Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
tomcat schreef:
21-12-2020 23:38
oh jee..ja Julia..ik snap dat dat voor jou natuurlijk nu echt kut is..waarom jij inderdaad nu dat gekloot met je oog..ja..dat snap ik ook wel weer. Dat is ook gewoon superstom en superkut en super niet nodig..

IK heb zelf het afgelopen jaar regelmatig steun gehad aan het idee dat alles liep zoals het moest..en op zulke momenten ging het voor mij ook vaak lopen..dat je net even een badkamermeubel als showroommodel goedkoop kan meenemen dat dan precies weer op de cm past in je badkamer en dat soort dingen. aar het heeft net zo goed tegen gezeten met de verbouwingen..

maar ik heb natuurlijk ook genoeg shit in mijn leven gehad en nog steeds die absoluut nergens op lijkt te slaan..en je moet ook niet elke splinter in je vinger een nut willen geven.. waarom nu dit met je oog..geen idee..als iemand het ooit tot op een hoogte een nut kan geven dan ben jij het.

ik heb ook wel eens gezegd dat spiritualiteit vooral mensen aanspreek als het slecht met ze gaat..als ze steun en hoop nodig hebben.. Als je net 10 miljoen hebt gewonnen heb je niet zo'n behoefte aan gebed of kaarten laten leggen
Hahahaha dat laatste klopt. Als het leven goed gaat ga je niet op zoek. Verander je niet van geloof enz.

Ik kwam ook met die wereld in aanraking door in gesprek te komen met iemand toen ik s avonds terug kwam uit het ziekenhuis waar mijn vader lag. Een paar maanden later overleed hij. Datzelfde jaar liep ook een relatie stuk.

En kwam in een vaste groep chatters terecht, schreef mee op een forum.

Je gaat op zoek naar antwoorden/waarom.

En ja ik heb ook genoeg shit gehad wat startte op mijn vijfde denk ik. En misschien in vergelijking met anderen weer niet. Soms ook mazzel.
We moeten ook niet alles proberen te verklaren. En jezelf niet vergelijken met anderen.

Maar heb er soms wel last van dat ik het wil weten waarom 😉
Ik wil kaartjes kopen voor mijn collegae met een toepasselijke tekst. Nou forget It niet te doen. Kut corona.
Julia_20 schreef:
21-12-2020 23:57

Maar heb er soms wel last van dat ik het wil weten waarom 😉
is ook een mensending..we kunnen maar niet geloven dat we echt voor niks leven, we moeten nut hebben.

en het zelfde als het tegenzit..dat is ergens goed voor..als we uitzonderlijk mazzel hebben hoeft het zelden zo'n nut te hebben
Datertje schreef:
22-12-2020 00:01
Ik wil kaartjes kopen voor mijn collegae met een toepasselijke tekst. Nou forget It niet te doen. Kut corona.
En waarom zijn de bloemenwinkels wel open dan? schiet mij maar in een kapotje zeiden we vroegah..
tomcat schreef:
22-12-2020 00:05
is ook een mensending..we kunnen maar niet geloven dat we echt voor niks leven, we moeten nut hebben.

en het zelfde als het tegenzit..dat is ergens goed voor..als we uitzonderlijk mazzel hebben hoeft het zelden zo'n nut te hebben
Leven we voor niks dan ?

Jaren terug dacht ik wel eens... waarvoor doe ik het. Ik slaap, ga werken, kom thuis, eten, tv, slapen, werken....

Die vraag heb ik niet meer...het antwoord trouwens ook niet.

Door de jaren als persoon wel veranderd. Elke ervaring vormt je.

Waarom dingen gebeuren of soms juist niet...die vraag nou net niet.
Maar verdwijnt wel naar de achtergrond op momenten van geluk en plezier.
Nu ga ik mijn ogen sluiten voor de nacht ...Tommyboy..

Gute nacht freunde
Es wird Zeit fur mich zu gehen
Was ich noch zu sagen hatte
dauert eine sigarette...

Euhh ik rook niet...hmm..

Und ein letzest glass....

Fles leeg....

😂😂😂
ik zal mijn mening tot op zeker hoogte voor mezelf houden.. maar of ons leven nut heeft..dat vragen we ons al af zoalng als gedocumenteerd is..en waarschijnlijk al lang daarvoor
Julia_20 schreef:
22-12-2020 00:25
Nu ga ik mijn ogen sluiten voor de nacht ...Tommyboy..

Gute nacht freunde
Es wird Zeit fur mich zu gehen
Was ich noch zu sagen hatte
dauert eine sigarette...

Euhh ik rook niet...hmm..

Und ein letzest glass....

Fles leeg....

😂😂😂
ik zit aan mijn laatse glas..de fles is leeg maar het glas is halfvol
Welkom terug Limo76!
tomcat schreef:
21-12-2020 23:38

ik heb ook wel eens gezegd dat spiritualiteit vooral mensen aanspreek als het slecht met ze gaat..als ze steun en hoop nodig hebben.. Als je net 10 miljoen hebt gewonnen heb je niet zo'n behoefte aan gebed of kaarten laten leggen
Dit is zo waar.
Qiyara schreef:
21-12-2020 06:23
....

En heb ook al eens in een profiel zien staan: gevoelsleeftijd 38.
Dus ik vragen wat dat betekent. Hij voelde zich 38 en dat vond hij belangrijker dan z'n echte leeftijd en hij gebruikte al jaren z'n gevoelsleeftijd. Dus op een verjaardag wordt hij 39. En ook deze man was ergens achterin de 40 :facepalm:
"Gevoelsleeftijd", dat is wel een mooie uitvinding :D
Maar eigenlijk wil je toch juist het omgekeerde, dus een oude ziel in een jong lijf? En niet de zin van een 30 jarige in een 50 jaar oud lijf :-D Een gevoelsleeftijd die 10 jaar lager is dan je echte leeftijd betekent dus eigenlijk dat je een forse achterstand in je ontwikkeling hebt.
Antoon69 schreef:
22-12-2020 01:28
"Gevoelsleeftijd", dat is wel een mooie uitvinding :D
Maar eigenlijk wil je toch juist het omgekeerde, dus een oude ziel in een jong lijf? En niet de zin van een 30 jarige in een 50 jaar oud lijf :-D Een gevoelsleeftijd die 10 jaar lager is dan je echte leeftijd betekent dus eigenlijk dat je een forse achterstand in je ontwikkeling hebt.
:HA: Zo had ik het nog niet bekeken. Dat wordt mijn zin voor een volgende mafkees die graag jonger wil zijn dan hij is.

Tomcat, spirituele groei gebeurt altijd op momenten dat het niet loopt zoals je had gewild/gehoopt. Omdat spirituele groei niks anders betekent dan emotionele groei/ontwikkeling en dat gebeurt niet als alles lekker loopt. Of nou ja, niet zo duidelijk.
Zit nu ook in spirituele groei en voor mij betekent dat, bij mijn gevoel aanwezig zijn en accepteren wat is, er mild voor zijn. Wat eerst in sprongen ging, maar de laatste paar dagen omgetoverd is tot weerstand en er redelijk klaar mee zijn. Wat weer niks helpt, want weerstand stagneert :blabla:
Verstand en gevoel zitten in conclaaf.

Het weer helpt ook niks mee :thunder:
:puh:

Zo, goedemorgen allemaal :mrgreen:
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 22-12-2020 07:49
4.94% gewijzigd
Ik vraag me nooit af of het leven nut heeft en waarom dingen gebeuren. Dingen gebeuren. Het is een kwestie van aanpakken en niet bij de pakken blijven zitten wanneer het mis gaat. Vaak kunnen dingen ook enkel gebeuren door keuzes die we eerder hebben gemaakt, ergens voor iets anders kiezen en je leven ziet er heel anders uit. En dan waren er weer andere dingen gebeurd. Goed of slecht.
Stel je voor dat er iets of iemand is die kan bepalen dat een kind ziek is en jong sterft. Dingen gebeuren gewoon.
En vaak kunnen ze enkel gebeuren door keuzes die we zelf hebben gemaakt, vaak ook niet, zoals ziekte. Maar dat laatste ook niet altijd, ik ben 10 jaar geleden ernstig ziek geweest (met mogelijk overlijden) door verkeerde keuzes die ik 30 jaar geleden (onbewust, toen kende niemand de gevolgen op lange termijn) heb gemaakt. Niet door een of andere hogere macht.

Had geen idee waarover Tomcat het had met die kaarten en blijken Tarotkaarten te zijn? Heb daar totaal niets mee, in tegendeel. Dat kan misschien eens leuk zijn maar ik hecht er helemaal geen waarde aan.

Antoon zo had ik het nog niet bekeken, ga het onthouden, in mijn vijver zwemmen vaak vissen die het daar over hebben. Vind het altijd een beetje zielig.
Goedemorgen allemaal.

Tom ik zag gisteren dat de tweedehands witgoed winkel ook open was. Primera enzo zijn dicht. Ik begrijp er ook geen hol van.

Ik geloof wel in oude zielen en dat je ziel terug komt. Ik vind astrologie ook best interessant. Ik vind het leven te kort om mij er heel druk over te gaan maken.

Ik ben iemand die het neemt zoals het is. Geen spijt van dingen, omdat ik daardoor de persoon ben geworden die ik nu ben. Daar ben ik eigenlijk best tevreden mee. Tuurlijk had ik sommige dingen anders kunnen doen, maar spijt heb ik niet echt. Je komt er wel is het niet linksom dan wel rechtsom.

Waar ik vooral van schrik is dat er zoveel jongeren zijn die nu al een depressie hebben. Als ik van mijn dochter hoor wat er allemaal speelt in die klassen dan zakt mijn broek echt af.
Datertje schreef:
22-12-2020 00:01
AH (XL)? Of bij de Kruidvat wellicht, die is ook nog open.
wij slapen nooit.
Goede morgen allen,

@tom van mij mag je je mening geven

Ik vind deze uitwisselingen altijd wel leuk en interessant. Face to face vaak beter, omdat je
nu toon en gezichtsuitdrukking mist.
En de wijn 😊

Ik geloof wel dat er meer is. En misschien is het een mindfuck. Who knows.

Het leven en de dingen die je overkomen vormen je. Niet altijd door eigen keuzes, maar ook door domme pech, keuzes van anderen of omstandigheden. En ik heb mij er altijd doorheen geslagen.

En nee ik ben niet depressief, hooguit een beetje chagrijnig haha door emails van de ziektekostenverzekering, zicht, zere arm enz.

@antoon zo had ik er nog niet over nagedacht.

En nu bed uit. Ben dan wel "ziek" , maar wil zo toch kort inchecken daar online.

Hop hop....🚿☕
Datertje, gewoon online? Via hallmark of greetz.
En als je hem persoonlijk wilt geven, eerst naar jezelf toesturen, leeg?

Kost je dan wel een postzegel extra, maar ja.
Qiyara schreef:
22-12-2020 09:34
Datertje, gewoon online? Via hallmark of greetz.
En als je hem persoonlijk wilt geven, eerst naar jezelf toesturen, leeg?

Kost je dan wel een postzegel extra, maar ja.
Helaas Qiyara je kan maar één kaart per keer naar jezelf versturen. Kaart plus verzendkosten x 10 is 50.-. Ik ga vandaag even op onderzoek uit bij grote Jumbo. Komt goed en anders maar niet.
Ah ik las collega. Dan inderdaad de kruidvat, die hebben vast een pakketje.
Qiyara schreef:
22-12-2020 09:46
Ah ik las collega. Dan inderdaad de kruidvat, die hebben vast een pakketje.
Bij ons kruidvat niet, maar jumbo wel afgelopen zaterdag.
Hoorde iemand er naar vragen.
Geslaagd! We hebben hier een mega grote Jumbo met een soort Bruna eraan vast. Ze hadden de kaarten rekken als buffer gebruikt. Dus ik heb voor elke collega één kaart kunnen vinden.

Het is hier nu al kerst. Het ene pakket na het andere komt binnen. IKEA is al geweest en we wachten nog met smart op de andere.
Ik heb ondertussen een deel van de boodschappen gedaan. Vast nu al te veel.

1e en 2e kerstdag bezoek.

Morgen terug. Tas was vol en bedacht mij... Je bent lopend he Julia..
Nav een ander topic, ‘het rustigaan doen’ wat is dat? En waarom zou iemand dat willen? Serieuze vragen hoor. Ik snap de uitdrukking oprecht niet goed. Is dat eigenlijk elke dag bij elkaar willen/kunnen zijn maar je bewust beperken tot 2 keer per week? Er bewust een rem op zetten? En waarom doe je dat dan?

Of mss zie ik het verkeerd en heeft het niet zo veel te maken met hoe vaak je elkaar ziet? Zoals ik al zei, ik snap de betekenis van rustigaan niet.

Wat een ander ‘rustigaan’ noemt is voor mij misschien normaal? Ik heb geen behoefte om elke dag samen te zijn, in tegendeel, ik heb een avond of 3 per week voor mezelf nodig, heb geen behoefte om snel vrienden/familie te ontmoeten, de laatste keer ging dat vanzelf omdat er toen we elkaar een maand of 2 kenden langs beide kanten familiefeestjes waren maar dat mocht gerust wat langer geduurd hebben voor mij. Ik heb graag dat alles gewoon zijn gang gaat, niets forceren, er doet zich wel eens een gelegenheid voor.
Is dat rustigaan? Of is dat gewoon wat voor mij normaal is?
Ik heb zo de indruk dat iemand het woord rustigaan eerder gaat gebruiken als er twijfel komt? Dat je op je hoede moet zijn als het woord valt, het begin van het einde.
Misschien bedoelen ze ..zien hoe het loopt en niet direct alles plannen en vastleggen voor de toekomst.
Het rustig aan doen is na mijn idee voor iedereen anders en in elke relatie anders. Voor mij is, het rustig aan doen, op een tempo gaan die voor mij prettig voelt en leven in het hier en nu, zonder al teveel verwachtingen voor de langere termijn. Dat komt wel.
Soms wilde 1 van mijn exen sneller dan ik. Dan trap ik op de rem. Soms andersom. Ik vind dat je je aan moet passen aan degene die het langzaamst gaat. Zodat deze de ruimte krijgt gevoelens rustig te kunnen ontwikkelen.

En dan hopelijk vind je elkaar op een gegeven moment in een fijn en gelijkwaardig tempo waar je allebei blij mee bent.
In het fijnste geval is dat al vanaf het begin zo, zodat het makkelijker flowt voor allebei.
Datertje schreef:
22-12-2020 14:28
Geslaagd! We hebben hier een mega grote Jumbo met een soort Bruna eraan vast. Ze hadden de kaarten rekken als buffer gebruikt. Dus ik heb voor elke collega één kaart kunnen vinden.

Het is hier nu al kerst. Het ene pakket na het andere komt binnen. IKEA is al geweest en we wachten nog met smart op de andere.
wat heb je gekocht bij Ikea? knutsel je het zelf in elkaar? I love handige vrouwen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven