Single parents, going strong forever!! deel 21
donderdag 4 november 2010 om 21:37
Ja ik maak ook nog een appeltaart morgen Scar. Hebben de gasten nog iets te kiezen haha. Maar heel druk wordt het niet, komt maar handjevol mensen. Ik was ook veel te laat met uitnodigen, wilde het eerst niet vieren, maar ja toen vond ik op het laatst het toch niet zo leuk om er helemaal niks aan te doen, dus ja op het laatst toch nog een uitnodings mail eruit gedaan maar ja dan kunnen veel mensen natuurlijk niet meer. maar ja geeft niks, wordt heus wel gezellig.
Jeeeeeez, Dolphine, en ik dacht dat ik het druk ga krijgen morgen...pfffff. Maar ik hoop dat je een heeeeeeel fijn weekend gaat krijgen! En misschien met je familie en de andere kindjes dat je knul zich daar een beetje aan optrekt en zich lekker vermaakt joh. Andere omgeving wil ook nog wel eens wat doen. Hopen dat ie sávonds zó moe is van het spelen dat ie lekker slaapt en ook wat langer s'morgens. Ik wens je iig heeel veel plezier. En alvast bedankt voor het recept.
Nu ga ik gauw verder film kijken!
Jeeeeeez, Dolphine, en ik dacht dat ik het druk ga krijgen morgen...pfffff. Maar ik hoop dat je een heeeeeeel fijn weekend gaat krijgen! En misschien met je familie en de andere kindjes dat je knul zich daar een beetje aan optrekt en zich lekker vermaakt joh. Andere omgeving wil ook nog wel eens wat doen. Hopen dat ie sávonds zó moe is van het spelen dat ie lekker slaapt en ook wat langer s'morgens. Ik wens je iig heeel veel plezier. En alvast bedankt voor het recept.
Nu ga ik gauw verder film kijken!
vrijdag 5 november 2010 om 15:10
Ooo heerlijk Theetje, appeltaart...jammiejammie!
En tuurlijk wordt het morgen gezellig, misschien ook wel fijn net zoveel mensen, hoef je je ook niet heel druk te maken en kun je ook genieten van je verjaardag!
Heel veel plezier dit weekend Dolphine! Lekker uitwaaien aan het strand, misschien stormt het nog wel lekker! Het gaat vast goed met je mannetje, zul je zien! Ik hoop dat je het allemaal gaat redden en niet doodop aankomt.
Nog 2 uur...zucht....Er is echt bijna niemand meer hier, NIET gezellig! Straks natuurlijk weer boodschappen doen.
Na het weekend moet echt de rem er weer op qua eten en snaaien, pfoe, het vliegt er weer aan. Nog maar even genieten dit weekend! Toch mega ongesteld nu.
En tuurlijk wordt het morgen gezellig, misschien ook wel fijn net zoveel mensen, hoef je je ook niet heel druk te maken en kun je ook genieten van je verjaardag!
Heel veel plezier dit weekend Dolphine! Lekker uitwaaien aan het strand, misschien stormt het nog wel lekker! Het gaat vast goed met je mannetje, zul je zien! Ik hoop dat je het allemaal gaat redden en niet doodop aankomt.
Nog 2 uur...zucht....Er is echt bijna niemand meer hier, NIET gezellig! Straks natuurlijk weer boodschappen doen.
Na het weekend moet echt de rem er weer op qua eten en snaaien, pfoe, het vliegt er weer aan. Nog maar even genieten dit weekend! Toch mega ongesteld nu.
zondag 7 november 2010 om 08:52
Goeiemorgen girls!
Theetje, heb je een gezellige verjaardag gehad? Ben je lekker verwend?
Vandaag dus naar mijn tante in The Hague, kzit te wachten op mijn grote broer en schonezus. Hopelijk hebben we ook nog even tijd om lekker naar het strand te gaan, heb wel in zin in even lekker uitwaaien! meiden, fijne dag!
zondag 7 november 2010 om 19:10
Hai meiden,
nou mijn B-day was best geslaagd hoor! Erg gezellig en nog verwend met kadootjes ook! Dus was leuke dag. Vandaag lekker een hangdagje thuis gedaan, ook wel eens lekker. En jawel Dolphine, wij hebben enorm genoten van de gegratineerde bloemkool met zalm! Wat een heerlijk recept! Makkelijk te bereiden ook. Was echt MJAMMIE!
Hoe was jullie weekend meiden?
nou mijn B-day was best geslaagd hoor! Erg gezellig en nog verwend met kadootjes ook! Dus was leuke dag. Vandaag lekker een hangdagje thuis gedaan, ook wel eens lekker. En jawel Dolphine, wij hebben enorm genoten van de gegratineerde bloemkool met zalm! Wat een heerlijk recept! Makkelijk te bereiden ook. Was echt MJAMMIE!
Hoe was jullie weekend meiden?
zondag 7 november 2010 om 20:59
Hallo,hallo,
Wij zijn weer back in town.
het was een erg leuk, maar ook zeer druk weekend. Met 9 personen in een huisje, waarvan 3 kinderen is toch best heavy moet ik zeggen. In die zin ben ik wel weer blij dat we lekker rustig thuis zijn. Wordt ook zeker niet laat vanavond.
Vrijdag hebben we er 3 uur over gereden, zo druk was het onderweg, dus dat was erg balen.
Verder lekker gezwommen, spelletjes gedaan, want het weer was nou niet je van het. Maar al met al hebben we ons prima vernaakt.
Gisterenavond natuurlijk pa's verjaardag geviert in een soort eetcafe. Was gezellig.
Zoonlief heeft het ook leuk gehad en hij heeft het eigenlijk erg goed gedaan. Soms wat strijd met zij nichtje (wat ik wel snap want zij is een echt meisje en een lekkere kattenkop) echt een beetje een prinsesje wat door haar moeder op handen wordt gedragen. En zoonlief is nu eenmaal niet zo meegaand, dus dat leverde soms wat strijd op tussen beiden. maar goed dat hoort erbij he.
Theetje, jij van harte gefeliciteerd lieverd. en het hoeft niet heel druk te zijn om het gezellig te hebben toch...
Uhhh scarlet goed voor de lijn? met slagroom en geraspte kaas?
Was het gezellig in den haag?
Wij zijn weer back in town.
het was een erg leuk, maar ook zeer druk weekend. Met 9 personen in een huisje, waarvan 3 kinderen is toch best heavy moet ik zeggen. In die zin ben ik wel weer blij dat we lekker rustig thuis zijn. Wordt ook zeker niet laat vanavond.
Vrijdag hebben we er 3 uur over gereden, zo druk was het onderweg, dus dat was erg balen.
Verder lekker gezwommen, spelletjes gedaan, want het weer was nou niet je van het. Maar al met al hebben we ons prima vernaakt.
Gisterenavond natuurlijk pa's verjaardag geviert in een soort eetcafe. Was gezellig.
Zoonlief heeft het ook leuk gehad en hij heeft het eigenlijk erg goed gedaan. Soms wat strijd met zij nichtje (wat ik wel snap want zij is een echt meisje en een lekkere kattenkop) echt een beetje een prinsesje wat door haar moeder op handen wordt gedragen. En zoonlief is nu eenmaal niet zo meegaand, dus dat leverde soms wat strijd op tussen beiden. maar goed dat hoort erbij he.
Theetje, jij van harte gefeliciteerd lieverd. en het hoeft niet heel druk te zijn om het gezellig te hebben toch...
Uhhh scarlet goed voor de lijn? met slagroom en geraspte kaas?
Was het gezellig in den haag?
maandag 8 november 2010 om 16:14
Fijn zeg dat het zo goed is gegaan het weekend met je knul Dolphine. En ja dat er strijd was tussen hem en zijn nichtje hoort inderdaad wel gewoon bij. Maar al met al dus een lekker weekend gehad! Heb jezelf ook nog wel even lekker je handen vrij gehad?
Scar, hoe was het in Den Haag? Nog lekker kunnen uitwaaien?
Daan, was het leuk zaterdag?
Scar, hoe was het in Den Haag? Nog lekker kunnen uitwaaien?
Daan, was het leuk zaterdag?
maandag 8 november 2010 om 16:22
Ja Dolphine, voor mijn dieet (koolhydratenvrij of zo weinig mogelik) is dit een perfect recept! Dan mag je nl al die dingen zols geraspte kaas en room, er wordt nl niet zozeer gekeken naar de calorieën, maar naar het aantal koolhydraten. Daarom is het ook best makkelijk vol te houde, ik ga alleen op een gegeven moment toch erg de suikers missen, want die krijg je amper binnen.
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben en dat het met die kleine man ook goed is gegaan. Dat je nu wel aan een beetje rust om je heen toe bent kan ik me voorstellen zeg! 8 man om je heen is niet niks nee!
En natuulijk gisteren de verjaardag van je vader..hoe vond hij zijn cadeau?
Groot geijk dat je er gisteren een hangdag van hebt gemaakt Theetje! Fijn dat het toch geslaagd was, ondanks je late uitnodigingen.
Het was gezellig in De Haag, altijd fijn om mijn tante weer es te zien en natuurlijk mijn broer en schonezus ook. Helaas was het weer niet best (we vertrokken met stralende zon, boehoe) en sowieso werd het wat laat, dus het strand hebben we niet gezien. Volgende x maar weer.
Op kantoor is het echt een gekkenhuis. Door omstandigheden 2 collega's tegelijk weg , dat hakt er gelijk goed in. Ik ben toch op mijn gewone tiijd weggegaan, was de hele tijd aan één stuk door aan de gang geweest en moest ook nog boodschappen doen. Morgen is er weer een dag hoor. Al houd ik mijn hart vast voor wat ik morgen aantref.
maandag 8 november 2010 om 20:30
hallo allemaal,
Vanmorgen moest mijn mannetje naar de tandarts, er moest een groot gat geboort worden. Deel 1 is gebeurt, volgende week moet hij nog een keer. En hij was toch stoer zeg. geen kik gaf hij,ook niet toen de verdoving ingespoten kreeg.
Ik moest vandaag weer aan de cursus. Was wat later vanwege tandartsbezoek van zoonlief. Nog 1x dan zit het er op. Ik vond het erg leuk, maar helaas valt de cursus een beetje tegen. maar goed dat weet je nooit van te voren.
leuke dag gehad in den haag dus scar. balen dat het zo'n gekkenhuis is op kantoor. Maar ik vind het wel goed dat je gewoon op tijd weggaat hoor. Tijd is tijd tenslotte.
Mijn vader vond zijn verjaardagscadeau trouwens te gek. Een schot in de roos. Hij moet nog even afwachten, want waarschijnlijk gaat hij in het voorjaar pas.
Vanmorgen moest mijn mannetje naar de tandarts, er moest een groot gat geboort worden. Deel 1 is gebeurt, volgende week moet hij nog een keer. En hij was toch stoer zeg. geen kik gaf hij,ook niet toen de verdoving ingespoten kreeg.
Ik moest vandaag weer aan de cursus. Was wat later vanwege tandartsbezoek van zoonlief. Nog 1x dan zit het er op. Ik vond het erg leuk, maar helaas valt de cursus een beetje tegen. maar goed dat weet je nooit van te voren.
leuke dag gehad in den haag dus scar. balen dat het zo'n gekkenhuis is op kantoor. Maar ik vind het wel goed dat je gewoon op tijd weggaat hoor. Tijd is tijd tenslotte.
Mijn vader vond zijn verjaardagscadeau trouwens te gek. Een schot in de roos. Hij moet nog even afwachten, want waarschijnlijk gaat hij in het voorjaar pas.
dinsdag 9 november 2010 om 00:34
meiden heb zo veel te vertellen...ga nu al weer laat nest in...
pc kadoek(vanaaf)...eerst mn telefoon kadoek va vrijdag..geen sms versturen ontvangen.etc..tmobile geweest vandaag.en zelf maar uitvogelen op de pc met mobiel(als je pc het dan ook niet doet!!!).....brandwond op mn been 2e graads( gisteren door stijkbout!!)..bruiloft gehad..leuk leuk!!(zaterdag)...voorbereidingen mam operatie,erg verdrietig..(zondag)....,fysio en dokter vandaag,vanaaf tussen door even haren dokter gespeeld..hoe dan ook...ik ga het jullie morgen wel vertellen....ben nu kapot morgen weer vroeg op en hopelijk morgen hier even van de partij...
Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!
pc kadoek(vanaaf)...eerst mn telefoon kadoek va vrijdag..geen sms versturen ontvangen.etc..tmobile geweest vandaag.en zelf maar uitvogelen op de pc met mobiel(als je pc het dan ook niet doet!!!).....brandwond op mn been 2e graads( gisteren door stijkbout!!)..bruiloft gehad..leuk leuk!!(zaterdag)...voorbereidingen mam operatie,erg verdrietig..(zondag)....,fysio en dokter vandaag,vanaaf tussen door even haren dokter gespeeld..hoe dan ook...ik ga het jullie morgen wel vertellen....ben nu kapot morgen weer vroeg op en hopelijk morgen hier even van de partij...
Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!
dinsdag 9 november 2010 om 18:47
Haaaaiii
Het is kouhoud!! En er schjnt storm te komen ook, do en/of vrijdag..ben benieuwd!
Wat een bikkel is het toch ook he Dolphine, je mannetje.
Heb je je cursusdag weer doorstaan? Toch jammer, dat de cursus dan tegenvalt, je steekt er toch weer je tijd in natuurlijk.
Daan, het is weer hysterisch bij je! De operatiekomt nu erg dichtbij he..Ben je blij of bang of juist beide natuurlijk..?
Doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf?? Brandwond op je been door strijkbout....Hóe in vredesnaam???
hihi.
Hectisch weer op kantoor, pffff, weet haast niet meer wat ik nu moet oppakken. De 19e gaat het dagje Groningen dan toch plaatsvinden, of halve dagje, hoe je het ook bekijkt. Omdat ik op vrijdag altijd tot 17.00 uur moet, heeft mijn dok van de vloer officieel toestemming gevraagd aan mijn manager, of ik dan eerder weg mag. Schatje he! Natuuuuuurlijk gekregen trouwens, die toestemming, haha.
dinsdag 9 november 2010 om 20:11
hallo allemaal,
Druk, druk,druk dus scarlet. maar ja meer dan je best kan je niet doen natuurlijk.
En dan dus eindelijk is de trip naar groningen gepland. Is ook niet naast de deur trouwens, hoe ga je dat doen terug?
Bij ons er hectisch op het werk. Ben de hele dag in de weer geweest met afspraken en huisbezoeken. Morgenochtend ook een afspraak, ben eigenlijk vrij, maar ja mis zo veel dagen of dagdelen, dat ik er soms niet onder uit kom.
Diaan, hoe is het bij jou? De operatie is nu heel snel he.... Hoe ben je er onder, ondanks alle andere perikelen die er spelen?
Druk, druk,druk dus scarlet. maar ja meer dan je best kan je niet doen natuurlijk.
En dan dus eindelijk is de trip naar groningen gepland. Is ook niet naast de deur trouwens, hoe ga je dat doen terug?
Bij ons er hectisch op het werk. Ben de hele dag in de weer geweest met afspraken en huisbezoeken. Morgenochtend ook een afspraak, ben eigenlijk vrij, maar ja mis zo veel dagen of dagdelen, dat ik er soms niet onder uit kom.
Diaan, hoe is het bij jou? De operatie is nu heel snel he.... Hoe ben je er onder, ondanks alle andere perikelen die er spelen?
dinsdag 9 november 2010 om 21:41
We zijn er nog niet uit of we met de auto (2) of de trein zullen gaan.
We gaan in elk geval rechtstreeks vanuit kantoor en wij zitten pal achter het station en dan zouden we ook weer met elkaar met de trein terug en dan gewoon met de fiets naar huis. Nadeel is dat wij onze fiets niet in ons fietsenhok kunnen laten staan, want dat wordt echt afgesloten als kantoor dicht is,dus die moet dan buiten staan. Bij jou dus ook al lekker hectisch en ook nog een afspraak op je vrije dag...pffff, toch wel jammer he.
Zitten trouwens een erg leuke wedstrijd te kijken, voor de beker, de plaatstelijke fc tegen twente. o-o nog en lekker vlotte wedstrijd, rust nu.
woensdag 10 november 2010 om 13:02
Meiden,heb gister mn brandwond opengehaald aan het handvat van een keukenlaadje....ik voel het nog in mn keel!!
met een noodgang naar de apo gegaan en betadine desinfectie zalfgaas gehaald.
ben als de dood voor infectie,dus moet ik vrijdag even langs de huisarts om het te checken.
ben de hele dag misselijk ervan..
Bloednerveus voor as maandag...dus gisteren wel wat tranen laten vloeien...kon mij niet langer sterk houden..
Zondag breng ik haar weg met A.,om 2 uur moet ze er zijn.
Die dagen zal ik in Nieuwegein doorbrengen en heb op de site gelezen dat ik zlefs in dien nodig mag blijven logeren...
Hoop dat het allemaal niet nodig is en dat alles spoedig verloopt...
Meiden wat ben ik blij als dit allemaal voorbij is..
Ga nu naar mn werk,moet tot 8 uur...ik hoop dat ik het volhou..
Kuzzz
met een noodgang naar de apo gegaan en betadine desinfectie zalfgaas gehaald.
ben als de dood voor infectie,dus moet ik vrijdag even langs de huisarts om het te checken.
ben de hele dag misselijk ervan..
Bloednerveus voor as maandag...dus gisteren wel wat tranen laten vloeien...kon mij niet langer sterk houden..
Zondag breng ik haar weg met A.,om 2 uur moet ze er zijn.
Die dagen zal ik in Nieuwegein doorbrengen en heb op de site gelezen dat ik zlefs in dien nodig mag blijven logeren...
Hoop dat het allemaal niet nodig is en dat alles spoedig verloopt...
Meiden wat ben ik blij als dit allemaal voorbij is..
Ga nu naar mn werk,moet tot 8 uur...ik hoop dat ik het volhou..
Kuzzz
woensdag 10 november 2010 om 14:33
O Daan....de kriebels liepen over mijn rug...AUUUUU!!!!!
Goed desinfecteren die handel he! Maar dat doe je wel..
Zware dagen voor de boeg lieverd, maar wel heel fijn dat je lekker mag blijven slapen als het nodig is.Idd, laat het niet nodig blijken te zijn en gewoon erg goed gaan allemaal.
Sterkte vandaag ook!
Lekker korte dag vandaag. Ik had nog even getwijfeld of ik langer zou doorwerken, maar heb het niet gedaan. Ik krijg het toch niet in mijn eentje weg allemaal, zou dan gaan zitten stressen en dan thuis ook weer, omdat ik dan nog boodschappen zou moeten doen en de nodige hh klusjes, ben dus gewoon op tijd weggegaan, even de stad, dootje kopen voor jarige collega en nog wat allerhande hebbedingetjes..Veel kerstspulletjes weer..oooo, zooo knus weer!! Heb er weer zin an! Komen ze morgenmiddag op kantoor ook nog om een of ander systeem te bekijken, bij mij natulijk. Dus dat wordt weer niet erg productief zijn. zucht. Kzal blij zijn als het volgende week is zeg. Vrijdag ligt de hele dag een voor ons heel belangrijk systeem eruit, de achterstand zal dus alleen nog maar oplopen. Gatverdamme.
Gisteren keek ik uit het raam (mijn bureau staat haaks op een heel groot raam, godzijdank wel luxaflex ervoor), zag ik toch het lekkere coachje wandelen, vlgs mij met middagpauze..Heb um gelijk via facebook even een berichtje gestuurd om te zeggen dat ie gespot was en gevraagd waar ie nou werkt..Straks zijn we praktisch buren! Qua werk dan he...
Ik moet aan de strijk...GEEN ZIN!!
Straks lekker stammpot rauwe andijvie eten...kheb er zin in!!
woensdag 10 november 2010 om 14:46
Au, au diaan. Sterkte ermee. En ik snap dat de spanningen je af en toe een beetje te veel wordt. Het is ook niet niks allemaal. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en snel achter de rug is voor jou en voor je moeder.
Hihi scarlet, wat een lekkere doos ben je ook he. Nu ga je zeker elke dag rond de pauze naar buiten zitten staren?
En je hebt gelijk hoor wat het werk betreft, je moet jezelf zeker niet over de kop gaan werken. Dan llopt die achterstand maar op, daar kan jij toch zeker niks aan doen.
Ik heb vanmorgen een huisbezoek gehad en de rest van de dag lekker thuis bij het kacheltje. Zoonlief is nu nog even lekker aan het buitenspelen, die moet vanavond natuurlijk nog trainen.
Hier staat trouwens ook stampot op het menu, maar dan hutspot deze keer.
Hihi scarlet, wat een lekkere doos ben je ook he. Nu ga je zeker elke dag rond de pauze naar buiten zitten staren?
En je hebt gelijk hoor wat het werk betreft, je moet jezelf zeker niet over de kop gaan werken. Dan llopt die achterstand maar op, daar kan jij toch zeker niks aan doen.
Ik heb vanmorgen een huisbezoek gehad en de rest van de dag lekker thuis bij het kacheltje. Zoonlief is nu nog even lekker aan het buitenspelen, die moet vanavond natuurlijk nog trainen.
Hier staat trouwens ook stampot op het menu, maar dan hutspot deze keer.
donderdag 11 november 2010 om 17:03
Naar huis geblazen zo ongeveer, dat was wel lekker!
Maar wel blij nu binnen te zijn, wát een wind zeg!!
Nog 1 dag en dan weekend...Wat zal ik blij zijn als het volgende week is zeg en mijn collega's er beide hopelijk weer zijn. Maar voor de deze achterstand weer zijn ingelopen..
Hihi Dolphine, kwas zo druk dat ik geneens tijd had om rond lunchpauze uit het raam te kijken...Mmm hutspot, ook erg lekker!
donderdag 11 november 2010 om 19:38
donderdag 11 november 2010 om 19:58
Sterkte theetje!
Vanmorgen stond er voor mij een gigantische bos bloemen klaar op het werk met een brief van de provincie erbij. Wat blijkt, iemand, kan een client of collega zijn, heeft me voorgedragen voor de jeugdzorgaward. De jury heeft me niet genomineerd, maar de bos bloemen kreeg ik om me te feliciteren met deze eer. Ik voel me ook erg vereerd en heb eerlijk waar geen idee woe me heeft voorgedragen, maar leuk is deze blijk van waardering natuurlijk wel.
Vanmiddag hadden we met het team een lunch op een biologische boerderij, daarnaast kregen we daar een middagprogramma en werd de dag afgesloten met een borrel. (of te wel een biologisch sapje).
Mijn moeder heeft zoonlief om kwart over 5 naar een vriendje gebracht, daar heeft hij gegeten om vervolgens sint maarten te gaan lopen (heerlijk weer was het daar voor)......
Hij is nu net thuis, dus nog even wat snoepen en drinken en daarna lekker zijn bedje in.
Maar jullie begrijpen, mijn dag kon vandaag al helemaal niet stuk na zo'n verrassing.
Vanmorgen stond er voor mij een gigantische bos bloemen klaar op het werk met een brief van de provincie erbij. Wat blijkt, iemand, kan een client of collega zijn, heeft me voorgedragen voor de jeugdzorgaward. De jury heeft me niet genomineerd, maar de bos bloemen kreeg ik om me te feliciteren met deze eer. Ik voel me ook erg vereerd en heb eerlijk waar geen idee woe me heeft voorgedragen, maar leuk is deze blijk van waardering natuurlijk wel.
Vanmiddag hadden we met het team een lunch op een biologische boerderij, daarnaast kregen we daar een middagprogramma en werd de dag afgesloten met een borrel. (of te wel een biologisch sapje).
Mijn moeder heeft zoonlief om kwart over 5 naar een vriendje gebracht, daar heeft hij gegeten om vervolgens sint maarten te gaan lopen (heerlijk weer was het daar voor)......
Hij is nu net thuis, dus nog even wat snoepen en drinken en daarna lekker zijn bedje in.
Maar jullie begrijpen, mijn dag kon vandaag al helemaal niet stuk na zo'n verrassing.
vrijdag 12 november 2010 om 20:06
Goedenavond!
Hehe, eindelijk weekend!! Qua werk hoop ik toch echt dat het volgende week weer wat relaxter is zeg.
Lange dag weer geweest vandaag, met ook nog een belangrijk systeem dat het de hele dag niet deed. Maar wel gezellig weer, met mijn lekkere dok o.a. Khad niet gezien dat hij naar de kapper was geweest (ik moest het eerst aan hem vragen) en dat vond ie toch wel teleurstellend, hihi. Maar hij heeft het me vergeven, gelukkig!!
Dolphine, wat een enorme opsteker voor jezelf zeg!! Je mag met recht trots zijn!! Echt een enorme blijk van waardering voor wat je doet, echt gaaf. Moeten jullie morgen weer voetballen? Hopelijk niet zoveel wind en regen, brrrrr...
Ik ga van mijn weekend genieten!
vrijdag 12 november 2010 om 21:22
Hallo,
Nou scarlet, ik ben er ook super trots op, nog steeds. Ik kan het alleen niet hebben dat ik geen idee heb wie me heeft voorgedragen, daar ben ik erg nieuwschierig naar,maar waarschijnlijk ga ik daar niet achter komen.
Morgen weer voetballen ja. En erg vroeg.... om 8:45 in den dolder, dus een uur eerder al verzamelen, en dat voor de zaterdag. Ze moeten ook nog tegen de koppoler, dus eigenlijk weten we nu al dat het hem niet gaat worden morgen, maar goed.
Het positieve is dat mijn ex wel om half 8 hier zal zijn om mee te gaan.
Nou scarlet, ik ben er ook super trots op, nog steeds. Ik kan het alleen niet hebben dat ik geen idee heb wie me heeft voorgedragen, daar ben ik erg nieuwschierig naar,maar waarschijnlijk ga ik daar niet achter komen.
Morgen weer voetballen ja. En erg vroeg.... om 8:45 in den dolder, dus een uur eerder al verzamelen, en dat voor de zaterdag. Ze moeten ook nog tegen de koppoler, dus eigenlijk weten we nu al dat het hem niet gaat worden morgen, maar goed.
Het positieve is dat mijn ex wel om half 8 hier zal zijn om mee te gaan.
zaterdag 13 november 2010 om 00:18
Nog even voor ik me bedje in ga;
Dolphine, wat een geweldig compliment!! Echt fantastisch! Wat een bevestiging van je kunnen zeg! Super hoor meid en dik verdiend!! En ja ik kan me wel voorstellen dat je heeeel erg nieuwsgierig bent, gaat dat eigenlijk altijd anoniem?
Meid geniet er in ieder geval van en terecht dat je trots bent op jezelf!
Hahaha, ik blijf lachen om die verhalen over je dokkie Scar. Teleurgesteld omdat je het niet had gezien, hahahaha.
Na lange dag nu gelukkig weekend en het wordt zeikweer dus lekker binnen blijven met de kaarsjes aan. Het heeft wel weer wat hè om 17.00 uur al donker en zo, ik vind het toch ook wel weer gezellig.
Meiden welterusten
Dolphine, wat een geweldig compliment!! Echt fantastisch! Wat een bevestiging van je kunnen zeg! Super hoor meid en dik verdiend!! En ja ik kan me wel voorstellen dat je heeeel erg nieuwsgierig bent, gaat dat eigenlijk altijd anoniem?
Meid geniet er in ieder geval van en terecht dat je trots bent op jezelf!
Hahaha, ik blijf lachen om die verhalen over je dokkie Scar. Teleurgesteld omdat je het niet had gezien, hahahaha.
Na lange dag nu gelukkig weekend en het wordt zeikweer dus lekker binnen blijven met de kaarsjes aan. Het heeft wel weer wat hè om 17.00 uur al donker en zo, ik vind het toch ook wel weer gezellig.
Meiden welterusten
zaterdag 13 november 2010 om 13:32
Hai!
Dat was een vroegertje voor julie Dolphine..Maar misschien daardoor wel op tijd om de intocht te kunnen zien? Kheb toch weer gekeken (met mijn knul), hoort er gewoon een beetje bij.
Wat is de uitslag geworden?
Ik vind het ook weer gezellig hoor Theetje, dat het zo vroeg donker is. Kaarsjes aan idd en nog even...dan mogen de kerstspullen weer!
Vandaag een beetje rommelen enzo, lekker.
Ach, we zien die gast gewoon te weinig, die dok. Hij zit vaak te werken in de onderzoekskamer (die zitten bij ons beneden) en komt dan niet boven. HIj had ook zijn pink in een soort spalkje en toen ik daar iets van zei, zei hij:Zie je dat ook nu pas??? Tja, ik zie hem gewoon niet zo veel. Is zijn eigen schuld, haha. Maar we kunnen erg leuk samen dollen, da's gewoon erg gezellig! Merkte nog een beetje quasi sneu op dat er gelukkig wel mensen waren die het wel heel leuk vonden, waarop ik natuurlijk vol overtuiging zei dat ik het óók heel leuk vond, slijmslijm, flirtflirt..
Straks lekker pannenkoeken bakken, mmm. heb er zin in! Maar nu eerst nog maar even wat hh klusjes doen, was opvouwen onder andere..
Daan, het komt nu echt dichtbij he..Hoe laat gaat ze onder het mes?
Hoe gaat het met je brandwond? Niet gaan infecteren toch hoop ik?
Meisjes, fijne zaterdag verder!
zondag 14 november 2010 om 10:16
Goede morgen meisjes,
Hmmm de uitslag gisteren van het voetbal kunnen we het beter niet over hebben. Weer verloren, 9-0 deze keer. nee dit niveau is echt een stapje te hoog voor ze, we willen ook proberen om ze na de winterstop een niveau omlaag te doen (ze spelen nu 1e klasse en wij willen terug naar de 2e klasse, zodat ze af en toe ook een wedstrijd kunnen winnen). Maar ja het is wel een beetje prestige van de club, dus ik hoop dat het gaat lukken, want voor de kids is de lol er wel af nu.
Maar goed gisteren dus vroeg op, na de voetbal is zoonlief met zijn vader meegegaan en heb ik met mijn vader het oud papier naar school gebracht, daarna lekker gedoucht en gegeten.
"s middags met mijn broer op stap geweest voor vast wat sinerklaas cadeau's voor de kinderen, dan hebben we dat maar vast in huis.
In de avond lekker wezen eten met mijn broer. Ik had tonijn, maar toen we ff later aan de koffie zaten werd ik me toch beroerd.... We gingen nog even een biertje drinken, maar ik ben naar huis gegaan, misselijk, buikpijn, overgeven. Nu nergens meer last van, dus ik ben bang dat de tonijn niet goed gevallen is. Helaas, want hij was wel erg lekker.
En nu vandaag moet ik me maar aan de huishoudelijke taken gaan wijden, want daar ben ik gisteren niet aan toe gekomen. Weer genoeg te doen dus deze zondag.
Diaan sterkte met je moeder he, het komt erg dichtbij nu.
Hmmm de uitslag gisteren van het voetbal kunnen we het beter niet over hebben. Weer verloren, 9-0 deze keer. nee dit niveau is echt een stapje te hoog voor ze, we willen ook proberen om ze na de winterstop een niveau omlaag te doen (ze spelen nu 1e klasse en wij willen terug naar de 2e klasse, zodat ze af en toe ook een wedstrijd kunnen winnen). Maar ja het is wel een beetje prestige van de club, dus ik hoop dat het gaat lukken, want voor de kids is de lol er wel af nu.
Maar goed gisteren dus vroeg op, na de voetbal is zoonlief met zijn vader meegegaan en heb ik met mijn vader het oud papier naar school gebracht, daarna lekker gedoucht en gegeten.
"s middags met mijn broer op stap geweest voor vast wat sinerklaas cadeau's voor de kinderen, dan hebben we dat maar vast in huis.
In de avond lekker wezen eten met mijn broer. Ik had tonijn, maar toen we ff later aan de koffie zaten werd ik me toch beroerd.... We gingen nog even een biertje drinken, maar ik ben naar huis gegaan, misselijk, buikpijn, overgeven. Nu nergens meer last van, dus ik ben bang dat de tonijn niet goed gevallen is. Helaas, want hij was wel erg lekker.
En nu vandaag moet ik me maar aan de huishoudelijke taken gaan wijden, want daar ben ik gisteren niet aan toe gekomen. Weer genoeg te doen dus deze zondag.
Diaan sterkte met je moeder he, het komt erg dichtbij nu.