Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
En ik had dit jurkje dus besteld (zelfde legging had ik al), maar twijfel heel erg..heb nl. bredere heupen dan t model..

Ziet er leuk uit!

Maja; bij twijfel niet inhalen toch?

Heb de 'levende' bewijzen in de kast hangen....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zes, spannend!

Ing, veel plezier op je meidenweekend!

Xen, jij ook veel plezier vandaag! Ik was mn oude avatar een beetje zat, dus ik heb n nieuwe gekozen. Ik vond m wel grappig

Ik ga trouwens half november verhuizen, dus heb nog even de tijd.

Leuk jurkje trouwens! Maar ik zou het jurkje eerst even laten keuren door vrienden/vriendinnen en even nadenken. Als je je er niet goed invoelt moet je m terugsturen!

Olive, wat fijn dat je wat mensen hebt die voor jou aan het zoeken gaan! Laat je niet gek maken!

Toen ik besloot mn baan op te zeggen had ik eerst 6 weken zomervakantie, dus ik ben de WW. Ik had toendertijd niet zo heel veel vaste lasten, dus dat kon uit.

Ik stond nog wel bij de gemeente ingeschreven als invaller en mijn plan was om weer dagjes te gaan invallen na de zomer. Ik werd vlak voor de vakantie gebeld door een andere school of ik wilde solliciteren voor een langdurige invalklus. Na dat jaar ben ik op dezelfde school blijven plakken, heb een vast contract gekregen en ik werk er nog steeds.

In mijn geval is alles op zn pootjes terecht gekomen, maar dat wist ik niet van tevoren.

Ik voelde wel een enorme vrijheid toen ik een paar maanden voor de zomervakantie besoten had dat dat de laatste maanden waren in die baan!
Hey Pop, nu ik de jurk en legging droeg met hoge (slee)hakken en net zon brede riem in de taille (heb smalle taille, dus daar valt dan eerst de aandacht op ipv de onderkant :-), is het wel heel leuk eigenlijk. Dus dressed for tonight (dressed too kill vind ik wat overdreven voor een personeelsuitje :-).

Soms moet je risico's durven nemen idd, maar in de huidige tijd zou ik niet zomaar mn baan opzeggen. Heeft een vriendin van mij wel gedaan en nu hoopt ze in aanmerking te komen voor WW, ondanks dat ze dus verwijtbaar werkloos is. Kans is dus 99% dat ze bijstand in gaat...nu heeft ze toch schuldsanering aangevraagd dus dan maakt t inkomen niet heel veel uit (krijgt leefgeld de komende 3 jaar), maar ik moet er niet aan denken. vind 3 weken thuis al veel..
Aaaaah wat flauw .. de weeen hebben niet doorgezet toen ze om de 5min kwamen hield dat een uur aan en zusje ging toen ff liggen omdat ze zo moe was van de hele nacht wakker zijn.

Zakten die krengen af.. Grrrr vals alarm dus.. Jammerrr had t wel leuk gevonden om vandaag tante te worden
Xen : leuk jurkje
Hallo!!

Even snel een egopost, maar zit nog op werk, moet zo meteen door naar de stad (ga naar de film met een vriend), vanavond of dit weekend heb ik weer tijd om bij te lezen.

Anyway, dinsdag dus bij Ex geslapen, was gezellig. Maar zojuist vroeg hij of ik vanavond kwam eten, en dat heb ik afgeslagen...ook omdat ik al half een andere afspraak had staan (bios). Maar ook omdat ik niet weet of het nou helemaal handig is...maar daarover later meer.

Prodent smste woensdagavond hoe het met me was. Teruggesmst. Waarop hij reageerde met de vraag, of we nog iets gingen drinken die avond (was rond een uur of elf)...maar ik was ten eerste die ochtend in het bed van Ex wakker geworden, en ten tweede moest ik de volgende ochtend vroeg op, en ten derde was ik moe, dus teruggesmst dat het m die avond niet ging worden Maar met de vraag: Andere avond? Anyway, daar heeft ie niet meer op gereageerd. Waardoor ik denk, gast, dan lijkt het wel verdomd veel op een booty call.

Verder is werk nog steeds heel druk, en moet nu gaan rennen om de film te halen, maar ga dit weekend bijlezen en reageren
Xen leuke jurk hopelijk valt de boottocht mee

Ja heb onbetaald verlof afgedwongen, ging eerst niet dus gedreigd met ontslag (was in november dus nog net in de "goede" periode) Toen kwam andere baas (lager in rang) het aan zijn oren en die wil me niet kwijt dus was het zo geregeld

Vleer binnen de week ben jij tante hoor hou die maan maar in de gaten :-

Elve die prodent wordt volgens mij een NOT...

Net lekker geshopt met vriendin die na 3 maanden eindelijk terug werk heeft (de nog net niet verdiende centjes even laten rollen) kort rokje gekocht en ga het zo al aandoen. En dat is heel wat voor reiz want reiz heeft nu 2 rokjes Nu nog eens stoere schoenen zoeken voor bij mijn rokjes, vanavond worden het laarzen.
Van die babies, das een fabeltje hoor. Maar het kindje is toch zo ongeveer uitgerekend nu? Leuk hoor Vleer, zal wel snel gebeuren nu. Genieten!

Elve, bedoel je dat het niet helemaal handig is om weer zo verkeringachtig met Ex om te gaan? Snap ik wel.

Ik lees verder her en der over wat vlinders, leuk allemaal hoor. Geniet er van allemaal! Iedereen verder hoi en Olijf: dikke knuf voor jou en je toestanden ... wat een rotsituatie!
Ok, sorry even een egopost.... ik heb later vanavond een date, maar het komt echt met bakken uit de lucht hier. Uiteraard wil ik niet afzeggen, maar moet een half uur fietsen en weet zeker dat drijfnat daar aan ga komen... Wat nu?? Zal ik maar af gaan zeggen?? Wil niet als een zeikerd overkomen en wil hem heel graag ontmoeten, maar ja als ik daar als een verlept hondje aankom maak ik denk ik ook geen goede 1e indruk. Wat vinden jullie??
Kan ie je niet ophalen LM?
tja.. denk t niet.. en wil ik eigenlijk ook niet bij 1e date... ben nu aan het smsen met hem en gevraagd wat we nu doen...
hij zegt dat het waar hij nu is het droog is.... en wil toch graag afspreken over een uur....pff wordt nu opeens wel minder, dus ga miss toch maar wagen dan... benieuwd how charming ik er dan uit zie, maar goed ;)
LM: als je als verzopen katje aan komt heeft toch ook wel iets schattigs.. Kom je ook gelijk over als iemand die zich niet als een suikerklontje gedraagt

Denk dat Beeb wacht op mooier en beter weer.. Tis ook neits om met deze regenbui ter wereld te komen
[quote]misspoez schreef op 04 september 2009 @ 19:21:

Van die babies, das een fabeltje hoor. Maar het kindje is toch zo ongeveer uitgerekend nu? Leuk hoor Vleer, zal wel snel gebeuren nu. Genieten!

Wetenschappelijk is het niet maar wij geloven er in (is niet alleen bij babys is bij alle zoogdieren), mijn moeder gaat periode dat er veel koetjes moeten kalveren 's nachts controletoer in de stal doen en met volle maan doet ze extra toer...

LM hoe was je date???
[quote]misspoez schreef op 04 september 2009 @ 19:21:

Wetenschappelijk is het niet maar wij geloven er in (is niet alleen bij babys is bij alle zoogdieren), mijn moeder gaat periode dat er veel koetjes moeten kalveren 's nachts controletoer in de stal doen en met volle maan doet ze extra toer...

LM hoe was je date???
LM hoe was je date ?

Reizen: tis hier nog rustig met de beeb...
Goeiemorgen!

Net wakker..En zo weer de deur uit richting werk

Gisteren kwam er een vriendin eten, ik had allerlei tapas gemaakt en we hebben lekker tv gekeken.

Met de poezels gaat het ook al beter..Zoe heeft bij mij op bed geslapen de hele nacht..dus een goed teken! Lola trekt zich er weinig van aan..

@Vleer: Spannend zeg..ik hoop dat je neefje of nichtje gauw geboren wordt!

@Xen: Hoe was je feestje? En heb je dat jurkje nog aangetrokken? Ik vind het leuk!

@LM: Hoe was je date? Erg nat geregend?

@Reiz: Had je ook een feestje gisteravond? Omdat je je nieuwe rokje aan ging trekken?

@MP: Fijn om weer thuis te zijn?

Naar de rest zwaai ik maar even..Het is hier rustig de laatste tijd!
Goeiemorgen!

Beetje duf nog, maar toch mn bed maar uitgegaan, drukke dag weer voor de boeg: rond uurtje of 1 bij vriend koffiedrinken en hem later naar het station brengen alwaar ik de trein neem naar mijn broer (de spoorloosbroer dus :-) Ik had een aantal data aan hem doorgegeven en hij mailde gisteren dat mijn nichtjes niet zo lang kunnen wachten en of ik vandaag wil komen, leuk! Wil nog even klein cadeautje voor ze kopen zometeen.

Uitje was heel leuk gisteren! Vaartochtje gedeeltelijk onder de plu, maar gelukkig is het niet compleet in het water gevallen en de workshop was gewoon heel gezellig, alhoewel er niet echt veel sushi-etende collega's waren. Er waren ook noedels en kipspiesjes, dus verhongerd zijn ze niet hoor. Jurkje stond leuk en kreeg veel complimentjes.

LM: details!!!!

Prettig weekend allemaal!
Xen, fijn dat het uitje geslaagd was!

Indi, succes vandaag, ik zou het ook niet heel erg leuk vinden om in het weekend weer naar school te moeten.

Zes, succes met wachten!

LM, hoe was je date???

Reiz, ik geloof wel dat de volle maan invloed heeft op mensen. Vooral in de klas merk je wel eens dat het volle maan is/wordt.

Het regent hier, het is koud, ik heb een beetje last van hoofdpijn (gisteren de kroeg in geweest, maar lag om 1 uur al in bed) en ik heb voor de rest van het weekend helemaal geen plannen. Weet ook niet zo goed wat ik wil doen. Ik denk dat ik eerst maar eens even ga douchen!
Thanks Pop! Ik had een half uur geleden al op de fiets moeten zitten..maar er kwam me een stortbui! nu is het weer droog, dus ik ga zo weg..

Sterkte met de hoofdpijn, Pop! En met dit weer moet je lekker op de bank gaan zitten met een goed boek en een lekker kopje thee!
Zes, wat spannend! Is er al meer nieuws? Gaat alles goed?

Olive, ik hoop echt voor je dat je snel een andere baan vindt, het vreet zoveel energie al dat gedoe op je werk, goed om te horen dat er mensen in je omgeving meezoeken/meedenken

Xenia, klinkt leuk die sushiworkshop! Verbaast me wel dat er zoveel mensen niet van sushi hielden...vind het zooo lekker. In mijn stad heb je meerdere all-you-can-eat sushirestaurants, ga donderdag weer eens, yummie!

LM: hoe was je date??

Hallo iedereen die ik vergeet!

Hier alles prima, uitgeslapen na een drukke week, heerlijk!! Gisteravond naar de film geweest met vrienden (Broken Embraces van Almodovar, hele mooie film) en zeiknat geregend op de fiets naar huis. Vanavond feestje van een collega/vriendinnetje, heb er wel zin in! Oh en morgen gaat Ex voor me koken. Hij nodigde me gister uit, maar toen kon ik niet, en vanavond ook niet, dus nu wordt het zondag.

Weet je wat het is, dinsdagavond was het heel gezellig, maar toen we wegfietsten bij de kroeg waar we wat waren gaan drinken (ik fietste voor hem uit) zei ie toen hij me inhaalde: 'ik dacht dat je de andere kant op zou gaan!' Dus ik schrok, want ik dacht dat hij bedoelde dat ik dus naar mijn eigen huis zou gaan. Maar hij bedoelde heel iets anders, want er zijn twee manieren waarop je van die kroeg naar zijn huis kan fietsen, en hij bedoelde dat ie de andere weg wou nemen. Maar toen merkte ik dus, dat als hij nu zou bedenken dat het nog steeds bij elkaar slapen en elkaar zien regelmatig toch allemaal niet zo handig is, het voor mij zou voelen alsof hij het weer uitmaakt. En ik wil niet nog een keer gekwetst worden. Maar er is niets wat daar op wijst, integendeel, hij nodigde me gister uit om voor me te koken, belde me woensdag om te vragen hoe ik de dag was doorgekomen (moest vroeg op toen ik bij hem was en had iets belangrijks op werk), dus denk niet dat dat gebeurt, maar realiseerde me wel dat ik op moet passen daarmee. Ik wil er eigenlijk niet over beginnen, het is goed zoals het nu is, de reden waarom we uit elkaar zijn gegaan is onveranderd, dus ik verwacht niet dat hij zich bedenkt daarover. Maar het is zo duidelijk dat hij wel om me geeft en het ook allemaal niet zo goed weet en zo lief voor me is, dat ik wel op moet passen. Maar morgenavond zie ik hem weer, en komende week vertrekt hij voor zijn werk naar het buitenland en de komene maand zit hij geloof ik de helft van de tijd in het buitenland voor werk, dus dat creert automatisch weer wat afstand.

Damn dit is een lange post geworden, moest het even kwijt! Fijn weekend allemaal!!
Indi was etenetje voor de helpers van trekkertrek waar ik met de shovel had moeten rijden. Best wel grappig met dat rokje want ze zijn dat niet gewoon van mij

LM hoe was de date?

Xen leuk naar je nichtjes

Indi hopelijk valt je extra werkdag wat mee

Goei weekend voor iedereen
Zo, Elv, is het eruit? Lastige situatie. Je begint dus eigenlijk wel weer meer gevoel te krijgen voor hem, alhoewel het uit is. Wat was ook aweer de reden dat jullie uit elkaar zijn gegaan?

Ik denk dat het voor jou goed is dat hij even naar het buitenland gaat, dan kan je rustig nadenken over hoe het allemaal moet met hem en jou!
Hallo! Even snel verslag van de date...want ben zo weer weg.

Ehm tja het was wel apart zeg maar...haha ik herkende hem helemaal niet, want hij was compleet anders dan de foto... en hij bleek kleiner te zijn dan ik (!!). En dat is een redelijke no-go bij mij Bij de 1e ontmoeting had ik een meer dan hard hoofd dat het nog goed zou komen die avond. (ik was trouwens bij een geluk droog overgekomen, dus dat was fijn). Uiteindelijk wel echt superleuk gekletst, en hij was ook best charming. Maar verre van mijn type eigenlijk. Ik merkte dat hij mij toch wel heel erg leuk vond. Aan het einde van de avond is er dan toch nog gezoend....(en dat was zelfs erg lekker! haha) en hij vroeg of ik met hem mee naar huis ging. Had een klein beetje spijt toch van het zoenen (maar ja er was aardig wat drank in het spel) en gelukkig was ik helder genoeg om op mijn fietsje naar huis te stappen en niet met hem mee te gaan (ik kwam echt doordrenkt thuis, dus dat was minder....) Meteen onder de douche gesprongen en mijn bed in gedoken. Vanochtend ontdekte ik dat hij nog een paar keer gebeld had vannacht, maar niks had ingesproken. Vanochtend maar een sms gestuurd dat ik een leuke avond had gehad, maar er voor mijn gevoel niet echt meer in zat. Kreeg later vandaag een sms terug dat hij me had gebeld omdat hij graag wilde weten of ik veilig was thuisgekomen en dat hij de avond erg leuk had gevonden en het erg jammer vond dat ik er niet meer in zag.

Heb eigenlijk niks meer teruggestuurd, weet ook niet zo goed of ik dat nog moet doen.

Ben echt supermoe nu.... en voelt echt als een vage avond gisteren. Ga zo naar mijn fam. dus ben even weg, maar kom later vandaag nog wel even reageren op jullie stories, maar wilde jullie niet langer in spanning houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven