Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Vanavond ga ik op MSN kletsen met AM. Leuk !

We waren helemaal blij elkaar weer te spreken. Feels gooodd.. :-)

Ach ja, mannelijke aandacht.........
ik heb geen knoesten, meer het glimmende, maar heb mn low-budget life geaccepteerd :-) en dit is ook huurhuis, dus al had ik t geld, dan nog zou ik niet teveel investeren.

Ik heb geen fototoestel Miran, dankzij de boedelscheiding :-) leende na de break heel vaak 'onze'camera, maar sinds mn remigratie cameraloos dus, komt wel weer.

Ga Anouk maar even opzetten en aan de slag hier! Wil liever lekker bankhangen...
Hier nu zon !

Komt vast uit de woestijn......

Ok, ik stop met zijmelen

hahah....
Ik heb ook een huurhuis, was idd wel wat duurder laminaat. eigenlijk wilde ik echt houten planken, maar dat vond ik mn huurhuis niet waard, dat is duur.......
wilde je nu zwijmelen of zemelen typen Miran?
En nu naar verjaardag van pa ...

Hier regent het ook , loop je daar met je goede gedrag met doggie plu en regen .. brrrr
Fijne middag allemaal! Ik ga ook een rondje opruimen en schoonmaken doen!
quote:Olive01 schreef op 15 november 2009 @ 13:30:

Zes: Thnx voor de tip, ik zal moeten kijken hoe het putje losgeschroefd kan worden. De ontstopper heeft iig geholpen! Ik kan me voorstellen dat er van mij aardig wat haar in zat, heb best lang haar namelijk

wat dacht je van een schroevendraaier

een platte ipv een kruisschroevendraaier

(daarmee kan je ook de putjes van oa je wastafel e.d mee losschroeven.) waarschijnlijk heb je daar veel haar in zitten..(lange haren zijn funest voor je afvoer)
quote:Xenia66 schreef op 15 november 2009 @ 13:40:

wilde je nu zwijmelen of zemelen typen Miran? hahahahaaa
Vies praatje zeg, haren in doucheputje prutje

Gefeliciteerd met je vader Zes ! En je bent goed bezig met LRM en Psych en zo, had ik nog niet gezegd.
jeetje wat ben je snel terug met doggie Zes, ben je de hoek wel omgeweest? :-) en gefeliciteerd met je vader!
Ok en dank voor de schoppen onder kont mbt GL

Zal hem niet meer smsen...........

Oeps wat beloof ik nu.....hoe denk ik er over 3 maanden over ?
Heb je t tegen mij Miran?
Ja, en nog een paar zeiden het

Godsammeeeeeeeee.............ik hoor net geritsel en ja hoor, weer dat muisje in m'n keuken, rende weg over het aanrecht.

Het wordt toch tijd voor maatregelen ben ik bang.

Maar ik wil geen muizen-lijken in m'n huis...........
gatsie Mian, maar liever lijkje dan een levende...kun je geen kat ergens leasen?
Hmmm, Ik dacht dan toch aan gif........

Kat die in gordijnen gaat hangen en en lekker z'n nagels in de bank zet, ben ik nog verder van huis :-)
Miran, je kan ook een muizenval kopen waar hij levend weer uit komt. Dan breng je hem een aantal straten verder en laat je hem los.

Leuk dat je lekker met AM gaat kletsen. Ik snap ook wel dat je soms verdrietig thuiskomt. Dat heb ik ook! Geniet maar lekker van de aandacht van AM.

Hier ook regen... Moet ook mijn huis opruimen, maar heb geen zin.

Net nog even in mn nieuwe huis geweest, morgen hoor ik de sleutel officieel te krijgen, maar blijkt dat het nog helemaal niet af is!!! Kan er ook nog wel even bij...

Ik heb vannacht niet erg lekker geslapen, denk dat het alles bij elkaar is. Ben niet erg verdrietig of huilerig, maar merk wel dat ik redelijk chagerijnig reageer, het doet me allemaal zeker wel wat!

Xen, ik wil best je avatar pimpen. Zal eens kijken wat ik voor je kan doen!
Wat een gezellige drukte hier.

Pop, eerst een voor jou. heb het op de group gelezen. Zou idd maandag naar school gaan, denk dat de kinderen (en de ouders, zeg ik als ouder van een kind) dat heel erg op prijs zullen stellen dat je er bent! heel veel sterkte!

Zes, vind het ook goed advies van je vriendin, speel gewoon open kaart met LRM, laat hem weten hoe jij erin staat en hoe het voor jou voelt.

Hey Miran, leuk om jou weer te zien. Van mij mag je blijven zwijmelen, hoor. En zemelen trouwens ook, hahaha.

Hey Eer en Xen!

Wat betreft die man in mijn leven..... Pff. ik probeer het te laten gaan, en maar gewoon zien waar het eindigt. Moeilijk, want ik merk dat ik bij elke sms die ik ontvang, stiekem hoop dat hij het is (tot nu toe dus nog niet!). Maar als het echt allemaal helemaal goed blijkt te zijn, dan denk ik niet dat ik hem zal laten lopen, maar ik vrees ook dat het misschien niet helemaal goed zal gaan zitten. Snappen jullie het nog? Ik niet meer.

Ik ga even nog snel wat werken, en dan mag ik van mezelf lekker een heel seizoen van mijn chick series op dvd gaan kijken!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Moet ik je mijn avatar dan toesturen, Pop?

En nogmaals veel sterkte met alles, wat een rotsituatie zeg. Hoop dat je wel snel je huisje in kunt!

Hai MT! ik snap je wel hoor, je hebt toch last van dezelfde hersenspinsels als bijna iedereen hier :-) laat je t helemaal aan hem over?
Mmmm, Xen, die van jou is best moeilijk. Wilde je ipv snoepjes een staf in je mond geven, maar dat lijkt heel raar...
Je mag de avatar wel even sturen/op de group zetten
en een baard? :-)
denk niet dat t gaat lukken, Pop, had mn avatar van bureaublad verwijderd en moet dan ff zoeken waar ik nu geen tijd voor heb. Sorry!
Hahaha, Xen met een staf in haar mond en een baard op haar kin!

Ik zeg laat maar komen!

Xen, ja ik ga proberen het helemaal bij hem te leggen. Hij is tenslotte degene die kwam met dat hij wilde kijken wat er nu precies tussen ons is. Beetje flauw van mij, natuurlijk, maar dan wil ik graag dat hij laat zien dat hij er moeite voor wil doen. We hebben inmiddels een aardige geschiedenis, en ik vind dat het nu echt van hem mag komen. Is niet gezegd dat het makkelijk is, hoor, zou stiekem best een sms willen sturen om even eea te peilen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
OKe, ik heb er nu en met een baard erop geplakt...

Zal hem even als mijn avatar opslaan, dan kan je hem zo eraf plukken.

Ik ben niet erg tevreden met het resultaat moet ik eerlijk zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven