Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 818 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Ik heb even een uurtje zitten swipen. Vreselijk :|
Gewoon _melon met login problemen
Wat een leuke ontwikkeling Attra!
_melon2 schreef:
29-08-2025 21:28
Tinder? Zit idd vol fake en nutteloze profielen.
Bumble al eens geprobeerd? Je gaat geen uur swipen want zo veel profielen zijn er niet maar toch wel interessanter.
En uiteraard is het leuk dat je aanhaakt.
attraverso wijzigde dit bericht op 30-08-2025 21:25
6.73% gewijzigd
_melon2 schreef:
28-08-2025 09:51
Ik heb vorige week mijn relatie verbroken. Wat een opluchting. Nu ga ik een kattenvrouwtje worden.
Haha nee valt mee, maar ben wel echt helemaal klaar met mannen.

In 2023 ging mijn relatie van 12 jaar uit. 2 kinderen. Goed co-ouderschap met mijn ex. Begin 2024 trof ik een leuke vent, maar het was het toch niet. Ik mis hem ook echt niet. Vreemd gevoel.

Ik lees al heel lang mee, zal eens proberen aan te haken. Als julllie dat leuk vinden natuurlijk.
Natuurlijk is dat leuk!

Wat jammer, maar je was er al duidelijk wel klaar mee begrijp ik ondanks dat je dan toch wel een tijd met hem samen was?
Idd_ schreef:
28-08-2025 20:57
Attra, hij neemt nu toch steeds het initiatief tot contact? Ben je niet bang dat hij denkt dat je geen interesse meer hebt als je niet uit jezelf eens iets stuurt?
@Idd hoe is het bij jou nu?
Siep schreef:
29-08-2025 11:02
Peertje, ik ben even benieuwd.
Heb je werkman al weer gesproken of gezien?
😆

Niet quoten.
peertjes wijzigde dit bericht op 31-08-2025 10:43
66.23% gewijzigd
@Peertjes, maar als jij je puur zakelijk hebt gedragen, dan kan hij nu toch precies dezelfde twijfels hebben over jou?
The impossible only takes a little longer
Mus* schreef:
30-08-2025 21:40
@Peertjes, maar als jij je puur zakelijk hebt gedragen, dan kan hij nu toch precies dezelfde twijfels hebben over jou?
Ja, exact dat Mus. Dat heb ik mijzelf inmiddels ook bedacht.

Ik zal het moeten draaien weer: uit mijn hoofd en gewoon normaal. Maar dat vind ik inmiddels wel lastig.
Peertje wat lastig.
Inderdaad hij kan er ook zo over denken.

Misschien toch hem uitnodigen voor een borrel na het werk, om even bij de te kletsen na de vakantie.

Terwijl ik het typ denk ik, oh wat lastig allemaal.
_melon2 schreef:
29-08-2025 21:28
Ik lees dit nu pas, maar :rofl: wat errug zeg, wat kwam je allemaal tegen? 😬

@Attraverso, zit je al klaar 😉
Siep schreef:
31-08-2025 10:03
Peertje wat lastig.
Inderdaad hij kan er ook zo over denken.

Misschien toch hem uitnodigen voor een borrel na het werk, om even bij de te kletsen na de vakantie.

Terwijl ik het typ denk ik, oh wat lastig allemaal.
Ja, klote hè. Ik ben nu niet meer zo overtuigd wat hij van mij vindt, dat maakt mijn durf niet veel groter 😆
Peertjes schreef:
31-08-2025 10:31
Ja, klote hè. Ik ben nu niet meer zo overtuigd wat hij van mij vindt, dat maakt mijn durf niet veel groter 😆

Maar hij zit in jullie werkrelatie in de ondergeschikte rol, toch? Opdrachtgever/opdrachtnemer? Dus dan is de kans dat hij een move maakt nog kleiner. Sorry, ik vrees dat het van jou moet komen... ;-D
Ik huppel hier door de kamer :jump:
Na een lange, romantische zomer zouden mijn lief en ik elkaar minstens vijf weken niet zien. We zijn pas weer een week zonder elkaar, maar we houden het nu al niet meer uit. Dus nu komt hij waarschijnlijk over anderhalve week alweer, voor een paar dagen... :heart:

We weten allebei dat dit voor de langere termijn geen haalbare kaart is, maar in de liefde doe je nou eenmaal niet altijd verstandige dingen... :$
Peertjes schreef:
31-08-2025 10:28

@Attraverso, zit je al klaar 😉
Jaja Ik wacht op zijn teken 😅

Peertjes je hebt het laten afkoelen dus hij gaat nu het voortouw moeten nemen... Je kan het! 😉
Heerlijk Mus! Jullie zullen hier wel een oplossing voor vinden, tijd geeft raad!
Attraverso schreef:
31-08-2025 10:57
Jaja Ik wacht op zijn teken 😅

Peertjes je hebt het laten afkoelen dus hij gaat nu het voortouw moeten nemen... Je kan het! 😉
Veel plezier! En denk aan het mannenbrein :mrgreen:
Mus* schreef:
31-08-2025 10:52
Maar hij zit in jullie werkrelatie in de ondergeschikte rol, toch? Opdrachtgever/opdrachtnemer? Dus dan is de kans dat hij een move maakt nog kleiner. Sorry, ik vrees dat het van jou moet komen... ;-D

Niet quoten.

Overigens vind ik het ook altijd zo raar als mensen zoiets hebben staan.

Je kunt ook weer merken dat de vakantie voorbij is. De vriendenverzoeken van onbekende vrijgezelle mannen vieren weer hoogtij.
peertjes wijzigde dit bericht op 31-08-2025 14:00
31.99% gewijzigd
Wat leuk Mus! Dat herken ik zo van de beginperiode tussen ex-man en mij. Wij woonden 2000 + km uit elkaar. Haalden de meest bizarre toestanden uit om elkaar te zien. Heerlijke periode was dat 🙂 dat werd gaandeweg wel steeds erger dat missen.

Maar super leuk hoor dat het zo goed gaat.

Veel plezier Attraverso!
Jammer dat ik het gemist heb Peertjes… 🤨
Maar als ik het goed begrijp is er iets gebeurd waardoor je twijfelt of hij jou leuk vindt?
En ik heb geen facebook maar wat raar dat je daar over je relatiestatus zegt dat het ingewikkeld is!

Attra hoe was het gisteren??
Mus, wat herkenbaar haha. Mijn vriend woont uit de buurt (een dik uur rijden) en waar anderen de luxe soms hebben om elkaar even een uurtje te zien of even langs te komen hebben wij dat niet (en ik weet hoor, bij jullie zit er heel veel meer reistijd tussen). als we elkaar dan na anderhalve week weer zien wordt er ook gegroet alsof we elkaar maanden hebben moeten missen
😂 Wat fijn dat jullie elkaar toch op kortere termijn weer gaan zien
Peertjes schreef:
31-08-2025 12:00
Wat leuk Mus! Dat herken ik zo van de beginperiode tussen ex-man en mij. Wij woonden 2000 + km uit elkaar. Haalden de meest bizarre toestanden uit om elkaar te zien. Heerlijke periode was dat 🙂 dat werd gaandeweg wel steeds erger dat missen.

Ooo, jij hebt ook in deze situatie gezeten! Lange tijd? En ja, ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, al vind ik de afstand heel lastig. Bij jullie werd dat missen dus alleen maar erger? Mijn lief heeft de illusie dat het makkelijker te verdragen wordt als het allemaal wat stabieler wordt, maar ik heb grote twijfels. Je groeit alleen maar meer naar elkaar toe en schaarste creëert nou eenmaal verlangen.
RedRoseThorn schreef:
31-08-2025 12:27
Mus, wat herkenbaar haha. Mijn vriend woont uit de buurt (een dik uur rijden) en waar anderen de luxe soms hebben om elkaar even een uurtje te zien of even langs te komen hebben wij dat niet (en ik weet hoor, bij jullie zit er heel veel meer reistijd tussen). als we elkaar dan na anderhalve week weer zien wordt er ook gegroet alsof we elkaar maanden hebben moeten missen
😂 Wat fijn dat jullie elkaar toch op kortere termijn weer gaan zien

Ja, dat dus haha! De periodes apart voelen ook altijd veel langer dan ze zijn...
Mus* schreef:
31-08-2025 12:31
Ooo, jij hebt ook in deze situatie gezeten! Lange tijd? En ja, ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, al vind ik de afstand heel lastig. Bij jullie werd dat missen dus alleen maar erger? Mijn lief heeft de illusie dat het makkelijker te verdragen wordt als het allemaal wat stabieler wordt, maar ik heb grote twijfels. Je groeit alleen maar meer naar elkaar toe en schaarste creëert nou eenmaal verlangen.
Ja, best lange tijd! Dat is de man waar ik ook uiteindelijk mee getrouwd ben.
Is dus alweer heul lang geleden, maar dat herinner ik mij nog goed.

Ja, dat missen werd alleen maar erger. Of vooral eigenlijk het weer afscheid nemen.
Uiteindelijk is hij weer in Nederland komen wonen en zijn we gaan samenwonen. Hij was toen ook nog altijd veel van huis ivm zijn werk. De eerste jaren echt lange periodes en later alleen doordeweeks en de weekenden thuis. En dat laatste was helemaal prima voor ons.
Welk gênant gebeuren peertje??
Nu maak je ons nieuwsgierig.
Attra veel plezier vanmiddag!

Mus, fijn dat jullie elkaar al snel weer zien!

Peertjes, lastig en idd weet je niet of die fb status nog actueel is. Zie je hem weer binnenkort?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven