Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik wil mijn weekendman, ik wil armen om me heen.
een virtuele arm?

Wat is er dan, MP?
Niks. Voel me gewoon alleen.
Dankje voor virtuele arm Xen.
Dat is niet niks hoor...is gewoon een kutgevoel. Kun je hem niet bellen dan of naar hem toe gaan? of is dat te simpel gedacht?
We zijn al aan het smsen. Over een uurtjwe komen mijn kindjes thuis dus nee kan niet zomaar weg. Volgende week komt ie naar me toe. Maar in zijn smsjes bouwt hij al mega-afstand in; ik mag niet verslaafd raken, gebruik is voor eigen risico, hartklachten zijn ingecalculeerd. Ik wil niks meer dan bij hem slapen, ik voel me alleen!

sorry - zal stoppen met zeuren
is geen zeuren hoor, gewoon je hart luchten! snap en herken t gevoel. Fijn dat je zoons zometeen komen en ach een week is ook zo voorbij joh!
Xenneke jij hebt lekker gevreejen dit weekend...jij kan de komende maand vooruit! Fijn voor jou!!
Ja dat is waar en het samen slapen is steeds fijner/intiemer....maar ja de komende tijd slaap ik weer alleen hoor (ga ik vanuit)
Fotootjessssss

Hopen dat ie t nu wel doet ?
Jaaaa Vleer, hij doet ut!!

Leuk...ben benieuwd naar het eind resultaat!
Vriendin is hier en die vind het helemaal geweldig !!

KIM heb ik afgezegd met een smoes .. kon het nog niet opbrengen om eerlijk te zijn over dat ik twijfelde.. Dat komt nog
Vleer: leuk huisje heb je, en leuke stoelen ook!

Baal een beetje; der is een groep vrijwilligers die onder mijn 'leiding' gestopt bij het JC. Echt balen, maja, kan der niet veel van maken......

MP: knuff......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
hoi meiden!

hier nog een nieuwe verse single......

t is een beetje veel om alle reacties na te lezen dus ik hoop gaandeweg kennis met jullie te maken....

wel leuk om met meiden in dezelfde "flow" te babbelen, aangezien mn gehele familie- en vriedenkring mega-gesetteld is, incl. kids.

dusssssssssssssssssss, hiet ben ik dan!

groetjes truttebol
Hi,

Is iedereen nog lekker aan het genieten van de zondag?

Ik heb vandaag lekker gesport en lekker gerelaxed. Vrijdagavond was het supergezellig in de kroeg...gister wel heel erg last gehad van een kater dus niet veel uitgevoerd.maar alleen bij vriendin langsgeweest.

Xenia....leuke nacht gehad dus met R.!! Geen gefriemel meer maar het echte werk!! Heerlijk van genieten!

MP...jij had ook een leuke vrijdagavond las ik, alleen nu behoefte aan een arm om je heen. Ik herken het hoor!

Vleer...je stoelen zijn gaaf geworden zeg, wordt gezellig balkonnetje zo.

Indi...toch niet wezen stappen maar wel hele leuke avond gehad!

En haaaai to iedereen!!
Hi truttebol (wat een grappige nick)...welkom!! Wil je het lijstje even invullen?
Hallooooooooooo..

@Xen: wat fijn dat je zo'n geslaagde avond hebt gehad!

@MP: Dikke knuffel!

@Ingel: Wat balen van de mensen die stoppen bij het Jc! Maar niet jouw schuld toch?

@Vleer: Wat zijn die stoelen super geworden zeg!! Ik zou ook wel roze stoeltjes willen Doe je ook bestellingen?

@Erykah: Hoe was jouw weekend??

@WM: Hoe is het met jou vandaag?

@Truttebol:Welkom hier!!

Ik ben niet naar de stad geweest...vriendin had een financiele tegenvaller en ook ik kan het geld beter gebruiken..

Dus in plaats daarvan hebben we besloten om naar Intratuin te gaan en mijn cadeaubonnen op te maken. Ik heb mooie bakken voor op het balkon gekocht en heb nu een echt kruidentuintje
sure Erykah, ff de vragen kopieren....

(hoop dat me dat lukt, ben niet zo héél goed met comps, haha)
Leeftijd? De goddelijke leeftijd van 35 lentes..... uch uch

- Hoe lang al single? Ruim een jaar nu

- Geslacht m/v ? V

- Langste relatie ? 12,5 jaar

- Kortste relatie? Euhm.... weekje of 3 of zo??

- Regio? Oost'n van 't land

- Aan het daten? Begin voorzichtig weer wat om me heen te kjiken

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6je (denk ik)

- Sterrenbeeld ? Gemini!! Dus dubbele pret...

- Kinderen of kinderwens ? Geen kids. en kinderwens? Kweetniet hoor.....

- Hobby's ? Sporten, films kijken, motorrijden, shoppen, viva-forum vanaf nu volgens mij
Indi mijn weekend was leuk maar wel vermoeiend

Leuk ..je eigen kruidentuintje op je balkon!
ik moet echt eens leren lezen, Erykah...je had al lang opgeschreven wat je had gedaan

Klinkt als een goed weekend!

Ik had ook lichtelijk last van een kater vanmorgen...
Truttebol....thanks voor het invullen!! Je bent dus nog niet zo heel lang vrijgezel?

En waar kijk je voorzichtig om je heen...op internet of in real life?
Geeft niks hoor lieve Indi...ik ben ook niet zo helder vandaag

Ik zit echt zwaar in de relaxmodus...lees niet van de bank af te krijgen
@ Erikah:

tja, wat is nog niet zo lang hé......

heb behoorlijk in de goot gelegen (spreekwoordelijk dan hé) na een heftig jaar, maar begin de boel weer behoorlijk op een rijtje te krijgen voor mezelf, thank god!

Daarom ook voorzichtig om me heen aan t kijken.......

Beetje op internet aan t snuffelen maar nog geen succes-verhalen van mijn kant hahaha.

En hoelang ben jij al single en independant = in mijn ogen een stoere vrouw? (weet niet waar ik jou lijstje kan vinden)
Fijn dat je alles weer beetje op de rit hebt Truttebol! En weer merkt dat je openstaat voor een date

Mijn lijstje staat in het andere topic, net als van de anderen (schrijven hier al een tijdje). Ik ben 38 jaar en ik ben al jaaaaren single...met af en toe wel een fling tussendoor Ook een poosje internetdaten uitgeprobeerd maar ik heb er niets mee. Weleens een leuke date gehad hoor maar ik kom toch iemand spontaan in real life tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven