Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
droompiloot schreef:
07-12-2020 09:15
Hallo! Ook ik heb net even bijgelezen. Sommige dingen beetje pijnlijk (ik had kaartjes gekregen voor mijn verjaardag voor Agnes Obel aankomende zomer van mijn ex, vond ik een prachtig cadeau maarja ;)
Oe, pijnlijk. Heb je de kaartjes wel in je bezit? Dan heb je nog wat leuks tegoed.

Hoelang ben je nu uit elkaar dan? Klinkt als recent. Wel klaar om alweer in iets nieuws te stappen?
tomcat schreef:
06-12-2020 23:11
Voel jij een walnoot bij je date Sabbiehh?
Ik voel vanalles bij mn date Tom😅
Qiyara schreef:
07-12-2020 09:21
Oe, pijnlijk. Heb je de kaartjes wel in je bezit? Dan heb je nog wat leuks tegoed.

Hoelang ben je nu uit elkaar dan? Klinkt als recent. Wel klaar om alweer in iets nieuws te stappen?
Nu een paar maanden. En het was ook niet omdat we elkaar niet leuk meer vonden, maar te verschillende levens hadden. Ik heb het toen uitgemaakt, na al eerder erg in de war te zijn geweest en de pijn te hebben gevoeld van iemand loslaten. Dus het was oke zo.

En ja helemaal klaar voor iets nieuws weet ik niet... ik had wel zin om nieuwe mensen te ontmoeten. Normaal ga je dan leuke dingen doen, naar de kroeg etc, maar dat kan nu niet. Dus toen dacht ik: gewoon eens heel rustig quarantaine daten. Dat is tot nu toe heel leuk, dus zo lang dat rustig aan gaat is dat prima :)
LaCasa schreef:
07-12-2020 00:45
Zo, weer bij gelezen. Wat veel leuke dingen om te lezen en ook serieuze dingen. Jullie zijn geweldig!

Ik woon eigenlijk sinds een klein jaar alleen als single. Daarvoor vanaf mijn 20e in twee kortere en één lange relatie (met de moeder van mijn kinderen) gezeten.

Een niet zo fijn weekend achter de rug op één of andere manier. Sinterklaas met de kinderen was leuk. Vrienden die langs kwamen ook. Maar er is toch nog veel in mijn gedachte teruggekomen van de ex van afgelopen jaar (waar het voornamelijk op samenwonen botste) en ook van de date periode met de dame wat ik vorige week heb afgesloten. En de moeder van mijn kinderen zoekt toenadering (bijna drie jaar uit elkaar). Behoorlijk ingewikkeld in mijn hoofd. Ik zelf blijf voorlopig even bij mijzelf en de kinderen om mijn eigen gevoel te voelen.
Vervelend dat het zo een warboel in je hoofd is. Maar bij jezelf en de kinderen blijven klinkt hierin wel als de beste keuze voor nu :-)
droompiloot schreef:
07-12-2020 09:29
Nu een paar maanden. En het was ook niet omdat we elkaar niet leuk meer vonden, maar te verschillende levens hadden. Ik heb het toen uitgemaakt, na al eerder erg in de war te zijn geweest en de pijn te hebben gevoeld van iemand loslaten. Dus het was oke zo.

En ja helemaal klaar voor iets nieuws weet ik niet... ik had wel zin om nieuwe mensen te ontmoeten. Normaal ga je dan leuke dingen doen, naar de kroeg etc, maar dat kan nu niet. Dus toen dacht ik: gewoon eens heel rustig quarantaine daten. Dat is tot nu toe heel leuk, dus zo lang dat rustig aan gaat is dat prima :)
Er is toch nog genoeg te ondernemen? Wij vinden elke keer wel weer iets om te doen tenminste. Wat hebben jij en je date tot nu toe gedaan dan? En als je niet weet of je er helemaal klaar voor bent, is het dan wel eerlijk naar de date toe om te daten?
Sabbieehhhh schreef:
07-12-2020 09:34
Er is toch nog genoeg te ondernemen? Wij vinden elke keer wel weer iets om te doen tenminste. Wat hebben jij en je date tot nu toe gedaan dan? En als je niet weet of je er helemaal klaar voor bent, is het dan wel eerlijk naar de date toe om te daten?
Jawel, dat bedoel ik ook niet. Met mijn date doe ik dus wel leuke dingen. Maar de dingen die ik normaal bijvoorbeeld met vrienden deed om nieuwe mensen te ontmoeten kunnen nu niet. Vandaar dat ik dus ging quarantaine daten. Wat voor mij inhoudt rustig aan (emotioneel gezien) en gaan wandelen, samen koken, etc. Las gisteren dat het daten in 2020 een beetje lijkt op hoe het ging in een Jane Austen boek. Zo elkaar langzaam leren kennen.

Enne, deze persoon staat er hetzelfde in als ik :) Daar zijn we vanaf het begin duidelijk in geweest.
Sabbieeh is jouw date niet je vriend ondertussen?

Droompiloot, zolang het leuk is en voor beide duidelijk hoe alles zit, prima toch.
Hoi allemaal.

Lekker een dagje vrij.
Ik had naar het nieuws gekeken.
Mensen van 40+,moeten uit kijken met internet daten.
Want ze hebben een grotere kans om opgelicht te worden.
droompiloot schreef:
07-12-2020 09:38
Jawel, dat bedoel ik ook niet. Met mijn date doe ik dus wel leuke dingen. Maar de dingen die ik normaal bijvoorbeeld met vrienden deed om nieuwe mensen te ontmoeten kunnen nu niet. Vandaar dat ik dus ging quarantaine daten. Wat voor mij inhoudt rustig aan (emotioneel gezien) en gaan wandelen, samen koken, etc. Las gisteren dat het daten in 2020 een beetje lijkt op hoe het ging in een Jane Austen boek. Zo elkaar langzaam leren kennen.

Enne, deze persoon staat er hetzelfde in als ik :) Daar zijn we vanaf het begin duidelijk in geweest.
Ohhhh zo, dan las ik het even verkeerd :-)
Fijn dat jullie op 1 lijn zitten :-)
Qiyara schreef:
07-12-2020 09:42
Sabbieeh is jouw date niet je vriend ondertussen?

Droompiloot, zolang het leuk is en voor beide duidelijk hoe alles zit, prima toch.
Nee. Ik doe het rustig aan. Hebben het superleuk maar wil niets overhaasten. En denk dat hij daar hetzelfde in staat, dus blijven nog even in die onderzoekfase.
droompiloot schreef:
07-12-2020 09:38

Fijn dat jullie dezelfde insteek hebben en ook allebei elkaar rustig aan willen leren kennen. Die manier past ook bij mij. Ik heb altijd tijd nodig om me op mijn gemak te voelen.

Wat mij betreft is deze gedwongen manier van daten een groot voordeel van corona. Voor velen een geluk denk ik. Scheelt een hoop teleurstellint hoop ik.
Sabbieehhhh schreef:
07-12-2020 10:13
Nee. Ik doe het rustig aan. Hebben het superleuk maar wil niets overhaasten. En denk dat hij daar hetzelfde in staat, dus blijven nog even in die onderzoekfase.
Je hebt groot gelijk. Als het goed is heb je daarna nog heel veel tijd om stappen te zetten. Zolang je samen geniet maakt het weinig uit of het een naam heeft.
wendy7373 schreef:
07-12-2020 09:49
Hoi allemaal.

Lekker een dagje vrij.
Ik had naar het nieuws gekeken.
Mensen van 40+,moeten uit kijken met internet daten.
Want ze hebben een grotere kans om opgelicht te worden.
Oooo neeee hahaha
Ik probeer te werken, maar mijn viervoeter vindt van niet hahahaha
Datertje schreef:
07-12-2020 11:27
Oooo neeee hahaha
als je nou even geld overmaakt kom ik naar je toe voor een date :confused:
Wil je dan op mijn hond passen, want die wilt alleen maar spelen.
Julus schreef:
07-12-2020 11:27
Je hebt groot gelijk. Als het goed is heb je daarna nog heel veel tijd om stappen te zetten. Zolang je samen geniet maakt het weinig uit of het een naam heeft.
Precies :-)
Datertje schreef:
07-12-2020 11:37
Als het niet zulk rotweer was geweest had ik hem met alle liefde vermaakt 🤣
Aaaah dat is lief... ze slaapt nu tegen mijn benen aan. Zo effe wandelen.

Leuk hoor wisselen van baan, maar al die overdrachten die moeten gebeuren pfff.

Nu lunch maken
Datertje schreef:
07-12-2020 11:28
Ik probeer te werken, maar mijn viervoeter vindt van niet hahahaha
:hihi: Mijn katten vonden dat ook, toen ik op mn vorige werk een tijdje thuis werkte.
Thuis werken is beesten aandacht geven volgens hun...
Dat wordt afkicken voor de beestjes. En voor ons..(mij). Van fulltime thuiswerken naar kantoor of locatie en dus weer veel reizen zal best wennen worden. Inmiddels nu 10 maanden en counting.
Hier in de zorg gaat werk gewoon door dus buiten veiligheidsmaatregelen geen grote aanpassingen, zeker niet voor hond.

LaCasa hoe voel jij je bij de toenadering van je ex? Ga je twijfelen?

Nog niets concreet afgesproken maar wel dat er een tweede date komt.
Datertje schreef:
07-12-2020 11:37
Mijn zicht wil vandaag niet...dacht eerst te lezen...wil je op mijn hoofd plassen 😎🤣🤣🤣🤣
OMG Julia... en daar moet ik dan ook nog voor betalen :facepalm:
Leuk Attra!

Hier vind mijn kat ook dat thuiswerken de hele dag op schoot liggen betekend. En ook al 10 maanden onderweg..............begin het echt zat te worden, maar goed, niets aan te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven