Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hi allemaal,

Zeker rustig hier....nu ben ik zelf ook paar dagen hier niet geweest. Gister lekker naar het strand geweest met vriendin en haar kindje...was echt heerlijk. En woensdag is ZB geweest. We hebben gebbqt, was heel gezellig....lekker gepraat met rose en bier. Ik teveel rose op en hij teveel bier dus is blijven slapen. Gekust en gefriemeld wat erg ok was. Ik voel alleen geen mega vlinders oid. Was wel heel fijn om lekker naast hem te liggen, samen kroelend wakker te worden.

Hoe gaat met jullie?

MP jammer dat je date niet doorging, is er al nieuwe gepland?

Vleer....nog aangekaart bij Aap? Ja kan me voorstellen dat het argwaan wekt, hoop dat het loos alarm is zeg maar.

Mozza....moeilijk he die hersenspinsels, misschien denk je teveel na. Wat ik overigens heel erg herken. Maar het gevoel zit toch goed tussen jullie? Elke keer verbaast hij je op een positieve manier. En die glazen bol zou ik ook graag keer van je willen lenen dan....maar aan de ander kant...maakt het weer wat minder spannend als je alles van tevoren weet.

Olive...ik moest zo lachen om het verhaal van die broer van je buuf.
Meiden!!

Ik ben weer in het land!!

Pfff wat een reis, echt heel indrukwekkend op vele manieren. Mezelf na een moeilijk persoonlijk jaar wel een paar keer tegen gekomen, maar heb me over het geheel gezien heel goed gehouden en erg leuk en gezellig gehad. Mooie dingen meegemaakt, indrukwekkende dingen gezien. Ego is flink gestreeld en ik weet niet eens meer waar ik moet beginnen! Ik ga er maar eens flink van genieten.

Toen ik door de schuifdeuren kwam en mijn ouders zag, werd het mij even te kwaad. Tranen kwamen om de hoek kijken en vaders en moeders ook aan de huil. Maar lekker naar huis gegaan, kop thee gedronken en nu weer thuis, home sweet home. Mooie dingen van mijn oma staan nu in mijn huisje, een kastje ook. De tranen kwamen wel op toen ik binnen kwam!

Nu zo lekker even rommelen en dan straks richting Loveland met Olive en mijn neef/broer en zijn vriendin! Hoorde dat Erykah er ook is! Gezellig!

Wil iemand mij even een update geven? Zag ook wat nieuwe namen voorbij schieten geloof ik!
WM.. welkom thuissssssss

Hier alles goed met Aapje , leuk gesprek gevoerd. T zit wel helemaal goed. Heb mij druk gemaakt om niets. Bovendien vriend van Aapje gesproken gisteravond. Leuk !

Nu douchen en Aapje de deur uitschoppen
Good morning!

WM; welcome home! klinkt als een fantastische vakantie! En geenn jetlag dus, dat je meteen door kunt naar het festival? Jammer dat t mooie weer (even) voorbij schijnt te zijn...

Zes: zie je nu wel dat er niets aan de hand is? niet zo wantrouwig zijn hoor, dat kan meer kapot maken dan je lief is. Heeft ie 'het' nu al in je oor gefluisterd?

Erykah: wowwwww met ZB aan de friemel! lekker van (na) genieten!

Mozz: eerlijk gezegd - en dat heb ik al vaker gezegd - denk ik niet dat PD the love of your life is. Zoveel twijfels in dat half jaartje, dat zegt toch wel wat? Tuurlijk kun je hier genoegen meenemen zeg maar, omdat er ook veel positieve dingen zijn in deze relatie. Hij staat er echter anders in, wil samenwonen en kinderen op termijn, dus denk wel dat je je af moet gaan vragen of en hoe je hiermee verder moet.

Erykah, WM en Olive: veel plezier vandaag!!!!!

met mij allles ok, heerllijk uitgeslapen en zometeen even wat rommelen in huis en tuin en stad in voor cadeau vriendin die vanavond haar verjaardag viert.

Verder heb ik heel goed nieuws gekregen: mn jongste broer (waarmee ik al bijna 4 jaar geen contact meer mee heb) heeft mij gemaild dat ie mij graag weer wil zien! Ik had op advies van mn psych hem een verjaardagskaartje gestuurd en daarin gezet dat mn deur altijd voor hem openstaat, had gerekend op een harde afwijzing maar nee dus...

Was wel een heel confronterende mail, omdat hij strikte voorwaarden stelde. Zo ben ik de enige met wie hij wil probreren het contact te herstellen en mag ik absoluut geen bemiddelingspogingen doen voor rest v. familie, wil hij niet over onze moeder praten (geen probleem) en wil hij het verleden in alle openheid kunnen bespreken, dus de oude koeien wel uit de sloot halen.

Verder was zn mail wel heel erg op zichzelf gericht, zo van dat hij gekwetst was door iedereen etc. en legt hij de schuld van de breuk met alle familieleden uitsluitend bij de anderen neer...

Heb een heel dubbel gevoel nu. Wil heel graag weer contact met hem, mis hem heel erg, maar vind ook dat hij naar zichzelf moet kijken. Ben bang dat als ik 1 woord verkeerd zeg in zijn ogen, hij er meteen weer vandoor gaat. Vind t heel lastig!
Xen : wat mooi dat je een mail hebt gekregen van je broertje !!!

Ehm kan je dit niet bespreken met de psych dat je het lastig vind ? En misschien is het wel goed dat je eerst je broertje gewoon even laat uitrazen over alles wat er gebeurd is ?

Lijkt mij lastig en kan mij voorstellen dat je er zo'n dubbel gevoel bij hebt.

Zou het zeker wel met je psych bespreken dat je mail hebt gekregen , en desnoods de mail uitprinten en mee nemen naar de psych zodat ze kan lezen hoe hij zich voelt en hoe je daar het beste op kan reageren ???

Ja Aapje heeft in mijn oor gefluisterd dat ie mij heel erg lief vind en mij heel erg leuk vind en dat we nu *verkering* hebben. hahaha wauuwww zei ik heb al heeeeeeeel lang geen verkering meer gehad. (dat was vroegah toen ik nog puber was) en dat was voor hem ook zo dusse toen hij wegging zei hij : dag mijn lieve verkerinkie

En hij vroeg of ik vanavond bij hem kwam... hmmm en de hond mag wederom weer mee
Xen: ik zou hem een mail terug sturen ff na het weekend ofzow of morgen. Dat je het erg fijn vind dat hij je gemaild heeft , dat je akkoord gaat om niet te bemiddelen tussen andere familie leden e.d.

Dat je het erg fijn vind om weer contact met hem te hebben en dat je hem gemist hebt bv. En dat je natuurlijk open staat voor een goed gesprek , maar misschien handig om gewoon eerst eens opeen terrasje af te spreken o.d ? Dat er niet gelijk gesproken wordt over al het gebeuren van vroeger. Maar meer ff eerst over hoe jullie nu beide in het leven staan , bv nieuw huis gekocht , getrouwd kids eh verhuisd , andere baan e.d. Meer de koetjes en kalfjes ? Om zo even weer te *wennen* aan elkaar..

Ik weet niet hoor kan mi jer nl niet echt een voorstelling van maken misschien zijn dit wel dingen die je kan voorleggen aan je psych en/of zelf over na te denken..
Oh wat llief Zes!

Ik ga pas eind september weer naar psych..ze heeft vakantie, dus dat is nu wel balen. Mn broertje blijft maar razen zeg maar, hij is nog steeds kwaad vanwege mailverkeer dat in maart 2006 plaatsvond waarin nogal wat verwijten over en weer zijn gegaan. Had voornamelijk te maken met t verleden, Ik heb daarna ook spijt betuigd, maar hij nooit en hij verwijt mij dat nog steeds. Tja, dan kom je ook niet verder denk ik dan. Ik ben de enige die dingen uitspreekt naar hem toe, omdat mn zus en andere broer dat niet kunnen (wel achter zn rug om, maar niet rechtstreeks dus) en hij heeft mij ook gekwetst, maar ik ben vergevingsgezinder zeg maar. Broertje benoemt wel onze bijzondere band en het feit dat ie nu openstaat voor contact is heel positief omdat ie met iedereen gebroken heeft na overlijden van mn vader. Hij kon t niet aan om in zon kutfamilie te zitten en wilde rust om zn verdriet te verweken, wat ik ook weer heel goed begrijp. Ik moet gewoon heel voorzichtig zijn nu omdat t zo breekbaar is tussen ons en ik weet niet - met alle levenservaring die ik nu heb - of ik dat wel kan...
Xenia.. Kan je dan bv niet voorstellen om samen gewoon ergens te gaan wandelen in een park ? En dan lekker ergens even wat te gaan drinken. Gewoon om het eerst over koetjes en kalfjes te hebben.. Met hem afspreken dat de 1e date tussen jullie , je het niet gaat hebben over het verleden. Maar over het hier en nu , hoe jullie nu in het leven staan e.d ?

Dan wordt het praten over het verleden misschien *makkelijker* en ongedwongender ?

Ik weet niet hoor ik probeer met je mee te denken , vind het ook erg lastig.. laat staan hoe lastig het wel niet voor jou zou moeten zijn
Thanks Zes! ik ga hem ook mailen hoor, wilde t alleen even laten bezinken omdat ik er blij en verdrietig om ben..dubbel gevoel dus. Hij wil bij mij langskomen, maar misschien is neutrale plek verstandiger. Raar hoor, heb zn dochtertje van 3 nog nooit gezien!
Je kan ook wel bij jou thuis afspreken.. Je kan voorstellen dat ie zijn dochtertje mee neemt zodat je beide wat afleiding hebt de 1e keer als je ff neits weet te zeggen.. + als kindje er bij is , ga je geen ruzie maken bv.

Pff ik zit mij maar voor te stellen in mijn hoofd wat IK zou doen in zo'n situatie..

Het is in iedergeval belangrijk dat je niet te veel ingaat op zijn verwijten. Maar dat je de goede dingen van hem prijst. oa dat je blij bent dat hij heeft gereageerd. Dat je blij bent contact met hem te hebben.
Heb net een hele lange mail teruggestuurd waarbij ik als voorwaarde heb gesteld dat we eerlijk en open zijn en ook eerlijk naar onszelf toe en dat ie vooral niet wegrent als t wat te moeilijk gaat worden. Zou t niet aankunnen hem nog eens te verliezen.

En de blijheid dat er weer contact is, heb ik natuurlijk eerst geuit :-)

En nu moet ik mijzelf echt aankleden en wat gaan doen..
Wow Xen: wat bijzonder dat het contact met je broer weer langzaamaan aant komen is!

Dikke knuffel!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh Xen, dat is wel een heel fijne mail om te ontvangen! Lastig is het wel om op eieren te moeten lopen, maar ik denk dat bij zulke ontmoetingen sowieso voorzichtigheid geboden is. Ik denk dat het best verstandig is om zijn dochtertje mee te laten nemen. Misschien kunnen jullie samen naar een kinderboerderij? Dan ben je wel met elkaar in gesprek, maar je nichtje (wow, tante Xen) is dan een soort afleidende factor.

Succes en ik hoop dat de mail terug snel komt!
En ik ben ook weer terug van vakantie :D
Thanks voor jullie lieve woorden, Ingel en Pop (en nogmaals Zes). Ben er ook heel blij mee, omdat ik weet hoe groot de stap voor hem was. Misschien wel een idee om de nichtjes mee te laten nemen (hij heeft 2 meiden van 5 en 3, de jongste heb ik alleen nog nooit gezien), maar hij wil echt het gesprek aangaan, wil geen beleefheidsbezoekjes (ja hij is volwassen geworden, mn broertje), dus denk dat t sowieso beter is om eerste paar x 1 op 1 met elkaar door te brengen. We zien t wel! heb voorgesteld om in mijn vakantie af te spreken, dus over 2 weken.

Waar ben je geweest, Suzuki?

Pop: hoe gaat t met t surfen?
Ik heb zojuist zon leerachtige zwarte legging besteld bij Esprit en een lang paars nouwloos jurk/longshirt. Deze:
haha wel erg klein, wacht ff

Welkom thuis Suzuki!

Xen, het surfen was een cursus van een week. Heb het nog niet weer gedaan, wil wel graag volgend weekend, dat is het laatste weekend van mijn vakantie alweer. Maar of het dan goed weer is weet ik niet...
oh dan is de vakantie alweer voorbij? maar je ging toch nog naar Frankrijk?
Hey Xenia, ik ben 2 weekjes naar La Tour deMar geweest. Kleine dorpje wat tegen Frejus Zuid-Frankrijk aanligt. En U ?
quote:pop1980 schreef op 08 augustus 2009 @ 19:46:

Welkom thuis Suzuki!

Dank U, insgelijks zo te lezen
Leuk jurkje Xenia, lekker zomers
Ik heb nog geen vakantie gehad hoor, nog 2 weekjes werken en dan 3 weken niets doen (nou ja behalve weekendje/weekje klussen)
Leuk jurkje Xen! Esprit zei je? :-)

Dat Frankrijk verhaal ging du niet door. Heb er erg van gebaald, maar ben daarom die surfcursus gaan doen.
Hallo allemaal,

Hoe is het hier?? Ik ben er eindelijk weer na een weekje vakantie, en inmiddels ook alweer een weekje aan het werk geweest te zijn.. had t te druk om ook maar weer even hier gedag te komen zeggen.

Hoe is het hier? Zijn alle vakantiegangers alweer terug?

Nog spannende ontwikkelingen geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven