Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 20 november 2020 om 17:52
Het is ook echt niet alsof mijn hart extreem in diggelen ligt. Maar als ik me extra kwetsbaar voel, dan hakt het er even in. Alles wat je dan hebt opgekropt, komt er dan alsnog uit.Julus schreef: ↑20-11-2020 16:41Het is fijn als je hoofd rust heeft. Geen nieuwe negatieve prikkels. Of piekeren vanwege een man. Alleen focus op de fijne dingen. Wat dat betreft zit ik als introvert vrij snel vol als anderen gedoe hebben. Dat maakt mij dan onrustig ofzo. Ik ga daar dan over nadenken terwijl het mij geen goed doet. Dus ik hou alle negativiteit het liefst buiten de deur.
En drama. Is niet goed voor mij.
Weer contact hebben met een ex date maakt onrustig. ik zou zijn nr verwijderen. Dat scheelt echt. Want wat levert het nog op?
wij slapen nooit.
vrijdag 20 november 2020 om 17:58
Ik weet het niet, ik denk toch dat selecteren mensen werk is en niet iets wat een app kan. Vertrouw mijzelf daar meer op ( al heb ik ook domme keuzes gemaakt).Antoon69 schreef: ↑20-11-2020 17:42Ik gebruik nu regelmatig zelflerende programma's op mijn werk en ik denk ook dat je als je een goede set trainingsfoto's aanbiedt, je met AI makkelijk automatisch naar 'je type' kunt laten zoeken als je dat wil. Dan hoef je ook niet meer die honderden foto's te gaan swipen. De app selecteert en legt zelfstandig contact. Als je dan een echte match hebt, dan pas krijg jij bericht met een foto en een samenvatting.
Of ben ik nou te veel man?
vrijdag 20 november 2020 om 18:05
vrijdag 20 november 2020 om 18:12
Nou kijk! Zou dat niet leuk zijn? Als ze ook nog een beetje goed kan koken..
vrijdag 20 november 2020 om 18:18
vrijdag 20 november 2020 om 18:36
ik heb de wijn maar opengetrokken..pasta uit de vrizer opgewarmd en nu een afbakstokboord in de oven..straks brie en oude kaas erop..
ik voel me echt een beetje kut de laatste dagen en nog steeds..moest ook gebeuren een keer natuurlijk..eindelijk genoeg rust in mijn hoofd om door die kutfase te gaan..dat je je eenzaam voelt en niet geliefd maar ook geen zin hebt in gezelschap..zoiets..gordijnen dicht en lekker zwelgen in mijn alleen zijn
ik voel me echt een beetje kut de laatste dagen en nog steeds..moest ook gebeuren een keer natuurlijk..eindelijk genoeg rust in mijn hoofd om door die kutfase te gaan..dat je je eenzaam voelt en niet geliefd maar ook geen zin hebt in gezelschap..zoiets..gordijnen dicht en lekker zwelgen in mijn alleen zijn
vrijdag 20 november 2020 om 18:55
Ik moest ineens aan deze denken:
https://imgur.com/r/funny/0HaWbzq
iceteapeach wijzigde dit bericht op 20-11-2020 18:57
2.59% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 20 november 2020 om 18:55
Ahh...dikke knuffel!tomcat schreef: ↑20-11-2020 18:36ik heb de wijn maar opengetrokken..pasta uit de vrizer opgewarmd en nu een afbakstokboord in de oven..straks brie en oude kaas erop..
vrijdag 20 november 2020 om 19:07
tomcat schreef: ↑20-11-2020 18:36ik heb de wijn maar opengetrokken..pasta uit de vrizer opgewarmd en nu een afbakstokboord in de oven..straks brie en oude kaas erop..
Knuffel
vrijdag 20 november 2020 om 19:07
Precies. Komt goed Tomcat. Het alleen zijn en dit voelen heeft echt z'n functie vind ikzelf.tomcat schreef: ↑20-11-2020 18:36ik heb de wijn maar opengetrokken..pasta uit de vrizer opgewarmd en nu een afbakstokboord in de oven..straks brie en oude kaas erop..
Knuffel voor jou.
vrijdag 20 november 2020 om 19:14
iceteapeach schreef: ↑20-11-2020 18:55
Ik moest ineens aan deze denken:
https://imgur.com/r/funny/0HaWbzq
wij slapen nooit.
vrijdag 20 november 2020 om 19:52
Ja, met mezelf. Handig hoor, hoef niet na te denken wat ik aan zal trekken bijv. of me af te vragen 2 dagen later dat ik nog niks heb gehoord
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 20 november 2020 om 20:07
Exact! Of me uit te sloven voor iets dat zo goed als zeker op niks uitloopt.iceteapeach schreef: ↑20-11-2020 19:52Ja, met mezelf. Handig hoor, hoef niet na te denken wat ik aan zal trekken bijv. of me af te vragen 2 dagen later dat ik nog niks heb gehoord.
En als ik me chagrijnig voel kan ik ook chagrijnig zijn ipv te doen alsof ik zo blij ben