Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Elve: ik sluit mij aan bij Pop haar reactie. Even afstand is denk ik wel goed voor jullie.

LM: toch nog wel leuke avond gehad ondanks dat je niet meer in hem ziet. Je hoeft ook niets meer te sturen naar hem. Je bent eerlijk en duidelijk geweest ri hem.

Reiz: rokje trekkertrek ?!?! Ehm.. je doet mij denken aan een vriendin van mij , ook een boerendochter en gaat ook naar allerlei feestjes waar veel boeren en boerinnen komen. Niet echt mijn feestjes maar als iker ben is het wel onwies gezellig.

Hier nog alles rustig met de Beeb. Zusje heeft nergens meer last van en stond alweer in de tuin toen ik ff langskwam vanmorgen. Wel heel leuk haar hond en mijn hond in de box gezet samen. En mijn hondje in de kinderwagen en haar hond ging op zijn manier de kinderwagen duwen door t huis heen.

Is een leuk filmpje van gemaakt. Nadee lis wel dat zusje nu boxkleed en kinderwagen spullen weer moet uitwassen .

Gisteravond belde aapje mij zo ineens. Erg lief , zijn vakantie zit er bijna weer op , morgen komt ie weer thuis.
Aapje komt dus niet thuis morgen , ze hadden verkeerd op de tickets gekeken. En komen pas maandag thuis.. Mannen
Hallooooooo...ik ben weer thuis!

@Reiz: leuke feestjes heb jij Lekker gegeten?

@Vleer: Alles weer rustig dus....Nu maar weer afwachten. Het blijft heel spannend natuurlijk..Enne fijn dat Aapje weer thuis komt!

@Elve: ik sluit me bij Pop en Vleer aan..even afstand is denk ik heel goed! Het lijkt bijna je ex niet meer

@Pop: Heb je inmiddels al weekendplannen?

@LM: Je date is dus vrij goed verlopen..En mannen die kleiner zijn, dat vind ik ook maar niks..

Ik denk dat je niet meer hoeft te reageren op zijn sms hoor..het is wel duidelijk zo!

Kleedjesmarkt was gezellig..Oma en moeder kwamen ook even kijken. We hebben samen even koffie gedronken en ik heb wat kleine dingen voor de klas gekocht (spelletjes en puzzels). Nu even boodschappen gedaan en vanavond helemaal niks.....
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen..Ene kant wel zin om ff de stad in te gaan borreltje halen.

Andere kant denk ik , blijf lekker thuis. Lekker vrij niks doe weekendje. Misschien komt er wel een leuke film op vanavond, zal zo eens kijken op tvgids.nl.

Huis is weer opgeruimd en schoongemaakt , lekker schoon bed. gedouched en ondertussen ook de hond maar gedouched/gewassen. Was heel gezellig samen onder de douche haha.
Ben nieuw! Eerst even het lijstje:

- Leeftijd?

34

- Hoe lang al single?

1 jaar

- Geslacht?

man

- Langste relatie ?

7 jaar

- Kortste relatie?

1001 nacht

- Regio?

amsterdam

- Aan het daten?

Niet echt

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

Ik geef het een zes min, sta open voor van alles, van zinloze leuke date met iemand waar ik toch niet bij pas, ONSs, SV tot trouwen en babys maken maar maak er niet veel werk van momenteel

- Sterrenbeeld ?

Vissen

- Kinderen of kinderwens ?

Geen kinderen, hoeft niet per se maar lijkt me wel leuk

- Hobby's ?

Ja
lol
Welkom Dugo...

Leuk weer eens een amsterdammer erbij. Waar woon je in de grote stad ?
welkom Dugo!

Indi, veel plezier met een avondje niks doen

Zes, ben je er al uit of je vanavond nog iets gaat doen of niet? Wanneer is je zus eigenlijk uitgerekend, kan het wel elk moment gaan gebeuren??

Ik ga over vijf minuten de deur uit, richting feestje van collega. Heb er wel zin in, geloof dat er best wat mensen komen, veel collega's ook, gezellig! (heb hele leuke collega's, ben een van de jongsten, collega die feestje geeft is net 30 geworden)

LM, jammer dat de date niet meer potentie heeft, maar je hebt in ieder geval wel een leuke avond gehad, en deze meneer was dus wel geinteresseerd in jou, is ook wel leuk toch?

Fijne avond allemaal!
Ik ga toch maar even de stad in met een vriend ..

Zusje is 11 september uitgerekend
Veel plezier Vleer en Elve! Ik zit een leuke film te kijken op NL 2..
quote:Zespri79 schreef op 05 september 2009 @ 19:47:

Welkom Dugo...

Leuk weer eens een amsterdammer erbij. Waar woon je in de grote stad ?Bos en Lommer, binnenkant ring, en jij?
lol
Hoi!

Indi, toch wel leuk dus, je kleedjesmarkt. Fijn!

Reiz, klinkt als een leuk feestje!

LM, goed dat je naar huis bent gegaan en ook wel fijn dat er iemand dus interesse in je heeft. Jammer dat het niet je type is. Ik vind het wel goed dat je zo eerijk hebt gesmst.

Ik ben even wezen shoppen vanmiddag, kwam een vriendin tegen, samen koffie gedronken, daarna bij mn zus geweest en morgen ga ik op visite. Zo is mijn weekend dan wel weer gevuld!

Ik ga zo nog even met een kopje thee op de bank en dan een beetje op tijd naar bed, ik ben moe!

Dugo, welkom! Leuk, weer een man erbij!
Hee Pop!

Het was inderdaad wel leuk!

Fijn dat je je weekend toch nog hebt kunnen vullen! Ik zit ook op de bank, maar vind het helemaal niet erg moet ik zeggen..

Lekker tv kijken..wijntje erbij..

@Dugo: Welkom! Leuk inderdaad..weer een man erbij!
Indi, ik ga lekker slapen. Ik ben echt moe, en ik heb ook veel zin om heerlijk onder mn dekbed te kruipen!

Nog veel plezier met je film en je wijntje!

Trusten.
Trusten Pop! De film is al lang klaar..ben een beetje muziek aan het luisteren en aan het internetten..ook heel fijn
Goedemorgen allemaal!

Ja ik laat ook maar eens even mijn gezichtje weer zien! Lees af en toe wel mee maar verder niet aan het posten....geen idee waarom

Xen....Hoe was het bij je nichtjes? Leuke dag gehad?

LM..Jammer van je date. Tsja dat korter dan verhaal...Daar hebben we het al eens eerder over gehad Was hij heel veel korter?

Erykah...Ow klinkt echt reuze goed met jou en ZB! Alsmaar groter wordende rupesen! Lekker van genieten

Indi...Al keuze gemaakt over de 2de kat?

Pop....Lekker geslapen onder je dekbedje? Veel plezier bij je visite vandaag!

Dugo....Welkom!

En voor de anderen......Zwaai Zwaai Zwaai
Hallooooo!

Zonnig dagje hier, hoop in de rest van het land ook!

Dugo: welkom! ik ben een ex-Amsterdammer, heb in Oud-West gewoond.

LM: jammer van je date, maar iig heb je stap weer genomen en lekker gezoend. Ik zou ook niets meer terugsmsen.

WM; leuk dat je weer even binnen komt waaien, maar misschien is het ook wel leuk voor ons om te weten hoe t met jou gaat?

Ik had gisteren een gewelidge dag. Eerst naar vriend die voor 10 dagen naar zijn zus in Israal gaat, wat geholpen met inpakken nog. We hebben een heel bijzondere band (dit is de vriend die wel hetero wilde worden voor mij :-), dus heb altijd zon heerlijk gevoel als ik m weer gezien heb. En daarna dus naar broertje. Was pas om 1.00 vannacht thuis. Mn nichtjes zijn schatjes, leuke blonde meisjes van 3 en 5 jaar. Ze waren dus helemaal weg van mij en mn broer en schoonzus hadden dit met hen nog nooit meegemaakt omdat ze normailiter veel verlegener zijn. Ze hadden ook tekeningen voor mij gemaakt. Ook weer hele diepe gesprekken gevoerd, gehuild en gelachen...ongelooflijk bijzonder allemaal. Moet t allemaal nog wat verwerken, net of het niet echt is zeg maar. Zo fijn dat ik er nu gewoon een familie bij heb. O ja, mnn nichtjes denken dat ik veel jonger dan broer ben haha en ik ben dus 10 jaar ouder :-) volgens hen ben ik 18 :-)

En vanmiddag dus de drempel over...naar de sauna dus. Spannend!
Goeiemorgen!

@Xen: wat heb je weer een gezellige avond gehad bij je broer! Ben blij voor je dat het zo goed gaat en dat je er zo van geniet!

En wat een bijzondere vriendschap met die vriend die naar Israel gaat!

Veel plezier in de sauna straks!

@WM: Zoe is hier al en ze blijft ook denk ik...Katten hebben de tijd nodig om aan elkaar te wennen. Tot nu toe gaat het elke dag wat beter.

Ik heb lekker uitgeslapen, een kopje koffie gedronken (heb een Nespresso sinds gisteren!) en nu ga ik zo de dierentuin eens verzorgen.(lees: kattenbakken en konijnenhok verschonen)

Fijne dag allemaal!
Xenia...Klinkt als een heerlijke en bijzondere dag! En dan als afsluiting vandaag lekker relaxen in de sauna. Oef daar heb ik ook wel weer eens zin in! Genietse!

India...Fijn dat het met de katten steeds beter gaat samen. Ik vind persoonlijk je huisje alleen te klein voor 2 katten en 1 konijn. Maar goed dat is mijn mening!

Met mij gaat het erg goed. Druk met werk, heb veel zorg in de klas dus daar ben ik veel mee bezig. Verder lekker druk met mijn sociale leven. Afspreken hier en daar, maar zoals gisteravond ook lekker een avondje alleen op de bank! Zo komt moeders en gaan we even winkelen! Want de winkels zijn vandaag hier in de buurt open.

Oh ja en ik ben nog steeds verslaafd aan Farmville
Hai Indi! ik denk er ook aan om een nespresso aan te schaffen, maar die cupjes kun je toch alleen via internet bestellen? Hoe duur zijn die?
Hey WM, kijk dat avondje alleen op de bank vind ik goed van je :-) en je klinkt happy, houden zo!

Kun jij mij vertellen hoe dat gaat in de sauna (dummie hier dus he). Is het verstandig eerst te badderen/zwemmen of eerst sauna in en moet je dan vantevoren ook douchen?
Xen, Doen! De cupjes kosten ¤0,33 per stuk..de speciale ¤0,37.. Best aan de prijs, maar ik drink heel weinig koffie..

En je kunt ze alleen bestellen via internet of bij de Bijenkorf kopen. Bestellen gaat prima!

@WM: Ik weet dat je er zo over denkt....Ik denk er dus anders over
My god, dat is best wel duur..ik drink nl. veel koffie. Hou t wel bij mn espresso-apparaat denk ik.

Is Zoe echt een binnenkat, Indi? (had je dat al eerder gevraagd :-)
Oh sorry..vergeten antwoord te geven...Zoe is een binnenkat ja! Maar ze kunnen hier wel op het balkon allebei

Als je veel koffie drinkt is Nespresso wel duur..
Ik heb te diep in t glaasje gekeken, slingerend o pfiets naar huis , hond uitgelaten ook slingerend .

In bed draaide alles uiteindelijk toch in slaap gevallen en nu barstende koppijn
Ben zo brak .. bah .. duik mijn bed weer in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven