Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 20 november 2020 om 15:56
ATWS rot dat je niet lekker in je vel zit 
Ikzelf ook niet door m'n ldvd, dat is best even pittig he? Ik ervaar het daarnaast ook als waardevol. Tenminste het ruimt bij mij nogal wat oud zeer op.
Ik vind corona wat dat betreft dan ook weer echt wat moois brengen. Iedereen wordt op zichzelf terug geworpen en ik vind het wel fascinerend hoe iedereen daar mee om gaat.
M'n vriendinnen noemen mij immuun.. Nou dat ben ik niet, alleen focus ik me altijd op zaken die ik veranderen kan. En dat is niet deze corona situatie, maar wel hoe ik deze tijd leuk doorkom.
Nou met een ps4, met bordspelletjes en gezelligheid van vriendinnen, met m'n werk, ik videobel veel meer, ik lees, kijk Netflix, wandel. Het is genieten van de kleine dingen en ik vind dat wel waardevol zo'n tijd van bezinning.
Ik kijk net als Julus positief, dat vind ik voor mijzelf wel een prettige mindset.
Ikzelf ook niet door m'n ldvd, dat is best even pittig he? Ik ervaar het daarnaast ook als waardevol. Tenminste het ruimt bij mij nogal wat oud zeer op.
Ik vind corona wat dat betreft dan ook weer echt wat moois brengen. Iedereen wordt op zichzelf terug geworpen en ik vind het wel fascinerend hoe iedereen daar mee om gaat.
M'n vriendinnen noemen mij immuun.. Nou dat ben ik niet, alleen focus ik me altijd op zaken die ik veranderen kan. En dat is niet deze corona situatie, maar wel hoe ik deze tijd leuk doorkom.
Nou met een ps4, met bordspelletjes en gezelligheid van vriendinnen, met m'n werk, ik videobel veel meer, ik lees, kijk Netflix, wandel. Het is genieten van de kleine dingen en ik vind dat wel waardevol zo'n tijd van bezinning.
Ik kijk net als Julus positief, dat vind ik voor mijzelf wel een prettige mindset.
vrijdag 20 november 2020 om 16:05
Nou dat is me dus ook teveel gedoe om uit te proberen. Dus dat komt nog wanneer ik het weer nodig heb gok ik
vrijdag 20 november 2020 om 16:27
Ik stream via de nieuwste chromecast met afstandsbediening en een mediabox. Die laatste heb ik bedraad.Qiyara schreef: ↑20-11-2020 08:50Wie streamt er hier nog meer via chromecast en welke provider hebben jullie? En vooral, gaat dat streamen goed?
Ik ben overgestapt 1,5 jaar geleden en heb continu problemen, kan nu niet eens lldl met m'n kopje koffie terugkijken.
Heel irritant. Monteur is al langs geweest en mocht niet baten. Nu weer gebeld voor de zoveelste keer.
Maar denk dat ik maar weer ga/wil overstappen. Het is alleen zo ontzettend duur zag ik om alleen internet aan te schaffen. Zelfs mijn provider is 10 euro duurder geworden met wat ik betaal![]()
Ik heb kpn internet 50 mb. Maar download ligt hoger.
OH ja en gok dat het aan je chromecast ligt. Die internet verbinding gebruikt hij.
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-11-2020 16:33
5.23% gewijzigd
vrijdag 20 november 2020 om 16:37
Helaas kom ik daar niet mee weg..wij hebben een abbo vanuit werk dus onbeperkt.iceteapeach schreef: ↑20-11-2020 15:55Ooo die voor je werk Julus. Wel fijn dat het achter de rug is. Ik zou denk ik aan hebben gegeven geen ruimte meer te hebben op mijn telefoon voor een opname.
vrijdag 20 november 2020 om 16:38
Nee maar dat je eerst een persoonlijkheids-type kiest. dat daarna namens jou die goede one-liners stuurt (dus dat je 'de player' of 'het muurbloempje' kan kiezen, of je MB karaterisering, je leeftijd en zo). Hij moet trouwens wel Nederlandstalig zijn. Anders heb ik er nog niets aan.
vrijdag 20 november 2020 om 16:41
Het is fijn als je hoofd rust heeft. Geen nieuwe negatieve prikkels. Of piekeren vanwege een man. Alleen focus op de fijne dingen. Wat dat betreft zit ik als introvert vrij snel vol als anderen gedoe hebben. Dat maakt mij dan onrustig ofzo. Ik ga daar dan over nadenken terwijl het mij geen goed doet. Dus ik hou alle negativiteit het liefst buiten de deur.alongwiththesunshine schreef: ↑20-11-2020 16:09Thanks Julus en Qiyara, het gevoel is bij mij niet echt Corona-gerelateerd. Ergens vind ik het ook wel 'fijn', lekker rustig. Gesproken als een echte introvert.
En drama. Is niet goed voor mij.
Weer contact hebben met een ex date maakt onrustig. ik zou zijn nr verwijderen. Dat scheelt echt. Want wat levert het nog op?
vrijdag 20 november 2020 om 16:55
Antoon69 schreef: ↑20-11-2020 16:38Nee maar dat je eerst een persoonlijkheids-type kiest. dat daarna namens jou die goede one-liners stuurt (dus dat je 'de player' of 'het muurbloempje' kan kiezen, of je MB karaterisering, je leeftijd en zo). Hij moet trouwens wel Nederlandstalig zijn. Anders heb ik er nog niets aan.
Ik raak in de war: is het nu Myers Briggs of Milton Bradley
wij slapen nooit.
vrijdag 20 november 2020 om 17:27
Je valt vanzelf door de mand. Maar ik begrijp ook niet zo goed waarom je je anders zou willen voordoen. Het gaat mijn inziens om de klik en als je jezelf anders wil voordoen dan je bent zou ik eerst aan jezelf gaan werken.
vrijdag 20 november 2020 om 17:32
Daar ben ik niet zo bang voor. Waarschijnlijk hadden we zelf beter gedaan, maar het is meer dat die app een hoop tijd scheelt toch?
Niemand vindt die standaard startgesprekjes leuk of interessant, dus als dat geautomatiseerd kan worden kunnen wij ons met de leukere aspecten bezig houden toch?
vrijdag 20 november 2020 om 17:40
Moet zeggen dat ik er niet heel veel moeite mee heb, maar als het enigzins klikt ben ik wel het type die gewoon zegt: Bellen en afspreken. Ik ga geen week lopen appen/chatten met iemand.Antoon69 schreef: ↑20-11-2020 17:32Daar ben ik niet zo bang voor. Waarschijnlijk hadden we zelf beter gedaan, maar het is meer dat die app een hoop tijd scheelt toch?
Niemand vindt die standaard startgesprekjes leuk of interessant, dus als dat geautomatiseerd kan worden kunnen wij ons met de leukere aspecten bezig houden toch?
vrijdag 20 november 2020 om 17:42
Ik gebruik nu regelmatig zelflerende programma's op mijn werk en ik denk ook dat je als je een goede set trainingsfoto's aanbiedt, je met AI makkelijk automatisch naar 'je type' kunt laten zoeken als je dat wil. Dan hoef je ook niet meer die honderden foto's te gaan swipen. De app selecteert en legt zelfstandig contact. Als je dan een echte match hebt, dan pas krijg jij bericht met een foto en een samenvatting.
Of ben ik nou te veel man?
Of ben ik nou te veel man?
vrijdag 20 november 2020 om 17:45
AWTS zoals Julus zegt alles van hem uitje telefoon verwijderen zodat je niet meer in de verleiding kan komen.
Qiyara ik kan niet helpen, sorry
Tom ja dat doen mannen soms (al is dat bij mij heel lang geleden) gewoon midden in een conversatie een dickpick sturen.
Ik: OMG waarom die je dat nu??
Hij: Ik dacht dat je dat leuk zou vinden?
Ik? WAAROM???? We hadden het over onze favoriete pizza!?!?
Wat ik al enkele keren had: een speler op word feud met een pik als profielfoto. Vraag dan : oh hoe schattig! Is dat jouw kleintje?
Hier eten opwarmen (gisteren voor 2 dagen gekookt), The Crown aan zetten en hopen dat ik het eind van de aflevering haal. Ben zo moe!
Qiyara ik kan niet helpen, sorry
Tom ja dat doen mannen soms (al is dat bij mij heel lang geleden) gewoon midden in een conversatie een dickpick sturen.
Ik: OMG waarom die je dat nu??
Hij: Ik dacht dat je dat leuk zou vinden?
Ik? WAAROM???? We hadden het over onze favoriete pizza!?!?
Wat ik al enkele keren had: een speler op word feud met een pik als profielfoto. Vraag dan : oh hoe schattig! Is dat jouw kleintje?
Hier eten opwarmen (gisteren voor 2 dagen gekookt), The Crown aan zetten en hopen dat ik het eind van de aflevering haal. Ben zo moe!
vrijdag 20 november 2020 om 17:49
HAHAHA! Dat is erg..Attraverso schreef: ↑20-11-2020 17:45
....
Wat ik al enkele keren had: een speler op word feud met een pik als profielfoto.
....