Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
vrijdag 31 januari 2020 om 15:34
Ik neem ook even rust inderdaad. Toen ik hem van de week sprak zei hij ook dat het niet aan mij lag maar echt aan zijn gevoel. Prima, maar toch baal moment omdat ik moe wordt van het steeds opnieuw proberen. Maargoed, misschien als de lente komtQiyara schreef: ↑31-01-2020 15:26Oh herkenbaar diezelfde mannen die je al jaren tegen komt. Best apart. Bij mij is er 1 die al jaren als ik Tinder om de paar dagen langs komt. Eerst dacht ik dat is een bug, maar nu was ik naar een jaar weer terug op Tinder en daar was hij weer, met andere foto's steeds. Volgens mij heeft die gast een Tinder verslaving en gooit zichzelf er op en af.
Goed dat jullie even je rust pakken, zodra het frusterend wordt is het tijd daarvoor. En zeker naar aanhoudende mislukkingen, daar moet je gewoon even van bijkomen. Ik snap he onzekerheid coolpack en even tijd voor bezinning en wat reflectie is nooit mis.
vrijdag 31 januari 2020 om 15:39
Ja dat ken ik ook. Die lege weekenden, en geen leuke berichtjes van een leuke man. Maar als het goed is heb je vast ook vrienden met wie je fijn contact hebt? Dat is al veel waard. Ik focuste me voorheen teveel op die aandacht van mannen, maar nu dat al een hele tijd stilstaat is er ook gewenning. En kan ik veel beter die verbinding ervaren met vrienden. En me richten op nieuwe contacten. De aandacht hoef je niet perse van mannen te krijgen.
vrijdag 31 januari 2020 om 15:41
Cool.
Situatie:
Ik vind een man leuk. Introvert typje. Beetje vermijdend en lastig te peilen. Hij blijft contact zoeken, maar zet nooit door. Ik heb het idee soms dat hij wel wil afspreken, maar niet durft. Soms denk ik dat hij mij aan het lijntje houdt. Het vervelende is, dat als ik initiatief toon ik weinig respons krijg. De reden dat ik nog geen afstand heb genomen, is omdat ik denk dat hij zo reageert vanuit zijn introversie. (Ik herken het van mezelf.)
Maar.. Het schiet dus niet op. (Speelt al langer dan een half jaar, en we hebben nog nooit afgesproken.)
Nu ben ik onlangs door een andere man uitgenodigd voor een afspraakje. Dat is een leuke man, toont wel initiatief en is extravert. Ons contact loopt veel makkelijker. Ik heb (nog) geen gevoelens voor deze persoon. Maar er is wel een klik.
Deze personen kennen elkaar.
Ik zit dus een beetje in twijfel of ik ja zal zeggen op de vraag van persoon 2. Het lijkt me gezellig, maar ik voel meer voor de eerste. Wat vinden jullie?
Situatie:
Ik vind een man leuk. Introvert typje. Beetje vermijdend en lastig te peilen. Hij blijft contact zoeken, maar zet nooit door. Ik heb het idee soms dat hij wel wil afspreken, maar niet durft. Soms denk ik dat hij mij aan het lijntje houdt. Het vervelende is, dat als ik initiatief toon ik weinig respons krijg. De reden dat ik nog geen afstand heb genomen, is omdat ik denk dat hij zo reageert vanuit zijn introversie. (Ik herken het van mezelf.)
Maar.. Het schiet dus niet op. (Speelt al langer dan een half jaar, en we hebben nog nooit afgesproken.)
Nu ben ik onlangs door een andere man uitgenodigd voor een afspraakje. Dat is een leuke man, toont wel initiatief en is extravert. Ons contact loopt veel makkelijker. Ik heb (nog) geen gevoelens voor deze persoon. Maar er is wel een klik.
Ik zit dus een beetje in twijfel of ik ja zal zeggen op de vraag van persoon 2. Het lijkt me gezellig, maar ik voel meer voor de eerste. Wat vinden jullie?
vrijdag 31 januari 2020 om 15:47
Die eerste man: helaas vaak ervaren en na een half jaar en dan nooit doorpakken is zonde van je tijd. Die wilde dus nooit afspreken maar de aandacht is erg prettig. Die zou ik afkappen. Dit komt nooit meer tot een date. Een klik voelen dmv appen zegt niks over wat je voelt als je hem ziet. Jouw beeld is gebaseerd op woorden op een scherm. In zijn daden laat hij zien wie hij is..vind je dat aantrekkelijk? Hij gaat tegenvallen, als je hem zou zien. Zonde van je tijd.
En met nr 2 zou ik zeker afspreken!
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 31-01-2020 15:49
32.81% gewijzigd
vrijdag 31 januari 2020 om 15:49
Klopt zeker! Ik persoonlijk waardeer vriendschappen hierdoor meer. En inderdaad zonder aandacht kan het ook hoor, alleen als je wel appjes gewend bent val ik altijd in zo’n soort van leegte. Lastig uit te leggen maar je snapt vast wel wat ik bedoel.Julus schreef: ↑31-01-2020 15:39Ja dat ken ik ook. Die lege weekenden, en geen leuke berichtjes van een leuke man. Maar als het goed is heb je vast ook vrienden met wie je fijn contact hebt? Dat is al veel waard. Ik focuste me voorheen teveel op die aandacht van mannen, maar nu dat al een hele tijd stilstaat is er ook gewenning. En kan ik veel beter die verbinding ervaren met vrienden. En me richten op nieuwe contacten. De aandacht hoef je niet perse van mannen te krijgen.
En als vriendinnen vertellen wat ze het weekend gaan doen met hun partner dan gun ik ze dat van harte maar wil ik dat dus ook. Maar dat zijn echt momenten dat ik me dan eventjes down voel.
Ik hoop dat er voor ons beide iets moois mag komen! Ik denk na al deze teleurstellingen dat we dat zeker verdienen.
vrijdag 31 januari 2020 om 15:52
vrijdag 31 januari 2020 om 15:55
Snap ik. Maar als hij je echt echt heel leuk vindt en je niet wil laten lopen, EN hij bovendien veel signalen van jou krijgt maar toch niet doorpakt gaat dit niks worden. En ondertussen geef je andere mannen geen kans vanwege ijdele hoop. Zonde. Ik heb ook een paar keer te lang doorgemodderd en de uitkomst was altijd negatief. Je blijft met een kater zitten na zo'n lange nutteloze investering
vrijdag 31 januari 2020 om 15:57
Dat is zo, het is nu een soort van afkicken voor me. Omdat ik dacht na de vakantie zie ik hem wel weer, en dan zien we wel.. maar de afwijzing kwam desondanks nog wel binnen bij me. Maar goed, meestal gaat het elke dag wat beter en komt het wel goed. Een man die zo snel weer in een ander is geïnteresseerd is ook niks denk ik dan maar. Het had niet zo moeten zijn en heb zelf niks verkeerds gedaan!Julus schreef: ↑31-01-2020 15:52Zeker, iedereen verdient een mooie liefde. En ja die leegte..breek me de bek niet open. Zeker als je al wat slecht in je vel zit is er gemis. Als je een hele tijd geen contacten meer hebt en dus geen appjes, wen je daar aan. En krijg je rust en minder behoefte is mijn ervaring.
Alleen mijn vriendinnen begrijpen me nooit als ik ze uitleg over de leegte die ik soms voel. Ik ben maar gestopt met het erover hebben als ik me down voelde. Nu verwerk ik het zelf of praat ik er hier over! Een paar maanden terug was ik een happy single en hoop dat snel weer zo te mogen ervaren!
vrijdag 31 januari 2020 om 15:57
Je hebt gelijk. Het is vooral ijdele hoop..Julus schreef: ↑31-01-2020 15:55Snap ik. Maar als hij je echt echt heel leuk vindt en je niet wil laten lopen, EN hij bovendien veel signalen van jou krijgt maar toch niet doorpakt gaat dit niks worden. En ondertussen geef je andere mannen geen kans vanwege ijdele hoop. Zonde. Ik heb ook een paar keer te lang doorgemodderd en de uitkomst was altijd negatief. Je blijft met een kater zitten na zo'n lange nutteloze investering
vrijdag 31 januari 2020 om 16:00
Gelukkigworden ik hoop dat je na afkicken snel weer je rust hervindt. Dat gaat wel lukken, door te focussen op andere leuke dingen. Man wordt dan bijzaak. Ik geloof dat het je moet overkomen, die datigsites doen meer kwaad dan goed vrees ik. Maar als je je dan een keer verveeld of intimiteit wil, kan het handig zijn.
vrijdag 31 januari 2020 om 16:01
vrijdag 31 januari 2020 om 16:28
Helemaal dit.Julus schreef: ↑31-01-2020 15:47Die eerste man: helaas vaak ervaren en na een half jaar en dan nooit doorpakken is zonde van je tijd. Die wilde dus nooit afspreken maar de aandacht is erg prettig. Die zou ik afkappen. Dit komt nooit meer tot een date. Een klik voelen dmv appen zegt niks over wat je voelt als je hem ziet. Jouw beeld is gebaseerd op woorden op een scherm. In zijn daden laat hij zien wie hij is..vind je dat aantrekkelijk? Hij gaat tegenvallen, als je hem zou zien. Zonde van je tijd.
vrijdag 31 januari 2020 om 16:32
Herken het gemis aan appen wanneer een date wegvalt. Zelfs wanneer ik zelf n iet meer verder wil daten.
De date stop herken ik ook.
Geen nieuwe accounts tegen komen bij het swipen niet, zie veel oude bekenden maar ook veel nieuwe. Zelf heb ik mijn account een paar dagen geleden op onzichtbaar gezet en heb geen behoefte aan swipen, even kijken waar deze date naartoe gaat.
De date stop herken ik ook.
Geen nieuwe accounts tegen komen bij het swipen niet, zie veel oude bekenden maar ook veel nieuwe. Zelf heb ik mijn account een paar dagen geleden op onzichtbaar gezet en heb geen behoefte aan swipen, even kijken waar deze date naartoe gaat.
vrijdag 31 januari 2020 om 16:34
Ik ga 'straks' ook voor een geheel nieuw profiel. Een nieuwe lente, een nieuw geluidJulus schreef: ↑31-01-2020 14:53Ik had de 2 apps al verwijderd en heb nu dus niks. Ook omdat ik dan voor mijn gevoel straks weer "nieuw" op de markt ben. Hopelijk zijn er dan ook nieuwe mannen, want ik kom al jaren dezelfden tegen ( en zij mij ook). Helpt ook niet echt mee denk ik. Maar dan moet die pauze mi echt langere tijd duren, wil je voor nieuw gezien worden. Nieuwe foto's zullen ook vast helpen.
vrijdag 31 januari 2020 om 16:45
Ik ben het niet helemaal eens met wat er gezegd is.... Sommige mannen zijn gewoon erg introvert en durven weinig. Zijn bang om een blauwtje te lopen en kunnen piekeren over hoe iets bij een ander kan overkomen. De initiatieven die van jou komen, zijn die duidelijk genoeg als in dat je met je hemt wilt afspreken/date wil? Juist de introverte mannen hebben duidelijkheid nodig. Iets in de trant " ik vind je leuk. Zullen we eens een keer op date gaan?". Misschien blijkt dat hij je toch niet leuk vindt, maar dan heb je in ieder geval je antwoord.Noia schreef: ↑31-01-2020 15:41Cool.
Situatie:
Je voelt meer voor de introverte man, dus ik zou eerst kijken of dat echt wat is. Zo niet, lekker ingaan op de datevoorstel van nr 2. Wie weet ontwikkelt daar dan iets leuks uit
vrijdag 31 januari 2020 om 17:15
Kan aan mij liggen maar na een half jaar appen had er toch wel iets moeten gebeuren. Met de vrouwen waar ik nu mee app heb ik al (niet een date) afspraak staan om koffie te drinken met de een en lekker tutten met de ander. Enige wat er moet gebeuren is dat ik thuis kom. Duurt nog minimaal tot maart ergens.
Nou zal het dan om een echte date gaan, kom ik thuis meteen datum prikken na 8 week chatten. Zit hem misschien ook wel in mijn baan eigenlijk.
Nou zal het dan om een echte date gaan, kom ik thuis meteen datum prikken na 8 week chatten. Zit hem misschien ook wel in mijn baan eigenlijk.
fietsen varen vrouwelijk doen