Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
16-09-2020 10:54
dus ik mag mijn filters op vanaf 30 zetten? :mrgreen:
Tuurlijk. Zolang je niet liegt over je eigen leeftijd :proud:
Alle reacties Link kopieren
Huis is helaas weeeeer overboden.
Zat ik al ruim 10k er boven. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
16-09-2020 19:53
Huis is helaas weeeeer overboden.
Zat ik al ruim 10k er boven. :facepalm:
Ahhhh shoot!!! De markt is echt gek momenteel. Jouw huis komt nog wel :-)
Alle reacties Link kopieren
Jammer Mikiniki! Is behoorlijk balen, helemaal als het al de vierde keer is.

En tomcat, wat houdt je tegen? Ik zeg: ga ervoor als dat is wat je zoekt 😁
-
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
16-09-2020 17:33
Waarschijnlijk doen ze dat wel. Mensen kunnen vaak slecht lezen.



Maar ondanks de vermelding "Europe only" word ik volop benaderd door vrouwen van buiten Europa.
Ook veel aziatische vrouwen? Mijn hemel, op tinder stikt het de laatste tijd van de thaise en filipina's die dan 10/k KM verderop wonen. En dan teksten erbij zetten als ''Looking for serious. And want to practice my language. Long distance relationship no problem for me''.

Dan vraag ik me echt af wat voor figuren daar in trappen. Een long distance relatie met een Filipijnse, dat wordt vroeg of laat natuurlijk gewoon een verzoek om geld over te maken.
Ammenooitniet schreef:
16-09-2020 21:19
Jammer Mikiniki! Is behoorlijk balen, helemaal als het al de vierde keer is.

En tomcat, wat houdt je tegen? Ik zeg: ga ervoor als dat is wat je zoekt 😁
haha, ik ga niet voor een bepaalde leeftijd. Lijkt me vrij kansloos om meisjes van 30 te gaan liken in de hoop dat er 1 tereg liked..maar als ik Tinder goed begrijp zie ik ze vanzelf verschijnen als ze mij geliked hebben, komt wel goed als dat zo moet zijn.
Is ook met afstanden zo..als ik vrouwen op 35 km afstand zie dan is al bijna zeker dat ze mij geliked hebben...ik heb hem om 10 of 15 km staan geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
16-09-2020 19:53
Huis is helaas weeeeer overboden.
Zat ik al ruim 10k er boven. :facepalm:
Jammer! Balen.
Alle reacties Link kopieren
Je kwam de oplichters ook op 4 km tegen.
Zaten ze ineens in Ierland ivm werk en woonden ze in New York.
Zoekende naar de liefde van hun leven 😂 vanachter hun vpn verbinding.

Yeah right :bye:
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
17-09-2020 08:51
Je kwam de oplichters ook op 4 km tegen.
Zaten ze ineens in Ierland ivm werk en woonden ze in New York.
Zoekende naar de liefde van hun leven 😂 vanachter hun vpn verbinding.

Yeah right :bye:
Of geboren in Londen,,opgegroeid in New York en geen fatsoenlijk woord engels kunnen tikken. Maar goed bij sommige NL-ers heb ik ook mijn twijfels over hun taal kennis. En laten we niet beginnen over Belgen, begrijp helemaal niet hoe doe altijd twee voor twaalf konden winnen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
God nou, ik kreeg vandaag een berichtje op e matching die begint met "ik val op jonger, hopelijk val jij op ouder en meer ervaren" Heb nog niet kunnen kijken hoe oud maar brrr hier krijg ik verkeerde kriebels van
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
17-09-2020 11:24
God nou, ik kreeg vandaag een berichtje op e matching die begint met "ik val op jonger, hopelijk val jij op ouder en meer ervaren" Heb nog niet kunnen kijken hoe oud maar brrr hier krijg ik verkeerde kriebels van
😂😂😂 Ik ben wel benieuwd.

Ik kreeg gisteren een bericht in Paiq " Dank je wel voor je beoordeling" .
Hij was blijkbaar in het foto spel in de top 4 beland 🙈
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
17-09-2020 11:24
God nou, ik kreeg vandaag een berichtje op e matching die begint met "ik val op jonger, hopelijk val jij op ouder en meer ervaren" Heb nog niet kunnen kijken hoe oud maar brrr hier krijg ik verkeerde kriebels van
iel!
RedRoseThorn schreef:
17-09-2020 11:24
God nou, ik kreeg vandaag een berichtje op e matching die begint met "ik val op jonger, hopelijk val jij op ouder en meer ervaren" Heb nog niet kunnen kijken hoe oud maar brrr hier krijg ik verkeerde kriebels van
Ik dacht ik probeer het eens :hyper:


:rofl:
Jezelf meer ervaren noemen...hoe dan... ik denk dat de genmiddelde 30'jarige al meer partners heeft versleten dan ik..

en dan nog....de druk die je jezelf oplegt door te beweren ervaren te zijn...

"ik val op jong en ervaren, hopelijk val jij op oudere prutsers"..zo..nu wordt het relaxed :yes:
Soms krijg ik echt plaatsvervangende schaamte van mijn mede geslachtsgenoten. Kom op, seks is echt wel haalbaar, als je je maar niet zo wanhopig opstelt. En sowieso seks als eerste doel stellen, zo kansloos. Als je echt even stoom moet afblazen, masturbeer dan even ofzo, maar val vrouwen niet zo lastig. Dat maakt het voor andere mannen ook weer dat we altijd eerst moeten bewijzen goede intenties te hebben bij sommige vrouwen.

---

Pff, ik moet wel echt zorgen dat ik niet te veel druk leg op mijn date. Soms peins ik er wel eens over, als dit niks gaat worden, hoe die vreselijke winter er dan uit gaat zien. Je kan natuurlijk donder op zeggen dat de corona maatregelen weer flink aangetrokken gaan worden. Vanaf medio volgende week gaat het regenen, waaien en is het dagen aaneen grijs en bewolkt, de mensen gaan weer naar binnen, de terrassen worden weggehaald.

En ik moet echt gaan zorgen dat ik weer méér op plekken kom waar ook vrijgezelle en gelijkgestemde vrouwen komen. Maar dat is allemaal zo verdomd lastig. De meeste van mijn vrienden zijn inmiddels verloofd, of vader. Je merkt gewoon dat die belangen heel anders liggen. Gisteren afgesproken met wat oud collega's waarmee ik ook een beetje bevriend ben om even wat te gaan eten ergens, maar dat moet dan ook weer bij een sfeerloos keten-restaurant dat nabij het station is gevestigd. Je merkt echt duidelijk dat het hen alleen nog te doen is om het persoonlijk contact. Mij ook natuurlijk, maar als er een single bij is, ga je toch wat sneller nog even naar een kroegje / terrasje waar ook andere jonge, vrijgezelle mensen zijn. Waar wat sfeer is.

Verder word ik genoeg uitgenodigd : zaterdag de laatste tijdrit van de tour bij een vriend thuis kijken met nog wat anderen, zondag een stuk racefietsen met wat vrienden. Leuk allemaal, maar typisch van die activiteiten die mensen uitoefenen die al bezet zijn, maar waar je natuurlijk never nooit een vrouw gaat tegen komen.
Als dat direct over sex beginnen nooit zou werken zou niemand het doen..maar sommige vrouwen zijn op sommige momenten wel ontvankelijk voor een snel en luchtig contact.
Niet mijn ding..vanaf fwb zou kunnen maar dan wel iets meer dan vrienden..moet wel iets van emotie bij zitten al hoeft het niet de liefde van mijn leven te zijn.

De keren dat ik een ONS had was dat uit overmacht..dat zij of ik op vakantie of zakenreis was en weer terug naar huis ging.

Hebben sommige mannen ook op hun profiel staan dat ze wel alleen een ons/fwb willen? Ik zie heel af en toe bij vrouwen wel staan dat ze een fwb zoeken...die verdrinken ook in de matches stel ik mij zo voor.
Alle reacties Link kopieren
@karratha

Ik heb het al eerder vermeld, maar kijk anders eens op nmlk.nl of metjenieuwevrienden.nl.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
17-09-2020 13:51
Als dat direct over sex beginnen nooit zou werken zou niemand het doen..maar sommige vrouwen zijn op sommige momenten wel ontvankelijk voor een snel en luchtig contact.
Niet mijn ding..vanaf fwb zou kunnen maar dan wel iets meer dan vrienden..moet wel iets van emotie bij zitten al hoeft het niet de liefde van mijn leven te zijn.

De keren dat ik een ONS had was dat uit overmacht..dat zij of ik op vakantie of zakenreis was en weer terug naar huis ging.

Hebben sommige mannen ook op hun profiel staan dat ze wel alleen een ons/fwb willen? Ik zie heel af en toe bij vrouwen wel staan dat ze een fwb zoeken...die verdrinken ook in de matches stel ik mij zo voor.
Volgens een meneer die ik pas sprak op Paiq waren er genoeg hete dames die aan zijn stok hadden gehangen. Zijn woorden.

Ik heb bedankt 😂

Ik heb vorig jaar een ONS gehad. Leuke vent, maar nee. Ik miste het gevoel erbij. Halverwege dacht ik euhhh welke gezicht ga ik nu trekken 🙈 .
Geen spijt, maar niet voor herhaling vatbaar.
tomcat schreef:
17-09-2020 13:51

Hebben sommige mannen ook op hun profiel staan dat ze wel alleen een ons/fwb willen? Ik zie heel af en toe bij vrouwen wel staan dat ze een fwb zoeken...die verdrinken ook in de matches stel ik mij zo voor.
Schrik niet van de enorme hoeveelheid scammers op tinder hé?! Dat soort vrouwen zitten er in de meeste gevallen of voor de aandacht, of ze zijn nep. Hoevaak hoor je niet dat mannen gechanteerd worden nadat ze naaktfoto's van zichzelf hebben gestuurd? Nou die ellende begint dus vaak bij dat soort profielen...
Julia_20 schreef:
17-09-2020 13:51
@karratha

Ik heb het al eerder vermeld, maar kijk anders eens op nmlk.nl of metjenieuwevrienden.nl.
Klopt, en ik ben daar al wel eens 2 keer geweest, maar dat is niets voor mij. De gemiddelde leeftijd lag daar echt ver boven de dertig. Ik was enigszins verleid door de foto's op hun site, waar ik vooral leeftijdsgenoten zag. Maar in de praktijk bleek dat toch nogal anders te liggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dat wel hoor..

Ben best wel een introvert en gezelligheidsmens. Normaal vind ik deze periode (die nu komen gaat) wel fijn eigenlijk. Ga soms wel meerdere keren naar de Intratuin om te kijken of ze al bezig zijn met de kerst afdeling :D Herfst wandelingen, lekker binnen zitten met een kop chocomel.

Maarja, de klok tikt door. Voordat we na de winter weer buiten zitten op het terras en de mensen weer uit hun schulp kruipen, tik ik de 32 alweer aan. Dat benauwt me wel. Maar natuurlijk is het niet zo dat je in de winter géén partner kunt ontmoeten. Sterker nog : ik hoor van single vriendinnen zelfs dat ze nu juist keihard op zoek gaan naar een ''knuffelbeer'' om de winter mee door te komen... Misschien moet ik dat ook maar n's gaan doen. Al zal ik dan wel een keer over mijn angst heen moeten komen om met volslagen onbekenden te daten, want dat haat ik echt.
Karratha, de terrassen blijven tot april staan. Inclusief terrasverwarming en overkapping. Dus je kunt de hele winter op een terras zitten. En verder wat Julia zei, ik heb hele goede ervaringen met nmlk. Op die manier kun je 7 dgn per week dingen ondernemen.

Hoe is het nu met je date?
Julus schreef:
17-09-2020 14:12
Karratha, de terrassen blijven tot april staan. Inclusief terrasverwarming en overkapping. Dus je kunt de hele winter op een terras zitten. En verder wat Julia zei, ik heb hele goede ervaringen met nmlk. Op die manier kun je 7 dgn per week dingen ondernemen.

Hoe is het nu met je date?
Das waar, maar ik bedoel gewoon een beetje sfeer, gezelligheid. Op grotere/feestelijke schaal mensen bij elkaar. Was toch alweer voor het laatst in september 2019, mis het wel. Maar ben niet de enige:)

Date gaat opzich goed. Ik ben altijd enorm bang geweest om een blauwtje te lopen, en heb maar met twee vrouwen eerder in mijn leven gedate, wat ook beide keren resulteerde in een relatie. Toen werd ik echt vanaf het begin helemaal ''versierd'' door hen, dat was een beetje de situatie : als ik een vinger had gegeven, hadden ze het liefste de hele hand gepakt. Ik wist toen ook al snel en zeker dat het wat hen betreft wel goed zat, maar twijfelde eerder hoe het bij mijzelf zat. Nu is het wat gelijkwaardiger. Wat op zich gezonder is, maar voor mij daardoor ook wel wat enger. We hebben leuk app-contact, maar het is niet dat ik nou het gevoel heb dat ze net zoals mijn twee exen keihard van stapel loopt en dat ze het liefste zo snel mogelijk een relatie wil bezegelen. Ik moet zorgen dat ik daar realistisch tegenaan kijk, en blijf beseffen dat deze situatie gezonder is dan met mijn exen, en dat ik het niet te snel verwar met dat ze niet graag genoeg wil, omdat ze me niet de hele dag de oren van mijn hoofd appt en dat ze me nog niet heeft verteld dat ze haar hele vriendinnengroep over mij heeft ingelicht zeg maar. Dat is wel n beetje wat ik dus gewend ben van mijn 2 exen, maar dit is eerder normaal zoals dat toen ging denk ik.
You_gotta_be_tough schreef:
17-09-2020 14:10
Al zal ik dan wel een keer over mijn angst heen moeten komen om met volslagen onbekenden te daten, want dat haat ik echt.
Laat ik nou net mijn ondergrens naar 30 verschoven hebben :cheers: :hyper:
Mikiniki schreef:
16-09-2020 19:53
Huis is helaas weeeeer overboden.
Zat ik al ruim 10k er boven. :facepalm:
Stom :whip:
Volgende keer beter dan maar!
Karratha, ik ervaar die gezelligheid en sfeer wel ( mn door NMLK) maar daar lijk je geen behoefte aan te hebben? Dan is het wat het is.
Ik ben het type; als je een probleem ervaart, moet je er iets aan doen. Ik ga het eerlijk zeggen, maar jij lijkt me iemand die vooral graag klaagt over wat allemaal niet bevalt, maar niets of weinig doet om het op te lossen. Er worden tips gegeven, maar daar reageer je niet op. Niemand van ons krijgt iets zomaar in de schoot geworpen. Je bent de enige die iets kunt veranderen in je leven, maar daarvoor moet je in de actie en uit je comfortzone.

Wat je date betreft: ook hier merk ik dat je enorm hangt aan wat je kent. Je bent denk ik iemand die veel waarde hecht aan het bekende, klopt dat? En moeite met uit je comfortzone komen dan wel je flexibel opstellen.
Dat maakt eea wat lastiger dus daar zou je iets mee kunnen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven