Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Pop...slim dat je vanavond hebt om bij te tanken....Ik heb dat moment zondag pas! Ben ook echt niet lekker....MAAR lieve olijfje komt vanavond en daar heb ik zo'n zin in dat alles verdwijnt als sneeuw voor de zon

Alles goed verder?
Indi: mooi balen dat er gestolen is op je werk. Is er niet de mogelijkheid om het terug te kijken via camera's of hebben jullie die niet op je werk ?

Pop: ah ook al wat grieperig ? Hier ook al 2 dagen zeurderige koppijn, wat lamlendig. Niet super fit in iedergeval.

WM: hoe ziet je nieuwe fiets eruit ? Fotooooo graag Als ie dan weer gestolen wordt weten we allemaal hoe ie eruitziet en kunnen we allemaal gaan zoeken
Oh zusje was gisteren officieel uitgerekend...

Ik heb een wedje afgesloten dat het dan morgen de 13e zou komen.. Zou leuk zijn ze zijn ook op de 13e elkaar tegen gekomen en ook op de 13e getrouwd.. Dus een 13e september zou ook toppie zijn
Zes: als Aapje zou bevestigen dat ie verliefd op je is en iets met je wil opbouwen, zou dat dan je onzekerheid (grotendeels) wegnemen? Snap dat t voor jou, en voor Erykah ook?, anders is dan voor mij omdat ik geen tikkende klok heb (ook nooit gehad) en dus het hele huisje-boompje-beestje aspect niet meespeelt. Begrijp heel goed dat je toch in iemand de toekomstige echtgenoot en vader wilt ontdekken en dat geeft natuurlijk extra denkwerk.

Ik ben idd te bang om mijn relatie met R te benoemen omdat ik nog steeds van die twijfelmomenten heb en ik niet zeker weet of wij wel bijelkaar passen als vriend en vriendin. Ik ben ook nooit zo goed in relaties geweest, kwam me allemaal veel te dichtbij. Aan de andere kant geeft hij mij wel heel veel en dat waardeer ik meer en meer, ook omdat ik nu veel rustiger ben in mn hoofd en me volledig kan focussen op hem/ons. Psych heeft echt mijn gedachten geordend, dat was haar insteek ook. Als ik mijn ex vergelijk met R, dan is R vele malen beter voor mij in die zin dat hij mij respecteert en waardeert, iets wat ex in al die jaren weinig tot nooit liet zien/blijken, die heeft van mij een onzekere bange vrouw gemaakt en het heeft mij jaren gekost om mn zelfvertrouwen terug te krijgen. Wat ex en ik wel gemeen hadden waren de interesses en dat is nu net wat R en ik dus niet gemeen hebben. Als ik t zo schrijf, besef ik dat dat er eigenlijk helemaal niet toe doet, zolang je elkaar daar maar vrij in laat.
Xen: probleem is dat Aapje mij genoeg bevestigd alleen ik wil dat niet zien denk ik.

Of ik doe alsof ik het niet merk en vraag nog meer bevestiging. En dat is puur mijn eigen onzekerheid. En daar hoop ik komende tijd echt wel aan te werken.

Xen praat je er ook veel over met R ? Over jullie *relatie* over hoe jullie er in staan en hoe jij je daar bij voelt ?
Dit is mijn nieuwe aanwinst....

Mooie fiets WM! Is het een gazelle?

Mijn oude fiets leek daar ook erg op. Ik had hem gekocht via het fietsenplan via de gemeente, ideaal! Had er ook een verzekering bij tegen diefstal en beschadiging, dus ik mocht voor het aankoopbedrag van de oude fiets een nieuwe uitzoeken. Wel weer opnieuw verzekerd en dat is wel aan de prijzige kant, maar het wordt per maand in 18 maanden van mn brutoloon afgeschreven, dus het is niet ineens een gat in je budget.
Het is ook zo dat ik in afgelopen jaren nogal losgegaan ben zeg maar en gruwelijk mooie, slimme en grappige mannen heb ontmoet. R is heel anders in alle opzichten. Maar natuurlijk weet ik dat die mooie mannen mij niets hebben opgeleverd uiteindelijk en ik het misschien dan toch moet hebben van iemand die mij rust geeft en die ik 100% kan vertrouwen. Pffff, ik heb mij tijden lang niet zo bezig gehouden met mannen en nu komt t punt dat ik t wel weer moet doen..Nou ja, werd ook tijd dat we dit onderwerp hier weer aansnijden toch? Genoeg koetjes en kalfjes afgelopen tijd :-)
Mooie fiets WM! Ik ga weer voor een 2e handsje, toch 'veiliger' hier in stad. Heb nu een leenfiets van vriendin, misschien koop ik deze wel van haar.
Zes: R en ik hebben er altijd over gepraat hoor, maar sinds ik bij psych loop hebben wij min of meer afgesprokem het onderwerp te laten rusten. We hebben natuurlijk wel een vrij hefitige knipperlichtrelatie achter de rug en sinds we 'go with the flow'zijn is het veel fijner tussen ons. Ik wil dat ook niet verpesten, dus lastiglastig.
WM : vet cool fietsie !!

Xen: heel erg herkenbaar je laatst geschreven stuk. Mij hebben al die mooie lekkere leuke mannen ook weinig opgeleverd. Toch op zoek blijven gaan naar dat *ras*man. Aapje is verre van dat allemaal. Hij is niet de man die ik in mijn hoofd had .En eigenlijk het enige wat ontbreekt bij Aapje is donker haar en bruine ogen haha, de rest voldoet allemaal wel.

En voel ik mij super fijn bij hem en dat is denk ik t allerbelangrijkste

Ooh vind dit zoooon geweldig gaaf nr he !!

http://www.youtube.com/watch?v=HlaqgcGfS0I
Deze heb ik ook via de verzekering. Ik hoef maar 50 euro bij te leggen. Ja fietsplan hebben wij ook op werk. Snap alleen niet zo goed hoe dat werkt ben een beetje mutsig. Maar mijn vorige fiets was ook een tweedehands bij de fietsenwinkel gekocht en toch jatten ze hem..... Alleen was dat wel een mooie 2dehands

Xen....Moeilijk moeilijk moeilijk. Snap dat je het niet wilt verpesten. Maar denk je dat dat echt gebeurd als je het er met hem over gaat hebben?

Pop...Hoe gaat het verder met je behalve dat je niet echt lekker bent?
Als we dan toch met lekkere nummers gaan strooien.....

Dan doe ik even mee!!!
Of:

Een nieuw nummer van het vandaag verschenen album v. Muse!

http://www.youtube.com/watch?v=Yby9rhdKYJw
Ow Prik........

Ga toch eens in op de verhalen hier!!!
Haha, kan er niet zo goed over meepraten atm

Ik heb soms echt het gevoel dat iedereen veels te hard nadenkt over hoe het "moet" zijn of voelen (kan dat zelf ook zeer goed).

Vindt 't wel leuk om te zien dat iedereen in zo'n positieve lijn zit
Hahahaha PV Mister denker himzelf!!!!
Leuke nummers! met name Muse!

Idd Zes, dat je je fijn en op je gemak voelt bij iemand dat is het allerbelangrijkste. Dan maar geen mrBig met bijbehorende puberale allesverterende verliefd- en onzekerheden, maar jezelf kunnen zijn bij een mrGoodenough (met kriebels ipv vlinders).

Ga mn trap maar weer in de grondverf zetten! Goeie afleiding!

En zal mn baas maar eens attenderen op het fietsenplan!
Succes met verven Xen!!
Dames, wat een gesprekken op de 'vroege' morgen

Ik kan de hersenspinsels van Xen, Zen en Erykah helemaal voorstellen. Het is denk ik ook wat Zes zegt: Allemaal al een flinke tijd vrijgezel. We willen maar al te graag een relatie, maar zijn zo gewend aan de 'vrijheid' en ongebondenheid. Aan de andere kant denk ik wel eens; Zijn de verwachtingen die we van een relatie hebben niet veel te hoog? Hebben we het niet een ietsie beetje geïdealiseerd? En als het dan niet helemaal aan de verwachting voldoet... dan slaan we als een gek aan het twijfelen.

Mooi fietsje WM!

Verf ze Xen en veel plezier met R.!

Zes: Nog steeds geen tante... tssss!

Zal ik er dan maar even een kippenvel nummertje in gooien?

Vanavond naar WM... Olive gaat sinds tijden weer eens stappen hahahaha. Ik zit de afgelopen tijd alleen maar overdag of wat vroeger 's avonds op terrasjes

Voor dat ik naar WM ga moet ik alleen nog een hoop doen... Dus ik ga maar eens aan de slag.
Ja het is ook allemaal wel logisch. Waar ik tegen aan loop...is dat ik wel heel erg gewend ben aan mijn eigen dingetjes. Het totaal geen rekening hoeven te houden en staan en gaan waar ik wil.

Dan ben je alleen en dan verlang je heel erg om samen met iemand te zijn. Ben je samen dan wil je weer je ruimte. Het zijn lastige dingen.

Ook wil je niet iets gaan starten en maar zien waar het op uit loopt zoals je doet als je 18/19 etc bent. Allemaal worsteldingetjes...
WM, verder gaat het (afgezien van die vermoeidheid) hier best wel goed. Mannen heb ik al een poosje niet meer van dichtbij gezien, en eigenlijk is het wel lekker rustig. Merk aan mezelf dat er innerlijk een boel aan het veranderen is, weet niet zo goed wat het allemaal is, is zeker geen baal-gevoel, maar ik zit naar mijn idee in een soort van 'tussenfase'. Duidelijk genoeg uitgelegd? Ik kan er zelf ook niet helemaal een vinger op leggen, maar het voelt wel zo.

Ik duik nog even mn bedje in met mn boek. Heb eigenlijk alleen nog maar geinternet en ik heb koude voeten en een beetje hoofdpijn, en een erg leuk boek dat nog uitgelezen moet worden!
quote:Olive01 schreef op 12 september 2009 @ 14:23:

. Het is denk ik ook wat Zes zegt: Allemaal al een flinke tijd vrijgezel. We willen maar al te graag een relatie, maar zijn zo gewend aan de 'vrijheid' en ongebondenheid. Aan de andere kant denk ik wel eens; Zijn de verwachtingen die we van een relatie hebben niet veel te hoog? Hebben we het niet een ietsie beetje geïdealiseerd? En als het dan niet helemaal aan de verwachting voldoet... dan slaan we als een gek aan het twijfelen.

.

Heb bovenstaande volgens mij al vaak bijna zo letterlijk hier op het forum gelezen. Is toch het issue waar het hier bij the single-girls over draait.

Wat dat betreft heb ik het best makkelijk allemaal. Jonger dan de meeste hier, geen vervelende ervaring, mega-onbevangen.

Time will tell denk ik zo.

Xen: ben benieuwd wat R's reactie is. Succes meis!

Over relaties gesproken: gister de hele avond een wanhopige vriendin over de vloer gehad; heeft pas een huis gekocht met vriend en vraagt zich sterk af 'of dit nou alles is'. Vind het echt erg vervelend voor haar, baalde een flink stuk mee.

Hier verder alles rustig. Vnvd housewarming van een vriendin en morgen hopelijk chilldag met MrPiano. (volgend weekeind Londen!)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi,

Sorry ga effe nie reageren (geen tijd om bij te lezen) Maar toch effe iets van me laten horen aan mijn forumvriendjes

Zo klaarmaken om te gaan stappen morgen weer hele dag vol gepland dus bijlezen is voor morgenavond/nacht of maandag tot dan!!

IEDEREEN EEN FIJN GEZELLIG LEUK ... WEEKEND

x
Zo, legging onder het rokje nog maar niet aangedaan. MrPiano komt zo mijn nieuwe lingerie-aanwinst testen.......:-p
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven