Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 15:51
Heb zelf toch maar weer happn erop gegooid..leuk..koppies swipen..maar kijken hoe de 2e date gaat morgen of ik happn er weer afgooi of niet..

Ik ben nu echt niks meer. Had fb nog in de pauze stand.
Maar waarom, waar ik vele lees of hoor over matches en contacten kwam er mij mij niks. Heel af toe was er iets, maar daarna was denk ik voor de ander de foto van iemand anders leuker 😉

Ja ik heb op Paiq een paar gesprekken gehad. Maar meestal bleef het bij 1 gesprek. Of ze wilden sex of gesprek liep niet. Vorige week dacht ik even een leukerd gevonden te hebben.
Ik ben geen liefhebber van tattoos, maar hij zag er verder leuk uit en ons gesprek ging niet over ons leven, maar muziek en hebben muzieknummers uit zitten wisselen. Heel relaxed en enthousiast en ik dacht ...leuk, dezelfde smaak.
Maar het bleef weer bij 1 gesprek. Dus klaar ermee.

Ik heb happn, Bumble, Tinder, Paiq en happy pancake gehad
Overal zitten vaak dezelfde mannen. Ruim half jaar nu bezig geweest denk ik. Misschien wel langer.

En ja het kost energie en tijd met dat geswipe en met wat effect?

Alleen het gevoel van wat er mis is met mij?

En daar is niks mis met mij. Heb het leuk met een paar nieuwe collega's en paar goede vriendinnen die ook niks mis aan mij vinden.

Ik ben een leuke vrouw, heb humor, oké paar kilo's te zwaar en af en toe wat last van mijn zelfvertrouwen bij vreemden.
Wat denkt/vind de ander van mij ..😉

En sta open voor een vent die niet alleen op mijn foto afgaat en wegswiped.

Al besef ik dat ik dat zelf ook doe 😎
julia_20 wijzigde dit bericht op 21-11-2020 16:38
1.46% gewijzigd
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:39
98.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 15:51
Heb zelf toch maar weer happn erop gegooid..leuk..koppies swipen..maar kijken hoe de 2e date gaat morgen of ik happn er weer afgooi of niet..
Volgens mij kwam ik je tegen, maar merk dat ik zo snel swipe dat ik geeneens echt goed kijk. Dacht ineens........who shit das TC :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het gevoel van leegte bij velen ook sterk komt door corona, ineens is toch je sociale bubble weg en ook al je contacten met collega's.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
21-11-2020 16:18
Ik ben nu echt niks meer. Had fb nog in de pauze stand.
Maar waarom, waar ik vele lees of hoor over matches en contacten kwam er mij mij niks. Heel af toe was er iets, maar daarna was denk ik voor de ander de foto van iemand anders leuker 😉

Ja ik heb op Paiq een paar gesprekken gehad. Maar meestal bleef het bij 1 gesprek. Of ze wilden sex of gesprek liep niet. Vorige week dacht ik even een leukerd gevonden te hebben.
Ik ben geen liefhebber van tattoos, maar hij zag er verder leuk uit en ons gesprek ging niet over ons leven, maar muziek en hebben muzieknummers uit zitten wisselen. Heel relaxed en enthousiast en ik dacht ...leuk, dezelfde smaak.
Maar het bleef weer bij 1 gesprek. Dus klaar ermee.

Ik heb happn, Bumble, Tinder, Paiq en happy pancake gehad
Overal zitten vaak dezelfde mannen. Ruim half jaar nu bezig geweest denk ik. Misschien wel langer.

En ja het kost energie en tijd met dat geswipe en met wat effect?

Alleen het gevoel van wat er mis is met mij?

En daar is niks mis met mij. Heb het leuk met een paar nieuwe collega's en paar goede vriendinnen die ook niks mis aan mij vinden.

Ik ben een leuke vrouw, heb humor, oké paar kilo's te zwaar en af en toe wat last van mijn zelfvertrouwen bij vreemden.
Wat denkt/vind de ander van mij ..😉

En sta open voor een vent die niet alleen op mijn foto afgaat en wegswiped.

