Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
En ik! Weet nu meteen wat ik ga eten vanavond!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Goeie grap MP !

Welkom Ellen! Je klinkt er weer aardig bovenop > geniet van je leven!

Voor de zonaanbidders: veel plezier in de zon!

Ben bang dat ik jullie voorbeeld ga volgen. MrPiano komt langs en die houdt er op de een of andere manier enorm van om in de zon te liggen zweten.....

Vnvd bbq bij pa en ma, en aansluitend laatste nachtdienst (ja, dat lees je goed Mt )

Ben alweer van de schrik bekomen van vanacht, maar prettig wast niet echt nee. Thanx voor de reacties.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
MP: Hou eens op met die plaatsje Krijg er echt trek van *neemt nog een bekertje automaatkoffie*

Heb je je date van gister nog gesproken?

Ingel: Goed dat je van de schik bent bekomen. Het is wel top BBQweer trouwens, veel plezier bij je paps en mams, en werk ze.

MT: Lekker van de zon aan het genieten?? Al bruin (/rood)? (en ja, zit weer op mijn werk te forummen )

Pop: Wat gaaf van dat huis! Hoe lang mag je nog in je huidige huis blijven?

Mozz: Gelukkig dat die twijfels niet terug zijn .

Nog niet gesmolten op je zolder? Nog plannen voor vanavond?

Ellen: Welkom! Gezellig!

Tja... rare kwast die broer-van-buuf. Zoals jullie als zeggen: Ik moet er goed mee uitkijken. Was niet van plan om dit veel vaker te doen. Wil zéker geen verkeerd signaal aan hem geven als in: ik vind je leuk... brrrrrrr, moet er niet aan denken...

Nog ff een uurtje werken en dan naar huis...
Ik ben nu naar het straaaaaand!!!!

Doei meissies
Have funnnnnn Appeltiiieeeeee! Niet te lang in de zon dan wordt je moesssss! (best lekker trouwens, appelmoes bij een broodje mozzarellaburger)
Veel plezier Appel!!!

*naar supermarkt rent en mozzarella-burger-ingrediënten haalt*
Sorry voor mijn egopost.. maar weet ff niet wat ik nu moet doen..

Aapje heeft een profiel op RP , deze was een tijdje gedeactiveerd naarmate we vaker elkaar gingen zien.

Toen in eens bleek zijn profiel weer geactiveerd , hij vertelde dat eerlijk , maar dat kwam omdat hij zijn profiel nog voor 2,5maand betaald had toendertijd en heeft zijn profiel aan een vriend van hem gegeven.

Hij heeft het mij laten zien dat profiel , zijn foto weggehaald , gegevens veranderd voor zijn vriend.(sterrenbeeld e.d) .

Oke daar kon ik wel mee leven, bedoel isook zonde van je geld. En als je dan je beste vriend er mee blij kan maken prima.

Maar mijn vriendin belde mij net dat het sterrenbeeld weer was veranderd in Aapje zijn eigen sterrenbeeld. (foto is nog niet te zien). Ik heb even ingelogd onder haar nick en wachtwoord om het met eigen ogen te kunnen zien.

Op de een of andere manier vertrouw ik het gewoon niet , heb nu het gevoel dat ie met andere dames contact heeft en dat nu onder de noemer *van een vriend* doet.

Ook durf ik het hem niet op de man af te vragen van Goh hoe zit het nou precies , ik vertrouw je niet op deze manier.

Toch ergens bang dat er een einde aan komt aan deze leuke tijd.

Maar wil ook geen vent die ik niet kan vertrouwen.

Wat zouden jullie doen ?

*einde egopost*
Getsie 6. Zeker na "ja ik vind haar heel leuk! maar word nou eenmaal niet zo snel verliefd" is dit getverdemme k*t, pardon my french. Ik ben natuurlijk met mijn laatste relatie-ervaring geen maatstaf maar ik zou het afkappen, zo snel mogelijk, omdat ik zou weten dat deze achterdocht nooit meer zou verdwijnen. Iets met rook en vuur en intuitie en zo.

He meisje wat naar! Het klonk zo leuk en veelbelovend allemaal...
Hai allemaal!

Zes: snap t niet helemaal...is alleen het sterrrenbeeld veranderd, dus het profiel niet?
hoe was je mozz-burger Olive? en wat lief dat je die jongen zo gesteund hebt, idd met het risico dat hij nu meer wil,maar dat kap je zo af joh.

MP: al een nwe date in het vooruitzicht?

Mozz: wat een rotsituatie met PD, zou dat echt niet pikken en gelukkig heb jij dat ook niet gedaan! Zal natuurlijk te maken hebben met onzekerheid van zijn kant maar dan nog...je grenzen blijven bewaken hoor!

MT: ben ook heel nieuwsigerig naar je reisplan!

Ingel: lijkt me idd heftig zon voorval op je werk en dat ook nog in de nacht...

Pop: spannend een nieuw huis! is het een beetje een leuke buurt? wanneer ga je kijken?

Met mij ok, gezapig weekje, bloody hot natuurlijk, maar het is uit te houden (ben deze temp, ook wel gewend natuurlijk). Helemaal geen nws..saaiiiiiiiiii he?
quote:Xenia66 schreef op 06 augustus 2009 @ 19:15:

Hai allemaal!

Zes: snap t niet helemaal...is alleen het sterrrenbeeld veranderd, dus het profiel niet?

Het profiel onder zijn naam bestaat nog gewoon (naam/nicknaam kan je nl niet veranderen op RP), de gegevens daarin zijn alleen veranderd , bv het kg , lengte , haarkleur , sterrenbeeld, hobbies e.d in de dingen die bij die vriend van hem horen.

Maar sinds vandaag (of eerder geen idee maar vriendin belde mij ) dat ze vandaag ahd gezien dat die dingen weer veranderd waren in die van Aapje zelf. Dus ipv donker haar staat er nu weer blond haar. Alleen Aapje zijn foto staat er niet op en ook van die vriend niet. Dus het is maar *gissen* wie nu gebruik maakt van het profiel.

De mailtjes die je krijgt wanneer je bv een nieuw interesse berichtje hebt gekregen komen ook gewoon nog binnen in Aapje zijn mailbox.

Grrrr baal hier van. Aapje belde net wel om te vragen hoe mijn daggie was , hoe laat hi jmorgen zal komen e.d.
vreemd hoor, Zes, weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken en vind het lastig om je te adviseren of je hem nu wel of niet moet confronteren. Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom je vriendin dat checkt..
Hebben jullie lekker genoten van de gesmolten mij? Ik lust ook nog wel een hapje Appelmoes!

Kom net terug van reuze gezellig eten met 2 vriendinnen, daarna cidertjes gedronken... Echt jammer dat we morgen weer moeten werken, anders had het vast laat geworden.

Xen, ik bewaak mijn grenzen zeker! (Althans, dat probeer ik. Heb met ex helaas veel ervaring met over mijn grenzen laten gaan, dus hoop dat ik er nu beter in ben dan toen, juist doordat ik het toen niet was). Deze is in ieder geval verdedigd. (hebben afgesproken dat we beiden vanaf januari op salsales gaan. Hij bij de beginners, ik bij de gevorderden. Dan blijkt natuurlijk pas hoe het verder verloopt. Jullie moeten me maar helpen herinneren aan mijn grenzen mocht het toch raar lopen.

Zes! Wat klote! Het zou mij echt niet lekker zitten.

Wel maf dat zijn foto er dan nog niet bij staat, geen poot om op te staan etc, maar ik vind het als ik eerlijk ben geen goed teken.

Tis moeilijk, maar zou hem er toch mee confronteren. Met dit knagende gevoel kun je toch niet fijn samen zijn?
Moet wel bekennen dat het iets meer aan me is gaan knagen vandaag... als in: dit gaat toch niet vaker gebeuren? Maar da's misschien ook wel mijn angstige ikje, die altijd maar denkt dat dingen qua mannen mis zullen gaan. Dat er leugens komen, nare spelletjes, grenzen overschreden en gemanipuleer...

Had het er nog met die vriendinnen over vanavond. Waarom ik toch niet gewoon ongebreideld wil/kan genieten van al het moois wat ik met PD heb. Vriendin van me met ook net nieuwe relatie heeft nu al zoiets van ja, met hem wil ik oud worden.

En ik ... alsmaar denkt mijn hoofd dat er iets fout zit, iets fout gaat of iets fout zal gaan. En telkens gebeurt het gewoon niet. Gaat het juist goed, reageert hij precies hoe ik hoop (maar toch niet verwacht) en toch denk ik het elke keer weer... Is het nou een soort van knagende intuïtie, of is het mijn rotte verleden met ex waardoor ik niet voluit geniet en ervoor wil / durf te gaan?
Sorry trouwens, geloof dat de cider mijn typspieren weer heeft getriggerd.
Ik ga het morgen met hem bespreken dat ik er gewoon geen fijn gevoel over heb.

Maar misschien moet ik even wachten wat hij in mijn oor fluisterd.. Als het antwoord : JA is op de vraag of ie *verkering* wil. Dan is dat een mooie gelegenheid om er over te beginnen.. Wat hij dan verstaat onder *verkering*
Hallo allemaal!

Ben heel druk geweest met werk en 's avonds elke keer dingen gehad dus weinig online geweest...alleen af en toe meegelezen.

Ellen, welkom! Ben ook pas nieuw hier De zomer is een goede tijd om weer vrijgezel te zijn

Zespri, wat een raar verhaal....zou niet meteen het ergste denken hoor. Toen ik met mijn ex begon te daten logde hij ook nog regelmatig in op RP, maar heb het er toen met hem over gehad en hij zei dat ie wanneer ie berichten kreeg nog wel inlogde maar geen enkele intentie had om met iemand af te spreken en dat was ook zo. Het is wel raar, maar je weet de context niet en dat maakt het denk ik moeilijk in te schatten wat nou zijn intentie is, als hij al inderdaad weer actief is op RP en het niet gewoon een vriend is. Bovendien vind ik het wel wat zeggen dat ie er zelf over is begonnen, lijkt me een teken dat ie niets te verbergen heeft.

MP, begrijp jouw reactie ook heel goed hoor, zeker nadat ik je reactie las net op een ander topic.

Hier alles prima. Niets meer van de Yankee gehoord en ik heb hem ook niet meer gemaild. Niet echt behoefte aan, dat was dus een niet erg succesvolle date

Mijn ex belt me elke dag, zoekt contact, reageert opeens op facebook op dingen wat ie nooit eerder deed. Pfff, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Maar heb geen zin om er naar te gaan gissen eigenlijk, ik weet toch dat het niet meer goed komt.

Hoe is het met de rest? Moet even terug gaan lezen!
Is een goeie Zes. Het in oor gefluisterde als aanleiding nemen.

Vervelend dat je nu zo'n serieus gesprek moet gaan hebben.

Was zo blij voor je dat het lekker ging! Nou ja, wie weet heeft 'ie wel een goeie verklaring... (maar je niet laten afschepen he! Je antennes staan niet voor niets rechtop.)
Meisjes, ik ga pitten. Morgen hard werken, dus hoop dat ik kan slapen in mijn warme slaapkamer...
Hoi meisjes! (een goede nacht eigenlijk...)

Ellen, welkom!

MP, nog wat gehoord van je 'date'??

Xen, ook last van deze temperaturen?

6, raar verhaal.....

Vandaag belde de vrouw die in het huis woont wat ik mag krijgen. Ik ga er donderdag kijken, en dan pas kan ik zien hoe het eruit ziet. Nog geen foto's dus! Ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!

Ik moet mn huis uit over een half jaartje, en deze woning komt over 3 maanden vrij. Ik vind het een mooie timing! En als ik zo de plattegrond bekijk en de buurt dan ben ik alleen mar erg blij met de woning! Het is niet veel groter dan wat ik nu heb, en poppoes en popkater moeten wat meer moeite doen om naar buiten te gaan, maar daar is allemaal wel een mouw aan te passen.

Nu ga ik lekker slapen, ben heerlijk berkleurd op het water, lekker feestje gehad bij een vriend en nu ben ik verschrikkelijk moe... Trusten!
Goedemorgen.. misschien heb ik het toch bij het verkeerde eind. Op dat profiel op RP staat nu dat diegene 2 kids heeft en wederom is het sterrenbeeld aangepast en ook de lengte , gewicht e.d zijn weer aangepast aan dat van die vriend van Aapje.

Ik ga vriendin denk ik maar gewoon vragen om het niet meer mede te delen. Maak mijzelf gek zo en volgens mij is er niets aan de hand.

Ga het Aapje wel voorleggen vanavond , gewoon eerlijk zijn daarover , daarmee kom je uiteindelijk het verst. Heb nu t gevoel dat ik hem *controleer* en dat wil ik helemaal niet.

Wat weer een prachtig weer mensen , ga zo ff naar mijn oude werk , ff paar oud bewoners opzoeken met de Pup. Vind Pup en de bewoners vast erg leuk !

Pup heeft mijn kabel doorgebeten van een box van de radio. Stouterd.. (ook eigen schuld had die kabel gewoon beter moeten wegstoppen)

Vanmiddag lekker zwemmen met de honden van zusje , ouders en mijn pup. Veul zin in !

Vanmorgen liet ik de pup uit , kwam er net een man langs fietsen toen ik de poep opruimde in een zakje. Heel vrolijk zei hij: Goedemorgen wat goed van u dame !

Ik : dank u wel meneer fijne dag vandaag !

Komt die man terug fietsen, complimenteerde mij wederom voor het opruimen van de poep. En zei dat dit + het fijne dag toewensen hem een prachtig begin van de dag gaf.

eerlijk gezegd gaf het mij ook een heel fijn gevoel en begin van de dag.

Leuk !
Hi ladies!

Zes: Vind het op zich raar dat Aap nog op RP lijkt te zitten. Misschien probeert ie een soort slag om de arm te houden. Succes als je het er over gaat hebben vanavond. Hoop echt dat jullie het gewoon onwijs leuk kunnen hebben samen!

En wat een onwijs leuke spontane start van je dag!

Mozz: Toch een beetje twijfels meis? Ik weet je verleden niet, maar kan me ergens wel voorstellen dat zoiets mee kan spelen. Ik krijg alleen af en toe het gevoel dat, hoe lief en leuk je PD vindt, hij toch niet 'hét' is... Je lijkt iets te missen... Maar da's alleen een gevoel dat ik krijg als ik je posts lees. Gewoon effe een van mij

Elve: Yankee is duidelijk niet ingeslagen als een bom Maare ligt dat aan Yankee of aan je ex? Denk je niet dat als je verder wil, je je ex helemaal los moet laten (ik weet hoe moeilijk dat is...)

Ik ga zo naar huis. Ben uitgewerkt voor deze week

Mogen met WM naar Loveland, en Erykah is er ook... Zin in!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEENNNNND!!!!
Joehoe! Weekend it is!

Wat een heerlijk weer: vanmiddag na het wakker worden een versterker pogen te kopen, maar het was me te duur. Hierna nog een heerlijk ijsje gehad, vnvd eten bij vriendin en op stap!

Kreeg net bij de winkel rozen mee die ze niet meer mochten verkopen. Dat is ook zo mooi; een bosje bloemen in huis < wordt ik vrolijk van.

Heb overigens over bloemen niets te klagen; op tafel staat inmiddels al de 3e bos die ik van Mr Piano heb gekregen (en we zijn nog niet eens 25 jaar getrouwd > wat een schat he?

Zes: klinkt inderdaad als loos alarm. Goed van je als je het vnvd gewoon 'opbiecht'. Je mag best laten blijken wanneer iets je onzeker maakt en dat je je daar (voor niets) druk over hebt gemaakt. Kunnen jullie er daarna over lachen.

Inderdaad een mooi begin van de dag inderdaad; altijd leuk zo'n acties!

Moz: goeie analyse van je situatie. Ik vind het lastig om erop te reageren, daar het allemaal jou gevoel en gedachtes zijn en ik me daar niet zo goed in kan leven < niet eerder meegemaakt.

Wel een dikke knuffel (ondanks het plak-weer)

Pop: wat goed van het huis! Hopelijk wordt het iets!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goh, rustig hier.

Zijn jullie allemaal wild aan het feestbeesten?

Ingel, wat heerlijk al die bloemen!

En bedankt voor de knuffel, Olive ook. Tis zo fijn dat ik (weer) hier ben. Hier kun je toch wat makkelijker praten over allerlei vage gevoelens, gedoe etc... en dan zijn jullie zo lief!

En die twijfel... geloof dat ik nog nooit zeker ben geweest dat ik met iemand oud wilde worden, ook met mijn exen van 4 en 7 jaar niet. Merk alleen dat ik er door mijn leeftijd nu minder 'wezienwel' in sta. Ik wou gewoon dat ik een glazen bol had!

Zes, geinig van die complimenteuze meneer.

Heb je inmiddels met Aap gepraat? Blijf het vaag vinden hoor, dus ik zou zeker gewoon recht voor zijn (r)aap eerlijk zijn.

Over je gevoel, je onzekerheid etc. Als 'ie voor je gaat kan 'ie dat best hebben.

Zal ik een wijntje nemen of niet? Wie drinkt er eentje mee?
Vrijdag, ik doe mee!

En Mozza - wij vinden het ook fijn dat je hier bent! *hug*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven