Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 13 december 2020 om 23:07
Ik heb met wat mensen die ik ken van dansen..drank, muziek, dansen, sjansen enzo..heb ze sinds februari nniet meer gezien
afgesproken om iets te gaan doen wat nog wel mag binnenkort..maar nu vrees ik met grote vreze dat we na dinsdag helemaal niks meer mogen... en ik snap het ook echt niet meer..waarom dan niet?

zondag 13 december 2020 om 23:07
voor singles, van singles

ja ik weet..te flauw..maar daarom grappig..vind ik..en niet sekistisch bedoeld..dus geen nieuwe meeleesterroristen aub...anders zou ik wel zeggen net bovengemiddeld ipv mini..van singles voor singles..enzo..dus..ok..ik drijf af..
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 13-12-2020 23:09
43.83% gewijzigd

zondag 13 december 2020 om 23:08
RedRoseThorn schreef: ↑13-12-2020 23:05Of zoals de vegetarische slager zou zeggen, Little Willie...
Zie ik daar nou een avatar?

zondag 13 december 2020 om 23:10
Wandelen! Wandelen. En o ja, wandelen. Kijk uit want straks heb je nog keuzestress.tomcat schreef: ↑13-12-2020 23:07Ik heb met wat mensen die ik ken van dansen..drank, muziek, dansen, sjansen enzo..heb ze sinds februari nniet meer gezienafgesproken om iets te gaan doen wat nog wel mag binnenkort..maar nu vrees ik met grote vreze dat we na dinsdag helemaal niks meer mogen... en ik snap het ook echt niet meer..waarom dan niet?

zondag 13 december 2020 om 23:22
Dat zou zomaar misschien wel kunnen!alongwiththesunshine schreef: ↑13-12-2020 23:19Hee RedRose, leuk je avatarlijkt erop alsof het je eigen kat is
zondag 13 december 2020 om 23:23
So cute. Dat pootje haha
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 13-12-2020 23:27
6.51% gewijzigd
wij slapen nooit.

zondag 13 december 2020 om 23:48
Even een ontploffing hier inderdaad! Ik hou niet zo van conflicten, hopelijk kunnen we het nu weer op positieve voet voortzetten
We kunnen hier goed ouwehoeren en grapjes maken, maar ook het gevoel dat ik altijd mijn verhaal hier kwijt kan en wordt gesteund. Soms is een ongezouten mening ook wel eens fijn!
Verder heb ik jaren met allemaal mannen gewerkt, ben de schuine grappen wel gewend en vind ze niet storend. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik die persoon er ook op aanspreken. Zo heb ik keer bij Tom aangegeven over iets wat voor mij te ver ging, heeft hij netjes z’n excuses voor aangeboden (zag onlangs pas je PM Tom, thanks nog!).
Opmerkingen als ‘ik lees alleen maar mee voor m’n vermaak en jullie date mislukkingen’ vind ik dan vervelender dan wat foute grappen hier en daar.
Maar goed; hier verder aardig rustig, m’n vriendinnen en wat familie gezien van het weekend. Nu laatste weekje voor de vakantie! Aangezien alles dichtgaat, gaat dat dus lekker rustig op de bank worden met kerstfilms en gamen
@Redrose, wat een lieve avatar
Verder heb ik jaren met allemaal mannen gewerkt, ben de schuine grappen wel gewend en vind ze niet storend. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik die persoon er ook op aanspreken. Zo heb ik keer bij Tom aangegeven over iets wat voor mij te ver ging, heeft hij netjes z’n excuses voor aangeboden (zag onlangs pas je PM Tom, thanks nog!).
Opmerkingen als ‘ik lees alleen maar mee voor m’n vermaak en jullie date mislukkingen’ vind ik dan vervelender dan wat foute grappen hier en daar.
Maar goed; hier verder aardig rustig, m’n vriendinnen en wat familie gezien van het weekend. Nu laatste weekje voor de vakantie! Aangezien alles dichtgaat, gaat dat dus lekker rustig op de bank worden met kerstfilms en gamen
@Redrose, wat een lieve avatar