Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ing .. thanks voor de update (zoben ik zelf ook weer eeen beetje bij )

Olive : nee nog geen tante .. wel erg leuk shirtje is er binnen gekomen vandaag voor de kleine.. Maatje 80 dus hoeft t niet direct aan als t geboren is.

Wat een rottijd en bende op je werk zeg , lijkt mij geen leuke werksfeer op het moment daar. Je kan je er deels voor afsluiten eventjes , maar eigenlijk zit je er gewoon midden in.
Ing, dank voor de update!

Jeetje, wat een verliefden hier opeens, zeg! Erykah, leuk voor je, hoor, die vlinders. Geniet ervan.

Ik vertel vanavond wel meer over mijn reis, zit nu bij balletles van Missie . Wilde alleen Ing even bedanken....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Welkom terug MT ik kom straks eens piepen naar je verhaal

Lekker weerzien met missie zeker!

Olive

Zwaai naar de rest
Ingel is goed bezig!! Goede update!

MissT! welcome back... en vergeef me maar waar was je ook alweer precies heen? Een rondreis?

Hoop dat je het leuk hebt gehad!

Vleer, leuk he babykleertjes!!

Olive, klinkt goed je weekend! Oh wat ontzettend balen van je werk....kan me voorstellen dat het enorm veel energie kost... hoop maar dat er snel wat leuks op je pad komt! Sterkte!

Ingel, je weekendje was dus goed geslaagd?

Hoe is het met Indi, niet ziek aan het worden toch?

Xen, heb je nog lekker vakantie?

Hier alles goed, ga zo lekker richting het terras, want hetis zulk lekker weer! Lekker bijkletsen met vriendinetje die op vakantie was.

Hier nog steeds twijfel over date... raar he??! Wat Ingel zegt is ook wel waar hoor.... meestal is je 1e ingeving de juiste. Toch vraag ik me af of ik hem niet nog een mailtje moet sturen, heb het gevoel dat ik het niet helemaal ok heb afgesloten. Maar ja wat wil ik daar dan mee bereiken...?? Het rare is ook dat ik gewoon niet meer weet hoe hij eruit ziet...hahaha en foto heeft hij opeens van rp gehaald?? mmmh twijfel over wat ik nu moet doen en wat ik voel. Misschien wil ik wel te graag ofzo kan ook... Nou ja hersenspinsels genoeg dus
Even een snelle zwaai naar iedereen! Ben een beetje druk, vanmiddag lang met vriendin in t park gehangen en moet zometeen andere vriendin bellen die beetje in de put zit.

MT: welcome back! Klinkt als een fantastische vakantie zeg! Moest je nu meteen weer aan de slag?

LM: ik denk idd dat je te graag wilt, je 1e indruk en intuitie zeggen bijna altijd genoeg, zet t van je af en op naar de volgende date!

Ingel: wat een geweldige update! goed gedaan!

Vleer: hoe was het weerzien met Aapje?

Mijn saunadagje was helemaal super! niet verwacht dat ik t zo heerlijk zou vinden, ga het zeker vaker doen. Thanks nog voor de geweldige plaatjes, Appel! :-)
Hoi!

MT, welcome back!

Ingel heeft een mooi updatje gemaakt. Het is hier wat rustig de laatste tijd, er zijn wat nieuwen bij gekomen, maar daar heb ik nog niet veel van gelezen. Verder krijg ik per half november de sleutels.

En de rest Ingel, dat ben je niet vergeten, dat is er gewoon niet. t Is rustig in Pop-land, afgezien van de scharrel van een vriendin die ineens verklaarde mij leuker te vinden. Ik heb hem sinds 2 weken niet meer gezien, dus dat gesprek heeft geen vervolg gehad.

Xen, lekker in de sauna he? Ik moet binnenkort ook maar weer eens gaan!
Kijk, ik kan het blijkbaar toch nog! Thanx voor de complimenten :-)

LM:hmmm, en een weekje ofzo laten rusten? Wellicht brengt tijd rust in je hoofd?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Xen: lekker hoor een daggie sauna.. Voor mij alweer veel te lang geleden.

Weerzien met Aapje was super leuk en gezellig. Was errug fijn om weer naast hem wakker te worden. Lief kadootje gekregen van hem , een zingende ezel haha. Pup vind m helemaal geweldig. Hij wilde er al mee in zijn bek gaan rondwandelen.. mooi niet Ezeltje staat mooi naast de tv te dansen zo af en toe.

2 collega's hebben de verschijnselen van mexicaanse griep. 1collega wordt al behandeld met Tamiflu. Waarschijnlijk ook 2 bewoners met deze verschijnselen die al ernstig ziek zijn voor die 2 bewoners kan de Mex. Griep levensgevaarlijk/dodelijk zijn. Morgen horen we meer wat nu precies de handelingen zijn. Men gaat bekijken welk plan ze in werking gaan stellen. We zitten aan het ziekenhuis vast en delen ook veel dingen met het ziekenhuis(keuken , wasserij e.d) dus oppassen geblazen dat het niet oversteekt naar het ziekenhuis bv.

Bovendien moet het ook niet zo zijn dat vele collega's ziek gaan worden dan houden we weinig personeel over aan het bed zelf. Ben benieuwd wat de stappen zullen zijn.
Vanavond vergadering gehad van de VVE, ben moe en brak. Ga lekker zo naar bed toe.

Aapje belde net nog , die is ook erg moe en lag al te slapen op zijn werk. Hij ligt dan nu ook gestrekt in zijn eigen bed.
ai,die griep toch.

Dat mensen ziek zijn is keivervelend, maar een bedrijf dat plat ligt is natuurlijk ook niet echt lekker.

Hand voor de mond bij het hoesten en de klinken met ellebogen openmaken he!
Oei Vleertje extra oppassen he!!!

Wat is het hier stilletjes
Middag!

Xen, klinkt als een heerlijk dagje relaxen...ik had als doel om in 2009 een keer naar de sauna te gaan. Ben nog even druk op zoek naar een slachtoffer die mee gaat

Vleer..hoe kom je eigenlijk tot "aapje"? Heb dat denk ik ergens gemist..

MT, welkom terug! Geen (kort) verslag op het forum, of heb ik dat gemist? Ben heel benieuwd hoe de omgeving daar was. Was je nou wel of niet ook naar thailand geweest?

Voor de rest even een snelle zwaai.

Vanavond lekker naar Coldplay @ Nijmegen, ben erg benieuwd!

Over twee weekjes begint de squash competitie, voel me net een klein kind, zenuwachtig om te beginnen.
PV: volgens mij heb ik die naam bedacht omdat Aapje zo enorm groot breed en lang is, maar ook omdat hij onwijs grappige humor heeft. Echt een Aap dus X-D(had m ook clown kunnen noemen)

Verder weinig nieuws , nog geen tante geworden , oja wel heeft pup niets meer inhuis geplast of gepoept al 2 dagen lang !! HOERAAAA zal ie t eindelijk snappen dat t buiten hoort en niet binnen ?

Qua griep tja gewoon de protocollen blijven volgen omtrent hygiene verder kan men weinig doen op de afdeling. Wanneer je hoest, grieperig voelt en koorts hebt boven de 38 graden moet je je ziek melden op het werk.
...................ECHOOOOHOOOOHOOOO...........................

Het kan toch niet zo zijn dat ik degene ben die op een pagina 4 keer post?

Hopelijk is iedereen gewoon hard aan het werk ipv zielig op de bankt zitten te sippen, want dan willen we het weten natuurlijk

PV: leuk om weer wat van je te horen!
Hi!

PV, nee, niks gemist hoor, verslagje volgt hieronder. Aangenaam trouwens, had je nog niet eerder 'gezien'.

Zes, wat kut zeg, die mexicaanse griep op je werk. Weet je al hoe ermee omgegaan wordt? Kijk je wel uit dat je het zelf niet oploopt?

Xen, wat goed, dat het zo leuk is geweest met je broer. Ik gun het je!

Olijfje, knuf voor jou wat betreft je werk.

Voor de rest even een zwaai! Ik kom er langzaam wel weer in ;)

En mijn reis? Geweldig!

Ben idd ook in Thailand geweest. Ik wil eigenlijk niet precies mijn hele route neerzetten, ivm herkenbaarheid, maar ik ben ook in Cambodja geweest, en dat land heeft echt mijn hart gestolen. Heel mooie omgeving (Angkor), de jungle is echt prachtig, en natuurlijk de tempels ook. Angkor Wat gezien bij zonsopgang, dat was echt een magisch moment. De mensen in Cambodja zijn ook ontzettend aardig. Heel arm, dus ze bedelen veel, maar als ze daar 'doorheen' zijn, zeg maar, en je krijgt een gesprek met ze, dan zijn ze echt geweldig.

Vond Thailand overigens ook echt geweldig, vooral het eten!

En ben tijdens de vakantie ook nog eens bijna 4 kilo afgevallen, extra bonus!

Dus PV, mocht je overwegen die kant op te gaan, ik kan het je van harte aanraden, heel ZO-Azie is wat mij betreft echt de moeite waard!

Nu weer rennen!
quote:Zespri79 schreef op 06 juli 2009 @ 21:12:

...

Ik noemde hem voor de grap Aapje (want hij is groot lang breed en hopelijk grote *** , maar die heb ik nog niet gecheckt )

....
MP hahaha en met die grote *** zit het ook wel goed .. Welliswaar geen 20cm maar hij past wel
MissT, welcome back! Klinkt helemaal fijn hoe je het hebt gehad!

Ik zit op de bank, net lekker bij vriendin gegeten en daarna even een uurtje geskate! Ik baal een beetje want het één na het ander begint te begeven of zelfs gestolen! :( Ben gewoon mobielloos! Erg irritant. Ook begin ik de kwaaltjes van iedereen op werk over te nemen. Het virus is hardnekkig, ik hoop niet dat ik het krijg! Geen zin om ziek te worden! Dus ik eet me scheel aan dingen met vitamientjes!
Haaaai,

Hoe gaat met iedereen? Is iedereen zo druk dat het hier zo rustig is? Hoop dat met iedereen goed gaat?

Ik heb het ook druk overigens...net lekker wezen schilderen, was echt weken geleden. Was lekker om weer te doen! Gister was ZB er weer....zijn gister naar vrienden van mij geweest, werd heel laat en was supergezellig.

Xen...lekker he de sauna? Je voelt je zo lekker relaxed en schoon na zon dagje! (by the way...Appeltie wanneer gaan wij nou?)

MissT...wat klinkt dat gaaf die reis van jou. Ben je alweer beetje gewend hier? Nog leuke avonturen (op mannengebied dus) beleefd. Nog iets van MM gehoord?

Vleertje....lekker je Aapje weer thuis?

PV...hoe was Coldplay? Goeeeeede band is dat!!

LM...vond/vind je die date toch wel leuk dat ie nog je hoofd zit?

WM...mobielloos? My worst nightmare!! Alles goed met je?
Hallo! Ik ben ook heel druk op werk, weinig puf om op iedereen te reageren en te schrijven, maar thanks Ingel voor de samenvatting een paar pagina's terug, heel handig

Zondagavond bij Ex was heel gezellig, hij is nu in het buitenland. Qua gevoelens: ik denk dat we niet te vaak bij elkaar moeten blijven slapen, maar op zich vind ik het wel prima zo. We vinden elkaar leuk en lief, slapen af en toe nog bij elkaar en zijn goede vrienden. Ik geloof dat dat nu is hoe het er voorstaat. Kan natuurlijk weer veranderen van Prodent niks meer gehoord. Next!

Olive, hoe is het op je werk? Hoop dat je heel snel iets anders vindt.

WM, mobielloos, lijkt me heeeel irritant!

En ik roep heel hard hooooooi! naar de rest
Hallo!!

@MissT: Welcome back! Het was een supermooie reis zo te horen!

In huize Indi is het ook heel druk op het moment..veel afspraken, dus weinig tijd om echt te reageren..

Qua gezondheid gaat het wel aardig. Ben niet echt ziek, maar mijn stem begeeft het een beetje en dat is lastig en energie vretend met lesgeven...

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie (ik zwaai even!) gaat en tot gauw maar weer...
hoi Indi blij te horen dat je toch niet ziekjes geworden bent (buiten de keel dan)

Zwaai naar iedereen
Reiz, ik had nog helemaal niks gezegd van je reis. Wat ontzettend tof, zeg. Wanneer ga je?

Indi, bah, je stem kwijt. Het lijkt wel of iedereen op het moment aan het kwakkelen is. Hier is het ook een beetje behelpen op het moment.

Elve, leuk, dat je met je ex een SV-relatie hebt. Wie Prodent is, weet ik niet, maar zo te lezen is die toch al exit, haha.

Eer, ja, heb idd een avontuurtje gehad daar. een ONS met een Amerikaan. Was erg ok ;)

En MM heb ik afgelopen zondag al gezien. Ook heel erg leuk, heel fijn om hem weer te zien. Wat hem betreft ga ik echt voor het motto van dit topic: Go with the flow.....

En nu weer aan het werk! (Eindelijk een opdracht, thank god!)
Goodmorning!

PV: hoe was Coldplay? eigenlijk wil ik het helemaal niet horen want gggrrrrr jaloers

WM: is je mobieltje gestolen dan?

Erykah: is ZB bij je vrienden door de keuring gekomen? Jullie hebben al wel vaste avonden he, dinsdag en donderdag :-)

MT: Cambodja klinkt echt super! Ik ben in 2003 naar Thailand geweest, maar we hadden helaas te weinig tijd om Cambodja te bezoeken. Staat nog op mn (hele lange) verlanglijst. En MM ook alweer gezien zeg! Ga je wat jou betreft ook voor ons motto (omdat je zo specifiek zegt: 'wat hem betreft"?)

Voor de rest: zwaai!

Ik had gisteren luierdagje, maar ga zometeen weer aan de klus: mn trap in de grondverf zetten.

Ik had mn oudste broer verteld dat ik weer contact heb met jongste broer en dat heeft wat bij hem losgemaakt..heb 2,5 uur aan de foon gehangen met hem dinsdagavond en hij heeft beloofd nu echt hulp te gaan zoeken. Was heel heftig om te horen dat hij zich zn hele leven lang al ongelukkig voelt en hoeveel moeite het hem kost om de schijn van geslaagde man/echtgenoot/vader op te houden. Heb hem wel flink aangepakt trouwens. Hij komt mij binnenkort helpen mn oude vloer te verwijderen, dus dan hebben we weer qualitytime samen.

Met jongste broer gaat het super, mailtjes over en weer. Toch het hoogtepunt van mn vakantie (die alweer bijna voorbij is...)
Lig in een deuk hier. Ik ga mrogenavond met 4 (homo) vrienden naar het openluchttheater. Nu stuurt de bob, die in het bezit is van een oud groen peugeootje, een mailtje over het ophaalschema: en Xenia, om 7 uur dien je je op te vouwen in de groene truttenschudder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven