Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 5 april 2009 om 22:47
Daar wachten we dan maar op Misschien is het wel die leuke man op het station die ik elke morgen zie..afgelopen donderdag ging ie tegenover me zitten en ik wist niet meer hoe ik het had..heb me braaf achter de spits verscholen
En erykah..ik hoop ook dat jij gauw een leuke vent tegenkomt. Ik gun het je van harte, want je bent hartstikke lief!
En erykah..ik hoop ook dat jij gauw een leuke vent tegenkomt. Ik gun het je van harte, want je bent hartstikke lief!
zondag 5 april 2009 om 23:01
Nou..het gaat zo.. Elke dag ben ik er als eerste en ga ik op een bepaalde plaats staan..hij gaat ook elke dag bij mij in de buurt staan.. Ik kijk altijd alleen maar even als ik 'm zie komen aanlopen..Normaal zitten we nooit bij elkaar in hetzelfde stuk van de trein..maar donderdag wel en hij ging tegenover MIJ zitten... Ik ben echt geen held op flirtgebied geloof ik, want ik dook weg achter mijn krantje
zondag 5 april 2009 om 23:13
zondag 5 april 2009 om 23:31
Hej .. Welkom TB (truttebol)
pff net iedereen uit huis gejaagd.. Hele balkon zat weer vol met vrienden .. Gezellig heel wat flessen wijn en bier weggestouwd met zn allen. Kwam nog iemand langs die ik kende via RP en hier in de buurt woont. Gewoon voor de gezelligheid. Hij woont hier nog maar pas en ik had gezegd kom maar eens gezellig een wijntje drinken dan leer je vanzelf nieuwe mensen kennen hier uit deze buurt.. Een succes geloof ik want vriendin heeft hem mee naar huis genomen
pff net iedereen uit huis gejaagd.. Hele balkon zat weer vol met vrienden .. Gezellig heel wat flessen wijn en bier weggestouwd met zn allen. Kwam nog iemand langs die ik kende via RP en hier in de buurt woont. Gewoon voor de gezelligheid. Hij woont hier nog maar pas en ik had gezegd kom maar eens gezellig een wijntje drinken dan leer je vanzelf nieuwe mensen kennen hier uit deze buurt.. Een succes geloof ik want vriendin heeft hem mee naar huis genomen
maandag 6 april 2009 om 11:59
Hoihoi,
hier ben ik weer was weer leuk weekendje!
Zaterdag opgestaan rond 14.00 en 2 uur later al in cafe zaten ze daar aan de coctails, da moet je dus niet doen als ontbijt weet ik nu... Dan maar wat gaan eten en s avonds terug feestje
Zondag rustig begonnen, wat kennisen langs geweest en s avonds met 2 vriendinnen gaan eten en ng eventjes cafeetje gedaan en nu net wakker
Weeral veel om bij te lezen, alles gelezen maar teveel om te reageren
TB (truttebol) welkom ik vind tb ook de beste afkorting
hier ben ik weer was weer leuk weekendje!
Zaterdag opgestaan rond 14.00 en 2 uur later al in cafe zaten ze daar aan de coctails, da moet je dus niet doen als ontbijt weet ik nu... Dan maar wat gaan eten en s avonds terug feestje
Zondag rustig begonnen, wat kennisen langs geweest en s avonds met 2 vriendinnen gaan eten en ng eventjes cafeetje gedaan en nu net wakker
Weeral veel om bij te lezen, alles gelezen maar teveel om te reageren
TB (truttebol) welkom ik vind tb ook de beste afkorting
maandag 6 april 2009 om 12:28
Nee is niet verstandig Vleertje en ja het is wel eens eerder gebeurd. Daarom is ie ook de papa van mijn kindjes. Hihi. Nee serieus, we worden nooit meer een setje hoor maar we hadden zo'n goede avond, eigenlijk voor het eerst erover gehad wat er nou fout ging toen en ook herinneringen opgehaald aan wat goed was en toen ie weg ging stonden we opeens te zoenen. Sja.
Hoe is het met vriendin en het meegenomen vriendje?
Heey Reiz! Lastig he, de maandag na zo'n weekend!
Hoe is het met vriendin en het meegenomen vriendje?
Heey Reiz! Lastig he, de maandag na zo'n weekend!
maandag 6 april 2009 om 12:33
MP .. ooh duudeluk ..
Lijkt me wel bizar, maar fijn dat julliezo goed gepraat hebben samen.
WM : nanananana ik ben vrij
TB: uit het oosten van het land.. geloof dat het NoordOosten steeds beter wordt vertegenwoordigd op dit topic..
Of het betekend dat er gewoonweg GEEN leuke mannen in het noordoosten van ons land lopen..
Zo alleen de keuken en badkamer nog poetsen.. Dat schuif ik naar donderdag. Straks eerst ff lekker weer mijn stoeltjes roze pimpen.
Lijkt me wel bizar, maar fijn dat julliezo goed gepraat hebben samen.
WM : nanananana ik ben vrij
TB: uit het oosten van het land.. geloof dat het NoordOosten steeds beter wordt vertegenwoordigd op dit topic..
Of het betekend dat er gewoonweg GEEN leuke mannen in het noordoosten van ons land lopen..
Zo alleen de keuken en badkamer nog poetsen.. Dat schuif ik naar donderdag. Straks eerst ff lekker weer mijn stoeltjes roze pimpen.
maandag 6 april 2009 om 14:39
Pff, hier ook moeilijke start weer!
Nog een half uurtje en dan zit het er weer op
Vleer, superstoere stoeltjes! Niet helemaal mijn kleur, maar daar ben ik man voor waarschijnlijk.
"Of het betekend dat er gewoonweg GEEN leuke mannen in het noordoosten van ons land lopen.." Ik zou het houden op te weinig
TB: Welkom!
Indi: zoek een krantje waar een moeilijke puzzel in staat en vraag hem (een van) de oplossingen te geven?
WM:
Nog een half uurtje en dan zit het er weer op
Vleer, superstoere stoeltjes! Niet helemaal mijn kleur, maar daar ben ik man voor waarschijnlijk.
"Of het betekend dat er gewoonweg GEEN leuke mannen in het noordoosten van ons land lopen.." Ik zou het houden op te weinig
TB: Welkom!
Indi: zoek een krantje waar een moeilijke puzzel in staat en vraag hem (een van) de oplossingen te geven?
WM:
maandag 6 april 2009 om 16:12
hey MP ja lastig die maandag gelukkig moet ik pas 's avonds gaan werken maar soms begrijp ik nie hoe mensen die gewoon met de dag moeten werken die maandag overleven!
Oh ik heb me kapot gelachen gisteravond, stond met vriendin aan statafeltje tegen muur (het tafeltje waar je beste uitzicht hebt ) komt de kerel waar ze al tijd mee liep te smsen binnen. Alleen de laatste 1,5 week leek hij wel overleden hij stuurde niet meer. Staat hij heel de tijd met zen rug naar ons, gaat zen groep naar huis, moesten ze ons voorbij wat doet die kerel... 2 meter voor ons is de nooddeur gaat die langs daar naar buiten!! We lagen onder tafel vant lachen
Kwamen we in de auto (haar gsm lag daar nog) had hij toen hij juist binnen was gestuurd ben jij @cafe... Dus ze stuurt ja dat had jij goed gezien , krijgt ze als antwoord dat hem te verlegen was om iets te komen zeggen... Had hij wel heel de avond met iedereen staan babbelen
Oh ik heb me kapot gelachen gisteravond, stond met vriendin aan statafeltje tegen muur (het tafeltje waar je beste uitzicht hebt ) komt de kerel waar ze al tijd mee liep te smsen binnen. Alleen de laatste 1,5 week leek hij wel overleden hij stuurde niet meer. Staat hij heel de tijd met zen rug naar ons, gaat zen groep naar huis, moesten ze ons voorbij wat doet die kerel... 2 meter voor ons is de nooddeur gaat die langs daar naar buiten!! We lagen onder tafel vant lachen
Kwamen we in de auto (haar gsm lag daar nog) had hij toen hij juist binnen was gestuurd ben jij @cafe... Dus ze stuurt ja dat had jij goed gezien , krijgt ze als antwoord dat hem te verlegen was om iets te komen zeggen... Had hij wel heel de avond met iedereen staan babbelen
maandag 6 april 2009 om 17:42
maandag 6 april 2009 om 18:26
Zo ik ben thuis en heb net gegeten!
Jeetje wat viel het werken mij weer zwaar zeg. Echt nog niet genoeg energie! Ben geloof ik niet de meest lieve juf geweest vandaag.
MP...dat is raar als je dan ineens staat te zoenen. Vertrouwd zeker. Maar had hij niet alweer een vriendin???
Reiz...Leuk verhaal....verlegen....ja ja ja.
Vleer....Je bent maar druk met je balkonnetje!!
PV..Fijn dat het werken uiteindelijk meeviel!
Jeetje wat viel het werken mij weer zwaar zeg. Echt nog niet genoeg energie! Ben geloof ik niet de meest lieve juf geweest vandaag.
MP...dat is raar als je dan ineens staat te zoenen. Vertrouwd zeker. Maar had hij niet alweer een vriendin???
Reiz...Leuk verhaal....verlegen....ja ja ja.
Vleer....Je bent maar druk met je balkonnetje!!
PV..Fijn dat het werken uiteindelijk meeviel!