Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Lekker hoor Appel. Heb mijn rijbewijs niet gehaald, toen ik zo'n beetje op mocht werden opeens al die eisen verscherpt. Sukkels. Plus dat ik motorrijders de laatste tijd zo vaak gesneden zie worden op de snelweg, en daar wilde ik het voor, om tussen de files door te rijden. Maar jij doet het echt voor de leuk! Cool!
KIM en ik hebben idd dezelfde bekenden.. Ik heb vroegah een blauwe maandag met zijn beste kameraad gegaan. Hij wist exact te vertellen dat hij met zijn kameraad mij toen heeft opgehaald om samen naar de disco te gaan *lol* en ik weet daar niets meer van

En al zijn vrienden zijn mijn oud klasgenoten van de basisschool. Hij komt zelf uit een ander dorp dus niet bij mij op school gezeten. Maar wel grappig .Hij woont nu in het huis van mijn basisschool vriendje. Ken dat huis dus op mijn duimpje , aangezien ik daar vroegah heeeeeeeeeeeel veel gespeeld heb.

Gespreksonderwerpen hebben we genoeg..En de rest dat zie ik morgen wel. Ben erg nieuwsgierig naar hoe hij er uit ziet in real life. Kan mij ook weinig meer herinneren van hoe hij er vroeger uitzag. Hij kon echt dingen herinneren van mij vroeger, ik niet ...
Appel leuk zeg weer motorrijden.. Zusje heeft haar motor te koop staan , is verlaagd (maar kan weer opgehoogd worden). Een Yamaha Thunderbird/cat ? Een racer in iedergeval

Interesse ?
@ Indi: Als je jezelf daarna maar trakteert op iets leuks! De boog kan niet altijd gespannen blijven toch?
Een motor kopen zal ik nog ff uit moeten stellen Vleer...die 'korte' vakantie van mij heeft me een aardige duit gekost
Ik denk dat ik mezelf trakteer op een goede nachtrust..ga lekker douchen en naar bed!

@Vleer: Veel plezier morgen als je bij KIM op de koffie gaat..

@MP: Leuk hoor op vakantie..ben je al aan het aftellen?

En verder zwaai ik weer even naar iedereen!
Truste Indi!
trusten!
Ik ga ook lekker naar mn bedje toe! Truste!
*breekt even in*

Vleer, ik ga komend weekend de foto's maken

Als je me je mailadres wil geven (want volgens mij sta je niet meer in mijn hyves) dan mail ik ze wel even door....

*sluipt weer weg*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goedenavond !
Hi Miran

Ikduik mijn bed in , morgen soll. gesprek.. Moet ik er wel een beetje fris en fruitig uit zien natuurlijk..

Slaap lekker all

SD: zie je eigen topic christmas.. en je hyves
ahhh iedereen slaapt al......

* doet licht uit en sluipt ook richting bedje *
Goedemorgen,

Ingel ja sorry kine = fysio(therapie) in nederland vroeger is men nek eens in elkaar gegaan en moet nu om het jaar de boel eens laten loswerken

Vleer veel plezier straks op de koffie!!

Wel leuk dat je dezelfde mensen kent maar ook een beetje raar niet? Haha jou reactie op het koeiengedoe is grappig, mijn ouders hebben nl boerderij dus wat jij nu ontdekt over koeien is zo logisch voor mij

Appel moto rijden coooool

Mp leuk kamperen!!!

Allemaal een fijne werkdag!!
Hoes je solli gegaan Vleer en hoe was KIM?
Help!

Hoe kom je erachter wie je huisarts is? Heb een enorme ontsteking, maar ben de naam vergeten :P (oeps!)

opgelost

Ik ben ook benieuwd naar je solli/ KIM ervaring vleer
Hallooooooooo..

@Prik: Ai..een ontsteking?? Lijkt me niet fijn..

@Vleer: Hoe is het gegaan vandaag? Ben benieuwd!

@ Reiz: Weer een beetje beter met je nek?

Zo ik ben lekker thuis. Vanmiddag een afternoon tea gedaan met een kennis en ex heeft afgebeld voor vanavond..dat wordt volgende week dinsdag..helemaal niet zo erg, want dan heb ik even lekker een avondje niks

Nog steeds geen mail van die RPmeneer..denk ook niet dat het nog gaat komen..ik vind het wel best
heey ..

Sollie ging goed , erg goed zelfs hoor morgen of overmorgen er meer over.

KIM was ook leuk en gezellig.. Valt in real life reuze mee !

We gaan elkaar nog wel vaker zien denk ik..

Maar moet een man nouals 1e een berichtje sturen dat t leuk en gezellig was of kan ik dat ook doen ? Heb nl nog niets laten weten dat t leuk en gezellig was .

En daarna ff met vriendin nog wat leuke dingen gekocht voor op balkon
Is dat niet een beetje ouderwets vleer?

Als je hem wilt smsen dat het leuk was, vooral doen

Super van je sollicitatie trouwens! ga je een hele andere kant op uiteindelijk?
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 01-04-2009 16:56
Reden: edit
% gewijzigd
ik zou het ook gewoon zelf doen vleer..wat maakt het uit..
Hier WM even......vandaag niet gewerkt. Voel me echt hondsberoerd. Weet niet waar ik het zoeken moet.... Ben het ziek zijn nu al weer zat! :
PV.. ik ga wel dezelfde richting op maar wel meer verantwoordelijkheden dan ik nu heb. FIJN !

was een leuk gesprek binnenkort nog een gesprek en dat is wel totaal andere richting op in de zorg..

we zullen wel zien..

Heb smsje gestuurd naar KIM..
Ach WM: nog steeds aant braken ed? Hoe lang heb je het al? Niet een idee om naar de huisarts te gaan?

PV: wat voor ontsteking had je? En hoe ben je erachter gekomen wie je huisarts is? Lijkt me niet zo makkelijk om achter te komen , toch?

Vleer: fijn dat de solli en koffie goed gingen. KIM viel mee dus, nog kriebels in het vooruitzicht of niet?

SD: halloowww!

Vandaag rustig dagje gehad opt werk. Nu een dag vrij en vrijdag de nachtdienst in (voor het eerst in mijn carriere op mn nieuwe werkplek).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ha Ingel: Lekker genieten van het mooie weer morgen dan? Heerlijk vrij te zijn!

@Vleer:Fijn ook dat het soll.gesprek goed ging..zal voor je duimen dat je wordt aangenomen!

@WM: Beterschap!
Beterschap WM. Balen hoor, net met dit lekkere weer.

Zeiler is ook ziek. Acute Pfeiffer, nooit van gehoord maar schijnt te bestaan. Hij mag niet vliegen en niet autorijden. Getver!

Leuk en gezellig als in potentieeltje Vleer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven