Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
rustig aan doen is wat het is..rustig aan doen

als mensen over een ontluikende relatie zeggen dat ze rustig aan doen of rustig aan willen doen dan zijn ze bang dat het mis gaat als ze elkaar te lang, te veel, te vaak zien. Als mensen na 2 of 3 weken beginnen over rustig aan doen dan is dat een teken dat het ze even wat overweldigd, dat ze wat meer tijd voor zichzelf willen, soms inderdaad ook een teken dat het einde is ingezet.

Het is zoiezo ingewikkeld..ik probeer altijd gewoon ondoordacht in een relatie te staan..doen wat goed voelt..als mensen bewust minder afspreken omdat ze denken dat het anders mis gaat..ik kan daar niet zoveel mee..je wilt bij elkaar zijn of niet..en je wilt tijd voor jezelf of niet..maar je moet niet het ene willen maar het andere bewust aan doen
Ok, dat zijn duidelijke reacties, ben ik wel iets mee, dank je. Tomcat op het einde daar, vind ik ook, dat is krampachtig doen.
Ik zit wel grappige serie te kijken. Noors. Wel jammer kerstsfeer . Vrouw van 30 gaat daten. Ze heeft tegen ouders gezegd dat ze een vriend heeft.
Dates zijn wel grappig.

Hjem til Jul
Rustig aan doen versta ik meer als: Niet na de eerste date gelijk dagelijks bij elkaar op de lip zitten en de godsganse dag met elkaar appen. Zelf kan ik daar helemaal niet tegen, maar zie om mij heen dat er ook genoeg mensen zijn die dat juist heel prettig vinden.
Ik zit vastgezogen in de serie brothers en sisters. 5 seizoenen. Echt heel leuk en er gebeurt veel.

Ook Splitting up together gezien, een Deense serie. Ook de moeite waard. Maar 1 seizoen.
Over rustig aan doen; dat is ieder voor zich. Niet iedereen wil meteen altijd samen zijn en dat hoeft niks te zeggen. Is ook wennen, zeker als je lang single was. Maar als een man telkens op de rem gaat ( of vrouw) is dat in mijn ervaring niet erg positief.
Sluit mij aan bij Julus! Niks mis met ‘rustig aan doen’, maar niet als dit in later stadium wordt geconstateerd en ineens alles op de rem moet. Heb dit paar keer meegemaakt, uiteindelijk is het resultaat altijd dat ze gewoon niet verliefd zijn en de boodschap willen verzachten. Totdat het doodbloed..

En bizar dat toch zoveel mensen hier het liegen over leeftijd herkennen! Uiteindelijk komt de waarheid altijd naar boven, net zoals mannen die hun lengte verhullen. Dan denk ik ook; uiteindelijk kom je aanlopen op een date en zie ik het toch 😅
Het zit er helaas dik in dat als je heel erg hard van stapel loopt ( alle dagen met elkaar doorbrengen) dat je elkaar in no time opbrandt. Dan is alles gezegd en besproken en omdat je je er vol in stort is er geen kans om tussentijds even te laten bezinken wat je nu echt voelt of wil. Ik vind het juist zo mooi als je naar elkaar verlangt. Ernaar uitkijkt om elkaar weer te zien. Smachtend en je te verheugen op de nieuwe date. En ondertussen leef je je leven. Als er geen tijd tussen dates zit heb je ook niet de ruimte om bij jezelf na te gaan wat iemand met je doet. Plus, niets is zo makkelijk om constant de tijd samen door te brengen ( afleiding, gezelligheid, aandacht) en hoe weet je dan waar het je echt om gaat?

Ik heb in al mijn relaties 1x per week aangehouden. In de weekenden. Zo kon ik als ik alleen was voelen wat ik echt wilde en of ik hem miste. En in een later stadium werd het afspreken frequenter en zo bouwden we iets op.
Vivi3338 schreef:
22-12-2020 19:33
En bizar dat toch zoveel mensen hier het liegen over leeftijd herkennen! Uiteindelijk komt de waarheid altijd naar boven, net zoals mannen die hun lengte verhullen. Dan denk ik ook; uiteindelijk kom je aanlopen op een date en zie ik het toch 😅
tja..mensen willen scoren op de app en vergeten dat het ook om het "echie" gaat uiteindelijk
Julus schreef:
22-12-2020 19:47
Het zit er helaas dik in dat als je heel erg hard van stapel loopt ( alle dagen met elkaar doorbrengen) dat je elkaar in no time opbrandt. Dan is alles gezegd en besproken en omdat je je er vol in stort is er geen kans om tussentijds even te laten bezinken wat je nu echt voelt of wil. Ik vind het juist zo mooi als je naar elkaar verlangt. Ernaar uitkijkt om elkaar weer te zien. Smachtend en je te verheugen op de nieuwe date. En ondertussen leef je je leven. Als er geen tijd tussen dates zit heb je ook niet de ruimte om bij jezelf na te gaan wat iemand met je doet. Plus, niets is zo makkelijk om constant de tijd samen door te brengen ( afleiding, gezelligheid, aandacht) en hoe weet je dan waar het je echt om gaat?

Ik heb in al mijn relaties 1x per week aangehouden. In de weekenden. Zo kon ik als ik alleen was voelen wat ik echt wilde en of ik hem miste. En in een later stadium werd het afspreken frequenter en zo bouwden we iets op.
Eens! Al red ik met huidige date 1 x per week niet eens, door zijn drukke agenda en Kids. Maar vind het op deze manier zoveel leuker dan hard van stapel lopen.
tomcat schreef:
22-12-2020 17:40
wat heb je gekocht bij Ikea? knutsel je het zelf in elkaar? I love handige vrouwen....
Tuurlijk knutsel ik het zelf in elkaar. Heerlijk zo'n dag alles in elkaar zetten. Ophangen doe ik dan weer niet. Alles is beton hier. Ik heb daar geen spullen voor. Daar heb ik mijn klusser voor 😉
Hij komt mijn thermostaat kraan doen. Kastjes en planken en de kapstok ophangen.
Julia_20 schreef:
22-12-2020 19:04
Ik zit wel grappige serie te kijken. Noors. Wel jammer kerstsfeer . Vrouw van 30 gaat daten. Ze heeft tegen ouders gezegd dat ze een vriend heeft.
Dates zijn wel grappig.

Hjem til Jul
Ik vond het helemaal niks in het Noors. Ik heb hem op Engels gezet echt veel beter.
Erg leuke serie
is die serie op Netflix?
Ik ga weer Disney+ erbij nemen een maandje..samen met mijn dochter Mandalorian kijken in de kerstvakantie
tomcat schreef:
22-12-2020 21:50
is die serie op Netflix?
Ik ga weer Disney+ erbij nemen een maandje..samen met mijn dochter Mandalorian kijken in de kerstvakantie
Jaa Mandalorian is tof! Een aanrader 😁

Ik heb nu tijdelijk Videoland en meisje van plezier aan het kijken. Nog beetje spanning deze vakantie haha
We hebben 1e seizoen ook gezien..dochter uiteraard helemaal baby Yoda fan..dus nu gewacht tot de hele 2e seizoen online staat..valt mooi in de kerstvakantie ook nog :) maar verder is Disney+ voor volwassenen niet zo bijzonder om continue aan te houden..met 2 -3 maanden heb je alles wel gezien wat je zien wilt.
tomcat schreef:
22-12-2020 21:50
is die serie op Netflix?

Yes. Ik kijk gewoon Noors 🤣🤣
Vind dat taaltje leuk van die Scandinavischers.
Vivi3338 schreef:
22-12-2020 22:04
Jaa Mandalorian is tof! Een aanrader 😁

Ik heb nu tijdelijk Videoland en meisje van plezier aan het kijken. Nog beetje spanning deze vakantie haha

Meisjes van plezier heb ik vorige week zitten kijken.
Video land nu eindelijk weg en sinds vandaag weer Netflix.
Ik heb met dochter een film gekeken die geen kinderfilm is. Dat was voor het eerst en ze vond het geweldig.
Daarna zag ze de trainer van de octopus teacher en moest ze erg huilen ( ze huilt dus nooit, en vond het zelf heel grappig dat ze moest huilen van een tráiler!)

Ik ben trouwens heel onhandig maar heel goed in het in elkaar zetten van ikea-meuk.
Maar kan bijvoorbeeld geen knoopjes aannaaien enzo
Julia_20 schreef:
22-12-2020 22:09
Yes. Ik kijk gewoon Noors 🤣🤣
Vind dat taaltje leuk van die Scandinavischers.
vind ik ook..hoe heet ie dan? (ik dacht dat ie noors heette eerst ;-D)
fladder schreef:
22-12-2020 22:30
Ik heb met dochter een film gekeken die geen kinderfilm is. Dat was voor het eerst en ze vond het geweldig.
Leuk is dat he..mijn dochter heeft eerst alle star wars films gezien en toen vorig jaar die nieuwste hebben we in 4dx gezien, met begegende stoelen en wind en water in je gezicht enzo..erg cool..en dus ook mandalorian..maar intussen heeft ze ook the mask gezien en dumb & dumber en dat soort films..de jongens hebben ook the mask gezien trouwens maar die ging het meer om de actiemomenten dan om het verhaal.
tomcat schreef:
22-12-2020 22:35
vind ik ook..hoe heet ie dan? (ik dacht dat ie noors heette eerst ;-D)
Hjem til Jul

https://youtu.be/629ONgo8WE4
iets tot juli? (gokje)

haha die openingsscene van de trailer..met die tweelingbabies...dat dus..mijn leven..en ook die witte ikea stoeltjes waar ze in zitten..ik verwacht ook echt dat er van alles met die tweeling gebeurt aan gekrijs en gedoe en bende en zooi...maar voor de trailer hebben ze een heel beschaafde tweeling..beschaafd of gedrogeerd.. 1 van 2
tomcat schreef:
22-12-2020 23:28
iets tot juli? (gokje)

haha die openingsscene van de trailer..met die tweelingbabies...dat dus..mijn leven..en ook die witte ikea stoeltjes waar ze in zitten..ik verwacht ook echt dat er van alles met die tweeling gebeurt aan gekrijs en gedoe en bende en zooi...maar voor de trailer hebben ze een heel beschaafde tweeling..beschaafd of gedrogeerd.. 1 van 2
Fouttt

Thuis voor kerstmis 😂😂
Ik was pas ook naar een 4d film geweest met de kindjes maar toen liep de 4de dimensie niet synchroon met de film maar een seconde te laat (dat kan dus ook). Had je eerst een knal in de film en dan een seconde later zo'n stomp in je rug. Ik was er op een gegeven moment wel klaar mee.
Julia_20 schreef:
22-12-2020 23:41
Fouttt

Thuis voor kerstmis 😂😂
Jul is kerst?

dus jij bent Kerstia_20 :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven