Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Pop: Ben echt blij voor je. Kan je in dit huisje wel gewoon blijven zolang je wil?

Ingel: Wat fijn dat MrPiano er weer is! Vlieg je em wel om z'n nek straks?

BM: Fijne middag. Hoop dat je je zinnen even kan verzetten.

Mozz: Haaaaaai... drukke jij!

Indi: 26 Kindjes, leuk! Was het leuk om weer op je werk te zijn? Al een beetje zin om aan de slag te gaan?

Ghehehe... heb me vandaag kapot gelachen...

MP: Ik vind dat je wel erg fel reageert op WM. Iedereen heeft het recht hier over zijn of haar leven te schrijven en met enthousiasme (het is tenslotte een kletstopic). Maar ik kan me voorstellen dat de lol je wel vergaat als je elke keer aangevallen wordt. Kritiek is prima, relativeren ook, maar het richt zich bij jou wel heel erg op WM...
@BM: Ik vind 26 een heel gemiddeld aantal..er zijn collega's die er 30 hebben..en vorig jaar had ik 22 kindjes in de klas.

Helaas kan ik geen kinderen terug sturen..

Leuk trouwens dat je helpt met lezen op school!

@Mozz: Goed om even wat van je te horen! Ik zwaai weer even terug!

@Olive: Het was hartstikke leuk om weer op school te zijn! Leuk om weer met collega's te praten...Heb er weer zin in!
Prima Olijf, hou ik me daarover verder afzijdig. Geen probleem.
quote:Erykah schreef op 18 augustus 2009 @ 12:29:

Vleer/Zes...dacht jij er ook zo over en voelde je het ook zo toen je dacht dat mr. Aap met andere dames aan het daten was? Volgens mij was jij toen ook niet echt blij toch? Het is altijd makkelijker zeggen he als het over ander gaat, terwijl als je zelf iemand leuk vindt...voelt het wel even wat anders. Nog niet zo heel lang geleden dacht je dat ie nog op RP stond....onterecht bleek achteraf maar toch! Voelde ook effe niet fijn he?

WM...knuf van mij. Wat ik je gister al zei...het is kut maar probeer het te relativeren.

Ik ga even eten!

Beetje laat maar.....shouldn't you be working??

http://joecartoon.atom.com/cartoons/152-the_boss

Ik ga weer!...heb het druk...zoefffffffff
.
Indi: Leuk dat je schooldag/werkdag weer zo leuk is. 26 kindjes in de klas.. Het lijkt zoveel , maar vroegah zat ik ook met dat zelfde aantal in de klas.

Mozza: *Zwaai*

Olive: weer van je stoel gelazerd vanmiddag of ben je er blijven zitten ?

Appel: bezig bijtje
Dikke knuffel voor WM! Het is nooit leuk om er achter komen dat de klik toch niet helemaal wederzijds is... helemaal om dan te moeten horen dat hij met een ander gezoend heeft... wat een e*kel zeg! Huilen mag hoor WM, gooi het er maar even uit, dan voel je je vast snel weer beter...

Ben nu even weg, maar kom later vandaag wel weer even terug...
Hai girlzz en boyzzzzz (welcome back, Prikvlieg, alles ok?)

Ook in da house, of beter in da garden :-)

Badmeester: tjezus zeg wat een toestanden in je familie, heel veel sterkte!

Wat jammer WM, dikke knuf! Ik ga mannen steeds minder begrijpen geloof ik.....hoe kwam je er eigenlijk achter?

Vleer, als je t nu eens bij 1 standpunt houdt ipv dat hak op de tak gedoe, dan ben je nog enigszins te volgen. Nu spreek je jezelf continue tegen lijkt t wel. Ik denk niet dat je t zo bedoelt hoor, maar zo kom je iig op mij wel over.

Olive, niet persoonlijk hoor, maar als je hier wat langer had gezeten en alle dates/liefdes van WM had meegemaakt, dan had je ook de reactie van MP kunnen begrijpen. Idd is het hier een kletstopic, maar we zitten hier niet alleen om gezellig te leuteren, maar ook om ervaringen te delen en om elkaar een spiegel voor te houden, vooral als je ziet dat iemand steeds in dezelfde valkuil stapt. Tja, en sommige mensen reageren nu eenmaal wat feller dan de anderen, ik schaar mezelf ook onder de 1e categorie :-).

Indi: hoe vond jij HP? heb ik ff gemist geloof ik. Zag gisteren op tv dat er ergens een nwe school werd geopend waar ze ook electronische schooolborden hadden! heb jij dat nou ook?

Ik ben aan t aftelllen....nog 3 daagjes....mn baas weet nu al niet wat ie moet zonder mij zegt ie :-)
Vleer en MP...ik snap jullie punt wel hoor! Wat ik al tegen WM heb gezegd, probeer het een beetje te relativeren en niet zo hard van stapel te lopen. Het is/was nog geen relatie, het was nog in de verken- en elkaarlerenkennen-fase maar wil niet zeggen dat de deceptie er niet is, en deuk in je zelfvertrouwen.

Het gaat mij om het gevoel wat iemand erbij heeft....en ik denk dat we allemaal dat gevoel herkennen...toch?

Zo ik ben klaar op het werk...effe boodschappen doen en bij een vriendin eten!!
Hee sis...alles goed met je?

En nu ga ik echt!!!!
Xen.. zo bedoel ik het inderdaad niet.

Vanavond weer puppy cursus.. Erg veel zin in , flink geoefend afgelopen week dus gaat hopelijk helemaal goed komen vanavond..
Hee Xen! Bijna vakantie! Heerlijk joh!

Ik vond Harry erg leuk, maar ik ben dan ook wel een Harryfan

En we hebben nu 2 jaar digitale schoolborden op school..erg leuk om mee te werken moet ik zeggen. Ook wel eens onhandig, want als je pc het niet doet kun je het bord ook niet gebruiken.

@Erykah: Veel plezier bij je vriendin!
nee nou wordt ie leuk:

denk ik naar de proloog te gaan van de eneco tour, fiets ik even keihard (en macho) de erasmusbrug op schiet er een spier fout in mijn rug, moest gewoon afstappen van de pijn.

kan nu niet meer bukken helaas, pijnlijk. Zo en nu stop ik met ego postst hoor, ik vind dat ik te weinig interesse in jullie toon.
Oh bm, wat sneu/zielig! sterkte ermee! fysio?
quote:Erykah schreef op 18 augustus 2009 @ 17:48:

Hee sis...alles goed met je?

En nu ga ik echt!!!!Met mij alles prima, thanks! Wanneer zie je enzoZB weer?
quote:Xenia66 schreef op 18 augustus 2009 @ 18:02:

[...]

Met mij alles prima, thanks! Wanneer zie je enzoZB weer?

zoefffff....

Maak dat ouwe lijk hier nou niet in de war en noem 'm gewoon TH

zoefffffffff......
en TH betekent? trouwe hond?
Hey Appel! Zoeffff je lekker??

Oh, Indi, heb jij wel een digitaal schoobord? Ik nog niet, er zijn er wel wat op school bij ons, maar met zo'n 38 groepen over een paar locaties is het wat duur om elke groep er een te geven. Volgens mij kan je heel veel met de leesmethode doen die ik heb, is daar heel veel digitaal materiaal voor gemaakt!

Heb je je al volledig opgepompt voor je 'hallo' tegen stationsman?

Olive, ja, ik kan in da huis blijven wonen zolang als ik wil, en dat geeft me enorm veel rust!

Vandaag was mn vrije dag, het is lekker weer maar kon niet echt besluiten wat ik vanmiddag ging doen. Wilde wel even naar buiten, maar ik was bang dat ik met mn boek in het park in slaap zou vallen. En dat vind ik niet zo'n fijn idee.

Dus nu is het al half zeven en heb ik vanmiddag op de bank liggen slapen met mn boek. Lijk wel narcoleptisch!
Pop: het is ook wel een omschakeling van vakantiemodus naar weer de werkmodus. Allerlei nieuwe indrukken van de nieuwe kindjes.
Nou ik heb de gemoederen weer flink bezig gehouden zie ik!

Ik heb een turbulentleven met mannen achter de rug dit jaar en ja ik ben elke keer enthousiast. Want anders hoef je er niet aan te beginnen naar mijn idee.

Ik kan het gevoel en gegeven niet vastleggen in woorden wat ik met date had. Dat heb ik geprobeerd en dat lukt niet is gebleken. Heb het er nog lang met hem over gehad en ondertussen nog even met Erykah/Olive (en andere onbekende vriendinnen) gebabbeld erover.

Ik kan het relativeren ondanks dat heel erg pijn doet wat hij heeft geflikt. Nee we hadden inderdaad geen relatie, maar het was ook niet niets na afgelopen vrijdag.

Hij heeft het me zelf verteld door mij op te bellen, we wonen immers een heel eind bij elkaar vandaan!

Bedankt voor de knuffels, de steunbetuigingen, de kritische woorden en de andere woorden die erover zijn gevallen!
Xen: TH = Teveel Haar volgens Appel. Aangezien Appel op Kaal valt
WM: met je enthousiasme is ook niets mis mee , je gelooft en blijft geloven in de Liefde, ondanks dat je wordt afgewezen of het op niets uitloopt. Dat is alleen maar super positief .

Blijf dat vooral vasthouden !!!

Wat ik mij wel afvraag is wanneer jij vind/denkt dat er *iets meer* is tussen jou en de ander ?

Krijg nu nl het idee dat jij al vlot *iets meer* ziet wanneer je eigenlijk nog in de aftastende prille fase zit en het nog alle kanten op kan gaan.

Wel netjes van hem om het direct en eerlijk te zeggen tegen je.
Misschien heb je je punt nu wel gemaakt Zes. Ik denk dat WM zelf ook wel inziet dat ze snel enthousiast is als ze een leuke man ontmoet. Dat geeft ze ook aan. Maar ik meen me te herinneren dat ook regelmatig bij jou te moeten bespeuren. En daar wil ik niemand op afrekenen, maar doe dat dan ook niet bij WM. Uiteindelijk vinden we het als singles allemaal leuk om aandacht te krijgen van een leuke man, en helaas loopt het soms zo af als bij WM, maar daarom mag ze het nog wel jammer vinden en teleurgesteld zijn. Al ben ik het met je eens dat het niet goed is daar dan weer te lang in te blijven hangen. En maakt ervaring niet wijs(er)... ach denk dat we allemaal wel eens in zo'n situatie hebben gezeten, toch?!
oh appel ik ben trouwens biljartbalkaal:-)
Als je t niet wil vertellen, dan is het ook prima WM, maar wat gaf ie dan als reden/excuus of whatever?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven