ik?
Ik moet de kerstboel nog opruimen, maar dat doe ik vandaag niet meer hoor! Tot 5 uur gewerkt en toen in de gietregen en onweer boodschappen gedaan, ik doe helemaal niets meer nu, haha.
Ik zie nu in het nieuws hoeveel sneeuw er in amerika op sommige plekken ligt..Nou...ik heb dat liever dan deze narigheid hoor..echt waar!
vrijdag 3 januari 2014 om 20:30
Ik heb de kerstboel maar wel al opgeruimd. De nieuwe cv ketel is geplaatst en alles werkt. Die man had toch de hele ochtend werk. Daarna boodschappen gedaan en aangezien de zolder een zooitje was na het plaatsen is C daar begonnen met stofzuigen. Ik ondertussen de bedden verschoont en kerstspullen opgeruimd.
Zoonlief had de hele middag een feestje en is wezen zwemmen. Die heeft een leuke middag gehad.
Ik zelf ben vandaag voor de laatste keer bij de fysio geweest. Alles werkt weer naar behoren, dus dat is fijn.
Nu een lekker rustig avondje. Hier barstte het noodweer ook los eind van de middag, het was kort maar erg hevig. Inmiddels is het nu weer rustig.
Zoonlief had de hele middag een feestje en is wezen zwemmen. Die heeft een leuke middag gehad.
Ik zelf ben vandaag voor de laatste keer bij de fysio geweest. Alles werkt weer naar behoren, dus dat is fijn.
Nu een lekker rustig avondje. Hier barstte het noodweer ook los eind van de middag, het was kort maar erg hevig. Inmiddels is het nu weer rustig.
zaterdag 4 januari 2014 om 16:42
Fijn dat je klaar bent met fysio. Mag je nu ook weer volop sporten?
Zoals gezegd de kerstboel vandaag opgeruimd, hmm, toch wel weer kaal hoor. Toch ook wel gek, we hebben nog helemaal geen winter gehad (jammer genoeg), maar heb nu ook zoiets van "laat die lente maar komen". haha, wie weet wat er allemaal nog op ons padje komt! Verder een relaxed dagje, de was, stofzuigen en dweilen en nu darts kijken..huppetee van het ene kampioenschap naar het andere
Zoals gezegd de kerstboel vandaag opgeruimd, hmm, toch wel weer kaal hoor. Toch ook wel gek, we hebben nog helemaal geen winter gehad (jammer genoeg), maar heb nu ook zoiets van "laat die lente maar komen". haha, wie weet wat er allemaal nog op ons padje komt! Verder een relaxed dagje, de was, stofzuigen en dweilen en nu darts kijken..huppetee van het ene kampioenschap naar het andere
zaterdag 4 januari 2014 om 18:52
Vanmorgen eindelijk mijn knul zo ver gekregen om naar de kapper te gaan. Hij ziet er weer een beetje toonbaar uit.
Mijn vriendin kwam onverwacht een bakkie thee drinken.
Verder lekker niks gedaan vandaag, behalve 1 was opgevouwen en 1 opgehangen.
Luie zaterdag hier.
Wel lekker boerenkool gegeten, maar de winter is inderdaad ver te zoeken.
Mijn vriendin kwam onverwacht een bakkie thee drinken.
Verder lekker niks gedaan vandaag, behalve 1 was opgevouwen en 1 opgehangen.
Luie zaterdag hier.
Wel lekker boerenkool gegeten, maar de winter is inderdaad ver te zoeken.
zondag 5 januari 2014 om 19:03
Lekker hoor, zo een beetje luieren. Vandaag ook niet heel veel gedaan, beetje strijk, was gelukkig niet veel. Ook hier zit de vakantie van mijn knul er morgen weer en zo lijkt het net alsof we geen feestdagen hebben gehad. Ik ga toch maar weer es een poging wagen om wat af te vallen, blehh, hoe cliché zo in het nieuwe jaar..Ik wil het weer proberen met die eiwit shakes waar ik een paar jaar geleden ook zo lekker mee afgevallen was. Ik hoop dat ze morgen geleverd worden (kan alleen online bestellen), post was vrijdag geweest, toen was ik niet thuis. Lag er een briefje in de bus dat je online de gewenste datum kon aangeven of ze kwamen de eerstvolgende dag. Ik zag dat ze zaterdag weer zouden komen, prima dus. Is ineens zaterdag de leverdatum door post nl zelf gewijzigd naar maandag, en dan tussen 13 en 15. Belachelijk! Dan ben ik er dus weer niet. En geen mogelijkheid nu om zelf die datum aan te passen, dus het lijkt haast alsof er iets niet goed gaat. Ik ben benieuwd, heb natuurlijk wel voor dat spul betaald.