Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
maandag 27 januari 2020 om 10:03
maandag 27 januari 2020 om 10:17
Half uurtje met de trein en hij woont echt naast het station. Ideaal.
En vertrouwen in de mensheid? Zelf denk ik dat wat jullie hadden oprecht was en hij is overvallen door de afstand. Het was ook nog zo pril. Niet aan twijfelen. Maar zuur is het zeker en dat je even genezen bent ook.
Ik heb alle date apps eraf gegooid, als deze date niks wordt ben ik ook even genezen. Al dat daten maakt moe, zeker na zo'n leuke ervaring kost het gewoon even tijd weer bij jezelf te komen. Goed dat je jezelf dat geeft!
En vertrouwen in de mensheid? Zelf denk ik dat wat jullie hadden oprecht was en hij is overvallen door de afstand. Het was ook nog zo pril. Niet aan twijfelen. Maar zuur is het zeker en dat je even genezen bent ook.
Ik heb alle date apps eraf gegooid, als deze date niks wordt ben ik ook even genezen. Al dat daten maakt moe, zeker na zo'n leuke ervaring kost het gewoon even tijd weer bij jezelf te komen. Goed dat je jezelf dat geeft!
maandag 27 januari 2020 om 11:33
Wat leuk om te lezen hoe iedereen hun date zo goed verlopen is!
Qiyara, jouw date klinkt ook echt superfijn!
Zelf heb ik m'n date gister nog even gezien, was wel even fijn zo voordat ik op vakantie ga.
Hij gaf zelf aan dat ik moet genieten van de rust en familie en dat ie het begrijpt als ik bijvoorbeeld wat slechter te bereiken ben.
Ik denk dat dit mij heel erg goed zal doen, en zoals iemand tegen mij zei; hij moet de kans krijgen je te missen
Ik probeer echt heel rationeel te blijven maar ik zag gister aan zijn houding en blik wel dat hij erg op mij gesteld is en dat voelt goed
Zelf heb ik m'n date gister nog even gezien, was wel even fijn zo voordat ik op vakantie ga.
Hij gaf zelf aan dat ik moet genieten van de rust en familie en dat ie het begrijpt als ik bijvoorbeeld wat slechter te bereiken ben.
Ik denk dat dit mij heel erg goed zal doen, en zoals iemand tegen mij zei; hij moet de kans krijgen je te missen
Ik probeer echt heel rationeel te blijven maar ik zag gister aan zijn houding en blik wel dat hij erg op mij gesteld is en dat voelt goed
maandag 27 januari 2020 om 12:14
Lekker gevoel om mee op vakantie te gaan! Naar griekenland toch? Ook mooie periode om even op je gevoelens te reflecteren. En bij terugkomst: wellicht een heel mooi warm welkomStill-i-Rise schreef: ↑27-01-2020 11:33Wat leuk om te lezen hoe iedereen hun date zo goed verlopen is!
Ik denk dat dit mij heel erg goed zal doen, en zoals iemand tegen mij zei; hij moet de kans krijgen je te missen![]()
Ik probeer echt heel rationeel te blijven maar ik zag gister aan zijn houding en blik wel dat hij erg op mij gesteld is en dat voelt goed![]()
maandag 27 januari 2020 om 12:52
Ja zeker, ik kan het nu makkelijk loslaten en gaan werken aan mijzelf, de reden waarom ik er even tussenuit piep.noumoe2019 schreef: ↑27-01-2020 12:14Lekker gevoel om mee op vakantie te gaan! Naar griekenland toch? Ook mooie periode om even op je gevoelens te reflecteren. En bij terugkomst: wellicht een heel mooi warm welkom![]()
Ik heb voor mezelf besloten dat ik hem niet direct ga opzoeken als ik terugkom, wellicht dat t warme welkom dan extra warm is haha
Aan de andere kant, mochten we elkaar niet missen (of ik hem/hij mij niet) dan is dat ook weer helder.
Thanks in ieder geval!
maandag 27 januari 2020 om 13:02
Klinkt wel als de beste manier om het aan te pakken! In ieder geval fijn dat jullie elkaar nog even hebben gezien en een warm welkom als je terug bent is altijd fijnStill-i-Rise schreef: ↑27-01-2020 12:52Ja zeker, ik kan het nu makkelijk loslaten en gaan werken aan mijzelf, de reden waarom ik er even tussenuit piep.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik hem niet direct ga opzoeken als ik terugkom, wellicht dat t warme welkom dan extra warm is haha![]()
Aan de andere kant, mochten we elkaar niet missen (of ik hem/hij mij niet) dan is dat ook weer helder.
Thanks in ieder geval!
Hier nog lekker veel onrust in m’n hoofd, lastig om te concentreren. Maar probeer nog steeds een stapje terug te doen en geen van beide te contacten. Wel moeilijk soms, toch beetje zoeken naar bevestiging.
maandag 27 januari 2020 om 13:26
Still dat klinkt goed! En wellicht wil je hem na je vakantie juist zien, wat maakt dat je het zo probeert af te bakenen?
Vivi wat vervelend he die onrust. Maak er gebruik van door het echt te voelen. Het is van jou, die mannen wakkeren dat deel alleen maar aan in jou. Een andere man zal dat pijnpunt ook weer aanraken.
Vivi wat vervelend he die onrust. Maak er gebruik van door het echt te voelen. Het is van jou, die mannen wakkeren dat deel alleen maar aan in jou. Een andere man zal dat pijnpunt ook weer aanraken.
maandag 27 januari 2020 om 13:57
Heel mooi gezegd ja en dat dekt wel de lading van wat ik nu voel! Meestal stop ik dit gevoel weg en ga mij dan in allerlei bochten wringen om toch aandacht van die persoon te krijgen. Of allerlei scenario’s in mijn hoofd schetsen. Dat moet nu klaar zijn, want ookal zoek ik nu geen contact met hun allebei, toch voelt het alsof ik een bepaalde aanhankelijkheid ga uitstralen.Qiyara schreef: ↑27-01-2020 13:26Still dat klinkt goed! En wellicht wil je hem na je vakantie juist zien, wat maakt dat je het zo probeert af te bakenen?
Voordat ik met iemand afspreek voel ik me gewoon zelfverzekerd, maar zodra de date is geweest en iemand echt leuk vind dan komt er toch een onzekerheid. Waar ik wel bewust van ben, nu proberen aan te pakken!
maandag 27 januari 2020 om 13:58
Super leuk! Toch wel fijn als het gewoon netjes vooruit wordt gepland, weet je gelijk waar je aan toe bent en geen twijfel
maandag 27 januari 2020 om 14:02
Vivi ik kan je het boek liefdesbang van Hannah Cuppen enorm aanraden. Klinkt alsof je ook wat last hebt van verlatingsangst. Ik herken dat van mijzelf van vroeger, het voelen is echt 1 van de sleutels.
Zij legt heel mooi uit wat je doen kan. Ik zag dat er ook een werkboek van is, kan je echt praktisch er mee aan de slag.
Ja, toch best fijn. Had ik niet verwacht van mezelf. Maar m'n hart maakte een sprongetje net
Zij legt heel mooi uit wat je doen kan. Ik zag dat er ook een werkboek van is, kan je echt praktisch er mee aan de slag.
Ja, toch best fijn. Had ik niet verwacht van mezelf. Maar m'n hart maakte een sprongetje net
maandag 27 januari 2020 om 14:21
Dank voor de tip, heb gelijk even gekeken en straks bestellen! Dit sprak mij in ieder geval al aan in de omschrijving van het boek:Qiyara schreef: ↑27-01-2020 14:02Vivi ik kan je het boek liefdesbang van Hannah Cuppen enorm aanraden. Klinkt alsof je ook wat last hebt van verlatingsangst. Ik herken dat van mijzelf van vroeger, het voelen is echt 1 van de sleutels.
Ja, toch best fijn. Had ik niet verwacht van mezelf. Maar m'n hart maakte een sprongetje net![]()
‘Bij het aangaan van een liefdescontact of een date, begint het spel van aantrekken en afstoten, de 'liefdesdans' genoemd. Het conflict tussen samen en apart is een spanningsveld tussen verlangen naar nabijheid en het behoud van onafhankelijkheid. Daarin zal een balans gevonden moeten worden om de intimiteit te behouden.‘
maandag 27 januari 2020 om 18:18
Ja dat denk ik wel. Ik heb dan wel iets van dat hoeft niet zo, omdat het nog zo pril is. Snap ik, dat is eigenlijk ook genoeg zo lang er geen gevoelens zijn.Attraverso schreef: ↑27-01-2020 07:18Flaffy klinkt gezellig.
Dat je dat niet leuk vind komt omdat jij er nog niet zo ver in staat denk ik? Zo iets van: rustig aan jongen!
Mijn date stuurt me vaak een reeks rode kuslippen, dat vind ik net genoeg.
maandag 27 januari 2020 om 18:23
Ik vind rustig aan doen fijn inderdaad , juist omdat ik de laatste tijd dat niet perse deed en dat eindigde niet echt goed. Dat al afgesproken vind ik eigenlijk wel fijn, dan heb ik iets om naar uit te kijken.Qiyara schreef: ↑27-01-2020 07:38Wat leuk Flaffy. Hopelijk groeien je gevoelens nog. Klinkt alsof jij een wat rustiger tempo fijner vindt en je date wat sneller wil gaan. Jullie hebben ook al gelijk een date weer afgesproken, hoe is dat voor jou?
Als ik naar mijzelf kijk, ik vind mijn date echt heel leuk! Alleen als hij nu al gelijk een nieuw date voorstel gedaan had, benauwd me dat. Ik hou van rustig aan. Denk dat we pas woensdag een date plannen als ik zijn tempo zo inschat is dat gelijk aan de mijne. We hebben ook niet dagelijks contact. Ik heb het nodig dingen te laten landen en een plek te geven. Als iemand snel gaat overruled hij mij daarin.
Attraverso, fijn hoor. Jouw date laat ook duidelijk merken je leuk te vinden volgens mij. Genieten he![]()
Daar kan ik me ook wat bij voorstellen, alleen maar fijn dat jullie daarin op 1 lijnen zitten. Hij klinkt echt leuk!
maandag 27 januari 2020 om 19:03
Arghh even een zwak moment dat ik m’n ex date een berichtje wil sturen na het leuke afspraakje. Was er al bang voor dat ik het toch een lastige situatie vind om ‘vriendschappelijk’ met hem om te gaan zonder verwachtingen terwijl dit weekend weer zo gezellig was met hem.
Maar goed, hij had natuurlijk ook allang een bericht kunnen sturen en weet zelf eigenlijk niet precies wat ik dan uit het contact wil halen. Het is vaak genoeg mis gegaan in het verleden tussen ons, wellicht dat het leek alsof hij ineens moeite deed dit weekend. Vermoeiend al die gemixte gevoelens..
Maar goed, hij had natuurlijk ook allang een bericht kunnen sturen en weet zelf eigenlijk niet precies wat ik dan uit het contact wil halen. Het is vaak genoeg mis gegaan in het verleden tussen ons, wellicht dat het leek alsof hij ineens moeite deed dit weekend. Vermoeiend al die gemixte gevoelens..
maandag 27 januari 2020 om 19:19
maandag 27 januari 2020 om 19:31
Waarschijnlijk wil ik hem zsm zien als ik terugkom ja
maandag 27 januari 2020 om 19:35
Ik ben dit "traject" niet zo gewend, maar het voelt inderdaad meer als een begin van iets moois. FWB kan je t allang niet meer noemen neeAttraverso schreef: ↑27-01-2020 14:26Still dat klinkt allemaal zo positief en veeleer als een beginnende relatie dan fwb. Erg benieuwd waar dit naartoe gaat. Prettige vakantie!
Ik ga genieten van mn vakantie en ik zie het allemaal wel weer als ik terugkom. Thanks!