Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Weet je wat ik dan denk, MT? maar dan baseer ik mn mening/gedachte op hetgeen je hier schrijft en hoe je je profileert zeg maar.

je bent ontzettend zelfstandig en je wilt (liever) geen vaste relatie. Daarnaast heb je een sv, wat je ook aan hem verteld.

Ik kan mij voorstelllen dat deze man toch voorzichtig is, misschien zelfs onzeker want 'hey, waarom zou ze mij in haar mooie leven willen laten?' ik zou hem toch laten weten dat je hem wel een kans wilt geven. Maar nogmaals, ik weet natuurlijk niet wat zijn indruk van jou is en wat je hem hebt verteld en hoe hij is blabla..
quote:pop1980 schreef op 15 november 2009 @ 14:20:

Miran, je kan ook een muizenval kopen waar hij levend weer uit komt. haha, neem je mij nou in de maling, of bedoel je soms zo'n doosje waar ze in lopen en niet meer uit kunnen komen ?
Nee, Miran, ze bestaan echt!!

Is een soort iglo-tje, waar ze wel in, maar niet meer uit kunnen!
haha, ik zie me al lopen met dat ding, en dan lachen naar dat beest van hahahah, nu heb ik je!
Hahaha, Pop, dat iglootje :-)

Xen, dank voor je inzicht. Vind het altijd prettig als je meedenkt. Weet je, dat klinkt heel logisch, wat je zegt. Maar aan de andere kant heb ik bij hem ook wel wat reden om me wat afhoudend op te stellen. zoals gezegd, er is in het verleden nogal wat gebeurd (ivm herkenbaarheid kan ik dat hier niet vertellen).

Ik heb hem zeker wel verteld dat ik hem de moeite waard vind. Meteen al toen hij me belde. Ik heb hem toen verteld dat hij me weet te raken, dat hij me geraakt heeft, en dat ik toch wel verdriet om hem gehad heb (we hebben vorig jaar als eens een paar maanden een 'relatie' gehad, die hij toen verbroken heeft). En wat betreft het vertellen van mijn minnaar aan hem, dat is voor mij ook alleen maar een teken dat ik hem ergens toch de moeite waard vind, omdat ik eerlijk tegen hem wil zijn.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh ik wist niet dat jullie (vrij recent) iets hebben gehad, heb ik daar overheen gelezen dan?

Tja, dat maakt t toch wat anders, ik ben van mening dat een ex niet voor niks een ex is, maar ik ben vrij zwart-wit hierin.

Ik herzie mijn mening, wacht maar op een teken van hem. :-)
Xen .. haha t regende .. dan ben ik zo weer terug met doggie.. Niet omdat ik niet verder wil lopen maar doggie is nog minder blij met regen dan ik zelf.. Hij piest en poept dan in no time (wat normaliter altijd voor mijn gevoel uren duurt) en rent alweer ri huis.
Attentie :

20.20 Ned 1 Boer Zoekt Vrouw

dacht ff een herinnering voor jullie , want jullie vergeten altijd de tijd enzoww
Goh Zes..Thanks!

Indi :

Leuke smileys op womanpower..
Zes

Ik had met WRM afgesproken want hij wil me nog per sé zien. Prima, dus ik op tijd thuis. Krijg ik een smsje dat ie later is (een paar uur later!)

Ja knul, alles leuk een aardig, maar jij hebt een jaar vakantie, maar ik moet de komende week gewoon werken (waarvan 3 avonden cursus en meeting), du wil wel een béétje op tijd in bed liggen...

*zucht*.... mannen!
En nu, Olijf? Laat je m wel nog komen? (no pun intended )
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
hmmm, ik denk er nog even over na

*fluistert* had wel zin om ff te n**ken*
Ach Olive..wat een meneer zeg! Daar zou ik ook niet zo goed tegen kunnen..

Ik ben weer even smileys aan het kijken...

Deze is wel leuk voor de schilderles van Erykah

En deze voor mijn zwemactiviteiten..
*grijns*
Zes! Jij zit er ook bij! Met doggie op de dijk en hippe pet!

SINTERKLAAS
Die is ook cool zeg! Zou je deze ook op hyves kunnen gebruiken?
Geen idee of ze op hyves te gebruiken zijn...

"zwarte piet ging uit fietsen toen klapte zijn band,

toen moest hij gaan lopen met zijn fiets aan zijn hand...

Voor de Zumba dames:
Dank je Olive...vanaf morgen mag ik de sinterklaasliedjes weer uit het stof halen en krijgen de kinderen hun speciale sinterklaaswerkboekje!
Leuk Indi! Ik vond het altijd een leuke tijd op school (als kind )

En super spannend natuurlijk.
Nou..spannend is het zeker! Ben benieuwd hoe ze eronder zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven