Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Inner circle... alleen de naam al geeft me rillingen. Het geeft me zo'n ''vibe'' van dat de mensen die erop zitten zichzelf hebben wijs gemaakt dat ze interessanter zijn da het ''plebs'' dat op tinder zit ofzo. Kan daar nooit zo goed tegen, dat elitaire gedrag. Zo van ''wij zijn lekker exclusief''

Er zijn altijd van die apps die hun tijd voorbij streven. Die zijn dan het meest hip, waar dan zogenaamd de meeste exclusiviteit te vinden is. 1/2 jaar geleden was dat inderdaad inner circle. Op een gegeven moment ontdekt de ''mainstream'' die app, waardoor het voor de elite te min wordt, en die verhuizen dan weer naar een nieuwer app. Momenteel zitten die op Raya. En zo blijft de rups voortbewegen.

ik ben soweiso niet echt op zoek naar mensen die heel erg vol van zichzelf zijn, die zich zo bewust zijn van hun eigen status. Een vriendin van mij moet dan per sé op zo'n app als Raya, waar dan de ''knapste'' mensen zitten en de meest succesvolle mensen. Ik heb zelfs al BN'ers (op youtube) horen zeggen dat ze de mensen op die app té interessant vinden doen. Bah, dan blijf ik daar graag héél ver uit de buurt. Dat zijn toch geen prettige mensen?
Julia_20 schreef:
15-09-2020 20:24
Hahahahaha ik kreeg af en toe wel eens toegestuurd van een vriendin (35 Jr).

Was er eentje (man) in kort zwart leren rokje er roze top 😂
Zeefietser? Moet kunnen. Maar het is niet waar ik op val.

Ik heb ooit contact gehad met een man die vertelde dat hij graag vrouwenlingerie aantrok. Prima, moe5 hij vooral doen. Maar ik heb daar niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-09-2020 21:49
Zeefietser? Moet kunnen. Maar het is niet waar ik op val.

Ik heb ooit contact gehad met een man die vertelde dat hij graag vrouwenlingerie aantrok. Prima, moe5 hij vooral doen. Maar ik heb daar niks mee.

Ik sla ook over 😁
Alle reacties Link kopieren
Tinder vanavond opnieuw geinstalleerd en meteen 5 verse likes. Het klopt dus inderdaad je ergens in donkere krochten belandt na een paar jaar met hetzelfde account.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
15-09-2020 21:49
Zeefietser? Moet kunnen. Maar het is niet waar ik op val.

Ik heb ooit contact gehad met een man die vertelde dat hij graag vrouwenlingerie aantrok. Prima, moe5 hij vooral doen. Maar ik heb daar niks mee.
Nah dat was ik niet, meeste van mijn foto's zijn toch een stuk vrouwelijker. Pas on request kun je iets anders (sexueler krijgen) het wel bekende sexting. En uit ervaring weet ik nu toch echt wel dat er vrouwen zijn die mannen als ik dus super leuk vinden, niet veel maar toch.
Uiteindelijk weer zo'n oud Nederlands gezegde, op elk potje past een dekseltje. Alleen er zijn natuurlijk wel heel veel verschillende potjes en verschillende dekseltjes.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Leuke gesprekken worden hier gevoerd!

Ik sta er wel iets anders in dan de meesten hier. Zelf heb ik een simpele HBO bachelor, wel een HBO-WO functie. Ik vind voldoening halen uit mijn werk heel belangrijk, daarnaast wordt het in mijn functie ook wel verwacht dat ik soms een stapje extra zet, door de toch wel grote verantwoordelijkheid die ik vaak draag (gisteren 12 uur gewerkt, en dan komt er nog wat reistijd bij op). En dan ben ik ook nog een enorme nerd die graag over nulletjes en eentjes kletst 😁

Ik kom daarentegen echt uit een simpel arbeidsgezin, vind sporten belangrijk en ben zelf ook vrij nuchter. Dus ik prefereer de doeners boven de denkers. Een timmerman of anders praktisch beroep vind ik dan ook geen probleem! Ik hoef niet iemand die ‘slim’ is, als diegene emotioneel maar een beetje intelligent is. Als je beide 60+ uren maakt, dan weet je hoe het is en kun je elkaar daar ook makkelijker in vinden. Iemand die leeft naar de spreuk ‘ik werk om te leven’ begrijpt dat wat minder.

Dat gezegd hebbende vond ik inner circle dan ook 3x niks Hehe.
-
Alle reacties Link kopieren
Over die ober: heeft hij je herkend, denk je? Zo ja, dan zou ik hem een berichtje sturen!
-
Oké, dat ging opeens snel! Ik vertelde jullie over de dame uit mijn woonplaats waarmee ik matchte, uiteindelijk na wat getob het gesprek opende, maar geen antwoord kreeg. Toen op advies van tomcat uiteindelijk nog een concreet voorstel gedaan voor een drankje, maar het bleef stil. Tot gistermiddag, en toen hebben we gisteravond dus meteen ook wat gedronken. Het was natuurlijk prachtig weer, en ik heb een bootje, dus ik stelde voor om even 't water op te gaan met een wijntje. Normaal had ik dat too much gevonden voor een 1e date, maar zoals gezegd kennen we elkaar van naam/gezicht, we weten van elkaar uit welk ''nest'' we komen en hebben veel gemeenschappelijke vrienden, dus ik vond dat het moest kunnnen.

Nou, en dat was dus best gezellig :) Erg leuke dame, maar omdat zij dus 23 is en ik 30 was ik wel even benieuwd of we ook zouden levelen. Natuurlijk merk ik op bepaalde vlakken wel dat er leeftijdsverschil is, maar dat hoeft denk ik niet onoverbrugbaar te zijn. Zij heeft zelf een broer die net zo oud is als ik, dus ze weet ook wel een beetje hoe dertig jarigen reilen en zeilen en communiceren zeg maar... Ik kreeg ook wel echt de indruk dat ze nu, na wat relaties met ''foute'' en of wiet-verslaafde vriendjes ook wel echt toe is aan iets serieus.

Al blijft het ergens ook wel vreemd. Ze voegde me gister na onze date toe op facebook, en toen zat ik eens door haar profiel te scrollen, en dan kom ik bij foto's uit 2013/2014 terecht (wat voor mij nog niet eens zo heel lang geleden lijkt), en dan zit je toch wel echt nog tegen een kinderkoppie aan te kijken (16/17 jaar), terwijl ik zelf rond die tijd al van de universiteit kwam en begon met werken. Maargoed dat is het verleden, maar wel een vreemd perspectief.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je het aangedurfd hebt Karratha! Uiteindelijk was het toch een goede uitkomst?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Karratha! Zo zie je maar weer, nooit geschoten altijd mis. Ik zou ook niet te veel waarde hechten aan een leeftijdsverschil als deze in praktijk niet merkbaar is. En de enige manier om daarachter te komen is door haar beter te leren kennen :)
-
RedRoseThorn schreef:
16-09-2020 08:05
Leuk dat je het aangedurfd hebt Karratha! Uiteindelijk was het toch een goede uitkomst?
In eerste instantie zeker! Of dat echt zo is moet nu gaan blijken. Ik ben wel echt op zoek naar iets serieus. Om maar even met mijn hart te spreken : naar de moeder van mijn toekomstige kinderen (no pressure haha). Is het dan handig om voor een 23 jarige te gaan? Als een ander het zou doen zou ik denken : Joh doe nou verstandig en ga voor iemand die een paar jaar ouder is. Vooral omdat zij nu een beetje in de fase van haar studie terecht begint te komen waarin ze een afstudeerstage moet lopen. Dat is, zo ervaarde ik het zelf, vaak toch nog zo'n hobbel waardoor iemand best wel kan veranderen. Krijgt iemand de mogelijkheid voor een buitenlandstage? Komt iemand opeens op een plek terecht waar diegene nooit over had nagedacht, maar zich helemaal thuis blijkt te voelen? Dat kan nog een bepaalde twist aan iemands leven geven.

Vaak na je stage en afstuderen ga je werken, en vanaf dat moment is het wel rustiger vaarwater. Maar dit kan nog net een beetje alle kanten op g aan. Plus ik vrees nog wel een beetje hoe haar broer (waarmee ik nog heb gevoetbald vroeger) er tegenaan kijkt dat ik (we zijn beiden 30) zijn zusje date. Maar zolang ik weet dat ik serieus en oprecht ben, kan daar niets fouts van gedacht worden vind ik :)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je veel te ver door denkt. Jullie hebben 1 date gehad, gewoon genieten en kijken hoe het loopt. Misschien knap jij of zij op de 4e date af of blijkt het toch gewoon niet te werken.
Alle reacties Link kopieren
Karratha , leuk te lezen dat je hebt doorgezet en een leuke avond hebt gehad

Wat redrosethorn ook al schrijft probeer niet te ver door de denken en vooruit te denken..

En ook niet voor haar denken en invullen.

Geniet van het nu.

Start bij het begin..
Alle reacties Link kopieren
Leuk Karratha dat je eindelijk de stap hebt gezet! Was er ook een romantische klik en idee dat er een 2e date komt?

Maar eens met de rest, one step at a time.. En kijk naar haar als individu, je verwijst nu meerdere malen in je posts naar haar als ‘23 jarige’ en dat siert niet. Niet dingen voor haar gaan invullen, je weet nooit wat ze allemaal verder heeft meegemaakt of gedachtegang is. Laat die leeftijd dus achterwege en richt je op haar als persoon. Anders zal ze dit indirect gaan merken, dat je haar wellicht niet serieus neemt.

Gewoon stapje voor stapje kijken of het contact zich gaat uitbreiden!
@ redrose & julia : ik denk zeker ver door. Aan de andere kant zoals gezegd ; ik ben 30, bijna 31 en op zoek naar iets serieus. Zonder daarbij verder een concreet oordeel af te geven over mijn date; ik heb geen zin meer om nog lang ''aan te modderen'' zeg maar. En de kans dat een 29 jarige serieuzer er in staat dan een 23 jarige, is nu eenmaal aanwezig. Het kan net zo goed andersom zijn hoor, een 29 jarige kan minder serieus ertegenaan kijken dan een 23 jarige, maar statistisch gezien schat ik het zo in.

@ vivi : ik had wel het idee dat er een romantische click was. Zij is denk ik ook wel enthousiast, aangezien ze me toevoegde op facebook. Date 2 staat voor komend weekend gepland!

Ben het er niet helemaal mee eens dat mijn uitspraken m.b.t. haar leeftijd niet zouden sieren. Het is nu eenmaal een omstandigheid waar rekening mee gehouden dient te worden. En de ene 23 jarige is de andere 23 jarige niet inderdaad, iemand is meer dan haar leeftijd, maar in mijn achterhoofd speelt het wel degelijk een rol. Al is het alleen al omdat het ook gewoon feitelijk merkbaar is. Zij zit echt nog in die fase van lang leve de lol, huisgenoten, elke avond waarop het boven de 20 graden uitkomt op het terras, net zoals ik zelf was toen ik 23 was. Op zich niet erg, en het zegt niets over haar ontwikkeling als persoon of onze mogelijkheid om een gelijkwaardig gesprek te voeren, maar het is wel een relevante factor als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
16-09-2020 09:33
@ redrose & julia : ik denk zeker ver door. Aan de andere kant zoals gezegd ; ik ben 30, bijna 31 en op zoek naar iets serieus. Zonder daarbij verder een concreet oordeel af te geven over mijn date; ik heb geen zin meer om nog lang ''aan te modderen'' zeg maar. En de kans dat een 29 jarige serieuzer er in staat dan een 23 jarige, is nu eenmaal aanwezig. Het kan net zo goed andersom zijn hoor, een 29 jarige kan minder serieus ertegenaan kijken dan een 23 jarige, maar statistisch gezien schat ik het zo in.

joh maak je niet zo druk over dat leeftijds dingetje. Ikzelf heb hele leuke gesprekken met een 35 jaar jarige. Ikzelf ben 45, oh my wat een verschil. In jou visie zou zij verder zijn in het leven dan ik trouwens want zij heeft een kind en ik niet. Misschien nog een mooi moment voor jou om nog even mee dat terras op te gaan, lekker niet serieus doen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
16-09-2020 09:33
@ redrose & julia : ik denk zeker ver door. Aan de andere kant zoals gezegd ; ik ben 30, bijna 31 en op zoek naar iets serieus. Zonder daarbij verder een concreet oordeel af te geven over mijn date; ik heb geen zin meer om nog lang ''aan te modderen'' zeg maar. En de kans dat een 29 jarige serieuzer er in staat dan een 23 jarige, is nu eenmaal aanwezig. Het kan net zo goed andersom zijn hoor, een 29 jarige kan minder serieus ertegenaan kijken dan een 23 jarige, maar statistisch gezien schat ik het zo in.
Hardlopers zijn doodlopers he. Of je het nu uitspreekt of niet, die druk voelt zij ws echt wel aan.
Je bent PAS 30. Doe relaxt. En kijk nou eerst maar even hoe het loopt. Stap voor stap :)

Maar, on the positive side: goed aangepakt! Zo zie je maar dat al je doemscenario's niet uit zijn gekomen.
Klinkt alsof jullie een leuke date hebben gehad!
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 13:39
Zijn het niet excuses omdat je verlegen bent? Daardoor misschien ook extra snel denkt dat ie je eigenlijk niet leuk vindt ofzo?

Als ik mezelf in de ober verplaats, ik ben daar aan het werk en jij komt voor je sate of wijn. Dan zou ik het wel charmant vinden als je bij het bestellen ofzo tegen me zou zeggen. "zeg ga je nog wat tegen me zeggen eigenlijk op tinder of kunnen we de match opheffen?"

zoiets in je eigen woorden dan.
Eens. Je zult toch ooit offline echt moet praten ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh witte haai dat is een moeilijke... eerlijk gezegd zou dat me wel afschrikken. Niet zozeer wanneer het achter je ligt maar je bent nog volop terug aan het rechtkrabbelen. Eerst dat traject doorlopen, vast werk dat je graag doet zien te bemachtigen en dan pas aan een relatie denken? Lijkt alsof je al heel wat achter de rug hebt maar op de goede weg bent.
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
15-09-2020 12:31
Ja hoor, mijn ex werkt ook als ober in een restaurant. Gewoon omdat hospitality oprecht zijn passie is.
Dat vind ik dan weer een heel ander verhaal en prima uiteraard.
Als iemand maar het naar zijn zin heeft en zijn werk écht leuk vind.
Had je geen 'last' van zijn onregelmatige werktijden (denk ik even praktisch), of viel dat mee?
Alle reacties Link kopieren
Oeeee. Ik heb een bod gedaan. Huis nummer 4. :blob:
Reken gek genoeg nergens meer op, maar blijft toch even spannend de komende uurtjes
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
mikiniki wijzigde dit bericht op 16-09-2020 19:26
Reden: Dubbel
97.18% gewijzigd
Julus schreef:
15-09-2020 21:49
Zeefietser? Moet kunnen. Maar het is niet waar ik op val.
Julia_20 schreef:
15-09-2020 22:17
Ik sla ook over 😁
hmm dacht net een leuke nieuwe hobby te hebben..maar niet doen dus?
kantlijn schreef:
16-09-2020 00:37
Tinder vanavond opnieuw geinstalleerd en meteen 5 verse likes. Het klopt dus inderdaad je ergens in donkere krochten belandt na een paar jaar met hetzelfde account.
na een paar weken al volgens mij..als de lopende gesprekken op zijn en je merkt dat er veel minder matches bijkomen gewoon opnieuw beginnen
Karratha schreef:
16-09-2020 07:47
Oké, dat ging opeens snel! Ik vertelde jullie over de dame uit mijn woonplaats waarmee ik matchte, uiteindelijk na wat getob het gesprek opende, maar geen antwoord kreeg. Toen op advies van tomcat uiteindelijk nog een concreet voorstel gedaan voor een drankje, maar het bleef stil. Tot gistermiddag, en toen hebben we gisteravond dus meteen ook wat gedronken...
TOP! wat goed en fijn voor je!

op naar de 2e date?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven