Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 25 januari 2020 om 18:22
Vivi met je date zou ik geen rekening houden, dat loopt toch niet vlot.
Die ex zou je dat wel doen? Zijn gedrag heeft getoond dat hij geen relatie materiaal is en je hebt een zwak voor hem. Als het een leuke avond wordt kunnen die gevoelens zo terugkomen.
Of denk je van niet? Gewoon een gezellige avond en klaar?
Die ex zou je dat wel doen? Zijn gedrag heeft getoond dat hij geen relatie materiaal is en je hebt een zwak voor hem. Als het een leuke avond wordt kunnen die gevoelens zo terugkomen.
zaterdag 25 januari 2020 om 18:25
Ben te moe om uitgebreid te reageren dus even kort.
Spell goede keuze wat betreft je date. En zo te lezen heb je er voor jezelf ook weer van alles uitgehaald. Altijd fijn.
Attraverso wat een positief nieuws! Gaaf. Echt leuk.
Zelf heb ik morgen m'n tweede date. Kijk er erg naar uit. Ons contact is zo fijn, rustig en relaxed. En wij hebben nog niet gezoend, maar kijk daar wel eeerg naar uit om morgen te doen
Spell goede keuze wat betreft je date. En zo te lezen heb je er voor jezelf ook weer van alles uitgehaald. Altijd fijn.
Zelf heb ik morgen m'n tweede date. Kijk er erg naar uit. Ons contact is zo fijn, rustig en relaxed. En wij hebben nog niet gezoend, maar kijk daar wel eeerg naar uit om morgen te doen
zaterdag 25 januari 2020 om 18:34
Ahhhhh wat leuk om te lezen!!Attraverso schreef: ↑25-01-2020 18:17Ik had deze namiddag een koffiedate op een compleet ongezellige plek (door het weer) waar we ons rot om hebben gelachen. Het was meer dan ik had verwacht en ik ben vol overtuiging benieuwd naar nog meer. Denk dat dit de eerste keer is sinds ik weer date. Hebben zelfs gekust, op een eerste date, ben ik niet van mezelf gewend. Hij is leuk, aantrekkelijk, interessant, modebewust...
Even laten bezinken en met Tinder weet je nooit ivm 'enthousiaste' mannen. Ben benieuwd.
Klinkt lig als een goede catch!
zaterdag 25 januari 2020 om 18:35
Allereerst, jouw date vandaag klinkt echt super leuk en succesvol! Hopelijk een succes verhaal hier in het topicAttraverso schreef: ↑25-01-2020 18:22Vivi met je date zou ik geen rekening houden, dat loopt toch niet vlot.
Het loopt inderdaad niet vlot met de huidige date en probeer mijn gedachten over hem te parkeren. Met ex date is het inderdaad wel een gevoelige kwestie.. Dus je hebt wel gelijk dat er een zwak is. Hij is erg enthousiast, laat de keuze aan mij over wat we gaan doen en zegt dat 2 van onze gezamenlijke vrienden in de stad zijn en ‘ons’ willen zien. Heel vreemd ineens allemaal.
Desalniettemin probeer ik een strenge afspraak met mezelf te maken om niet intiem met hem te worden. Ook als de verleiding er is of als ik niet met iemand anders zou daten, dan alsnog levert het niet veel op. We hebben elkaar al maanden niet gezien, hij moet niet verwachten dat ik gelijk blijf slapen. Een fout die ik wel eens heb gemaakt bij hem.. Dus dit is een test voor mij om mijn grenzen te bewaken!
zaterdag 25 januari 2020 om 18:36
Qiyara schreef: ↑25-01-2020 18:25Ben te moe om uitgebreid te reageren dus even kort.
Zelf heb ik morgen m'n tweede date. Kijk er erg naar uit. Ons contact is zo fijn, rustig en relaxed. En wij hebben nog niet gezoend, maar kijk daar wel eeerg naar uit om morgen te doen![]()
Leuk!! Lekker elkaar beter leren kennen morgen en hopelijk een heeeele fijne afscheidszoen
zaterdag 25 januari 2020 om 18:55
Attraverso, fijn dat deze date zo geslaagd was. En zelfs al gezoend, leuk!
Qiyara, ik hoop dat je morgen gaat ontdekken of het zoenen ook matcht. Heel veel plezier!
Vivi, hele mooie test inderdaad maar wees niet te streng voor jezelf. Een fijne nacht kan de zon laten schijnen, zolang je er maar niet meer van verwacht.
Qiyara, ik hoop dat je morgen gaat ontdekken of het zoenen ook matcht. Heel veel plezier!
Vivi, hele mooie test inderdaad maar wees niet te streng voor jezelf. Een fijne nacht kan de zon laten schijnen, zolang je er maar niet meer van verwacht.
zaterdag 25 januari 2020 om 19:57
Ahhh ja, die relaties als je zo bleu bent. Lekker naïef in alles. Erg herkenbaar.Still-i-Rise schreef: ↑25-01-2020 18:11Klopt helemaal Spell, dat ligt ook bij mij. Ik was vrij jong toen ik deze relatie kreeg en had niet echt veel ervaring.
In de loop der jaren kwamen we erachter dat we elkaars "love language" totaal niet spraken. Sowieso was mijn ex geen prater en dat maakte alles voor mij alleen maar erger. Ik vertelde namelijk wel vaak hoe ik mij voelde maar ik kreeg bijna nooit een reactie.
Anyway, dit hoort bij mijn verleden en ik heb er ook zeker van geleerd.
Ik ben nu veel zelfstandiger en zou daarom nooit meer in zo'n relatie terechtkomen.
Mn date is wel iemand met wie ik ontzettend veel raakvlakken heb, zowel mentaal als fysiek. Ik bestempel dat niet zozeer als gelijkwaardig maar wel een persoon bij wie je de mindere dingen makkelijk voor lief kan nemen omdat je juist zo een sterke klikt hebt op de belangrijke punten.
Goed te horen dat jij jezelf ook een stuk beter kent en iemand hebt die beter bij je past. Het zou geweldig zijn als jullie je samen naar een relatie ontwikkelen. Dat houdt het leuk en relatief makkelijk als je al veel raakvlakken hebt.
Overigens, wat is dat tegenwoordig dat vrouwen willen dat mannen hun gevoelens tonen? Ik heb dat echt nooit begrepen. Wij zijn daar over het algemeen niet zo mee bezig, laat staan dat we weten wat we voelen. Ik begrijp ook niet zo wat daarover praten nou toevoegt. Het lijkt me een stuk belangrijker hoe iemand je behandelt dan wat ie zegt.
Persoonlijk zou het mij niet heel veel uitmaken of iemand van mij houdt, zolang ik zelf maar het idee heb dat het zo is. Want, ik kan toch niet in iemand zijn hoofd kijken.
zaterdag 25 januari 2020 om 20:08
Er heeft een kerel met overtuiging een tweede date bereikt, dat klinkt als progressie! Je moet er toch wat verslijten voor je iets tegenkomt wat kuswaardig is. Mooi hoor, geniet ervan!Attraverso schreef: ↑25-01-2020 18:17Ik had deze namiddag een koffiedate op een compleet ongezellige plek (door het weer) waar we ons rot om hebben gelachen. Het was meer dan ik had verwacht en ik ben vol overtuiging benieuwd naar nog meer. Denk dat dit de eerste keer is sinds ik weer date. Hebben zelfs gekust, op een eerste date, ben ik niet van mezelf gewend. Hij is leuk, aantrekkelijk, interessant, modebewust...
Even laten bezinken en met Tinder weet je nooit ivm 'enthousiaste' mannen. Ben benieuwd.
zaterdag 25 januari 2020 om 20:08
Veel plezier morgen! Weet je al wat je gaat doen?Qiyara schreef: ↑25-01-2020 18:25Ben te moe om uitgebreid te reageren dus even kort.
Zelf heb ik morgen m'n tweede date. Kijk er erg naar uit. Ons contact is zo fijn, rustig en relaxed. En wij hebben nog niet gezoend, maar kijk daar wel eeerg naar uit om morgen te doen![]()
zaterdag 25 januari 2020 om 20:33
Nou, je bent iig warm getraind voor morgen. Met wat drank en eten moet dat romantische moment om te zoenen ook geen probleem worden lijkt me. Ben benieuwd!
zondag 26 januari 2020 om 00:00
Gevoelens tonen kan op veel verschillende manieren, eens met dat je zegt dat handelen van een persoon ook veel zegt over zijn/haar gevoel.spell68 schreef: ↑25-01-2020 19:57Ahhh ja, die relaties als je zo bleu bent. Lekker naïef in alles. Erg herkenbaar.
Goed te horen dat jij jezelf ook een stuk beter kent en iemand hebt die beter bij je past. Het zou geweldig zijn als jullie je samen naar een relatie ontwikkelen. Dat houdt het leuk en relatief makkelijk als je al veel raakvlakken hebt.
Overigens, wat is dat tegenwoordig dat vrouwen willen dat mannen hun gevoelens tonen? Ik heb dat echt nooit begrepen. Wij zijn daar over het algemeen niet zo mee bezig, laat staan dat we weten wat we voelen. Ik begrijp ook niet zo wat daarover praten nou toevoegt. Het lijkt me een stuk belangrijker hoe iemand je behandelt dan wat ie zegt.
Persoonlijk zou het mij niet heel veel uitmaken of iemand van mij houdt, zolang ik zelf maar het idee heb dat het zo is. Want, ik kan toch niet in iemand zijn hoofd kijken.
Zelf ben ik erg communicatief, en dan kies ik ook mensen uit in mijn omgeving die dat ook zijn. Puur omdat ik me daar aan kan matchen en omdat ik het (op zijn tijd) fijn vind als mijn partner mij ook met woorden verteld wat ik voor hem beteken. Maar dat hoeft niet tot in den treure hoor!
Mijn ex zei niets en handelde er ook niet naar, dat maakte het voor mij extra moeilijk want ook uit zijn gedrag kon ik niet opmerken wat hij voor mij voelde. Gelukkig is hij ook volwassen geworden en kunnen wij nu als co-ouders juist heel goed met elkaar communiceren!
zondag 26 januari 2020 om 11:50
Ik lig sinds gistermiddag plat
zondag 26 januari 2020 om 12:00
Hier ben ik het mee eens.Attraverso schreef: ↑25-01-2020 18:22Vivi met je date zou ik geen rekening houden, dat loopt toch niet vlot.
En wat leuk, van je date, Attraverso! Klinkt tof.
zondag 26 januari 2020 om 12:02
Ik vind het een beetje een wazig verhaal. Weet je zelf wat je met het contact wil? Want zoals ik het lees zou ik eerlijk gezegd vriendelijk bedanken voor deze 'reünie'. Wat ook grenzen bewaken is.Vivi3338 schreef: ↑25-01-2020 18:35Allereerst, jouw date vandaag klinkt echt super leuk en succesvol! Hopelijk een succes verhaal hier in het topic![]()
Het loopt inderdaad niet vlot met de huidige date en probeer mijn gedachten over hem te parkeren. Met ex date is het inderdaad wel een gevoelige kwestie.. Dus je hebt wel gelijk dat er een zwak is. Hij is erg enthousiast, laat de keuze aan mij over wat we gaan doen en zegt dat 2 van onze gezamenlijke vrienden in de stad zijn en ‘ons’ willen zien. Heel vreemd ineens allemaal.
Desalniettemin probeer ik een strenge afspraak met mezelf te maken om niet intiem met hem te worden. Ook als de verleiding er is of als ik niet met iemand anders zou daten, dan alsnog levert het niet veel op. We hebben elkaar al maanden niet gezien, hij moet niet verwachten dat ik gelijk blijf slapen. Een fout die ik wel eens heb gemaakt bij hem.. Dus dit is een test voor mij om mijn grenzen te bewaken!
zondag 26 januari 2020 om 15:00
Ja, app contact gaat gewoon door zoals voorheen. Hij is niet van de gesprekken via app maar laat wel doorheen de dag weten waar hij mee bezig is. Gisteravond was hij uit eten met zijn dochter en werd ik op de hoogte gehouden met foto’s.
Echter nog niets concreet afgesproken.
zondag 26 januari 2020 om 15:04
Verdorie, dat gebeurt wel vaak he, bij iedereen, hij was toch erg enthousiast? Ik vraag me dan steeds af hoe dat komt.Gelukkigworden schreef: ↑26-01-2020 14:36Mijn date is terug van vakantie, maar weet niet wanneer hij nu kan afspreken. Waarschijnlijk pas over 1,5 week, contact wordt ook met de dag minder. Jammer wel
Daardoor ben ik ook terughoudend, wil ik niet te enthousiast zijn want voor hetzelfde geld is het hier straks ook weer van dat.
zondag 26 januari 2020 om 15:06
Ik had helaas al zo’n voorgevoel, maar toch probeerde ik enthousiast te blijven en niet meteen hem ook zo in te schatten. Maar dus toch wel, ik begrijp er echt niks van. En gewoon echt wel jammer, op dit moment zie ik het ook niet zitten om weer met andere contact te zoeken. Dan zijn ze even enthousiast en weer weg.Attraverso schreef: ↑26-01-2020 15:04Verdorie, dat gebeurt wel vaak he, bij iedereen, hij was toch erg enthousiast? Ik vraag me dan steeds af hoe dat komt.
Daardoor ben ik ook terughoudend, wil ik niet te enthousiast zijn want voor hetzelfde geld is het hier straks ook weer van dat.