Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 27 maart 2011 om 20:24
Hoe is het met zieke vandaag? Hopelijk voel je je alweer wat beter Theetje..
Wat een weertje weer vandaag he! Strakblauwe lucht hier en vanmiddag heerlijk de hele middag in het zonnetje gezeten..Ging weer veuls te hard voor mijn borstje, die is alweer knalrood..Maar ik krijg er wel een heel zomers gevoel van! Mijn knul was trainen, perfect weer natuurlijk, maar was toch niet zo in zijn hum toen ie terug kwam..Ze hadden m in het outfield gepositioneerd, terwijl zijn plek (ook echt zijn favo plek) het 1e honk is, daar speelt ie al vanaf dat ie begonnen is.
Nu knijpt ie hem, dat dat zijn positie gaat worden, terwijl de trainer wel gevraagd had vanmiddag wat zijn positie was, 1e honk dus en dat ze daar op zouden gaan trainen. Had wel even op 1 gestaan, maar toen werden daar geen ballen heen geslagen. Zucht..Heb hem gezegd dat ie dat gewoon kan aangeven, als hij er echt zo'n probleem mee heeft om in het outfield te staan. Maar dat wil hij niet. Tja, dan moet hij het maar accepteren. Uitgelegd dat wanneer hij niets zegt, zij er ook van uit kunnen gaan dat hij er geen probleem mee heeft om in het outfield te spelen, dat zij geen gedachten kunnen lezen. Maar hij voelt dat dan weer als zeuren of klagen en dat wil hij niet.
Pfff, lastig hoor! Het hoort bij het volwassen worden natuurlijk, maar soms zou ik hem wel een schop(je) onder zijn kont willen geven, dat ie gewoon wat meer voor zijn eigen ding moet opkomen. Nou ja, ik heb het hem in elk geval gezegd, nu moet ie zelf maar kijken wat hij ermee gaat doen. De tijd is toch echt voorbij dat ik als moeder dit ga aankaarten bij de coach..LOL
Had nog een briljant idee, vond ik zelf: op de teamsite moet elke speler een soort interviewtje invullen en hij is nu aan de beurt. een vd vragen is wat hij van dit seizoen verwacht. Vlgs mij kan hij daar prachtig invullen dat ie hoopt op zijn favoriete positie te mogen spelen. Zo hoeft ie het niet uit te spreken en is het toch bekend. Hahaha, geniaal toch?? Hij vond het minder..
Nou ja, de trainer weet het, zou ook best kunnen dat dit meer orienterend iets was en dat de échte training nog gaat beginnen..
Tssss, waar je je (als ouder) ook druk om maakt he.. Maar ja, ik zag gewoon dat ie niet heel happy was en dat vind ik dan ook weer sneu, wetende hoe leuk hij het normaal gesproken vindt...
zondag 27 maart 2011 om 21:59
Hallo meiden,
Theetje, hoe voel je je? Goed uitzieken hoor meid, en ga je vooral niet schuldig voelen voor je werk,want hier kun je natuurlijk helemaal niks aan doen.
Bij mij zitten de holtes toch ook nog goed vol. Heb hoofdpijn en druk op de oren, erg vervelend.
Moest vandaag al weer vroeg zoonlief ophalen, want ex heeft wederom een nieuwe baan en die wilde om een uur of 5 nog even naar bed.
Daarna naar mijn broertje en schoonzus gegaan en daar gegeten. We moesten overleggen over het cadeau voor mijn ouders. We wilden ze een weekendje weg geven met alle kinderen en kleinkinderen, leuk idee maar een datum prikken valt niet mee. Wordt waarschijnlijk pas najaar, want mijn schoonzus ligt weer een beetje dwars. Ze hebben een seizoensplek op een camping en willen daar elk weekend heen. Ja en? Je kan toch best een weekendje overslaan, maar dat is niet bespreekbaar.
Maar goed,we geven ze nu een tegoed bon en dan kunnen ze zelf een weekend plannen.
Gaan op de dag zelf ook een ontijtje laten bezorgen, best leuk dus.
Goh scarlet, misschien moet hij wel op elke positie een keer spelen zodat hij ervaart hoe dat is ofzo? Ik kan me daar nog wel wat bij voorstellen. Jammer voor hem als hij niet op zijn favoriete plek zou kunnen spelen, daar zullen ze toch wel een beetje rekening mee houden neem ik aan?
Maar idd je moet het loslaten, hij is in principe oud genoeg om zelf aan te kaarten wat hij wil. Dat heet volwassen worden he, hoort ook omgaan met teleurstellingen bij.
ik heb gisteren nog heerlijk gelunched met mijn broer. Die heeft het erg leuk gehad in Thailand. Hoop verhalen natuurlijk. Heb ook nog een leuk shirt en blazertje gekocht, er zit een nieuw winkeltje hier in het dorp, erg leuke dingen hebben ze daar.
Theetje, hoe voel je je? Goed uitzieken hoor meid, en ga je vooral niet schuldig voelen voor je werk,want hier kun je natuurlijk helemaal niks aan doen.
Bij mij zitten de holtes toch ook nog goed vol. Heb hoofdpijn en druk op de oren, erg vervelend.
Moest vandaag al weer vroeg zoonlief ophalen, want ex heeft wederom een nieuwe baan en die wilde om een uur of 5 nog even naar bed.
Daarna naar mijn broertje en schoonzus gegaan en daar gegeten. We moesten overleggen over het cadeau voor mijn ouders. We wilden ze een weekendje weg geven met alle kinderen en kleinkinderen, leuk idee maar een datum prikken valt niet mee. Wordt waarschijnlijk pas najaar, want mijn schoonzus ligt weer een beetje dwars. Ze hebben een seizoensplek op een camping en willen daar elk weekend heen. Ja en? Je kan toch best een weekendje overslaan, maar dat is niet bespreekbaar.
Maar goed,we geven ze nu een tegoed bon en dan kunnen ze zelf een weekend plannen.
Gaan op de dag zelf ook een ontijtje laten bezorgen, best leuk dus.
Goh scarlet, misschien moet hij wel op elke positie een keer spelen zodat hij ervaart hoe dat is ofzo? Ik kan me daar nog wel wat bij voorstellen. Jammer voor hem als hij niet op zijn favoriete plek zou kunnen spelen, daar zullen ze toch wel een beetje rekening mee houden neem ik aan?
Maar idd je moet het loslaten, hij is in principe oud genoeg om zelf aan te kaarten wat hij wil. Dat heet volwassen worden he, hoort ook omgaan met teleurstellingen bij.
ik heb gisteren nog heerlijk gelunched met mijn broer. Die heeft het erg leuk gehad in Thailand. Hoop verhalen natuurlijk. Heb ook nog een leuk shirt en blazertje gekocht, er zit een nieuw winkeltje hier in het dorp, erg leuke dingen hebben ze daar.
zondag 27 maart 2011 om 22:14
Hai meiden,
hier nog niet best hoor. Heb al twee nachten niet geslapen door niezen hoesten verstopte neus en ga maar door. Bah hoop toch echt dat het morgen wat beter is. heb vandaag op ligbed in de tuin in het zonnetje gelegen met kopjes thee en een boekje en een beetje gedoezeld. Wilde niet gaan slapen want ik hoop toch echt dat ik dan vannacht wél kan slapen.
Zo Dolphine jij hebt er in vandaag beetje drie keer hier posten:)
Goh zeg die schoonzus heeft wel weer noten op haar zang, sjonge jonge kan geen weekendje overslaan terwijl ze dan toch ook een weekendje weg is. Moeilijk typje.
Wel een erg leuk idee trouwens zo'n weekendje weg geven als cadeau! Ook superleuk voor je dat je een midweek weggaat! Heerlijk joh even er lekker tussenuit!
Tsja Scarlet, ik denk dat je het met je zoon goed hebt aangepakt hoor! Wat mondiger worden en opkomen voor je eigen belangen hoort er echt helemaal bij op deze leeftijd. En daarnaast heb je hem toch een super goed idee aan de hand gedaan door op de site zijn wens in te vullen.
Jij al verbrand joh? Ik heb toch in het zonnetje gezeten maar verkleuren heb ik nog niet gedaan helaas. Ben zo wit als een melkfles. met me verkouden kop zie ik er nu sowieso al uit als een spook dus een beetje kleur had geen kwaad gekunt.
Ik ga een poging doen om te slapen, welterusten
hier nog niet best hoor. Heb al twee nachten niet geslapen door niezen hoesten verstopte neus en ga maar door. Bah hoop toch echt dat het morgen wat beter is. heb vandaag op ligbed in de tuin in het zonnetje gelegen met kopjes thee en een boekje en een beetje gedoezeld. Wilde niet gaan slapen want ik hoop toch echt dat ik dan vannacht wél kan slapen.
Zo Dolphine jij hebt er in vandaag beetje drie keer hier posten:)
Goh zeg die schoonzus heeft wel weer noten op haar zang, sjonge jonge kan geen weekendje overslaan terwijl ze dan toch ook een weekendje weg is. Moeilijk typje.
Wel een erg leuk idee trouwens zo'n weekendje weg geven als cadeau! Ook superleuk voor je dat je een midweek weggaat! Heerlijk joh even er lekker tussenuit!
Tsja Scarlet, ik denk dat je het met je zoon goed hebt aangepakt hoor! Wat mondiger worden en opkomen voor je eigen belangen hoort er echt helemaal bij op deze leeftijd. En daarnaast heb je hem toch een super goed idee aan de hand gedaan door op de site zijn wens in te vullen.
Jij al verbrand joh? Ik heb toch in het zonnetje gezeten maar verkleuren heb ik nog niet gedaan helaas. Ben zo wit als een melkfles. met me verkouden kop zie ik er nu sowieso al uit als een spook dus een beetje kleur had geen kwaad gekunt.
Ik ga een poging doen om te slapen, welterusten
maandag 28 maart 2011 om 17:01
Hai girlies
Jammer Theetje, dat je je niet iets beter voelde..
Nu was het natuurlijk niet echt een straf om in de tuin op je ligbedje te doezelen, whoehaha, maar dat doen we natuurlijk toch liever als we lekker gezond zijn! Ik hoop dat je afgelopen nacht wel een beetje hebt kunnen slapen zeg..
En jij toch ook een beetje in de lappenmand Dolphine, niet fijn! Toch geen last van hooikoorts? Het ís natuurlijk weer de tijd van het jaar...
Superleuk idee zeg, een weekendje weg met zijn allen. Wel heel erg jammer dat het weer zo moeilijk moet allemaal..
Je gaat toch niet dood van een weekendje niet naar de camping...nou ja, je wilt natuurlijk ook niet de boel op de spits drijven en ruzie in de familie, maar vermoeiend hoor.
Wel heel leuke vooruitzichten allemaal!
Hier zit de werkdag er ook weer op, superdruk is het, aan de ene kant fijn, aan de andere kant mag het ook wel iets minder.
Boodschappen gedaan en tjsa, helemaal niets zinnings te melden eigenlijk!
maandag 28 maart 2011 om 19:19
Het werken viel me toch erg tegen vandaag. Erg hoofdpijn en druk op de oren, dus ook hier gaat het nog niet helemaal lekker. Maar goed, ik heb de werkdag volgemaakt, dus dat is prima verder.
Vannacht ook slecht geslapen, en die vogels begonnen ook om 5 uur al. Zoonlief trouwens tot 7 uur geslapen, dat is wel weer fijn van de zomertijd, haha.
En ja mijn schoonzus is best een moeilijk typje. Ik heb al vaker met haar in de clinch gelegen. Maar goed ze zoekt het maar uit. Wel jammer dat mijn broertje er in mee gaat, dat ben ik niet gewend van hem, normaal is hij altijd heel relaxed en makkelijk.
Ik had voor morgen kaarten voor nederlands elftal. Maar gelukkig heb ik ze kunnen verkopen. Steek dat geld mooi in mijn zak en dan ga ik de volgende wedstrijd wel weer.
Morgen ook 10 minuten gesprek op school, wil toch de spelling en niveau lezen even aankaarten. Mijn mannetje lijkt een beetje last te hebben van faalangst ofzo. In de klas kan hij het prima bij benen, maar als het een toets is dan klapt hij dicht.
Maar goed, hij staat er verder prima voor, dus een heel groot probleem is het niet, maar wil het toch even gezegd hebben.
Beterschap theetje.
Vannacht ook slecht geslapen, en die vogels begonnen ook om 5 uur al. Zoonlief trouwens tot 7 uur geslapen, dat is wel weer fijn van de zomertijd, haha.
En ja mijn schoonzus is best een moeilijk typje. Ik heb al vaker met haar in de clinch gelegen. Maar goed ze zoekt het maar uit. Wel jammer dat mijn broertje er in mee gaat, dat ben ik niet gewend van hem, normaal is hij altijd heel relaxed en makkelijk.
Ik had voor morgen kaarten voor nederlands elftal. Maar gelukkig heb ik ze kunnen verkopen. Steek dat geld mooi in mijn zak en dan ga ik de volgende wedstrijd wel weer.
Morgen ook 10 minuten gesprek op school, wil toch de spelling en niveau lezen even aankaarten. Mijn mannetje lijkt een beetje last te hebben van faalangst ofzo. In de klas kan hij het prima bij benen, maar als het een toets is dan klapt hij dicht.
Maar goed, hij staat er verder prima voor, dus een heel groot probleem is het niet, maar wil het toch even gezegd hebben.
Beterschap theetje.
maandag 28 maart 2011 om 21:05
Hee meiden, ik ga morgen toch maar aan het werk hoewel ik me al een stuk beter voel ben ik toch bang dat het eigenlijk nog een dagje te vroeg is maar goed ik zal het wel overleven. En ik heb deze week maar drie diensten dus dat scheelt en eindelijk weer eens een echt lang weekend in verschiet dus hoop dan echt even te kunnen bijtanken. Ik wil sowieso zaterdag de stad in, ik wil een nieuwe spijkerbroek en zoonlief nieuwe schoenen en een zomerjas en oooh wat zou het fijn zijn als opoe nog even achterwege blijft want dan kan ik misschien eindelijk weer eens naar de sauna. Dát zou zoooo fijn zijn. Ik wil al een hele poos maar komt er maar niet van.
Jij dus ook nog niet helemaal fit Dolphine, pfff ik vind het een behoorlijk heftig virusje. Morgen dus 10 minuten gesprek ben benieuwd wat juf ervan zegt dan. Kunnen ze hem niet een keer stiekem een toets laten maken zonder dat hij dat weet?
Scar, eigenlijk nu dus iets te druk op het werk. Tsja das geen lekker begin van de week als het gelijk zó druk is. Rustig opstarten op de maandag is dan wel lekkerder denk ik.
Meiden mijn wekkertje gaat weer vroeg morgen dus ik duik er vast in.
Jij dus ook nog niet helemaal fit Dolphine, pfff ik vind het een behoorlijk heftig virusje. Morgen dus 10 minuten gesprek ben benieuwd wat juf ervan zegt dan. Kunnen ze hem niet een keer stiekem een toets laten maken zonder dat hij dat weet?
Scar, eigenlijk nu dus iets te druk op het werk. Tsja das geen lekker begin van de week als het gelijk zó druk is. Rustig opstarten op de maandag is dan wel lekkerder denk ik.
Meiden mijn wekkertje gaat weer vroeg morgen dus ik duik er vast in.
dinsdag 29 maart 2011 om 20:41
Hai dames
Grrr, vandaag weer een lekker weertje he! En morgen ben ik vrij (omdat ik naar het ZH moet) en dan wordt het niet zulk lekker weer..tuuuurlijk...
Ben je niet te vroeg begonnen Theetje? Toch dat schuldgevoel wat dan drukt? Ik hoop dat je het goed hebt kunnen volhouden! Gelukkig wel het weekend vrij voor je, da's wel fijn..eindelijk!
Hoe was het 10 minutengesprek Dolphine? Hebben ze misschien ook iets gemerkt van een soort faalangst?
Vervelend zeg, dat je je toch niet topfit voelt. Misschien zit je er toch tegenaan te hikken en zet het niet echt door..Waardeloos, kun je eigenlijk nog beter goed ziek zijn!
Zoals gezegd morgen dus naar het ZH voor de gynaecologische echo. Al zie ik er niet echt tegenop, kzou toch liever iets anders doen! hahaha.. Ik moet er om 11.30 uur zijn, maar moet nog langs de patiëntenregistratie, dus zal maar op tijd vertrekken. Tja en dan binnenkort weer een afspraak bij de ha om de uitslagen te bespreken. Hopelijk is er echt niets aan de hand, verwacht het niet hoor, maar je weet natuurlijk maar nooit.
Kga een beetje voetbal kijken....fijne avond!
dinsdag 29 maart 2011 om 21:25
10 minuten gesprek was positief,. Ze denken niet echt aan faalangst,maar zien wel een bepaalde onzekerheid bij hem. Het is belangrijk dat hij op alle fronten succes ervaringen opdoet en gelukkig is zijn juf daar erg allert op.
Met lezen zit hij wel tegen het hogere niveau aan, had nog net een paar foutjes te veel, maar ze verwacht dat hij de volgende keer gewoon prima scoort. En spelling blijft moeilijk voor hem. Das het enige wat echt onvoldoende is. Nou ja je kan niet alles hebben he.
Verder rotnieuws gehad. Mijn broer is ontslagen. Er bleek al wat te spelen voordat hij op vakantie ging en vandaag moest hij op gesprek komen en heeft hij ontslag gekregen. Voor hem is het geloof ik ook wel een beetje een opluchting omdat de werkdruk erg hoog was. maar ik schrik er toch wel van, wist van niks natuurlijk. Hij had het geloof ik een beetje aan zien komen.
Scar, succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoop ook niet dat ze iets vinden, maar je stukje controle kan geen kwaad natuurlijk.
Theetje ik ben bang dat je ook een beetje te vroeg weer begonnen bent. Sterkte.
Ik heb gewoon een voorhoofdsholte ontsteking gehad en heb daar nog een beetje de na weeen van. maar vannacht goed geslapen en vandaag ging het ook een stuk beter moet ik zeggen.
Met lezen zit hij wel tegen het hogere niveau aan, had nog net een paar foutjes te veel, maar ze verwacht dat hij de volgende keer gewoon prima scoort. En spelling blijft moeilijk voor hem. Das het enige wat echt onvoldoende is. Nou ja je kan niet alles hebben he.
Verder rotnieuws gehad. Mijn broer is ontslagen. Er bleek al wat te spelen voordat hij op vakantie ging en vandaag moest hij op gesprek komen en heeft hij ontslag gekregen. Voor hem is het geloof ik ook wel een beetje een opluchting omdat de werkdruk erg hoog was. maar ik schrik er toch wel van, wist van niks natuurlijk. Hij had het geloof ik een beetje aan zien komen.
Scar, succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoop ook niet dat ze iets vinden, maar je stukje controle kan geen kwaad natuurlijk.
Theetje ik ben bang dat je ook een beetje te vroeg weer begonnen bent. Sterkte.
Ik heb gewoon een voorhoofdsholte ontsteking gehad en heb daar nog een beetje de na weeen van. maar vannacht goed geslapen en vandaag ging het ook een stuk beter moet ik zeggen.
woensdag 30 maart 2011 om 13:28
Goeiemiddag!
Zo, nu lekker thuis, boodschappen binnen (moet eigenlijk zooooooo nodig de ramen lappen..wie weet krijg ik nog de geest...) Geen rare dingen of afwijkingen gezien, gelukkig. Kheb alleen weinig baarmoederslijmvlies, dus vlgs haar viel er ook weinig te bloeden en het kon sowieso met de pil, dat ie wel een bloedingen over slaat. Nou ja, heb brif mee voor de ha dus als uitslag van uitstrijkje ook bekend is maar weer een afspraak maken. Moest aardig lang wachten, maar wát een leuk manspul liep er langs zeg! Haha, niet verkeerd hoor, werken in een ziekenhuis.
Gewoon hartstikke positief dus Dolphine, het gesprek. Fijn hoor! Dat is wel eens anders geweest..En 1 dingetje mag toch wel minder zijn dan de rest, kan hij ook nog wel verbeteren tzt.
Wat een k*tnieuws over je broer zeg..Ik zou me echt zo ontzettend rotschrikken. Heeft ie al iets anders op het oog? Hij is ook alleenstaand, toch? Pff, staat je wereld toch mooi op zijn kop zeg..Fijn dat je je weer een stuk beter voelt in elk geval,gaat dus de goede kant op. Hier mijn knul ook weer last van zijn keel, komt er ook niet goed af en zit echt een beetje te kwakkelen dit jaar zeg, ben ik helemaal niet gewend met hem.
Nou ja, hij is wel gewoon naar school, heb maar weer Trachitol gekocht, dat helpt hem altijd het best.
Ik zal nu eens bedenken of ik die ramen nog......
woensdag 30 maart 2011 om 19:13
En scarlet, heb je de ramen nog gelapt? I zit er ook al weken tegen aan te hikken, maar heb nog niet de geest gekregen. Ik heb wel de douche helemaal ingespoten met spul om de voegen weer wit te krijgen. Een vocht en schimmel verwijderaar. Werkt goed dat spul, al sloeg het wel op mijn ogen.
Fijn dat op het eerste gezicht alles er goed uitzag. Toch een geruststelling denk ik, al maakte je je niet echt druk.
Wij hebben vandaag afscheid genomen van de directeur van de school van zoonlief. Jammer, zoonlief heeft het er moeilijk mee. Vorig jaar heeft die man veel voor mijn knulletje gedaan qua extra aandacht. IK ben dus wel even afscheid gaan nemen en toen begon hij er ook over dat hij het zo fijn vind dat het nu zo goed gaat met zoonlief. Jammer dat hij weggaat. Ben benieuwd wat er voor terug komt, want er is nog geen nieuwe.
Zoonlief heeft trouwens wel steeds erge buikpijn, vooral na inspanning,. Vanmorgen op school ook weer en vanmiddag na de voetbaltraining, hij klapt dan helemaal dubbel van de pijn. Geen idee wat het kan zijn, misschien toch even naar laten kijken.
Fijn dat op het eerste gezicht alles er goed uitzag. Toch een geruststelling denk ik, al maakte je je niet echt druk.
Wij hebben vandaag afscheid genomen van de directeur van de school van zoonlief. Jammer, zoonlief heeft het er moeilijk mee. Vorig jaar heeft die man veel voor mijn knulletje gedaan qua extra aandacht. IK ben dus wel even afscheid gaan nemen en toen begon hij er ook over dat hij het zo fijn vind dat het nu zo goed gaat met zoonlief. Jammer dat hij weggaat. Ben benieuwd wat er voor terug komt, want er is nog geen nieuwe.
Zoonlief heeft trouwens wel steeds erge buikpijn, vooral na inspanning,. Vanmorgen op school ook weer en vanmiddag na de voetbaltraining, hij klapt dan helemaal dubbel van de pijn. Geen idee wat het kan zijn, misschien toch even naar laten kijken.
vrijdag 1 april 2011 om 12:06
Goedemorgen meiden,
nou dat was me het weekje wel zeg. Eigenlijk toch te vroeg aan het werk gegaan. Retedruk gehad echt zeg het leek wel alsof het in de lucht zat. Verkoudheid is nu redelijk op z'n retour gelukkig. maar nu opoe op bezoek en hóe. Maar gelukkig nu wel een lang weekend vrij. heerlijk zeg! En morgen voorspellen ze gewoon 20 tot 24 graden! Als je nu naar buiten kijkt kan ik me dat niet voorstellen.Ze zeggen dat het vanmiddag al zonnig wordt. Daar is hier nog niks van te merken helaas.
Kreeg een brief van school dat zoonlief met deze cijfers niet over gaat. Hij heeft gelukkig nog wel een heel trimester om de cijfers op te halen want de onvoldoendes die hij staat zijn vijfjes. De ongelooflijke knuppel! Ik wist het wel natuurlijk maar als je dan zo'n brief krijgt word ik daar niet echt vrolijk van. Vanmiddag dus maar (weer) een ernstig gesprek voeren met zoonlief. En ik moet z'n mentor bellen. Misschien dat zij ook eens een serieus gesprek kan voeren.
Fijn Scar dat alles in orde is. Toch een opluchting. En ondertussen leuke mannen kijken hahahaha. Hmmm je mag hier ook wel ramen komen lappen.....
Is dat dat spul van HG Dolphine? Werkt idd super maar méééén dat kan niet goed zijn voor je gezondheid.
Jeetje dat je knul het zo moeilijk heeft dat de directeur weg is gegaan. vaak hebben kinderen het wel moeilijk als het een eigen juf og meester beftreft. maar zegt genoeg dan dat die man zich zo heeft ingespannen voor je knul. Het siert je knulletje dat hij dat dus ook heeft gevoelt. Echt lief.
Poeh heftig voor je broer zeg. Werkt ie in in een branche waar redelijk werk in te vinden is? Moeilijk hoor.
Ik ga douchen en wat ondernemen hier, komt weer niks van terecht anders.
nou dat was me het weekje wel zeg. Eigenlijk toch te vroeg aan het werk gegaan. Retedruk gehad echt zeg het leek wel alsof het in de lucht zat. Verkoudheid is nu redelijk op z'n retour gelukkig. maar nu opoe op bezoek en hóe. Maar gelukkig nu wel een lang weekend vrij. heerlijk zeg! En morgen voorspellen ze gewoon 20 tot 24 graden! Als je nu naar buiten kijkt kan ik me dat niet voorstellen.Ze zeggen dat het vanmiddag al zonnig wordt. Daar is hier nog niks van te merken helaas.
Kreeg een brief van school dat zoonlief met deze cijfers niet over gaat. Hij heeft gelukkig nog wel een heel trimester om de cijfers op te halen want de onvoldoendes die hij staat zijn vijfjes. De ongelooflijke knuppel! Ik wist het wel natuurlijk maar als je dan zo'n brief krijgt word ik daar niet echt vrolijk van. Vanmiddag dus maar (weer) een ernstig gesprek voeren met zoonlief. En ik moet z'n mentor bellen. Misschien dat zij ook eens een serieus gesprek kan voeren.
Fijn Scar dat alles in orde is. Toch een opluchting. En ondertussen leuke mannen kijken hahahaha. Hmmm je mag hier ook wel ramen komen lappen.....
Is dat dat spul van HG Dolphine? Werkt idd super maar méééén dat kan niet goed zijn voor je gezondheid.
Jeetje dat je knul het zo moeilijk heeft dat de directeur weg is gegaan. vaak hebben kinderen het wel moeilijk als het een eigen juf og meester beftreft. maar zegt genoeg dan dat die man zich zo heeft ingespannen voor je knul. Het siert je knulletje dat hij dat dus ook heeft gevoelt. Echt lief.
Poeh heftig voor je broer zeg. Werkt ie in in een branche waar redelijk werk in te vinden is? Moeilijk hoor.
Ik ga douchen en wat ondernemen hier, komt weer niks van terecht anders.
vrijdag 1 april 2011 om 12:50
Haha theetej, ook ik kom tot bar weinig hier in huis vandaag. Heb al wel de boodschappen in huis en de was opgevouwen, maar dat was het. Pleegzoon komt vanavond, dus ik moet vanmiddag echt even aan de slag.
Mijn broer werkte bij rentokil ongdierte bestrijding. Hij is vandaag met een oud collega van hem mee, die is ook weg bij rentokil en heeft nu een eigen bedrijfje om mollen te bestrijden. Mijn broer is vrijblijvend mee om te kijken of het wat is voor hem. De werkdruk bij rentokil was te hoog voor hem.
Ik ben gisteren voor het eerst sinds 2 jaar weer eens mee wezen sporten. aqua joggen wel te verstaan. Kon goed merken dat ik lang niks gedaan had. Het heeft me wel gestimuleerd om toch wat vaker te gaan bewegen. Want nu doe ik echt helemaal niks.
Goh theetje, vervelend van je knul. Ik dacht dat het juist wat beter ging op school, maar nog niet goed genoeg dus.
Mijn broer werkte bij rentokil ongdierte bestrijding. Hij is vandaag met een oud collega van hem mee, die is ook weg bij rentokil en heeft nu een eigen bedrijfje om mollen te bestrijden. Mijn broer is vrijblijvend mee om te kijken of het wat is voor hem. De werkdruk bij rentokil was te hoog voor hem.
Ik ben gisteren voor het eerst sinds 2 jaar weer eens mee wezen sporten. aqua joggen wel te verstaan. Kon goed merken dat ik lang niks gedaan had. Het heeft me wel gestimuleerd om toch wat vaker te gaan bewegen. Want nu doe ik echt helemaal niks.
Goh theetje, vervelend van je knul. Ik dacht dat het juist wat beter ging op school, maar nog niet goed genoeg dus.
vrijdag 1 april 2011 om 15:20
Hola meisjes!
Ik verheug me nu al op het mooie weer van morgen!! Als dan ook maar een zonnetje bij komt, anders heeft het weer niet zo veel nut he...Hier nu ook helemaal geen zon hoor, gewoon dikke grijze lucht..Lekker de boodschappen al binnen, heb weer een zieke knul hier, vandaag is ie ook niet naar school geweest, Vreselijk verkouden en heel erg keelpijn, dus net maar van alles ingeslagen, honing, drop, keelpastilles. Lijkt nu wel iets beter te pas dan gisteren, toen ie toen uit school kwam heeft ie echt voor pampus gelegen en wilde niets, gelukkig wel drinken.
Zondag de 1e thuiswedstrijd, zou echt jammer zijn als hij niet mee kan doen, maar ja, wat niet kan dat kan niet natuurlijk. Ze voorspellen regen, zou mooi zijn als de wedstrijd afgelast zou worden! (khad anders wel zin in een heerlijk middagje in de zon op het veld..hihi)
Het gaat dus geen sauna worden dit weekend, begrijp ik Theetje? Die verrotte opoe ook altijd op het verkeerde moment.
Maar wel vrij en dat is natuurlijk ook heerlijk. Joh, wie weet verrast je zoon je toch nog. Dat school nu deze noodkreet stuurt is natuurlijk helemaal niet fout, zo heeft hij nog tijd om eraan te werken.
He Dolphine, in de gaten houden die buikpijn, toch wel vreemd. Even na laten kijken kan sowieso geen kwaad, als het niets bijzonders is weet je dat ook maar weer.. Ik heb alleen aan 1 kant de ramen aan de binnenkant gelapt, haha, toen was ik het alweer helemaal zat. Zucht...huishouden is aan mij echt niet besteed hoor! Dat HG spul voor in de douche heb ik ook, werkt echt geweldig he!! En zoooo makkelijk!! Maar echt gezond kan het niet zijn nee, maar ach.... Wat góed zeg, dat je bent wezen sporten. Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten, ben gewoon echt een lui mens. Ik vind het knap!
Het is dus nog even afwachten wat je broer nu gaat doen. Heeft hij lang bij deze werkgever gewerkt? Wel recht op WW hopelijk?
Grappig, sinds vorige week weer intensief mailcontact met C., die zoals jullie weten nu in de States woont. HIj had toch gezegd dat ie het ook wel mistte en probeerde vaker te mailen, warempel, hij doet het nog ook! En ook leuke mails, we praten weer over van alles, gezellig.
Ik moet hier nog wel even wat doen, maar heb eigenlijk niet zo'n zin. We hebben de nieuwste Harry Potter gedownload, dus iets leuks om te kijken dit weekend. We zouden gaan gourmetten, had mijn knul zin in, maar of dat iets wordt nu hij niet lekker is. Nou ja, heb het in elk geval in huis, mocht ie toch nog opknappen..
zaterdag 2 april 2011 om 18:01
hallo meiden,
Jullie ook zo aan het genieten van deze prachtige dag.
Vanmorgen moest zoonlief voetballen en toen was het al vollop genieten langs de lijn. Daarbij hebben ze een gruwelijk spannende wedstrijd op de mat gelegd. Het begon in de 1e helft met een 1-0 achterstand. Maar in de 2e helft kwamen ze voor met 2-1. Helaas werd het 10 minuten voor tijd 2-2. En hebben ze in de slotfase de wedstrijd dubieus verloren. Onze keeper had de bal klemvast, maar een jongen schoot hem uit zijn handen in de goal en de scheid keurde hem goed. Helaas. Dit was tegen de koploper dus ze hebben het sowieso erg goed gedaan. Mijn knulletje had ook nog gescoord.
Daarna kwam er een jochie uit zijn team mee spelen en pleegzoon was er natuurlijk ook, dus die zijn de hele middag buiten geweest. Ik ben nog even met ze naar het dorp gefietst om een ijsje te kopen. Verder heb ik de helft van mijn ramen gezeemt, de was buiten hangen en gestofzuigd. Lekker dus. Nu staat de lasagne in de oven en kunnen we over een kwartiertje eten.
Scarlet, is je knul al weer een beetje opgeknapt? Zou jammer zijn als hij morgen de wedstrijd zou missen.
Ik ga morgen met de knullen naar ajax. Wordt dus ook weer een leuke middag en zo vliegt het weekend weer voorbij.
Jullie ook zo aan het genieten van deze prachtige dag.
Vanmorgen moest zoonlief voetballen en toen was het al vollop genieten langs de lijn. Daarbij hebben ze een gruwelijk spannende wedstrijd op de mat gelegd. Het begon in de 1e helft met een 1-0 achterstand. Maar in de 2e helft kwamen ze voor met 2-1. Helaas werd het 10 minuten voor tijd 2-2. En hebben ze in de slotfase de wedstrijd dubieus verloren. Onze keeper had de bal klemvast, maar een jongen schoot hem uit zijn handen in de goal en de scheid keurde hem goed. Helaas. Dit was tegen de koploper dus ze hebben het sowieso erg goed gedaan. Mijn knulletje had ook nog gescoord.
Daarna kwam er een jochie uit zijn team mee spelen en pleegzoon was er natuurlijk ook, dus die zijn de hele middag buiten geweest. Ik ben nog even met ze naar het dorp gefietst om een ijsje te kopen. Verder heb ik de helft van mijn ramen gezeemt, de was buiten hangen en gestofzuigd. Lekker dus. Nu staat de lasagne in de oven en kunnen we over een kwartiertje eten.
Scarlet, is je knul al weer een beetje opgeknapt? Zou jammer zijn als hij morgen de wedstrijd zou missen.
Ik ga morgen met de knullen naar ajax. Wordt dus ook weer een leuke middag en zo vliegt het weekend weer voorbij.
zaterdag 2 april 2011 om 19:30
Helaas viel het weer hier nogal tegen, wel even buiten gezeten, maar al snel kwam de sluierbewolking en veel (frisse) wind. Zooo jammer! Wel lekker de was buiten gehangen en wat in huis gerommeld. Helaas morgen heel ander weer he..
Goed gedaan hoor van de jongens Dolphine, die laatste goal had toch gewoon afgekeurd moeten worden? grr, zo jammer, op deze manier. Haha, jij ook de heft vd ramen gelapt, we zijn goed bezig!
Ik denk niet dat de wedstrijd morgen iets wordt voor mijn vent, hoest zich de longen uit zijn lijf en zijn ogen tranen constant, heb hier ook al de hele dag de rolgordijnen aan de voorkant naar beneden, omdat ie gewoon niet tegen het felle licht kan. Jammer hoor, is de laatste oefenwedstrijd.
Ik zag op internet dat hier in september weer dat dance festival is, citymoves, waar in vorig jaar met M. geweest ben. Gaaf! Mijn vriendin, waar ik mee naar Eindhoven ben geweest, is een echte dancefan en was vorig jaar al een beetje jaloers, gelijk maar even op de hoogte gebracht. Ik vond het zó leuk toen, zou graag weer gaan. We gaan straks wel gourmetten, heb de kipfilet al in de marine gezet vanmiddag, mjammmie...zin in!
zondag 3 april 2011 om 14:08
hallo meiden,
zo was wel een geslaagd dagje hè gisteren. Weer was heerlijk hoewel ik het niet warmer vond dan eerdere mooie dagen. Gisteren prima geslaagd in de stad. ik een mooie jas en nieuwe spijkerbroek en zoonlief ook een nieuwe jas, schoenen, een korte broek (hij past echt in geen een broek meer van vorig jaar), een riem, en een t-shirt. Moeten dus nog wel wel op pad voor andere korte broeken. Pfff kind groeit echt zo hard. Gistermiddag even bij m'n moeder een bakkie gehaald en aan het eind van de middag kwam Daan met d'r lief onverwachts nog even aanwaaien. Was gezellig. Daarna kwam m'n schone zus met zwager en nichtje. Die bleven BBQ-en. Was ook erg gezellig. Dus al met al een geslaagde dag. Vanochtend uitgeslapen, hoewel ik eerst al om 06.00 uur klaar wakker was! Toen ben ik maar een kopje thee gaan drinken en daarna m'n bed weer in gegaan. Heerlijk uitgebreid ontbeten.
Zodirect ga ik zoonlief naar een neef van mij brengen en daar krijgt ie vandaag bijles in wiskunde. De hele klas had voor een toets slecht gescoord en die mochten ze dus overdoen. Neef is student en geeft dus bijles wiskunde als bijbaan.
Dus hopelijk levert dat dan z'n vruchten op, en dat kan zoon wel gebruiken zeg maar!
Hoorde trouwens dat met de huidige resultaten 85% van z'n klasgenoten blijft zitten. Ik moet die mentor toch nog bellen want ze was er niet van de week en dan ga ik daar toch eens naar vragen. Ik vind dat wel extreem veel! Dan doet school toch ook iets niet goed. Het lijkt me vreemd want school staat zeer goed bekend.
En heeft je " marine kip" goed gesmaakt Scarlet, hahahaha.
Heerlijk hoor, lekker gourmetten! Superleuk dat dat event weer komt Scar en inderdaad superleuk om daar met je din heen te gaan! Je knul al weer wat aan de beterende hand inmiddels?
Ik vond hem erg goed die nieuwe Harry film maar baalde wel dat ze de film in twee delen doen uitkomen. Nu weet je nog niet hoe het afloopt.
Wat een rotscheids zeg, bah, Is ook niet eerlijk Dolphine. Wel een opsteker dat je knul gesccoord heeft! leuk voor hem. En ook nog tegen de koploper dus op zich gewoon super goed gedaan. Jouw weekendje staat dus lekker in het teken van de voetbal> vanmiddag met de jongens naar Ajax toch? Veel plezier hoor!
Ja ik ga ook ervandoor, mijn zoon komt zo terug van oma. En dan gaan we richting de bijles.
Fijne dag allemaal!
zo was wel een geslaagd dagje hè gisteren. Weer was heerlijk hoewel ik het niet warmer vond dan eerdere mooie dagen. Gisteren prima geslaagd in de stad. ik een mooie jas en nieuwe spijkerbroek en zoonlief ook een nieuwe jas, schoenen, een korte broek (hij past echt in geen een broek meer van vorig jaar), een riem, en een t-shirt. Moeten dus nog wel wel op pad voor andere korte broeken. Pfff kind groeit echt zo hard. Gistermiddag even bij m'n moeder een bakkie gehaald en aan het eind van de middag kwam Daan met d'r lief onverwachts nog even aanwaaien. Was gezellig. Daarna kwam m'n schone zus met zwager en nichtje. Die bleven BBQ-en. Was ook erg gezellig. Dus al met al een geslaagde dag. Vanochtend uitgeslapen, hoewel ik eerst al om 06.00 uur klaar wakker was! Toen ben ik maar een kopje thee gaan drinken en daarna m'n bed weer in gegaan. Heerlijk uitgebreid ontbeten.
Zodirect ga ik zoonlief naar een neef van mij brengen en daar krijgt ie vandaag bijles in wiskunde. De hele klas had voor een toets slecht gescoord en die mochten ze dus overdoen. Neef is student en geeft dus bijles wiskunde als bijbaan.
Dus hopelijk levert dat dan z'n vruchten op, en dat kan zoon wel gebruiken zeg maar!
Hoorde trouwens dat met de huidige resultaten 85% van z'n klasgenoten blijft zitten. Ik moet die mentor toch nog bellen want ze was er niet van de week en dan ga ik daar toch eens naar vragen. Ik vind dat wel extreem veel! Dan doet school toch ook iets niet goed. Het lijkt me vreemd want school staat zeer goed bekend.
En heeft je " marine kip" goed gesmaakt Scarlet, hahahaha.
Heerlijk hoor, lekker gourmetten! Superleuk dat dat event weer komt Scar en inderdaad superleuk om daar met je din heen te gaan! Je knul al weer wat aan de beterende hand inmiddels?
Ik vond hem erg goed die nieuwe Harry film maar baalde wel dat ze de film in twee delen doen uitkomen. Nu weet je nog niet hoe het afloopt.
Wat een rotscheids zeg, bah, Is ook niet eerlijk Dolphine. Wel een opsteker dat je knul gesccoord heeft! leuk voor hem. En ook nog tegen de koploper dus op zich gewoon super goed gedaan. Jouw weekendje staat dus lekker in het teken van de voetbal> vanmiddag met de jongens naar Ajax toch? Veel plezier hoor!
Ja ik ga ook ervandoor, mijn zoon komt zo terug van oma. En dan gaan we richting de bijles.
Fijne dag allemaal!
zondag 3 april 2011 om 16:20
Weinig vrolijks aan het wee vandaag he jongens..jammer!
Heb lekker de strijk weggewerkt, de was in de kast, klaar voor weer een nieuwe week! L. is nog geweest, is net weg eigenlijk. Ging wel ok, wel een beetje moeizaam, maar hij heeft het wel door, gelukkig. Dus nu maar hopen dat hij eindelijk eens zijn leven op orde gaat krijgen (wat natuurlijk ook geen garantie is voor een "ons" zeg maar, maar wel een stapje in de goede richting). Zoonlief baalde, want hij las op de site dat ze maar met zijn 6en waren bij de wedstrijd en zelfs nog iemand hadden moeten lenen. Dit had dus betekent dat hij de hele wedstrijd had kunnen spelen. En dat van de 22 spelers! Maar ja, hij kon echt niet, hoest nog zo vreselijk veel en morgen moet ie ook naar school, toch weel tikje belangrijker..Maar jammer vond ie het wel, wat natuurlijk logisch is..Een goede kans om zich in de kijker te spelen..maar ach, er komen wel meer kansen.
Gezellig gisteren de visite en Daan ook, leuk! Handig zeg, zo'n bijles student in de buurt. Hopelijk kan hij het op zo'n manier uitleggen dat je knul het sneller oppikt. Ja dat is eigenlijk best vreemd, dat zoveel procent dan zou blijven zitten..Zouden het niet ook een beetje aandikken om de kinderen tot meer actie aan te zetten? Dat je de mentor hierover wilt aanspreken begrijp ik! Trouwens wel fijn dat de toets overgemaakt mag worden, toch nog een kans om het beter te doen.
Volg je, voor zover mogelijk STLNL nog? Heb me weer rot zitten ergeren aan de jankende Mo afgelopen week. Tjeez zeg, iedereen ziet dat je je helemaal laat gaan (op alle fronten zeg maar, ook qua sex), leuk voor je werkgever weer straks! Kgeloof dat zij fiscaal jurist is oid, zo iemand neem je toch gewoon niet serieus? Dan mag ze hoogbegaafd zijn, ik vind haar superirritant! En zeeeeeer labiel op het liefdesvlak! Die Maik mag zich nog wel even bedenken, wil hij na het huis nog met haar verder gaan..Heb zo'n idee dat het dan snel afgelopen is, want zij is echt gefrustreerd op liefdesgebied..Maar het blijft zoooo leuk om te kijken? Had je ook gehoord van de relatie van Joanne in het echte leven voorbij is en dat zij dat nog niet weet?
Ik hoop dat ze het haar snel vertellen, goede tv!!! (oh erg he...leedvermaak...)
Nou dames, geniet nog even van het laatste restje zondag...voor we het weten mogen we weer naar de baas!
zondag 3 april 2011 om 18:21
Hihi Scarlet, je wordt op je wenken bedient. Ik lees net op twitter dat Joanna te horen heeft gekregen dat haar relatie over is. SSTNL biedt de excuses aan voor de lange streamlock. En ja ik probeer het nog steeds zoveel mogelijk te volgen maar met die avonddiensten mis ik het vaak. Die Mo is echt een huillie zeg. Die snapt a. niet dat ze aan een spel meedoet en b. heeft zij volgens mij nog nooit gehoord van een volwassen realtie. Dan kan ze honderd keer hoog begaafd zijn, sociaal emotioneel is ze echt te kinderachtig voor woorden.
Balen dat juist nu je knul dan nog zo verkouden is maar wat je zegt hij krijgt heus z'n kans nog wel hoor. Pfff strjken? Ik vind dat echt dapper van je hoor. ik strijk echt noooiiiit, ik heb er gewoon de tijd niet voor. Dus als ik iets heb wat gestreken moet worden doe ik dat wannneer ik het nodig heb.
Ik heb de aardappeltjes op het vuur, de kiprollade in de oven en de andijvie ook op staan. We eten wat laat vanavond en ik heb trek dus zal vast nog beter smaken dan. hahaha.
Balen dat juist nu je knul dan nog zo verkouden is maar wat je zegt hij krijgt heus z'n kans nog wel hoor. Pfff strjken? Ik vind dat echt dapper van je hoor. ik strijk echt noooiiiit, ik heb er gewoon de tijd niet voor. Dus als ik iets heb wat gestreken moet worden doe ik dat wannneer ik het nodig heb.
Ik heb de aardappeltjes op het vuur, de kiprollade in de oven en de andijvie ook op staan. We eten wat laat vanavond en ik heb trek dus zal vast nog beter smaken dan. hahaha.
zondag 3 april 2011 om 21:16
Hier viel het weer helemaal niet tegen. Wel bewolkt, maar niet koud en droog, prima dus.
Leuke middag met de knullen bij ajax gehad. Daarna naar huis gekookt, witlof kip uit de oven en krieltjes. Daarna pleegzoon wegebracht en hier de afwas weggewerkt en zoonlief naar bed gebracht. Nu eindelijk met een kopje koffie op de bank. Moet straks mijn bed nog opmaken, vanmorgen de bedden afgehaald namelijk. Maar dat doe ik wel als ik naar bed ga.
Fijn theetje zo'n wiskunde knobbel in de buurt. Ik hoop dat het hem voldoende helpt.
Vreemd dat zo veel er zullen blijven zitten, maar lijkt me toch sterk dat het aan de school ligt hoor. Je hoort wel vaker dat die kids in de brugklas erg moeten wennen aan het nieuwe leren enzo. Misschien draait het nog bij.
Hmmm ik heb ook geen tijd om te strijken eigenlijk, maar ik moet soms wel hoor. Die shirtjes van zoonlief kunnen echt niet ongestreken.
Jammer scarlet, dit was wel de kans voor je knul geweest zeg. Ik hoop dat hij snel opknapt. Ik kan me voorstellen dat hij flink baalde.
Ik volg dat secret story echt helemaal niet. Heb het zelfs nog nooooiiiit gezien, heb dan ook geen idee waar jullie het over hebben.
Ik heb echt geen tijd om elke avond om half 8 voor de tv te zitten eigenlijk, dan is het nog spitsuur hier.
Leuke middag met de knullen bij ajax gehad. Daarna naar huis gekookt, witlof kip uit de oven en krieltjes. Daarna pleegzoon wegebracht en hier de afwas weggewerkt en zoonlief naar bed gebracht. Nu eindelijk met een kopje koffie op de bank. Moet straks mijn bed nog opmaken, vanmorgen de bedden afgehaald namelijk. Maar dat doe ik wel als ik naar bed ga.
Fijn theetje zo'n wiskunde knobbel in de buurt. Ik hoop dat het hem voldoende helpt.
Vreemd dat zo veel er zullen blijven zitten, maar lijkt me toch sterk dat het aan de school ligt hoor. Je hoort wel vaker dat die kids in de brugklas erg moeten wennen aan het nieuwe leren enzo. Misschien draait het nog bij.
Hmmm ik heb ook geen tijd om te strijken eigenlijk, maar ik moet soms wel hoor. Die shirtjes van zoonlief kunnen echt niet ongestreken.
Jammer scarlet, dit was wel de kans voor je knul geweest zeg. Ik hoop dat hij snel opknapt. Ik kan me voorstellen dat hij flink baalde.
Ik volg dat secret story echt helemaal niet. Heb het zelfs nog nooooiiiit gezien, heb dan ook geen idee waar jullie het over hebben.
Ik heb echt geen tijd om elke avond om half 8 voor de tv te zitten eigenlijk, dan is het nog spitsuur hier.
zondag 3 april 2011 om 21:29
Ja, wat een verschil dan he Dolphine, bij jou spitsuur om 19.30, dan hier net weer tijd om rustig te zitten. Maar wees gerust, gaat bij ook komen! Echt!
Balen dat je straks je bed nog moet opmaken..je duikt toch eigenlijk het liefst gelijk erin, als het bedtijd is he..
Ja haha, Theetje, dat dacht ik ook vanmiddag, toen ik het las, had het hier net nog over gehad! Die Monique mag wel een voorbeeld aan haar nemen zeg, die raakt al helemaal hysterisch als Maik even weg is..Terwijl Joanne, al heb ik me ook vaak genoeg aan haar lopen ergeren hoor, nu toch reden genoeg heeft om even flink te janken of in bed te gaan liggen!
zondag 3 april 2011 om 21:29
Ja, wat een verschil dan he Dolphine, bij jou spitsuur om 19.30, dan hier net weer tijd om rustig te zitten. Maar wees gerust, gaat bij ook komen! Echt!
Balen dat je straks je bed nog moet opmaken..je duikt toch eigenlijk het liefst gelijk erin, als het bedtijd is he..
Ja haha, Theetje, dat dacht ik ook vanmiddag, toen ik het las, had het hier net nog over gehad! Die Monique mag wel een voorbeeld aan haar nemen zeg, die raakt al helemaal hysterisch als Maik even weg is..Terwijl Joanne, al heb ik me ook vaak genoeg aan haar lopen ergeren hoor, nu toch reden genoeg heeft om even flink te janken of in bed te gaan liggen!