Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zaterdag 24 april 2021 om 22:42
Daar kreeg ik niet echt een antwoord op. Het was erg druk op zijn werk en merkte dat hij mij niet meenam in die drukte maar zich terug trok. Heb eigenlijk ook niet verder gevraagd. Als je niet even de tijd kunt nemen een appje te sturen terwijl we eigenlijk hadden afgesproken elkaar afgelopen week te zien maar dan de hele week niks laat horen dan is het voor mij duidelijk dat je niet echt noodzaak voelt contact te hebben.
Ga niet meer achter mannen aanlopen die geen moeite voor mij doen daar ben ik wel een beetje klaar mee. Het moet van twee kanten komen of niet
zaterdag 24 april 2021 om 22:46
Senseo heeft niks met koffie te maken. Bah.
Perculator als je hem goed zet wel.
En die mag je mij ook voorzetten
Dus die combi vind ik raar bij jou.
julia_20 wijzigde dit bericht op 24-04-2021 22:57
13.22% gewijzigd
zaterdag 24 april 2021 om 22:52
Ik koop de DE cups, Cafe Royal.
Pas had ik lavazza, maar was plastic en mijn apparaat deed er raar op.
Maar ik neig ook naar een ander apparaat. Vrienden hebben paar maanden terug ook een bonenaparaat gekocht.
Ook heerlijke koffie. Maar weet niet meer welke.
Zal morgen eens navragen.
zaterdag 24 april 2021 om 22:55
Hadewich is van de kruidvat reklame....
Haar man ziet er wel leuk uit inderdaad.

zaterdag 24 april 2021 om 23:01
Ah. En gelijk heb je. Er was geen enthousiasme zo te lezen. Dan krijg je de situatie dat je alleen iets hoort als hij tijd en zin had om af te spreken. Of helemaal niks hoort als hij nergens zin in heeft. Een date op afroep.Sammy85 schreef: ↑24-04-2021 22:42Daar kreeg ik niet echt een antwoord op. Het was erg druk op zijn werk en merkte dat hij mij niet meenam in die drukte maar zich terug trok. Heb eigenlijk ook niet verder gevraagd. Als je niet even de tijd kunt nemen een appje te sturen terwijl we eigenlijk hadden afgesproken elkaar afgelopen week te zien maar dan de hele week niks laat horen dan is het voor mij duidelijk dat je niet echt noodzaak voelt contact te hebben.
Ga niet meer achter mannen aanlopen die geen moeite voor mij doen daar ben ik wel een beetje klaar mee. Het moet van twee kanten komen of niet
Ik gok dat het hem niet veel uitmaakte dat jij wilde stoppen?

zaterdag 24 april 2021 om 23:05
Vreselijke stem. Heel veel mensen ergeren zich daaraan. Ik vind Hadewych ook niet zo leuk, weet niet waarom. Ik zag haar in een romantische NL film en zij was de minst leuke. Ze heeft iets kouds/kils.
zondag 25 april 2021 om 06:28
Misschien besef je het niet eens.
Kan me moeilijk voorstellen, als je hier zo negatief overkomt, dat het leuk daten is met jou.
(En nu klinkt dat mss cru maar het is gewoon zo, jij zegt hier niet veel meer maar als je iets zegt gaan meestal spontaan mijn wenkbrauwen de hoogte in)
Niet zo lang geleden was je nog een leuke vent, die is helemaal verdwenen.
zondag 25 april 2021 om 06:30
Ik ben enkele jaren geleden overgeschakeld van Nespresso naar een bonen machine, zou niet anders meer willen.Julus schreef: ↑24-04-2021 20:29O neee..ga je een nieuwe kopen? Ik heb me georienteerd op allerlei apparaten. Dolce gusto en Nespresso.
Ik ga voor Dolce gusto denk ik. Daar zijn meerdere modellen van en nu krijg je tot €60 koffietegoed. Het is ook van Nescafe.
https://www.dolce-gusto.nl/m/koffiemach ... rood-krups
zondag 25 april 2021 om 06:37
Dat is heel raar want bij Nespresso kan je kiezen uit vele melanges. Veel verschillende smaken.
Senseo boven Nespresso kiezen is op zijn zachtst eigenaardig. Omdat vele van de mensen waar ik kom voor werk Senseo hebben neem ik een thermos lekkere koffie van thuis mee. Senseo vind ik smakeloos.
zondag 25 april 2021 om 06:46
Vivi die date van jou klinkt heel erg geslaagd, hopelijk gauw een vervolg!
Rubberlaars de meeste bezorgers hier gooien gauw vanaf de stoeprand je pakje en zijn verdwenen voor ik het besef
Sammy gelijk heb je, graag of niet. Dat was duidelijk genoeg dus je hoefde niet af te wachten hoe het zou zijn na de drukte. Een man die interesse heeft maakt altijd even tijd al is het maar voor een berichtje.
Rubberlaars de meeste bezorgers hier gooien gauw vanaf de stoeprand je pakje en zijn verdwenen voor ik het besef
Sammy gelijk heb je, graag of niet. Dat was duidelijk genoeg dus je hoefde niet af te wachten hoe het zou zijn na de drukte. Een man die interesse heeft maakt altijd even tijd al is het maar voor een berichtje.
zondag 25 april 2021 om 08:26
Klopt. Hij zei weer (net als die andere twee mannen) je bent echt heel leuk en lief en ik hoop je nog een keer ergens tegen te komen. Ik gun je alle geluk bla bla bla.Julus schreef: ↑24-04-2021 23:01Ah. En gelijk heb je. Er was geen enthousiasme zo te lezen. Dan krijg je de situatie dat je alleen iets hoort als hij tijd en zin had om af te spreken. Of helemaal niks hoort als hij nergens zin in heeft. Een date op afroep.
Ik gok dat het hem niet veel uitmaakte dat jij wilde stoppen?
Dus nu eens bedenken of ik nog een poging ga wagen op Happn of Tinder of dat ik even lekker niks ga doen.

zondag 25 april 2021 om 09:02
Hier ook hoor Attra, vandaar dat het ook zo opviel bij mij en de meiden. Is ook wel eens leuk, een vriendelijke, lachende bezorger.Attraverso schreef: ↑25-04-2021 06:46Vivi die date van jou klinkt heel erg geslaagd, hopelijk gauw een vervolg!

zondag 25 april 2021 om 10:38
Haha dat snapte ik....ik had het over haar stem van de Kruidvat reklame.
Heb je die nooit gehoord?
https://youtu.be/9mRaTU0Q9zU