Al besef ik dat ik dat zelf ook doe 😎
wil jij niet eens Breeze proberen?

al die gratis apps barsten momenteel van de niet single mannen, die willen alleen maar appen.
ik weet niet hoeveel Breeze kost, maar die niet singles zitten meestal alleen op gratis sites.
wij slapen nooit.
Limo76 schreef:
21-11-2020 16:43
Volgens mij kwam ik je tegen, maar merk dat ik zo snel swipe dat ik geeneens echt goed kijk. Dacht ineens........who shit das TC :-D
Dat is snel..was je hier in de buurt dan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 16:59
Dat is snel..was je hier in de buurt dan vandaag?
Gisteren wel, vandaag niet. Daarom snapte ik het ook niet zo goed.
Limo76 schreef:
21-11-2020 16:46
Ik denk dat het gevoel van leegte bij velen ook sterk komt door corona, ineens is toch je sociale bubble weg en ook al je contacten met collega's.
En dat is nou juist zo mooi. Want waar leegte zit is ruimte. En waar ruimte zit is groei en vrijheid.
Alleen durven veel mensen niet te zitten met die leegte en is er opvulling van buitenaf nodig. Zonde.
Julus schreef:
21-11-2020 16:02
Beterrrrrr. Welke wordt het?

Hier staat het suddervlees op.
Ik heb Hjem en Jul een serie gekeken.
Nu met een bokje beginnen aan Queens Gambit en zo effe koken. Spaghetti met kip en spinazie boursin jammie jammie

Straks Kamp Koningsbrugge
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
21-11-2020 16:51
wil jij niet eens Breeze proberen?

al die gratis apps barsten momenteel van de niet single mannen, die willen alleen maar appen.
ik weet niet hoeveel Breeze kost, maar die niet singles zitten meestal alleen op gratis sites.
Ik stop er voor nu mee.

Paiq ook gestart de insteek ik kijk even.
En okcupid.

Het kost alleen energie en ergenis. En dat gevoel....bij geen likes.



@tom

Kom net bij de Appie vandaan. Stond ik 5 uur bij de kant en klaar naar Chinese tomatensoep te zoeken die mij getipt was.
Maar 1 medewerker en 1 getrouwde man ..ook nog heul jong.
😂
OOO Tom ik ken dat gevoel. Ik heb het ook gehad in mijn wilde daterperiode. Geen rust en elke keer weer opzoek en dan weer alles eraf en dan begon het weer te kriebelen en dan maar weer een date. Dan toch weer spijt.

Ik weet niet of het met corona te maken heeft of met de onrust in jezelf. Het toch niet alleen oud willen worden, maar ook weer niet met de eerste de beste (al kan die toch ook best leuk zijn toch?) Twijfels twijfels Soms zit je in zo'n periode en kom je daar effe niet uit.

Ik kreeg toen een partner mijn laatste. Eigenlijk was alleen het eerste jaar leuk daarna ging het alweer berg af. Toch nog 6 jaar over gedaan om de relatie weer te verbreken.

Je zult eerst de rust in jezelf moeten vinden en dan komt het echt wel op je pad.
Hoe lang ben je nu gescheiden?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zou ook graag meeschrijven. Lees af en toe met jullie mee. Durf niet zo goed, toch een openbaar forum :)
Dat vind ik met dating apps ook lastig. Kwam te vaak bekenden tegen.

Al 3,5 jaar single. Twee kinderen.
Wel een soort van fwb, maar weet niet zo goed of ik daarmee verder wil. Het is leuk, maar ook wat leeg. Geen idee hoe dat op te lossen en of ik dat ook wel wil.
Welkom Fladder,

Ik schrijf al lang op Viva en gelukkig nog nooit herkend.
Fladder, welkom! En moedig dat je mee wilt schrijven.
Alhoewel het openbaar is, ben je alsnog erg anoniem.
Alle reacties Link kopieren
Welkom iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
21-11-2020 17:16
En dat is nou juist zo mooi. Want waar leegte zit is ruimte. En waar ruimte zit is groei en vrijheid.
Alleen durven veel mensen niet te zitten met die leegte en is er opvulling van buitenaf nodig. Zonde.
Ik weet niet zo goed of dat tijdens corona tijd helemaal de waarheid is. Het is een periode die we nog nooit hebben meegemaakt en waar een ieder anders mee omgaat. En die leegte kan ook komen doordat je erachter komt dat we gewoon sociale dieren zijn die contact nodig hebben om te functioneren.

Als je leegte hebt tijdens een normale periode is dat iets waar je zeker aan moet werken, maar dit is een situatie waar velen niets aan kunnen doen.
Fladder wbt je FWB, het is gewoon geen relatie en daardoor voelt het inderdaad wat leger. Had ik ook altijd, snap je helemaal.
Ik voel me niet onrustig hoor..meer verveeld..en profielen swipen is gewoon leuk als je niet per se op een match hoopt.

Ik ben nog nooit door iemand aangesproken dat ik op het viva forum post..als ze het al weten dan gaat het achter mijn rug om ;-D

Welkom Fladder

het lastige van de term FWB vind ik dat je nooit weet wat er nou bedoeld wordt..maar dat is misschien met relaties ook wel zo..het is allemaal analoog hoe het zit met emoties en aantrekkingskracht en gedrag..als het niet leuk meer is moet je er gewoon mee stoppen denk ik. dat is de enige manier om ruimte te maken voor wat beters.
Limo76 schreef:
21-11-2020 17:44
Ik weet niet zo goed of dat tijdens corona tijd helemaal de waarheid is. Het is een periode die we nog nooit hebben meegemaakt en waar een ieder anders mee omgaat. En die leegte kan ook komen doordat je erachter komt dat we gewoon sociale dieren zijn die contact nodig hebben om te functioneren.

Als je leegte hebt tijdens een normale periode is dat iets waar je zeker aan moet werken, maar dit is een situatie waar velen niets aan kunnen doen.
Een gevoel van leegte hoef je in mijn ogen niet aan te werken, maar er gewoon te laten zijn en erbij aanwezig zijn. Je hoeft er niks mee. En dat corona een andere situatie is, ja natuurlijk. Alleen als je dan leegte ervaart is dat toch iets van jezelf? Daar zit dan wat, wat gezien wil worden. Is toch mooi :) En erbij zijn resulteert als vanzelf tot groei is mijn ervaring althans.
Alle reacties Link kopieren
Ik noem het ook niet zo hoor, maar weet het even niet beter te omschrijven
Het is iemand die ik af en toe zie, het is gezellig. Maar dat is het verder. We spreken wel over die leegte en ergens zou ik wel een soort volgende stap willen zetten, maar vind het lastig.
Ik weet niet of ik het niet durf, vanwege kinderen ( en ben denk ik sowieso niet zo goed met relaties) of dat ik hem niet leuk genoeg vind.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
21-11-2020 17:46
Fladder wbt je FWB, het is gewoon geen relatie en daardoor voelt het inderdaad wat leger. Had ik ook altijd, snap je helemaal.
Heel eerlijk, misschien heb ik nooit echt een goede relatie gehad.
Nou als ik je zo lees en je in het contact leegte ervaart dan is deze man denk ik ook niet diegene waar je voor zou moeten gaan. Hij biedt je blijkbaar niet wat je nodig hebt en onderneemt zelf ook geen stappen.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt wel hoor, maar ik geef het dus ook geen kans. Hij onderneemt geen stappen, omdat ik op eerdere stappen erg terughoudend reageerde 😌
Maar ik denk ook, dat ik het waarschijnlijk niet alle moeite waard vind ofzo.

Pff, ik dacht altijd dat ik op deze respectabele leeftijd heel goed zou weten wat ik wil. Dat lees je altijd :)
Maar dat is dus niet waar!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ja dat is nogal een rare bewustwording he. Volgens mij weten we het gewoon nooit. Ook best geruststellend, dan hoef je dus ook niet 'iets' te bereiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven