Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Hier zondagmiddag 3e date!
Leuk redrosethorn! Ben benieuwd naar alle leuke dates dit weekend.
Leuk! En positief dat het al derde dates zijn. Worden het thuisdates? :-D
Hier niet, we gaan ergens eten en daar is ook een lichtjes festival. Heb er zin in.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 18:44
Reden: Niet belangrijk
63.27% gewijzigd
Dat klinkt gezellig!
Zostraks First Dates gekeken.
Best wel leuk om weer eens te zien.
Weet niet of iemand anders vanavond nog gekeken heeft, maar was over één situatie verbijsterd.
Er was een man die alleen maar liep te drammen over een wedstrijd, op zijn telefoon voortdurend naar de tussenstand aan het kijken was en zich min of meer ongeinteresseerd en zelfs wat arrogant gedroeg tegenover een zeer leuke vrouw.
Daar kan ik nou helemaal niet bij met mijn pet......
Zelf zou ik trouwens veel te onhandig hierin zijn, ook nog eens met een camera op me gericht.
Vind het soms allemaal ook wat gemaakt.
Dat vind ik uberhaupt trouwens met dating.
Best leuk allemaal qua opzet, maar voor mijn gevoel ligt het er allemaal zo dik boven op.
Wil het natuurlijk niet allemaal afkraken.
Heb me echter nooit zo op mijn gemak hierin gevoeld.
Vond speeddating (alweer 9 a 10 jaar geleden) destijds nog het leukst.
Toch iets 'echter' dan al dat online-dating.
Speed daten vond ik dan weer verschrikkelijk. Heb het twee keer gedaan. Zelf hou ik van diepgang, maar met drie a vier minuten kom je niet voorbij een paar standaard vragen. Vind dat speed daten op sollicitaties lijken.

Dan toch liever internet daten, is er tenminste tijd en ruimte voor 1 persoon.
@Qiyara
Daar moet ik je ook zeer zeker gelijk in geven.
Nou mijn date heeft toch inderdaad een ander ontmoet, en miste toch wat gevoel bij mij.
Ik meld mij hier ook even aan, sinds kort weer single, want ook gescheiden. Rustig aan weer op de dating markt. Maar lekker single zijn is ook wel aangenaam voor de komende tijd. Wel leuk chat contact met 2 vrouwen, ontmoet via tinder. Want ja als zeevarende is dat dan toch altijd wel belangrijk, lekker babbelen met deze en gene.
fietsen varen vrouwelijk doen
Spike76 schreef:
29-01-2020 20:24
Zostraks First Dates gekeken.
Best wel leuk om weer eens te zien.
Weet niet of iemand anders vanavond nog gekeken heeft, maar was over één situatie verbijsterd.
Er was een man die alleen maar liep te drammen over een wedstrijd, op zijn telefoon voortdurend naar de tussenstand aan het kijken was en zich min of meer ongeinteresseerd en zelfs wat arrogant gedroeg tegenover een zeer leuke vrouw.
Daar kan ik nou helemaal niet bij met mijn pet......
Zelf zou ik trouwens veel te onhandig hierin zijn, ook nog eens met een camera op me gericht.
Vind het soms allemaal ook wat gemaakt.
Zou daar niet een en ander in scene worden gezet? Kan me voorstellen dat de gemiddelde eerste date niet echt spannende televisie is.
zeefietser1 schreef:
30-01-2020 04:16
Ik meld mij hier ook even aan, sinds kort weer single, want ook gescheiden. Rustig aan weer op de dating markt. Maar lekker single zijn is ook wel aangenaam voor de komende tijd. Wel leuk chat contact met 2 vrouwen, ontmoet via tinder. Want ja als zeevarende is dat dan toch altijd wel belangrijk, lekker babbelen met deze en gene.
Welkom! Zolang die 2 dames weten dat jij nog een tijd single wil blijven en die gesprekken alleen voor de amuseleute zijn zou ik zeggen: geniet er van!
Gelukkigworden schreef:
30-01-2020 00:14
Nou mijn date heeft toch inderdaad een ander ontmoet, en miste toch wat gevoel bij mij.
Jammer maar je had al een voorgevoel he, hopelijk kan jij je er gauw over zetten.
Attraverso schreef:
30-01-2020 15:47
Jammer maar je had al een voorgevoel he, hopelijk kan jij je er gauw over zetten.
Klopt inderdaad, ik probeerde mijn eerdere ervaringen te vergeten maar toch is het weer precies hetzelfde! Vervelend maar oke
Attraverso schreef:
30-01-2020 15:46
Welkom! Zolang die 2 dames weten dat jij nog een tijd single wil blijven en die gesprekken alleen voor de amuseleute zijn zou ik zeggen: geniet er van!
Ha zeker, de ene is gewoon een chat vriendin, wil ook geen relatie met mij, maar kunnen heerlijk babbelen over haar sexuele escapades en geneuzel met haar ex man. En de ander komt ook net uit een mislukte relatie dus wil ook nog een tijd alleen blijven.
Nou ja sta ik dus op Tinder heel mooi als vrouw (crossdresser) geeft natuurlijk sowieso wel een andere interactie denk ik zo.
Zeefietser kwam kortgeleden een crossdresser tegen op Tinder, veel kans dat jij dat was want vaak kom ik die daar niet tegen.
Attraverso schreef:
30-01-2020 17:02
Zeefietser kwam kortgeleden een crossdresser tegen op Tinder, veel kans dat jij dat was want vaak kom ik die daar niet tegen.
Weet je nog hoe ze eruit zag en/of andere foto's bekeken. Ik sta met mijn eerste foto erop in een blauw truitje met zwarte rok.

Met een iets te donkere make up wat mij dus (zegt mijn zus) oranje maakt. Haar advies opgevolgd en lichtere make up. Ziet er idd beter uit, alleen daar nog geen foto van.
Zag ik een foto in profiel met koperkleurige bob en zwarte kleding? Heb er niet zo lang bij stil gestaan eerlijk gezegd.
Attraverso schreef:
30-01-2020 18:17
Zag ik een foto in profiel met koperkleurige bob en zwarte kleding? Heb er niet zo lang bij stil gestaan eerlijk gezegd.
Dan was ik het niet in ieder geval. Mijn haar uhum pruik is langharig, geen bob in te zien. Ben ik in ieder geval niet de enige crossdresser daar.
Welkom zeefietser leuk dat je mee schrijft.

Gelukkigworden balen dat het niks is geworden. Alleen zulke ervaringen betekent niet dat dit altijd zo zal gaan. Mocht het een terugkerend patroon zijn, zou ik bij mijzelf te rade gaan. Wat doe ik nu en waar ligt ruimte om te leren en eventueel ander gedrag in te zetten.
Maar alleen als het echt een terugkerend patroon blijkt, want anders is dit gewoon de date wereld en dat overkomt iedereen. Laat je niet ontmoedigen en besef dat internet daten gewoon veel kikkers kussen is.
Eens.

Fijne dates gewenst!
Ja, ik ben benieuwd naar de verhalen!

Ik heb even een internetdatepauze ingelast omdat ik klaar ben met de aanhoudende mislukkingen en ik gewoon niet meer zo goed weet hoe het nou aan te pakken. Dus ben nu wat serieuzer zelfonderzoek aan het doen. Grenzen stellen (timing daarvan en manier waarop) is al een eerste aandachtspunt. Dus vandaar dat ik even wat stiller ben qua eigen ervaringen. Er leek nog wel even - zul je altijd zien - iets 'in het wild' te gaan spelen, maar dat heb ik even geparkeerd. Ook omdat ik er wat signalen bij opving die me voor de vraag stelden of dit überhaupt wel geschikt is. Maar wellicht wordt het nog nooit oefenmateriaal...
Goed plan Coolplack. Dat levert je heel veel op, is mijn ervaring. Niet perse die ene leukerd, maar vooral veel zelfkennis en het helpt heel goed mbt filteren als je gaat daten. Je kapt dan eerder iets af, of kunt duidelijker zijn in wat je wel en niet wil.
Nog een maand en het is bijna lente, mooi moment om dan eea in praktijk te brengen met daten.

Volgens mij ben je niet de enige met een datepauze.
Ik had de 2 apps al verwijderd en heb nu dus niks. Ook omdat ik dan voor mijn gevoel straks weer "nieuw" op de markt ben. Hopelijk zijn er dan ook nieuwe mannen, want ik kom al jaren dezelfden tegen ( en zij mij ook). Helpt ook niet echt mee denk ik. Maar dan moet die pauze mi echt langere tijd duren, wil je voor nieuw gezien worden. Nieuwe foto's zullen ook vast helpen.
Oh herkenbaar diezelfde mannen die je al jaren tegen komt. Best apart. Bij mij is er 1 die al jaren als ik Tinder om de paar dagen langs komt. Eerst dacht ik dat is een bug, maar nu was ik naar een jaar weer terug op Tinder en daar was hij weer, met andere foto's steeds. Volgens mij heeft die gast een Tinder verslaving en gooit zichzelf er op en af.

Goed dat jullie even je rust pakken, zodra het frusterend wordt is het tijd daarvoor. En zeker naar aanhoudende mislukkingen, daar moet je gewoon even van bijkomen. Ik snap he onzekerheid coolpack en even tijd voor bezinning en wat reflectie is nooit mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven