Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Oke, dus eigenlijk is het wellicht een mogelijkheid om jullie beiden lucht te geven in de omgang naar elkaar.(Even zwart/wit gezien) Jij als single moeder hebt natuurlijk ook nooit eens een klankbord of iemand die het je even uit handen neemt. Ik vind het super dat je dit probeert en hoop echt dat het lukt en dat het resulteert in wat je graag wilt. Sowieso ben je een supermoeder voor je knul hoor Dolphine! Als ik zo kijk naar wat je allemaal al hebt door moeten maken als moeder om het wereldje van je knul te " verlichten" zodat hij beter in z'n velletje zit. Je doet het zó goed! Lief dat je het even uitlegt trouwens.

Je bent een topwijf!
Pfffff, de laatste uurtjes...IK HEB ZOOOOO geen zin meer...

Heb zin om lekker thuis bij de verwarming ( het is hier nl KOUD!! ze zijn er wel mee bezig te onderzoeken hoe het komt, maar ondertussen..brrrr) met de kaarsjes aan heerlijk languit op de bank met allerlei lekkers binnen handbereik.....

zucht.

Helaas, nog een paar uur geduld. En dan eerst nog de weekendboodschappen doen, eten..

Die knullen gingen vanmorgen slapen toen ik naar kantoor ging, hahaha, half 8 dus. Hopelijk is ie een beetje te genieten straks.

Helemaal met Theetje eens Dolphine! Je doet het super met je mannetje! En dan heb je ook nog es een baan waarin het nodige van je geduld, tactiek en inlevingsvermogen wordt gevraagd..echt, petje af hoor!!

Nou, nog even afzien hier...
hoi lieve meiden, ik leef nog hoor, maar druk met klussen en werken enzovoorts. ja smoesjes ik weet het hihi.

heb wel alles gelezen hoor, en ben het met de meiden eens dolph, vind je een superkanjer hoe je er mee omgaat. toppie. en snap dat dat heel moeilijk en bovenal vermoeiend is.

ik wens jullie morgen een hele gezellige dag toe. ik ben er deze keer niet bij. maar volgende keer kunnen jullie zekers op mij rekenen.

dikke knuf, drink er een van me morgen, wink en tot hiero doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
JAAAAHHH NOG NACHTJE!!!

Vandaag een rommel dag je thuis waarbij ik eigenlijk geen fluit heb uitgevoerd, hahaha. Wel de boodschappies in huis en oh ja vanmorgen kleurtje in m'n haar gesmeerd. Net zoonlief even opgehaald bij vriendje, daar gaat hij morgen logeren. heeft hij ook wat leuks dit weekend.

Jammer Luck, maar volgende keer dan enne, ik zal op je proosten morgen, drinken doe ik niet, haha.

Hihi, Scar laatste loodjes wegen het zwaarst hè. Lastig om dan nog gemotiveerd te blijven, maar hé inmiddels is jou weekend ook begonnen!

Meiden TOT MORGEN!!!!
hallo, hallo,

Hier helaas slecht nieuws. Ex heeft geen auto morgen dus ik moet zoonlief wegbrengen.

Ik hoop zo dat ik het op tijd ga redden, maar het wordt echt racen.... Zoonlief moet om 10:00 uur voetballen, daarna omkleden en douchen, daarna hem wegbrengen en vervolgens dus richting jou scarlet. Ik heb ook geen idee hoe lang ik er over rij daar vandaan, maar het wordt racen in ieder geval.

Nou ja, deze keer ga ik hem brengen, anders boor ik mezelf een leuk uitje door de neus, maar blij ben ik er niet mee.

Oh meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik begin er van te blozen.

Soms valt het idd niet mee zo'n adhd kind in huis. Hij heeft toch de hele dag door sturing nodig. En ik beken dat ik 's avonds soms de tranen wel even laat lopen, zo zwaar valt het me soms. Maar ja, we gaan gewoon door he.

Jammer lucky dat jij er niet bij bent.

Jaaaaaa, jammer Lucky!! Volgende x ech wel he!! Bloof je dat??? hihi

Ik snap het helemaal Dolphine, als je nu je poot stijf zou houden zou jij geen kant op kunnen. Balen, betekent veel rijden voor je! NIet haasten hoor, we wachten op je!!

Heerljk he, zo'n rommeldag Theetje. Blij met je haarkleur? Ik ook boodschappen gedaan en verder niet zo veel. Morgenochtend nog even stofzuigen etc, moet er toch een beetje toonbaar uitzien hier he, haha. Kga niet overdrijven hoor, ik ben nu eenmaal geen superhuisvrouw!

Goede morgen dames,

Wat was het super gezellig gisteren he meiden. Ik ben blij dat ik ondanks de tegenslagen gegaan ben, ik heb een leuke middag en avond gehad.

En gelukkig ging de terug weg een stuk simpeler, hahaha.

Scar, is je zoon een beetje bijgekomen van al dat vrouwengeweld of heeft hij er niet zo veel van mee gekregen?

Diaan, had je nog puf om naar die verjaardag te gaan erna? Ik was blij dat ik thuis op de bank kon ploffen eerlijk gezegd.

En theetje kanjer, zie je nu wel dat jullie het prima redden samen in de auto. Echt stoer hoor.

Ik heb net eitjes gekookt, broodjes liggen in de oven en dan straks ff douchen en me klaarmaken voor de verjaardagsvisite vanmiddag bij pa.

Fijne zondag.
Goedemiddag!

Wat was het gezellig gisteren zeg! Ik heb echt een leuke dag gehad! Dankjewel meiden!

Scar, ik vind jou stad echt een leuke gezellige en mooie plaats!

Vwb de mail, het kan helpen om ze te verkleinen en ze in twee keer te verzenden.

Pfoeiiii jah Dolphine dat autorijden. Tsja de heenweg in daglicht op de snelweg heb ik geen moeite mee, maar méééén die terugweg, het is weer eens bevestigd hoe nachtblind ik ben. En dan die hele Kweg geen lantaarnpalen!!! Ik was zo blij dat Daan naast me zat, ik had die paar extra ogen echt nodig. Maar goed we zijn veilig thuis gekomen, haha!

Daan, heb je heerlijk gedroomd van Jamaa en Saari (zoiets heetten ze toch?)? Whoehahaha, niet per ongeluk over A z'n kale bolletje gestreeld en ondertussen JAMMIEEEE geroepen? Whoehahahahahaha!!!! Meis, wás ik blij dat je naast me zat in de auto zeg! Maar we hebben het mooi geflikt met z'n tweetjes!

Meiden jullie zijn allmaal echte toppers!!! Ik ben er trots op dat ik jullie onder mijn dinnen mag rekenen!

Nou, ik heb het idee dat het gelukt is, met de foto's?

Tenminste..ik kon ze verzenden en kreeg ook geen melding terug, dusszz..

Jaaaa, het was echt supergezellig gisteren he! Fijn dat jullie allemaal veilig thuisgekomen zijn. Daan, ben je nog naar de verjaardag gegaan? Ik heb met mijn knul nog een film gekeken voor we ons bedje weer opzochten.

Net ook weer een horrorfilm gekeken, zoonlief is nu douchen en ik ga maar even strijken, yeahaa, not en dan straks weer verder film kijken.

Fijne verjaardag Dolphine, Theetje, jij veel plezier (en lekker eten!) bij je tantje en Daan, jij vandaag toch ook op visite?

Hier dus heerlijk luieren en griezelen, haha en oh ja, ook lekker snoepen, want dat hoort er dan een beetje bij he, bij al die films...

Hoi meiden,

Mag ik meekletsen? Ik ben nieuw op dit forum en ben sinds een week een single mom met een peuter van bijna 3. Lig middenin scheiding (zie mijn topic). Geen idee hoe het leven van een alleenstaande (wat een rotwoord) moeder eruitziet. Kan wel wat hulp gebruiken.

Angele
Hallo Angele,

iedereen is welkom om mee te schrijven hoor dus jij ook! Ik hoop dat je een blijvertje bent, zou wel weer eens leuk zijn!

We bespreken hier lief en leed maar ook de dagelijkse dingetjes en gewoon gezellige kletspraat.

Voel je vooral heel erg welkom!

Wat naar dat je nu midden in een scheiding ligt zeg! Zal zeker niet meevallen! En dan zo'n kleine hummel, agossie.

Voel je vrij om hier al je vragen en leed te spuien meis!
Hoe zijn jullie single moms geworden? En hoe kreeg je je leven weer op de rit?

Goeiemiddag meiden!

Kmoet nog boodschappen doen en van alles, maar wilde toch vast even Angele een warm welkom heten!

Wat een rotperiode, waar je nu in zit..nog niet alles afgerond en eigenlijk gewoon dus nog heel vers..

Wees welkom om mee te kletsen, zoals Theetje al zie, over van alles! De nare dingen, maar ook veel leuke dingen, want ook die zijn er volop, al lijkt het misschien in het begin dat het niet zo is..

Ik ben al ongeveer 12 jaar een single mom, heb 1 zoon die nu 16 is. Ik was niet getrouwd, woonde wel samen. De voornaamste reden dat wij elkaar zijn gegaan destijds, is het gebrek aan verantwoordelijkheid bij mijn ex. Het draaide allemaal gewoon door, net zoals het was voor we een kind hadden, wat er uiteindelijk op neerkwam dat er ik vaak alleen voor stond en ook het geld bleef rollen zoals voorheen.

Omdat ik toch vaak alleen was, besloten dat ik dan net zo goed echt alleen kon zijn, hoefde je tenminste niet meer af te wachten hoe of wat..Ondanks dat wij nooit een omgangregeling hebben afgesproken, heb ik nog steeds een goed contact met mijn ex en komt hij nog regelmatig over de vloer. Wat wel erg jammer is is dat ik wel in de tussenliggende jaren veel heb moeten opgeven qua vrije tijd, omdat mijn zoon echt altijd bij mij was. Altijd enorm veel geregel om iets voor mezelf te kunnen gaan doen (omdat wij dus geen omgangsregeling hadden en mijn zoon dus niet standaard eens in de zoveel tijd bij zijn vader was, gewoon niet eigenlijk, alleen als ik iets belangrijks had).

Nu is dat natuurlijk weer stukken makkelijker en redt ie zichzelf grotendeels, heerlijk is dat!

Ik hoop ook dat je een blijvertje bent hoor!

Vertel es iets meer over jezelf, werk je bijv.?

Kga nu boodschappen doen, haha, net thuis uit kantoor..

Ik ben inmiddels allang geen single mom meer. Mijn zoon, inmiddels 14, heeft een geweldige papa aan mijn huidige man.

Met mijn ex is geen contact. Dus ook niet toen ik nog wel alleen was. Ik ben 6.5 jaar alleen geweest, maar eigenlijk stond ik er vanaf mijn zwangerschap al alleen voor. En hoewel het heel zwaar was soms, kijk ik er met een glimlach op terug, het waren toen toch ook fijne jaren zo alleen met z'n tweetjes. En ook met trots, dat heb ik 'm toch maar geflikt denk ik dan.

Je leven weer op de rit krijgen is een proces. Je zal eerst door deze moeilijke tijd moeten komen. En dat gáát je lukken! Weliswaar met vallen en opstaan en soms met tranen. Maar je kómt er doorheen. En als dat hele gedoe met de scheiding achter de rug is en je hebt duidelijke afspraken met je ex, komt er ineens een periode met rust. In die periode ga je je nieuwe leventje als vanzelf vormen. En op een dag realiseer je je dat je het best wel lekker voor elkaar hebt zo en haal je je geluk en tevredenheid uit de kleine dingetjes. Zoals bijvoorbeeld; dat het je gelukt is om deze maand alle rekeningen te betalen en dat je aan het einde van de maand nog een beetje geld hebt en dat je kindje warm en tevreden in z'n bedje ligt en dat jij met een lekkere kop thee geniet van een leuk tv programma en dat het best gezellig is zo met al die kaarsjes aan. Dat soort momenten. Maar helaas zullen er ook momenten gaan komen dat je het gewoon even niet meer weet, dat je geen klankbord hebt als het gaat om opvoedkundige dingen of gewoon over dingen waar je mee zit, dat je nooit ziek kan zijn als single mama etc. Dat al je vrienden heus niet weer zitten te wachten op jou relaas (dat gevoel heb je dan) en dat er "' vrienden" zijn die gaan afhaken wat dus geen echte vrienden blijken te zijn. Maar er komt altijd wel iets moois voor terug. En altijd komt het weer goed! En altijd zijn er hier ook weer de meiden van het forum die je weer opbeuren!

Joh toen ik weer een relatie kreeg moest ik daar vreselijk aan wennen. Ik had ook heel sterk dat 'mijn' gevoel. Tsja ik had er hard voor geknokt dat wilde ik ook niet zo ineens opgeven. Maar goed ik trof een goede vent en dat is inmiddels mijn man.

Meid, echt waar, jij gaat hier doorheen komen en jij gaat ook als single mama heus heel erg gelukkig geworden!

Scarlet al weer lekker vroeg klaar vandaag zeg. Ik ben ook aan het werk geweest en volledig gesloopt! Wát een gekkenhuis, echt niet normaal! Maar goed ben gelijk uit werk ook schappies gaan halen dus nu even lekker met kop thee achtter de pc. Ik had de foto's ontvangen hoor, trouwens!

Dolphine, hoe heb je het gehad gisteren was het gezellig?

Daan, door de keuring heen gekomen, haha?

Doei doei
Goede avond ladies,

Angele, welkom hier.

Ik ben vanaf mijn zwangerschap al alleen (zoon is nu 8). Mijn ex zag het niet zitten om vader te worden, dus tja dan sta je er ineens alleen voor.

Best heftig, maar eigenlijk was het voor mij ook wel oke. Ik ben nu 8 jaar alleen met mijn manneke, en zoals theetje al zei, sommige momenten zijn zwaar, maar er zijn ook veel momenten van voldoening.

Inmiddels gaat mijn zoon wel om het weekend naar zijn vader toe, maar deze regeling is niet echt stabiel, zijn vader heeft het in het verleden weleens af laten weten (laatste x was net na de zomervakantie, dat ie gewoon niet op kwam dagen).

Jij zit nog midden in dit moeilijke proces, wij hebben dat ook allemaal doorlopen. Ik hoop dat je hier de nodige steun kan vinden.

Gisteren was het mega druk.... iedereen kwam natuurlijk tegelijk en dat was flink aanpoten met koffie enzo. Maar goed het was erg gezellig en mijn vader was echt jarig en is flink verwend. helemaal leuk dus.

Hey scarlet, ik heb de foto's ook ontvangen hoor, dus ik weet niet wat er eerst mis ging, nu is het in ieder geval gelukt.

Jammer dat het tegenviel op het werk theetje en dat je zo moe bent. Bij mij is het ook geen pretje op kantoor, ze zijn de cv ketel aan het vervangen... en dat kan dus nog wel een week duren. Dus dat is in de kou zitten de hele week....

Worden veel afspraken buiten de deur maken denk ik.

Hoi meissies!

Wat een herfstig weertje he! Maar wel weer ontzettend knus hoor!

Theetje, wat heb je het práchtig verwoord, het proces waar wij allemaal doorheen zijn gegaan! Het is psies zoals je schrijft.

Ik dacht in het begin ook hoe ga ik dit ooit redden in mijn eentje en leunde in het begin nog heel veel op L. (mijn ex), niet omdat ik het niet alleen zou kunnen, maar omdat ik ergens toch ook nog wilde dat hij deel uit zou blijven maken van mijn dagelijkse leventje, maw, ik wílde helemaal niet dat ie zou gaan, al wist ik deep down dat dat beter was. Kweet nog dat ik hem echt voor elk wissewasje belde, kleine boodschapjes, dingetjes in huis. Gewoon om hem maar bij alles te blijven betrekken. Gelukkig is dat vanzelf minder en minder geworden, maar hij heeft dat in het begin ook nog braaf gedaan allemaal, haha.

Oe balen Dolphine, geen verwarming op het werk? Bah zeg, dat is echt niet lekker werken. Geen idee waarom het nu wel lukte met de pics, vanaf de laptop lukte het dus wel, nou ja...jullie hebben ze!

Vandaag is het nieuwe dekbed van mijn knul gekomen, wat zal ie blij zijn! Xtra lang, want het arme joch kon niet meer helemaal lekker onder de dekens kruipen..en ook weer lekker dik natuurlijk, heerlijk. Gisteren ook een nieuwe hoes gekocht, dus gelijk maar de bedden verschonen nu..zucht...da's dan weer minder he...haha.

Woehahaha scarlet, je hebt je zelf dus fijn wat extra werk bezorgt.

Tja we zitten deze week zonder cv op het werk. Maar we zijn keurig gewaarschuwd via de mail, dus ik had vandaag mijn warme, extra grote huisvest aan, dus niet koud gehad.

Zoonlief is vanmorgen in pyama naar school gegaan. En nee hoor niet omdat ik zo'n ontaarde moeder ben..... Hij had vanochtend schoolontbijt en mocht in pyama komen. De grote hal stond gedekt met allemaal lange tafels, bordjes er op en heerlijke broodjes. Hij heeft er van genoten als ik hem mag geloven.

Er was vandaag ook fietskeuring op school. Dus ik stond vanmorgen om 8 uur zijn dynamo vast te draaien (die zat wat los waardoor voorlicht het niet deed). Maar zijn fiets is goedgekeurd. Goed gedaan moeders! hhaha

Morgen is het mannetje vrij vanwege een studie dag, maar hij gaat 's morgens bij een vriendje spelen, helemaal gezellig dus.

Goeiemiddag!

Daan, wat fijn dat je moeder al zo snel terecht kan! Dit is eigenlijk toch wel snel al, fijn hoor.

Is het nog een beetje uit te houden op kantoor? Bij ons is de temperatuur gewoon niet constant, ook niet fijn, dan weer bloedheet en dan weer ijskoud. Ze zouden gaan meten, maar het schiet weer lekker op..not.

Je mannetje heeft dus lekker ontbeten op school, gezellig altijd, zoiets. Krijgen zij ook een periode groente en fruit op school? (ik las zoiets op teletekst gisteren).

Mijn knul had vandaag (weer) een presentatie. Whoehaha, dat vindt ie wel een nadeel van de opleiding, presentaties zijn erg belangrijk, want je moet als juridisch medewerker natuurlijk wel je verhaal duidelijk en begrijpelijk kunnen overbrengen. Maar het is weer goed gegaan, maar zo zenuwachtig altijd van te voren he..dat zal wel nooit overgaan, denk ik.

Ik heb een cake in de oven staan, ik moet ongesteld worden en maak daar even gruwelijk misbruik van, gewoon lekker snaaien!

Hai meisjes,

pfoeiiiiiii wat was het weer extreem vroeg vanochtend na een heel kort nachtje, en koudddddd, veel regen en wind, brrrrr. Ik had wel weer rechtsomkeert willen maken zó m'n bedje in. Maar goed, mezelf naar het werk gesleept en daar m'n best gedaan vandaag. Vanmiddag boodschapjes gehaald en als een blok in slaap gevallen op de bank. Zó moe! Nu net wakker gebeld door manlief die wat moest vragen en nu dan even achter pc. Strakjes maar even wat makkelijks te eten maken.

Scarlet, jij lekker aan de baksels, heeeeerlijk, zelf gebakken cake is altijd veel lekkerder dan uit de winkel. Ik ga vrijdag een aftereight taart maken voor zaterdag. Ook altijd errug lekker! Wel bewerkelijk want moet er de avond tevoren al mee beginnen omdat een bepaalde vulling eerst een nacht in de koelkast moet staan. En jullie allebei dus onder de schone dekens dankzij het nieuwe dekbed van je knul. Ach ja dan heb je ook wat hè! Hihi!

Dolphine, wat een gezelligheid, met z'n allen aan het pyama ontbijt. Was dat zomaar of was er nog een leuk project ofzo?

Haha, stoer joh, jij even de fiets gerepareert van je knul! Wel balen zeg dat die verwarming kapot is, zeker met dit weer! Maar ja gelukkig kun je je er op kleden dan. Goed excuus ook om dan lekker warme chocomelk met slagroom te drinken!

Fijne aaf!
Theetje, dat hij in zijn pyama naar school modht was in het kader van het nationale schoolontbijt. Een of ander project van de overheid wat het nut van goed ontbijten wil benadrukken. Ze doen dat elk jaar op school.

Hier was het vanmorgen ook vroeg. Zoonlief was echt om 5 uur al klaar wakker. Balen! Hij is dan niet meer in staat om nog even te slapen, dus voor mij was het ook een vroegertje.

Ik denk dat ik morgenochtend thuis blijf werken met die kou. Ik kan thuis ook alles doen en 's middags heb ik huisbezoeken. Lijkt me een veel beter plan dan in de kou te gaan zitten.

Woehaha scarlet, goed excuus he, ongesteld zijn.Maar ga je dan echt een cake bakken en die samen met je knul opeten? Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, alleen bij gelegenheden dat er visite komt ofzo.

WAT EEN HERFSTWEER HE!!!

Tjeez zeg...nu bijna naar huis gewaaid, vanmorgen stond ik bijna stil! Maar gelukkig nu lekker binnen en khoef nergens meer heen...

Geen wonder dat je in slaap viel Theetje! Moet je ook maar gebruik van maken, van die gestolen uurtjes, als het 's nachts niet zo lukken wil. MM, jij gaat ook weer iets lekker maken he!

Zou je mij daar het recept eens van willen mailen? Lijkt mij ook wel wat!

Och arme Dolphine...dan is het nog bijna nacht, om 5 uur! Ben je thuis gaan werken, zoals je gepland had?

We eten die cake dan niet in 1x op hoor! Maar ik vind het ook gewoon leuk en gezellig werk en het ruikt dan zo heerlijk in huis..gewoon knus!

Collega van mij had vandaag voor mij een bak bruine bonensoep (zelf gemaakt) meegenomen voor vanaaf, lief he! Ik vind dat zoooo superlekker, maar omdat mijn knul dat echt niet lust, maak ik het zelf nooit. Nu dus toch lekker smullen vanavond én super makkelijk natuurlijk! Verder wil die verrotte ongesteldheid maar niet doorbreken, bleh, zit er echt tegenaan te hikken. Voel me megaopgeblazen, nie fijn! Zondag ga ik met mijn broer en schonezus een dagje naar Den Haag, naar mijn tante, hoop dat het dan wel zover is hoor. Zou wel moeten, kga me anders toch een beetje zorgen maken denk ik...haha.

Ik heb vanmorgen lekker thuis gewerkt ja. Ik was vanmiddag even op kantoor om de videocamera op te halen en het was nog steeds koud daar. Dus ik ben er blij mee.

Zit je dan de hele week cake te eten? Daar moet ik nu ook weer niet aan denken eerlijk gezegd, haha. Vervelend dat je ongesteldheid niet doorbreekt, ik zit er al weer volop midden in, maar heb het ergste gelukkig achter de rug.

Ik ook lekker makkelijk eten vanavond, kan bij mijn paps en mams aanschuiven. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.

Eet smakelijk!
Haaaaaaiiiii,

vandaag weer rete druk dagje op werk gehad! Gauw naar huis gegaan en alle ingredienten gehaald voor de taarten die ik ga maken. Daar zojuist al de voorbereidingen voor getroffen en dan kan ik morgen aan de baksels. Wordt druk dagje, moet zoonlief met toet naar schoolplaats brengen ivm een maatschappelijke stage, baksels maken, weekendboodschappen doen, zoon weer ophalen en de boel aan kant brengen. Pffffff.

Wat een bofferds zijn zijn jullie zeg allebei niet hoeven te koken. Lief hoor van je collega Scarlet, maar ik ben blij dat ik niet naastje hoef te liggen in bed, hahahaha! Ik zal je het recept mailen hoor! Over recepten gesproken Dolphine, wil jij me het recept mailen van die bloemkool met zalm? Dat klonk zo lekker! Ging jij het aankomende weekend niet even weg met je familie? Heel veel plezier!

Meiden ik ga lekker bankhangen!

Hoeraaa, de ongesteldheid heeft doorgezet! Hehe...

Oef Theetje, heel veel sterkte morgen hoor, wat een drukke dag! Ga je ook nog andere taarten maken?

Enne..bloemkool met zalm? Klinkt goed, Dolphientje, mag ik het ook?

Dames, dames,

Ik zal jullie het recept straks mailen.

Wij gaan idd dit weekend een weekendje weg naar zeeland, weer in het huisje van mijn oom. Wordt druk dagje morgen. EErst zoonlief naar school brengen, het huishouden doen en boodschappen, alvast spullen inpakken, kind weer ophalen om te lunchen en daarna naar school en niveau lezen. Om 2 uur nog een huisbezoek en dan na schooltijd zoonlief ophalen, direct daarna mijn broers ophalen, dus zorgen dat ik alles al ingepakt in de auto heb. En dan karren we naar zeeland toe.

Ik zie er wel een beetje tegenop, gezien de zeer dwarse houding van zoonlief op dit moment. En hij is niet de enige, alle kinderen lijken momenteel wel losgeslagen.... haha

Maar goed we zullen wel zien hoe het gaat lopen.

Ga zo eerst het recept voor jullie even opzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven