Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 2 september 2009 om 19:55
donderdag 3 september 2009 om 09:36
Hi all,
Pop goed bezig jij! En sterkte met je rug.
Xen: Uitje klinkt leuk! Hoop dat het weer een beetje meezit (zeker als het geen overdekte boot is)
Erykah: Vlinders, joehoe!!! Logisch dat je er met je hoofd niet bij bent . Geniet ervan meis!
Reiz: Ja maar... hoe moet het dan met farmville als je in Australie zit?
Ingel: Jij een leuk weekendje in het vooruitzicht!
MP: Welkom thuis!
Indi: Alles goed met je? Ook zo druk he...
Ik schrijf momenteel ook ff wat minder omdat ik het erg druk heb, en 's avonds de energie niet heb na alle drama's op werk (het blijft maar door gaan). Please forgive me...
GIsteravond ook nog eens heerlijk cursus, dus was pas rond 10 uur thuis uit werk.
Ik ga me nu weer voorbereiden op de nodige escalaties van vandaag... *zucht*
Pop goed bezig jij! En sterkte met je rug.
Xen: Uitje klinkt leuk! Hoop dat het weer een beetje meezit (zeker als het geen overdekte boot is)
Erykah: Vlinders, joehoe!!! Logisch dat je er met je hoofd niet bij bent . Geniet ervan meis!
Reiz: Ja maar... hoe moet het dan met farmville als je in Australie zit?
Ingel: Jij een leuk weekendje in het vooruitzicht!
MP: Welkom thuis!
Indi: Alles goed met je? Ook zo druk he...
Ik schrijf momenteel ook ff wat minder omdat ik het erg druk heb, en 's avonds de energie niet heb na alle drama's op werk (het blijft maar door gaan). Please forgive me...
GIsteravond ook nog eens heerlijk cursus, dus was pas rond 10 uur thuis uit werk.
Ik ga me nu weer voorbereiden op de nodige escalaties van vandaag... *zucht*
donderdag 3 september 2009 om 17:47
Hoi ladies,
Mozz komt even zwaaien!
Heb even de laatste pagina gelezen, dus reageer even kort:
@Olive ivm je werk. Ogen open voor een andere baan?
@Reiz: 4 maanden weg? Wauw! Vind ik stoer!
@Ery: lekker vlindertjes laten vliegen Eng maar wel lekker...
@Pop: hoe gaat het nu met je rug? Hoop beter.
@Indy: drukkerdedruk? Wat is kleedjesmarkt?
@Ingel en Zes nog steeds aan de man?
@MT: zo te zien ben je op reis. Hopelijk vakantie?
@Xen: Sushi=mmmm!
@Anderen: hooooooooi!
Mozz komt even zwaaien!
Heb even de laatste pagina gelezen, dus reageer even kort:
@Olive ivm je werk. Ogen open voor een andere baan?
@Reiz: 4 maanden weg? Wauw! Vind ik stoer!
@Ery: lekker vlindertjes laten vliegen Eng maar wel lekker...
@Pop: hoe gaat het nu met je rug? Hoop beter.
@Indy: drukkerdedruk? Wat is kleedjesmarkt?
@Ingel en Zes nog steeds aan de man?
@MT: zo te zien ben je op reis. Hopelijk vakantie?
@Xen: Sushi=mmmm!
@Anderen: hooooooooi!
donderdag 3 september 2009 om 18:43
Hi,
MP...hoe was je vakantie, heb je het leuk gehad?
MissT...geniet nog lekker daar en fijn als je weer thuis bent en lekker mee komt kletsen hier.
Zes....fijn als je Aapje zondag er weer is, heb je hem gemist zeker
Mozz....das lang geleden, heb je het ook druk gehad? Hoe gaat het met je?
Olive..wat klote van je werk! Hoe ging het vandaag? Ben je op zoek naar wat anders?
WM...waar hang jij allemaal uit?
Indi...hoe gaat het op je werk? En ik brand toch van nieuwsgierigheid...forgive me maar heb je Stationsman nu al keer gezien? Is het enige wat ik wil weten
Ik ga zo naar ZB! Morgen lekker vrij, lekker mijn voetjes laten verwennen bij de pedicure en s avonds gezellig op stap met Appeltie! Leuk!!!
MP...hoe was je vakantie, heb je het leuk gehad?
MissT...geniet nog lekker daar en fijn als je weer thuis bent en lekker mee komt kletsen hier.
Zes....fijn als je Aapje zondag er weer is, heb je hem gemist zeker
Mozz....das lang geleden, heb je het ook druk gehad? Hoe gaat het met je?
Olive..wat klote van je werk! Hoe ging het vandaag? Ben je op zoek naar wat anders?
WM...waar hang jij allemaal uit?
Indi...hoe gaat het op je werk? En ik brand toch van nieuwsgierigheid...forgive me maar heb je Stationsman nu al keer gezien? Is het enige wat ik wil weten
Ik ga zo naar ZB! Morgen lekker vrij, lekker mijn voetjes laten verwennen bij de pedicure en s avonds gezellig op stap met Appeltie! Leuk!!!
donderdag 3 september 2009 om 19:14
Hola..Hier ben ik even vanaf mijn werk.... Ik heb vanavond infoavond en zit hier lekker in mijn uppie
@Erykah: Ik heb stationman wel gezien vorige week...Deze week is ie er niet..vakantie denk ik.
Veel plezier bij ZB!
@Vleer: Fijn dat Apie weer thuis komt!
@MP: Wekom terug!
@MT: Geniet nog even!
@Olive: Shit..nog steeds niet fijn op je werk? Sterkte!
@Mozz en Ingel: Kleedjesmarkt is een rommelmarkt
@Reiz: Wat gaaaaaaf Australië!!!!
Verder zwaai ik even naar iedereen! Waar is WM trouwens? Al een tijd niet gezien hier...
Ik ga eens even koffie zetten voor de papa's en mama's!
Fijne avond!
@Erykah: Ik heb stationman wel gezien vorige week...Deze week is ie er niet..vakantie denk ik.
Veel plezier bij ZB!
@Vleer: Fijn dat Apie weer thuis komt!
@MP: Wekom terug!
@MT: Geniet nog even!
@Olive: Shit..nog steeds niet fijn op je werk? Sterkte!
@Mozz en Ingel: Kleedjesmarkt is een rommelmarkt
@Reiz: Wat gaaaaaaf Australië!!!!
Verder zwaai ik even naar iedereen! Waar is WM trouwens? Al een tijd niet gezien hier...
Ik ga eens even koffie zetten voor de papa's en mama's!
Fijne avond!
donderdag 3 september 2009 om 19:44
Indi, succes vanavond! Ik vind zo'n info avond altijd heel spannend. Sta zonder moeite voor de klas, maar zo'n groep ouders, huu, eng! Zit je nu even alleen of heb je alleen de info-avond? Wij hebben hem volgende week met alle collega's.
Olive, sterkte op je werk. Heb je al iets solliciteerbaars gevonden? Ik heb ooit eens een baan opgezegd, zonder iets nieuws te hebben, want ik vond het echt niet meer leuk. Ik vond het de beste beslissing die ik ooit heb genomen, want wat was het een opluchting om nooooooit meer naar die stomme werkplek te gaan!
Olive, sterkte op je werk. Heb je al iets solliciteerbaars gevonden? Ik heb ooit eens een baan opgezegd, zonder iets nieuws te hebben, want ik vond het echt niet meer leuk. Ik vond het de beste beslissing die ik ooit heb genomen, want wat was het een opluchting om nooooooit meer naar die stomme werkplek te gaan!
donderdag 3 september 2009 om 21:21
Sterkte met wachten Indi... Is het daar net zulk hondenweer als hier?
Dank voor alle lieve woorden meiden! Dat vrolijkte me weer op.
Ik heb nog niets solliciteerbaars gevonden. En mijn baan opzeggen zonder iets nieuws te hebben is geen optie (heb een hypotheek etc.)
Gistermiddag geluncht met mijn allereerste projectmanager. Mijn eerste klus in dit vak heb ik bij hem gedaan. Dat klikte zo goed dat we altijd contact zijn blijven houden. Hij is nu de baas van de cel waarin ik werk. Hij was dus ook erg boos dat dit allemaal gebeurde. Hij was echt heel bezorgd, en herkende me echt even niet terug.
Het via-via netwerk is nu opgeschakeld om mij te helpen. Er stonden na mijn gesprek met hem nog 2 projectmanagers voor me klaar met wie ik gewerkt heb. En die willen me allemaal helpen. Dat doet me wel heel erg goed. Ze zijn erg tevreden over mijn werk en prijzen me graag aan bij anderen, en als er referenties nodig zijn, dan geven ze die direct. Dat geeft wel een beetje de waardering die ik juist nu zo nodig heb.
En nu zal ik ophouden met zeuren over mijn werk
Dank voor alle lieve woorden meiden! Dat vrolijkte me weer op.
Ik heb nog niets solliciteerbaars gevonden. En mijn baan opzeggen zonder iets nieuws te hebben is geen optie (heb een hypotheek etc.)
Gistermiddag geluncht met mijn allereerste projectmanager. Mijn eerste klus in dit vak heb ik bij hem gedaan. Dat klikte zo goed dat we altijd contact zijn blijven houden. Hij is nu de baas van de cel waarin ik werk. Hij was dus ook erg boos dat dit allemaal gebeurde. Hij was echt heel bezorgd, en herkende me echt even niet terug.
Het via-via netwerk is nu opgeschakeld om mij te helpen. Er stonden na mijn gesprek met hem nog 2 projectmanagers voor me klaar met wie ik gewerkt heb. En die willen me allemaal helpen. Dat doet me wel heel erg goed. Ze zijn erg tevreden over mijn werk en prijzen me graag aan bij anderen, en als er referenties nodig zijn, dan geven ze die direct. Dat geeft wel een beetje de waardering die ik juist nu zo nodig heb.
En nu zal ik ophouden met zeuren over mijn werk
vrijdag 4 september 2009 om 05:59
vrijdag 4 september 2009 om 06:32
wow vleertje gaat echt voor een van de dagen zijn dan
De meeste kindjes worden geboren bij op of afgaan van de maan en zag daarstraks dat volle maan is dus
Olive dat is prachtig nieuws kan me echt voorstellen dat dit een serieus hart onder de riem is ivm je werk
Indi het is echt herfst aant worden he als je wat later/vroeger buitenkomt ist echt al fris
De meeste kindjes worden geboren bij op of afgaan van de maan en zag daarstraks dat volle maan is dus
Olive dat is prachtig nieuws kan me echt voorstellen dat dit een serieus hart onder de riem is ivm je werk
Indi het is echt herfst aant worden he als je wat later/vroeger buitenkomt ist echt al fris
vrijdag 4 september 2009 om 09:50
Vleer: spannend meis! Moet je nu werken? Ik ben benieuwd voor je!
Olive: echt een fijne opsteker zeg! Echt goed dat iedereen je wilt helpen! Hebben zij geen andere baan voor je?
Pop: hoelang ben je toen werkloos geweest toen je je baan op had gezegd? Vind het wel een behoorlijk riskante keus. Aan de andere kant; je kan altijd een baan vinden als het niet perse in je sector hoeft te zijn lijkt me.
Olive: echt een fijne opsteker zeg! Echt goed dat iedereen je wilt helpen! Hebben zij geen andere baan voor je?
Pop: hoelang ben je toen werkloos geweest toen je je baan op had gezegd? Vind het wel een behoorlijk riskante keus. Aan de andere kant; je kan altijd een baan vinden als het niet perse in je sector hoeft te zijn lijkt me.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 4 september 2009 om 10:26
Goeiemorgen!
Ingel: veel plezier dit weekend! Lekker bubbelen in Center Parcs (of is dat er niet meer?)
Olive: wat fijn dat mensen je zo steunen, heb je ook echt nodig nu. Hoop van harte dat je snel wat anders vindt!
Indi: beetje bijgekomen? vervelend hoor om zo laat thuis te komene en dan ook nog wachten op het ov...gggrrrrr. Ben dan wel heel blij dat ik in stad woon en werk (kijk stiekum wel eens naar banen in Groningen, maar dat houdt voor mij ook in dat ik moet treinen en daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk).
MT; geniet nog van de laatste dagen en je terugreis. Ben benieuwd naar je verhalen!
Vleer: oeiiiii spannend zeg. Misschien/waarschijnlijk word je vandaag dus tante! Fingers crossed!
Reiz; wat een zalig vooruitzicht zeg om 4 maanden weg te zijn, maar nog wel veel geregel voooraf natuurlijk. Krijg je van je werk onbetaald verlof of zo?
Pop: ik vond je oude avatar leuker
wanneer ga je ook alweer verhuizen?
Erykah: hoe was je avond bij ZB? hebben jullie al iets naar elkaar uitgesproken? En veel plezier vanavond met Appeltje!
Voor de rest: hoooiii!!!
Ingel: veel plezier dit weekend! Lekker bubbelen in Center Parcs (of is dat er niet meer?)
Olive: wat fijn dat mensen je zo steunen, heb je ook echt nodig nu. Hoop van harte dat je snel wat anders vindt!
Indi: beetje bijgekomen? vervelend hoor om zo laat thuis te komene en dan ook nog wachten op het ov...gggrrrrr. Ben dan wel heel blij dat ik in stad woon en werk (kijk stiekum wel eens naar banen in Groningen, maar dat houdt voor mij ook in dat ik moet treinen en daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk).
MT; geniet nog van de laatste dagen en je terugreis. Ben benieuwd naar je verhalen!
Vleer: oeiiiii spannend zeg. Misschien/waarschijnlijk word je vandaag dus tante! Fingers crossed!
Reiz; wat een zalig vooruitzicht zeg om 4 maanden weg te zijn, maar nog wel veel geregel voooraf natuurlijk. Krijg je van je werk onbetaald verlof of zo?
Pop: ik vond je oude avatar leuker
Erykah: hoe was je avond bij ZB? hebben jullie al iets naar elkaar uitgesproken? En veel plezier vanavond met Appeltje!
Voor de rest: hoooiii!!!
vrijdag 4 september 2009 om 10:37
Met mij alles ok, niet veel nieuws eigenlijk, igg geen hot news 
Vandaag dus personeelsuitje, maar ben bang dat het varen letterlijk en figuurlijk in het water gaat vallen....nog even afwachten dus. Weet dus echt niet wat ik aan moet trekken
Ik zou vanmiddag nog op zwembroekjacht met een vriend die morgen naar Isreal gaat, maar die heeft net afgebeld. Scheelt me dus weer (tijd) stress.
Ik heb wat last van wisselvallige buien, merk gewoon dat ik teveel tijd heb om na te denken en dat is altijd funest vooor mij. Gelukkig dit weekend redelijk vol: vanavond dus uitje, morgen naar vriend en zondag met R naar de sauna.
Vandaag dus personeelsuitje, maar ben bang dat het varen letterlijk en figuurlijk in het water gaat vallen....nog even afwachten dus. Weet dus echt niet wat ik aan moet trekken
Ik zou vanmiddag nog op zwembroekjacht met een vriend die morgen naar Isreal gaat, maar die heeft net afgebeld. Scheelt me dus weer (tijd) stress.
Ik heb wat last van wisselvallige buien, merk gewoon dat ik teveel tijd heb om na te denken en dat is altijd funest vooor mij. Gelukkig dit weekend redelijk vol: vanavond dus uitje, morgen naar vriend en zondag met R naar de sauna.
vrijdag 4 september 2009 om 11:06
Xen: ja dat weer he? Hopelijk slaat het om. Niets is immers zo onvoorspelbaar als het weer.
En over dat teveel tijd hebben om na te denken; herken ik. Teveel vrije avonden voor de tv of een vrij weekeind zonder plannen geeft ook altijd denkvoer voor mij....
Gelukkig heb je vanalles op de planning staan. Veel plezier!
En over dat teveel tijd hebben om na te denken; herken ik. Teveel vrije avonden voor de tv of een vrij weekeind zonder plannen geeft ook altijd denkvoer voor mij....
Gelukkig heb je vanalles op de planning staan. Veel plezier!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.