Singleactiviteiten clubs
dinsdag 16 februari 2010 om 17:45
Weten jullie nog een aantal singleactiviteiten clubs of nieuwe vriendenmakenclubs (niet per definitie single) in of nabij de provincie utrecht? Ik kom op google alleen solas, actieve singles, nieuwe mensen leren kennen, friendshipfactory en stapmaatjes tegen. Maar omdat er in Utrecht en omgeving door hen momenteel weinig georganiseerd word wilde ik kijken of er nog meer clubs zijn, hebben jullie nog goede tips voor mij (en andere forummers?)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
dinsdag 16 februari 2010 om 18:07
Hoi ,
op www.gameestappen.nl worden er heel veel aktiviteiten georganiseerd in de provincie utrecht
succes!
op www.gameestappen.nl worden er heel veel aktiviteiten georganiseerd in de provincie utrecht
succes!
dinsdag 16 februari 2010 om 18:52
dinsdag 23 februari 2010 om 17:25
quote:Pieter001 schreef op 17 februari 2010 @ 19:36:
Stuur me anders even een privéberichtje met je msn of mailadres. Ik weet wel diverse "groepen" in Utrecht waar je naar opzoek bent waarschijnlijk.
Beste Pieter,
Je mag het ook hier op het forum vermelden, dan hebben andere forummers er mischien ook nog wat aan. Ik zal je tip voor gameestappen.nl wel even bekijken. Thx.
Stuur me anders even een privéberichtje met je msn of mailadres. Ik weet wel diverse "groepen" in Utrecht waar je naar opzoek bent waarschijnlijk.
Beste Pieter,
Je mag het ook hier op het forum vermelden, dan hebben andere forummers er mischien ook nog wat aan. Ik zal je tip voor gameestappen.nl wel even bekijken. Thx.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten