Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
wat fijn dat het nu beter met je gaat, truttebol...

Een relatie van 12,5 jaar verwerken is ook niet niks. Ik ben in mei een jaar alleen en had een relatie van 11 jaar..

Ik las dat je in het oosten woont? ik ook..leuk!
@ Erykah:

moet zeggen da'k ook niet echt erg enthousiast ben over internetdaten, maar proberen kan geen kwaad toch?

en was vooral nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat op die sites, vandaar.

@Indi:

Poeh hej, 11 jaar is ook heftig ja, beetje de boel op de rit voor jezelf nu? Ik hoop het voor je!

En leuk dat je ook hier 'weg komt' hahaha

*Truttebol vindt het nu al leuk hiero!*
Welkom trutje! Fijn dat je er bent

De papa van mijn jongens is er nu, mopperend over zijn relatie en mij en passant knuffelend. En hij ruikt zo lekker, zo naar vroeger.
Ja hoor.. trut (beetje raar afkorten zo he??? )

Het begint steeds meer te wennen..heb een eigen appartement gekocht en ook ik kijk weer voorzichtig een beetje om me heen..Het punt is dat ik het echt moeilijk vind om actie te ondernemen wat mannen betreft..ben het allemaal een beetje verleerd..;-)
Ja een naam wordt hier snel afgekort...maar trut klinkt dan zo onaardig he? hahaha

MP....oh jee lastig ofnie? Kan me voorstellen dat een bepaald gevoel wat je deelde met elkaar naar boven kan komen?

Truttebol...tuurlijk kan het geen kwaad om het te proberen dat internetdaten, je moet alleen wel heel realistisch erin staan vind ik.
over mn afkorting: t is de toon die de muziek maakt, en volgens mij zit er onder deze "trut"die jullie noemen wel een vrolijk deuntje..... dus niks aan t handje..... :-)

@ Indi:

tof dat je een eigen nieuwe plek hebt gevonden dat nu je thuis is!

Helpt wel hé, bij alles een plek geven. Heb ik ook gedaan, nieuw huis, andere baan, echt opnieuw beginnen. Alles behalve makkelijk omdat je t in je uppie moet doen maar je wordt er wel sterker en onafhankelijker van, en dat geeft een goed gevoel!
@ Erykah;

ben ook alles behalve hartstochtelijk op zoek naar mn witte prins op t droompaard, en al helemaal niet via t internet.

mn nieuwsgierigheid won het weer eens van mn comment sense...... LOL

En nee, geen verwachtingen, de paar dates die ik heb gehad waren niet echt dat je zegt van WAUW!!!!! hahaha
@ misspoez:Fijne avond met je jongens!
Ooh..MP..moeilijk lijkt me..

@Trutje: Ja ik ben er zeker sterker van geworden en ook onafhankelijker, maar ik vind het niet echt leuk. Ben het alleen zijn best zat moet ik zeggen..

Ik ben Medium aan het kijken..spannend zeg!
@ Indi:

Och, dat is minder om te horen..... t is ook niet makkelijk altijd, I know..... knuffel om je op te beuren (weet niet hoe 'k dat plaatje kan krijgen in mn bericht *bloos*)

Me too Net 5 d'r op!

Wat een weirdo die kerel zeg, een beetje meiden opsluiten in zn ondergrondse bunker!

En zometeen ook nog Ghost Whisperer, nog leuker vinnik!
Welkom truttebol! IIk ga dat niet afkorten hoor, misschien TB? Idd what een lifetime zeg, 12,5 jaar..goed dat je je leven nu weer op de rails/rit hebt.

Hai sissie! Ook lekker weekend gehad dus?

Ingel: zijn die vrijwilligers opgestapt omdat jij de leiding hebt? begreep je zin niet zo goed geloof ik....

Indi: heb je die ene niet teruggemaild dan?

Ik spierpijn van het werken in tuin, net uitgebreid gedoucht en ga niet laat naar bed. Had beetje leeg gevoel sinds ik weer thuis kwam en besef nu waarom. Was gisteravond/van8 heel intens met R, anders dan anders. heb m dat net ook gesmst (alleen dat het intens vooor mij was). Niet teveel van denken hoor, we zijn nog steeds geen match made in heaven :-)
Hee Xen...heb 'm mijn emailadres gegeven..ik weet niet of ik wat hoor. Die andere RPman heeft niets meer laten horen..

Oh en een dikke knuffel! Het is niet fijn om je leeg te voelen..

@TB: Het is niet zo dat ik me er constant verdrietig door voel hoor..maar ik mis het wel..
Hai!

Xennetje, dus een beetje sippig na gisteren? Geeft ook wel een hoop stof tot nadenken denk ik, als het anders voelt dan anders.

MP, lastig, zo'n vertrouwdheid met ex, geniet maar lekker van je avond!

Indi en Vleer dus helemaal in de pimp je tuin mood! Leuk zeg! Ik wil ook een leuke tuin/balkon, maar het enige balkon dat ik heb is niet geschikt daarvoor. Maar ja, moet toch verhuizen binnen een jaar, dat scheelt, haha!

Erykah, ook lekker lui? Ik nu ook, ben niet van mn bank af te branden!

Truttebol (ik vind TB ook een leukere afkorting) WELKOM!

Hier een lekker weekend achter de rug, vrijdag met een vriendin gegeten, gisteren bij mn zus gegeten, vandaag even de stad in en een terrasje gepakt, hier scheen de zon erg lekker.

Heb rustig aan gedaan dit weekend, merk dat mn rug toch snel een "moe gevoel" geeft, spieren zijn dus nog lekker stijf!

Slaap lekker voor vannacht, ik moet ook op tijd mn nest in, want ik moet morgen werken, en dat ben ik helemaal niet gewend! Gelukkig ruil ik de dag van morgen met een collega voor een dag in een week waarin ik al 4 dagen vrij ben (vakantiedagen en bruiloft), dus dan heb ik de hele week vrij!
@ Indi;

dan hoop ik dat er snel een leuke vent je pad kruist zodat je weer iets nieuws kunt opbouwen.

Weltrusten singles, ook ik moet weer werken, net als pop dus duik ook vroeg mn bed in, tot snel en fijne avond nog allemaal.
@TB:welterusten!!! tot de volgende keer!!

@pop: Fijn dat het beter gaat met je rug! Werk ze morgen!
TB (goede afkorting) ....slaap lekker en tot volgende keer!

Xenia....hoe kwam het denk je dat het nu zoveel intenser was met R?
TB en Pop, lekker slapen!

Eykah: denk dat t komt omdat we elkaar tijdje (3 weken of zo) niet gezien hadden. Hij zag er ook uit om op te eten eerlijk gezegd en dat vond ie van mj geloof ik ook, dus heerlijk gegeten :-)

Waardeer m steeds meer als persoon, merk ik wel, omdat ie zo zichzelf is en zich - ondanks zn gevoelens - niet gek laat maken door mij. Normaliter sliepen we niet echt heel close, maar van8 nam ie me in zn armen en ja, dat doet me toch wel wat, zon veilig gevoel...
Xen...dat klinkt echt heel erg romantisch!! *zucht* ik wil ook wel een man die zo voor me gaat....
Xenia...ooooh wat fijn zeg! Het is nu relaxter en fijner tussen jullie ook omdat hij zich relaxter opstelt? En misschien ook omdat jij hem meer toelaat?

Echt fijn dat je closer met hem bent, een goede vriend met een plus
Vind t dan ook wel weer lullig om het zo op te schrijven Indi...maar ja, mis nog steeds de inhoud he, de diepere gesprekken, kan mn ei gewoon niet bij hem kwijt en dat is toch essentieel in een relatie. Merk dat ik t vooral luchtig hou bij hem, ga m bijv. niet lastig vallen met die droom die ik gisteren had, daar kan hij niets mee en dan raak ik alleen maar geirriteerd omdat ie dat niet begrijpt.
Ik kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is, Xen! Natuurlijk wil je iemand met diepgang..maar wel jammer dat het op dat gebied niet klikt..

en toch ben ik zoooooo jaloers! Al wil ik ook wel een vent met diepgang
Dank je voor je lieve woorden sissie en jjj ook Indi! Zolang ik er zo van kan genieten en ik hem niet kwets, voelt t goed hoor. Hij stelt zich meer open en ik ook inderdaad.

Ik ga mn poezebeesten voeren en dan naar bed.

Allemaal plezierige week en hopelijk veel zonnestralen!

XX
Ja en dat is ook heel heel erg belangrijk...inhoud en dat je met iemand kan praten en levelen. Dat je alles bespreekbaar kan maken, hoeft iemand het niet altijd te begrijpen maar wel ernaar luistert en je steunt.

Het is fijn dat je met iemand bepaalde intimiteit en vriendschap deelt en daar moet je zeker van genieten.

Slaap lekker lieve Xen...XX
Slaap lekker lieve Xen!

Ik ga mijn konijntjes voeren en ook lekker naar bed..

Ik lig hier in een deuk om Valerio op BNN..hij is zo grappig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven